Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Konzumenti alkoholických nápojů

Konzumenti alkoholických nápojů

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Páclová
Šetření:14. 03. 2010 - 17. 03. 2010
Počet respondentů:170
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.76
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentkou Provozně ekonomické fakulty na České zemědělské univerzitě. V současné době pracuji na Bakalářské práci, která nese název "Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu". Ráda bych Vás touto cestou požádala o chvilku času stráveného vyplněním dotazníku.

 

Děkuji za spolupráci a přeji hezký den.

 

Petra Páclová

Odpovědi respondentů

1. Jak často pijete alkoholické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Častěji než jednou týdněotázka č. 2, Přibližně jednou týdněotázka č. 2, Několikrát v měsíciotázka č. 2, Přibližně jednou měsíčně nebo méně častootázka č. 2, Nepiji alkoholické nápojeotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Častěji než jednou týdně5934,1 %34,71 %  
Přibližně jednou týdně4727,17 %27,65 %  
Několikrát v měsíci3821,97 %22,35 %  
Přibližně jednou měsíčně nebo méně často2313,29 %13,53 %  
Nepiji alkoholické nápoje63,47 %3,53 %  

Graf

2. Které z těchto tvrzení Vás nejvíce vystihuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Piji jak v restauračních zařízeních, tak doma11468,26 %67,06 %  
Piji pouze v restauračních zařízeních (kluby, diskotéky, bary, restaurace apod.)4225,15 %24,71 %  
Piji pouze doma nebo na návštěvě doma u někoho jiného31,8 %1,76 %  
piju s přáteli a je jedno kde10,6 %0,59 %  
v práci10,6 %0,59 %  
všude kde se dá... ;)10,6 %0,59 %  
Piji, když mám chuť.10,6 %0,59 %  
na oslavách (ale jen málokdy)10,6 %0,59 %  
převážně doma, výjimečně venku10,6 %0,59 %  
všude10,6 %0,59 %  
všude kde je příležitost10,6 %0,59 %  

Graf

3. Kde si obvykle kupujete alkoholické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hypermarkety (např. Hypernova, Tesco, Kaufland..)9758,08 %57,06 %  
Supermarkety (např. Albert, Billa)8450,3 %49,41 %  
Menší obchody s potravinami3722,16 %21,76 %  
Specializované obchody s alkoholickými nápoji3420,36 %20 %  
Nekupuji alkoholické nápoje116,59 %6,47 %  
Čerpací stanice pohonných hmot - benzínky105,99 %5,88 %  
V cizině31,8 %1,76 %  
Specializované obchody s alkoholickýcmi n10,6 %0,59 %  

Graf

4. Jaký typ alkoholu pijete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo2917,37 %17,06 %  
Rumy2615,57 %15,29 %  
Vodky2514,97 %14,71 %  
víno2414,37 %14,12 %  
Hořké bylinné nápoje 148,38 %8,24 %  
Víno, pivo74,19 %4,12 %  
Whisky63,59 %3,53 %  
pivo, víno52,99 %2,94 %  
nic31,8 %1,76 %  
vína21,2 %1,18 %  
vino, whisky10,6 %0,59 %  
"babské pití" Lemond, Pushkin aj..10,6 %0,59 %  
zelenou10,6 %0,59 %  
víno a pivo10,6 %0,59 %  
míchané nápoje 10,6 %0,59 %  
likér10,6 %0,59 %  
zelená 10,6 %0,59 %  
Zelená,Jablíčko10,6 %0,59 %  
Pivo,Víno10,6 %0,59 %  
destiláty typu slivovice10,6 %0,59 %  
Piva10,6 %0,59 %  
lepihuby10,6 %0,59 %  
peprmintový likér :)10,6 %0,59 %  
různé 10,6 %0,59 %  
zelená:)10,6 %0,59 %  
Pivo a polejváka10,6 %0,59 %  
víno, michané nápoje10,6 %0,59 %  
víno (max 1dcl)10,6 %0,59 %  
tequila (pivo, víno)10,6 %0,59 %  
sladší nápoje, likéry10,6 %0,59 %  
slabé a sladké pití (Martini) nebo míchané nápoje10,6 %0,59 %  
Domácí pálenky10,6 %0,59 %  
teqiula, pivo10,6 %0,59 %  
pivo, whisky 10,6 %0,59 %  
Zelená, pivo10,6 %0,59 %  
Teqilla10,6 %0,59 %  

Graf

5. Když se řekne Rum, jaká značka se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Božkov Tuzemský12876,65 %75,29 %  
Tuzemský (Prostějov)127,19 %7,06 %  
Jindřichohradecký Tuzemák Fruko52,99 %2,94 %  
Key Rum42,4 %2,35 %  
Havana club42,4 %2,35 %  
Captain Morgan31,8 %1,76 %  
Bacardi21,2 %1,18 %  
che guevara21,2 %1,18 %  
havana21,2 %1,18 %  
cpt. morgan10,6 %0,59 %  
Hawana10,6 %0,59 %  
Havana Club, Božkov Tuzemský10,6 %0,59 %  
kubansky10,6 %0,59 %  
Havana Club Anejo Blanco10,6 %0,59 %  

Graf

6. Když se řekne Vodka, jaká značka se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Finská vodka11468,26 %67,06 %  
Božkov 169,58 %9,41 %  
Koskenkorva74,19 %4,12 %  
Pushkin74,19 %4,12 %  
Absolut52,99 %2,94 %  
Berentzen31,8 %1,76 %  
Amundsen21,2 %1,18 %  
sibiřská 10,6 %0,59 %  
moskevská10,6 %0,59 %  
Smirnoff10,6 %0,59 %  
Stalinovy slzy10,6 %0,59 %  
Jelzin10,6 %0,59 %  
Smirnov (ci jak se to pise .))10,6 %0,59 %  
nevím, nepiji vodku10,6 %0,59 %  
Stolichnaya10,6 %0,59 %  
Chortica (UKR)10,6 %0,59 %  
Plum vodka nebo Absolut10,6 %0,59 %  
Finlandia10,6 %0,59 %  
pražská10,6 %0,59 %  
kubansky10,6 %0,59 %  

Graf

7. Když se řekne Whisky, jaká značka se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jim Beam6035,93 %35,29 %  
Jameson3923,35 %22,94 %  
Jack Daniels2917,37 %17,06 %  
Johny Wallker2112,57 %12,35 %  
tullamore dew52,99 %2,94 %  
Tullamore31,8 %1,76 %  
tulamore21,2 %1,18 %  
Chivas10,6 %0,59 %  
Watt 6910,6 %0,59 %  
Ballantine´s10,6 %0,59 %  
Glenfidish 10,6 %0,59 %  
všechno stejná okena :-)10,6 %0,59 %  
žádná10,6 %0,59 %  
Grants, Tullamore Dew10,6 %0,59 %  
7 Crowns, Tullamore Dew10,6 %0,59 %  

Graf

8. Když se řekne Hořké bylinné nápoje, jaká značka se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Becherovka7746,11 %45,29 %  
Fernet 6237,13 %36,47 %  
Fernet Citrus 95,39 %5,29 %  
Jagermeister42,4 %2,35 %  
Becherovka Lemond42,4 %2,35 %  
Jagermaister31,8 %1,76 %  
Absinth21,2 %1,18 %  
Jägemeister10,6 %0,59 %  
u zeleného stromu prostějov10,6 %0,59 %  
Jegermaister10,6 %0,59 %  
Jaggermeister10,6 %0,59 %  
Byliná hořká10,6 %0,59 %  
Fernet Citrus a Jägermeister10,6 %0,59 %  

Graf

9. S kým obvykle konzumujete alkoholické nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli, známými - různého pohlaví (muži i ženy)14385,63 %84,12 %  
S přáteli, známými převážně stejného pohlaví jako já3118,56 %18,24 %  
S rodinou2816,77 %16,47 %  
Sám/sama63,59 %3,53 %  

Graf

10. Kterou značku alkoholického nápoje konzumujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus1710,18 %10 %  
Božkov148,38 %8,24 %  
Finská vodka42,4 %2,35 %  
pivo42,4 %2,35 %  
pushkin42,4 %2,35 %  
Staropramen42,4 %2,35 %  
Becherovka lemond31,8 %1,76 %  
víno21,2 %1,18 %  
Becherovka21,2 %1,18 %  
myslivec21,2 %1,18 %  
ostatní odpovědi Pivo, víno
bílé víno
Jelzin
Božkov Rum
Captain morgan
rum
Jim Beam
bílé moravské vína
jakekoli cervene vino
Becherovku Lemond
svijany
Vodka s redbullem
Nedá se říct nejčastěji, záleží na příležitosti :)
ryzlink vlašský
Lemond..
Veltýnské zelené
polička (pivo)
Litovelské pivo
Jagermeister
??
Vinařská oblast Valtice
Gambrinus, Valtice
pivo ostravar
bílé víno - tramín červený, metaxa 5
dfobré víno kterékoli značky
berenzen
červené víno Frankovka
Berentzen
Cinzano
Tokai víno
pivo primátor
Rum Božkov
Becher Lemond
švihák
vodka s juice
rum, metaxa
Puschkin
becher
žatecké pivo 11°
pivo radegast
nemám vymezenou značku
Bráník
tequila
Budvar, z tvrdého Jägermaister
Budweiser Budvar kroužkovaný ležák
Platan
Templářské víno
sheridan
poličské pivo
peprmintový likér - božkov
Bailyies
Finská vodka, Tequila
Jelzin Vodka
Müller Thurgau
whskey - glenfidish
rum božkov, becherovka
Vin bile (znacky se ruzni), Hoegarden
Havana Club
Zelená - Božkov
červené víno
Regent
neznačkové
Key rum
nevím, piji hodně různých značek, co kde mají
nevím
kozel - pivo
je mi to jedno
víno, templářské sklepy, ryzlink
pilsner urquell
vodka Finlandia
gambrinus, absolut vodka
olmeca tequila
Malibu (poslední dobou)
Hawana
bílé víno-různé značky
Absinth - Metelka nebo King of Spirits
Vodka
Martini bianco
jameson
Staroppramen 10
pivo,vodka
pivo Rychtář
Vodka 42
Bacardi
Plzeňský Prazdroj
Starobrno
Staropramen, Gambrinus, Pilsner, 7 Cowns
Fernet Citrus, Gin
žádnou, piju víno od vinařů
Zelená, pivo
pivo - pardál
domace vinko od suseda
Velkopopovický kozel
pivo různých značek
Různé
Tequila Olmeca
Radegast
Bernard
Tulamorre Dew
frankovka
Havana Club Anejo Blanco
Jameson, Becherovka
Key Rum Cream
Veltlínské zelené
11166,47 %65,29 % 

Graf

11. Vybavujete si nějakou reklamu na alkoholický nápoj? Pokud ano, kterou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

absolut vodka - ruzne motivy na "absolut" - Absolut Saudek... baylies - reklama, kdy je muz a zena v baru, vubec se neslysi kvuli hlasite hudbe, zena tedy ruznymi pohyby tela naznacuje, co si da za piti

ani ne

ano, jägermeister

ano, na jamesna s letajicím koněm

ano,na fernet

Ano. Na pivo

ano... I muži mají své dny - Fernet

Becherovka

becherovka

becherovka

Becherovka

Becherovka - 200 years of Emotion Ballantine´s - ta stará reklama s hudbou od Queen Jameson - nač ten spěch Fernet citrus - ta s těma citronama Myslivec - se kouká ...

Becherovka lemond - je to otevřené

Becherovka, Fernet

Budweiser Budvar - Boba a Toma

fernet

Fernet

Fernet

fernet

Fernet

Fernet

Fernet

Fernet

fernet

Fernet - i chlapi mají své dny

Fernet - I muži mají své dny

fernet - i muži mají své dny

Fernet - I muži mají své dny :-)

Fernet - I muži mají své dny.

Fernet - život je hořký, bohu dík

fernet citrus - tanec na lede

Fernet citrus a Gambrinus rybaření.

fernet citrus-citron na bruslich

Fernet I muži mají své dny

Fernet i muži mají své dny, Becher s Milošem Zemanem. Prazdroj se Smetanou jak složil Mou vlast

Fernet Lemond, Staropramen, Budvar

Fernet Stock

fernet stock citrus

Fernet Stock citrus

Fernet Stock Citrus

Fernet stock..i muži mají své dny :)

fernet-i muži mají své dny... amundsen-nějaká polární výprava...

Fernet, Becherovka, Jim Beam

Fernet, Jim Beam

fernet, tullamore, pilsner urquell

finlandia, fernet

gambrinus

Gambrinus

Gambrinus

Gambrinus 11°

Gambrinus- chuť která dělá přátelé!!

Gambrinus- Nemám rád ryby, já taky ne - po vyndání lahví - baví mě rybaření.... Radegast - život je hořký bohudík

Gambrinus, Staropramen, Starobrno, Pardál, Zlatopramen, Jameson, Johny Wolker, Jim Beam, Finnlandia, Fernet Stock Citrus, Becherovka,...

Gambtinus jak chlapci chytají ryby. :-))

hodně. Tullamore, pivo Pardál, Absolut vodka, pivo KOZEL (je nějákej divněj - ten vrchni :-)

chlapy sobě

i muzi maji své dny...fernet

I muži mají své dny

i muži mají své dny - fernet

I muži mají své dny - Fernet

I muži mají své dny - Fernet

I muží mají své dny - fernet stock

I muži mají své dny :) na Fernet (myslím)

I muži mají své dny.. Na fernet

i muži mají své dny....

I muži mají své dny.... fernet

jack daniels

Jameson

Jameson - jak v reklamě vše lítá (ze staré doby)

Jameson Irish Whiskey - HURRICANE . . . ukázku najdeš i na YouTube.com

jameson jak letí střecha a bechorovka lemond

je jich spousta

je to reklama na na nějkou whiskej,ale nevím přesně na kterou:o) ve vichřici tam lítá tam kůň, barák a chlapi se tam baví v hospodě.. drsná země,jemná whisky... nějaká irská whisky to bude:o)

jim beam, jameson

jj, potká-li sob soba, mají radost oba :o))

johny walker

Martini, Becherovka

matiny baby :-D

Metaxa - dotkni se slunce.

Na Becherovku,ta co je aktuální.

Na Fernet - jak tančí Citróny na ledě

Na Fernet stoc citrus

na Fernet Stock - chlapi sobě, a Metaxa - zapad slunce

na Jameson

na Kozla, fernet stoc

Na pivo Gambrinus (bohužel)

Na reklamy zásadně nekoukám :)...ale vím, že bylo něco na téma: I muži mají své dny, ale jestli to byl Fernet, nebo nějaká Whisky, nevím...

na šampaňské

Na Tullamore whisky...Drsna zeme, jemna whisky :)

na tullamorku, na ferneta, na amundsenku a pivni reklamy

na Velkopopovického kozla

Na vodku, jak tam jsou ty rusáci. Mazaj zatopit. apod. Nevím co je to za zančku Vodka 52 myslím.

Na Whiskey, nepamatuji si jméno. Poslední dobou se objevuje v TV- vichřice, whiskey...pohoda...tak nějak

Na Whisku - Drsná země, jemná whisky

NA WHISKY JAMESON

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne!!

několik, ale konkrétně.....

nemam rad ryby milujem rybarcenie bolo to na nejake pivo

Není to zakázané?

nevybavuji

nevybavuji

nr

Pillsner Urquel - není co zlepšovat

pivo - gambrinus, staropramen, . jameson

pivo-staropramen

Prazdroj, Staropramen, Bernard

Především reklamy na pivo (zaujmou vtipem) a pak nějaké starší (např. reklama na jablkový Berentzen)

Reklama na Fernet :)

Reklama na Fernet Stock Citrus

Reklama na Fernet, kdy muž na pláži vypustí vzduch z nafukovací "přítelkyně"...

Reklama na Holbu - Ryzí pivo z hor

reklama na pivo: tři chlapy rybaří hlavně kvůli tomu, že si mohou dát pivo. nevím jak blíže ti to popst

reklama na Plzeň - zlatý Raška a pod

reklama na ruskou vodku - všechno a všichni shoří

Reklama na Whisky Tullamore Dew

reklamu na Jameson jak uletí střecha atd...

Reklamu na Jameson, jak se sejdou v hospodě a venku je strašnej marast :)

Reklamy na Gambrinus. Fernet Stock.

reklamy na kozla

reklamy nevnimam

René já a Rudolf

rené, já a rudolf...

rené,já a Rudolf...plum vodka Výjimečně hořký, výjimečně dobrý… Fernet a pak eště Becherovka

rybaře jak je to strasne nebaví a když vytáhnou pivko tak milujou rybaření

rybaření s gambrinusem

Staropramen

Staropramen - chlapi sobe.

staropramen chlapi sobě

Staropramen.. narozeniny křečka :)

Svět se zbláznil, držte se!

tu s Davidem co neběží, ale letí... :-D myslím, že je to reklama na Jameson

Tullamor

tullamore dew

Tullamore Dew

velkopopovicky kozel

VELKOPOPOVICKÝ KOZEL

vodka

vůbec

Vybavuji si reklamu na fernet - "I muži mají své dny"

vybavuji si spíše reklamy na pivo, jina na wisky myslím Jameson

vybavuju si Ferneta, i muži mají své dny :D

žádnou

12. Ovlivnila Vás někdy reklama při konzumaci alkoholického nápoje? Pokud ano, která reklama to byla a jak Vás ovlivnila?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne

Ano reklama na Velkopopovického kozla

ano, reklama na Bechorovka lemond při první příležitosti jsme ho vyzkoušeli

ano, reklama na beyles

Ano, vidím reklamu a jdu si něco nalít, ale obvykle něco jiného, než na co reklama je.

Ano. Reklama na Zlatopramen (pivo v pet lahvi). Chtěl jsem vyzkoušet.

Becherovka - kvalita

Becherovka lemond

díky reklamě na takový ty čokoládový likéry mě vždycky chytají chutě, ale ne že bych si to hned běžela koupit:o)

Fernet 8000...chtěla jsem to ochutnat s gumovými mevídky z reklamy :-)

fernet lemond

Fernet.... I muži mají své dny... ;)

Málokdy ale přesto. Jadná se však o reklamy které se vyskytují přímo v restauračním zařízení jako např.: různé slevové akce typu 3+1 zdarma nebo za pět drinků dárek apod.

max. nejaka na pivo, že sem na něho měla chut :)

Na alkohol ne

Naštěstí mne žádná reklama neovlivnila.

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

NE

ne

Ne

ne

NE

ne

Ne

ne

ne

NE . . .

ne neovlivnila

ne neovlivnila.

ne, reklamy sleduji jako bezva zábavu

NE,NEOVLIVNILA

Ne.

ne...

neee

nemám ten pocit...

neovlivnila

neovlivnila

Neovlivnila

neovlivnila

Neovlivnila

Neovlivňila

Neovlivnila

Neovlivnila

neovlivnila

neovlivnila

neovlivnila

neovlivnila

Neovlivnila

neovlivnila

neovlivnila

Neovlivnila.

Neovlivnila.

Neovlivnila.

Neovlivnila.

NEVÍM

nevím o tom

nevím o tom..

nevybavuju si žádné ovlivnění reklamou

nevzpomínám si

nevzpomínám si

nie

nikdy

Ovlivnila v tom,že bych ten alkohol ochutnala,pokud jsem jej ještě nepila. Ale nevybavuju si konkrétní reklamu.

po shlédnutí reklamy jsem chtěl jsem ochutnat - Becherovka Lemond, Fernet 8000, Gambrinus exelent, Budvar pardál

reklama me ovlivnuje tim, ze si vybiram jen ty kvalitnejsi znacky, plati predevsim u tvrdeho alkoholu, vodky

Reklama me pri konzumaci alkoholickeho napoje neovlivnila.

reklama na Fernet Lemond, tento nápoj jsem pak ochutnala, jinak by mě nenapadlo si ho dát

reklama na nový druh fernetu, zvědavost

Reklama na pivo Lobkowicz - vyzkoušel jsem ho.

spíš ne

vůbec

žádná

13. Co Vás nejvíce ovlivní při koupi alkoholického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Kvalita2.9642.106
Cena3.0721.719
Akce při prodeji3.8741.811
Chuť2.7373.535
Reklama4.5154.01
Doporučení od známých/přátel3.8381.98

Graf

14. Navštívil jste někdy internetové stránky nějakého výrobce alkoholických nápojů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8148,5 %47,65 %  
ne6740,12 %39,41 %  
nevím1911,38 %11,18 %  

Graf

15. Jak se zachováte, pokud nemají v obchodě Vaší oblíbenou značku alkoholického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupím jinou značku alkoholického nápoje12071,86 %70,59 %  
Alkohol vůbec nekoupím3722,16 %21,76 %  
Jdu jinam21,2 %1,18 %  
pujdu do jineho obchodu10,6 %0,59 %  
Pokud ji nutne nepotrebuji, tak nekoupim.10,6 %0,59 %  
Nekupuji alkohol v obchodě10,6 %0,59 %  
koupím si jinde10,6 %0,59 %  
Nejspíš půjdu jinam.10,6 %0,59 %  
jdu koupit jinam10,6 %0,59 %  
jak kdy10,6 %0,59 %  
piji pivo... pivo mají všude10,6 %0,59 %  
když nepiji pivo, piji Bechera, toho mají všude10,6 %0,59 %  
to se mi nestává10,6 %0,59 %  
někdy koupím, někdy ne10,6 %0,59 %  
bože to je konec světa10,6 %0,59 %  
Jdu do jiného obchodu. Popřípadě koupím jinou zn.10,6 %0,59 %  
Koupím tuto značku jinde10,6 %0,59 %  

Graf

16. Chybí Vám nějaký druh alkoholického nápoje ve Vašem okolí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13279,04 %77,65 %  
ano2213,17 %12,94 %  
nevím137,78 %7,65 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
23 - 30 let8347,98 %48,82 %  
18 - 22 let6939,88 %40,59 %  
31 - 40 let95,2 %5,29 %  
méně než 18 let84,62 %4,71 %  
41 - 50 let42,31 %2,35 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ s maturitou11063,58 %64,71 %  
Vysokoškolské3821,97 %22,35 %  
Výuční list nebo SŠ bez maturity137,51 %7,65 %  
Základní126,94 %7,06 %  

Graf

19. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10158,38 %59,41 %  
Muž7241,62 %42,35 %  

Graf

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5.000 Kč měsíčně5936,88 %34,71 %  
10.001 - 15.000 Kč měsíčně3119,38 %18,24 %  
5.001 - 10.000 Kč měsíčně3119,38 %18,24 %  
20.001 a více2113,13 %12,35 %  
15.001 - 20.000 Kč měsíčně1811,25 %10,59 %  

Graf

21. Odkud pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardubický kraj7643,93 %44,71 %  
Praha1910,98 %11,18 %  
Středočeský kraj158,67 %8,82 %  
Královehradecký kraj158,67 %8,82 %  
Jihomoravský kraj105,78 %5,88 %  
Moravskoslezský kraj84,62 %4,71 %  
Jihočeský kraj84,62 %4,71 %  
Ústecký kraj42,31 %2,35 %  
Olomoucký kraj31,73 %1,76 %  
Liberecký kraj31,73 %1,76 %  
Vysočina31,73 %1,76 %  
Zlínský kraj31,73 %1,76 %  
Karlovarský kraj31,73 %1,76 %  
Plzeňský kraj31,73 %1,76 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Ovlivnila Vás někdy reklama při konzumaci alkoholického nápoje? Pokud ano, která reklama to byla a jak Vás ovlivnila?

  • odpověď ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Vybavujete si nějakou reklamu na alkoholický nápoj? Pokud ano, kterou?

21. Odkud pocházíte?

  • odpověď Pardubický kraj:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výuční list nebo SŠ bez maturity na otázku 18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často pijete alkoholické nápoje?

2. Které z těchto tvrzení Vás nejvíce vystihuje?

3. Kde si obvykle kupujete alkoholické nápoje?

4. Jaký typ alkoholu pijete nejčastěji?

5. Když se řekne Rum, jaká značka se Vám vybaví jako první?

6. Když se řekne Vodka, jaká značka se Vám vybaví jako první?

7. Když se řekne Whisky, jaká značka se Vám vybaví jako první?

8. Když se řekne Hořké bylinné nápoje, jaká značka se Vám vybaví jako první?

9. S kým obvykle konzumujete alkoholické nápoje?

10. Kterou značku alkoholického nápoje konzumujete nejčastěji?

11. Vybavujete si nějakou reklamu na alkoholický nápoj? Pokud ano, kterou?

12. Ovlivnila Vás někdy reklama při konzumaci alkoholického nápoje? Pokud ano, která reklama to byla a jak Vás ovlivnila?

13. Co Vás nejvíce ovlivní při koupi alkoholického nápoje?

14. Navštívil jste někdy internetové stránky nějakého výrobce alkoholických nápojů?

15. Jak se zachováte, pokud nemají v obchodě Vaší oblíbenou značku alkoholického nápoje?

16. Chybí Vám nějaký druh alkoholického nápoje ve Vašem okolí?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Pohlaví

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

21. Odkud pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často pijete alkoholické nápoje?

2. Které z těchto tvrzení Vás nejvíce vystihuje?

3. Kde si obvykle kupujete alkoholické nápoje?

4. Jaký typ alkoholu pijete nejčastěji?

5. Když se řekne Rum, jaká značka se Vám vybaví jako první?

6. Když se řekne Vodka, jaká značka se Vám vybaví jako první?

7. Když se řekne Whisky, jaká značka se Vám vybaví jako první?

8. Když se řekne Hořké bylinné nápoje, jaká značka se Vám vybaví jako první?

9. S kým obvykle konzumujete alkoholické nápoje?

10. Kterou značku alkoholického nápoje konzumujete nejčastěji?

11. Vybavujete si nějakou reklamu na alkoholický nápoj? Pokud ano, kterou?

12. Ovlivnila Vás někdy reklama při konzumaci alkoholického nápoje? Pokud ano, která reklama to byla a jak Vás ovlivnila?

13. Co Vás nejvíce ovlivní při koupi alkoholického nápoje?

14. Navštívil jste někdy internetové stránky nějakého výrobce alkoholických nápojů?

15. Jak se zachováte, pokud nemají v obchodě Vaší oblíbenou značku alkoholického nápoje?

16. Chybí Vám nějaký druh alkoholického nápoje ve Vašem okolí?

17. Jaký je Váš věk?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Pohlaví

20. Jaký je Váš měsíční příjem?

21. Odkud pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Páclová, P.Konzumenti alkoholických nápojů (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://alkohol87.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.