Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Alkohol a životní styl
Alkohol a životní styl
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michal Kouřil |
---|---|
Šetření: | 11. 07. 2011 - 18. 07. 2011 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 11 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 46,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Ahoj.
Dělám si mini-průzkum pro inspiraci do práce a moc by mi pomohlo zodpovězení několika málo otázek. Odměnou budiž při troše štěstí možnost drobného ovlivnění vývoje jedné z menších značek Plzeňského Prazdroje.
Odpovědi respondentů
1. Kam se chodíte bavit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hospoda | 22 | 59,46 % | 59,46 % |
Klub | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
Bar | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
Diskotéka | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
2. Co pijete zpočátku večera?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pivo | 21 | 56,76 % | 56,76 % |
Nealko | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
Míchané nápoje | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
Víno | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
Energetické nápoje | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
3. Podle čeho svůj nápoj zpočátku večera vybíráte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuť | 29 | 78,38 % | 78,38 % |
Osvěžení | 16 | 43,24 % | 43,24 % |
Poměr kvalita/cena | 10 | 27,03 % | 27,03 % |
Poměr cena/“výkon“ | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
Obsah alkoholu | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Atraktivní vzhled nápoje (obalu) | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Podle nabídky. | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
automaticky. Je to zvyk přijít do hospody a dát si | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
cena | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
4. Co pijete v průběhu večera?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pivo | 21 | 56,76 % | 56,76 % |
Víno | 11 | 29,73 % | 29,73 % |
Míchané nápoje | 11 | 29,73 % | 29,73 % |
Nealko | 11 | 29,73 % | 29,73 % |
Energetické nápoje | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
5. Podle čeho svůj nápoj v průběhu večera vybíráte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuť | 28 | 75,68 % | 75,68 % |
Poměr kvalita/cena | 10 | 27,03 % | 27,03 % |
Osvěžení | 8 | 21,62 % | 21,62 % |
Obsah alkoholu | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
Poměr cena/“výkon“ | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
Povzbuzující účinek | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Atraktivní vzhled nápoje (obalu) | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Podle nabídky. | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
cena | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
6. Co pijete ke konci večera?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nealko | 17 | 45,95 % | 45,95 % |
Pivo | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
Míchané nápoje | 13 | 35,14 % | 35,14 % |
Víno | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
Energetické nápoje | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
7. Podle čeho svůj nápoj ke konci večera vybíráte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chuť | 22 | 59,46 % | 59,46 % |
Obsah alkoholu | 12 | 32,43 % | 32,43 % |
Poměr kvalita/cena | 7 | 18,92 % | 18,92 % |
Osvěžení | 6 | 16,22 % | 16,22 % |
Poměr cena/“výkon“ | 3 | 8,11 % | 8,11 % |
Povzbuzující účinek | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
Úroveň opilosti | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
už to nevnímám :-) | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
Podle nabídky. | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
cena | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
8. Jaké značky vnímáte jako atraktivní (krom nápojů)?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
??
.
.
...
a
Adidas Originals, Puma, Reebok, Nike, LRG
apple, google, lucky strike
Apple, HTC
Asi úplně nerozumím otázce. Jaké značky, oblečení, aut, jídla? Když se to netýká nápojů, tak opravdu nevím, na co se ptáte!
Audi
Audi, BMW, Chanel, Calvin Klein, Adidas, Baťa, HP, Apple, Diesel, Lacoste ...
bio
Dávám přednost kvalitě, než dokolečka omílané značce
Domácí smažené brambůrky
g star raw, ducati, oxbow, bmw...
Google, Facebook, Nike, Guess, Apple, Max Mara
Google, Samsung, Nike, Barclays, J&T
Huh? Jako třeba auta a hadry?
Jelikož nejsem značkový fetišista, značky mě nezajímají.
merozumim otazke
nechapu otazku
nechápu otázku
nevím
nevim
Pilsner Urquell
plzeň
Puma
skate značky
Stylové, funkční a cenově dostupné - jakékoli splňující značky
toto nevnímám
ty o kterých je všeobecné povědomí jako o atraktivních značkách
Velkopopovický Kozel, Černá Hora, Svijany
zadne
značky čeho? Pokud čehokoliv, tak např. Audi, Mercedes-Benz, BMW, Prada, Dior, ...
značky moc neřešim
žádné
9. Jaké značky nápojů (alko i nealko) vnímáte jako atraktivní?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
a
Absolut vodka, Evian, Vittel, Jameson, Stella Artois, Guiness,...
Amundsen vodka, Coca Cola
Coca-cola
cola
fanta
fresh
Frisco, Kofola
gambrinus
gambrinus
Havana, Bacardi Razz, Sauza, Zacapa, 1800, Don Pedro
Havana, Captain Morgan, Frisco
Jack Daniel's, José Cuervo, Bombay Sapphire, Pilsner Urquell, Hoegaarden
Jelikož nejsem značkový fetišista, značky mě nezajímají. Buď mi daný nápoj vyhovuje a nebo ne... Na značce mi nezáleží.
kofola
Kofola
Malibu
Monster, Red Bull, Jameson, Hoegaarden, Segafredo Zanetti
nevím
nevim, ale alko nepiju ani nikdy nebudu.
pegas, kofola, bernard, svijany
Pilsner Urquall, Gin
Pilsner Urquell
plzeňský prazdroj, radegast
pro volbu toho, co piju, je mi dost lhostejné, co je atraktivní... ale jako atraktivní nealko značku vnímám kofolu, atraktivní alko značku si nevybavuju - asi by to byla nějaká vodka (v souvislosti s tv reklamami), ale nevím, která konkrétně, bývala to dříve absolutka, ale její reklamu jsem už dlouho neviděl...
Radegast Birel, Modrý portugal,
Red Bull
red bull, pilsner u., coca-cola, havana club
redbull, coca cola, fanta, pilsner,
Starobrno, Gambrinus, Kozel, Kofola
Tullamore Dew, Jameson, Jägermeister, Coca Cola, Vinea, Rajec, Kofola, Frisco, Bacardi
Ty kvalitní a chutné zároveň
Velkopopovický Kozel, Černá Hora, Svijany
Whisky
z piv: Plzeň, Kozel, Rychtář, Poutník z nealka: kofola, cola, pepsi, bonaqua...
zadne
10. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 23 | 62,16 % | 62,16 % |
Muž | 14 | 37,84 % | 37,84 % |
11. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
24 | 11 | 29,73 % | 29,73 % |
25 | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
22 | 4 | 10,81 % | 10,81 % |
23 | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
21 | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
26 | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
37 | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
19 | 2 | 5,41 % | 5,41 % |
34 | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
17 | 1 | 2,7 % | 2,7 % |
ostatní odpovědi | 5 | 13,51 % | 13,51 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 24.54 |
Minimum: | 18 |
Maximum: | 37 |
Variační rozpětí: | 19 |
Rozptyl: | 17.37 |
Směrodatná odchylka: | 4.17 |
Medián: | 24 |
Modus: | 24 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.