Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Americké hotelnictví

Americké hotelnictví

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Serafinová
Šetření:22. 04. 2015 - 26. 04. 2015
Počet respondentů:96
Počet otázek (max/průměr):16 / 10.09
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Šárka Serafinová, jsem studentkou Vysoké školy ekonomické v Praze a tímto Vás žádám o vyplnění dotazníku s názvem Americké hotelnictví, který je součástí mé diplomové práce. Dotazník je zcela anonymní a vyplnění nebude trvat déle než jednu minutu.

 

Děkuji za spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Cestoval/a jste někdy do Spojených států amerických?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6163,54 %63,54 %  
Ne3536,46 %36,46 %  

Graf

2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2011 - 20155081,97 %52,08 %  
2006 - 20101626,23 %16,67 %  
Před rokem 199523,28 %2,08 %  
2000 - 200523,28 %2,08 %  
1995 - 199911,64 %1,04 %  

Graf

3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně jak 1 měsíc2540,98 %26,04 %  
1 - 3 měsíce1727,87 %17,71 %  
3 - 5 měsíců1219,67 %12,5 %  
5 - 12 měsíců46,56 %4,17 %  
Více jak 1 rok34,92 %3,13 %  

Graf

4. Za jakým PRVOTNÍM účelem jste cestoval/a do USA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Turistika3252,46 %33,33 %  
Work and Travel1829,51 %18,75 %  
Studium46,56 %4,17 %  
Pracovní pobyt34,92 %3,13 %  
Nakupování23,28 %2,08 %  
Návštěva příbuzných23,28 %2,08 %  

Graf

5. Kterou část USA jste navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Východ USA (New York, Florida, Washington DC)2845,9 %29,17 %  
Západ USA (California, Texas, Arizona)2032,79 %20,83 %  
Hawaii23,28 %2,08 %  
Michigan, Chicago, Washington DC11,64 %1,04 %  
Východ i západ11,64 %1,04 %  
vychod a zapad USA11,64 %1,04 %  
Střed USA (Colorado, Missouri, Nebraska)11,64 %1,04 %  
východ - NY, Boston i západ - californie11,64 %1,04 %  
JIh a jihozápad11,64 %1,04 %  
Tennessee11,64 %1,04 %  
NYC, západ USA11,64 %1,04 %  
východ USA (NY,Boston,Washington,Philadelphia, pak Florida) a pak přelet do Californie11,64 %1,04 %  
New York, Texas, New Mexico, Chicago11,64 %1,04 %  
všechny 3 oblasti11,64 %1,04 %  

Graf

6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hotel4472,13 %45,83 %  
Motel2134,43 %21,88 %  
Hostel1118,03 %11,46 %  
Kemp46,56 %4,17 %  
Rodinný penzion23,28 %2,08 %  
domov11,64 %1,04 %  
ubytování u známých11,64 %1,04 %  
vlastní dům zaměstnavatele + hostel/hotel při cestování11,64 %1,04 %  
couchsurfing11,64 %1,04 %  
slovenska fara v NY11,64 %1,04 %  
byty soukromých osob (přátelé, známí, AirBnb)11,64 %1,04 %  
host family11,64 %1,04 %  
privat11,64 %1,04 %  
Rodinny dum11,64 %1,04 %  
Zařízení pro nápravu11,64 %1,04 %  
pronajatý apartmán11,64 %1,04 %  

Graf

7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Infoslužby2845,9 %29,17 %  
Wellness1727,87 %17,71 %  
Sportovní aktivity1626,23 %16,67 %  
Pronájem automobilu1524,59 %15,63 %  
Noční klub46,56 %4,17 %  
Kadeřnictví, kosmetika46,56 %4,17 %  
Ne34,92 %3,13 %  
Zadne23,28 %2,08 %  
Nevyužila jsem žádné doplňkové služby11,64 %1,04 %  
nic11,64 %1,04 %  
bazén11,64 %1,04 %  
nevyužila11,64 %1,04 %  
pračka, internet11,64 %1,04 %  
žádné11,64 %1,04 %  

Graf

8. Jak hodnotíte ubytovací zařízení v USA oproti České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na stejné úrovni3252,46 %33,33 %  
Kvalitnější2744,26 %28,13 %  
Méně kvalitnější23,28 %2,08 %  

Graf

9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ochotný a usměvavý přístup personálu3252,46 %33,33 %  
Úroveň ubytování2134,43 %21,88 %  
Komunikace se zákazníkem2134,43 %21,88 %  
Stravování1118,03 %11,46 %  
Kvalita služeb1118,03 %11,46 %  
Design ubytovacího zařízení1118,03 %11,46 %  
Doplňkové služby69,84 %6,25 %  
Bezpečí a komfort58,2 %5,21 %  
Ohled na životní prostředi34,92 %3,13 %  
Ohled na zdravý životní styl23,28 %2,08 %  

Graf

10. V čem může konkurovat ČESKÉ hotelnictví tomu americkému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Silná gastronomie2642,62 %27,08 %  
Poměr kvalita cena2540,98 %26,04 %  
Příjemná atmosféra914,75 %9,38 %  
Přístup personálu69,84 %6,25 %  
Kvalita poskytovaných služeb69,84 %6,25 %  
Ohled na životní prostředí69,84 %6,25 %  
Profesionalita46,56 %4,17 %  
Vybavení hotelu46,56 %4,17 %  
Netroufám si odhadnout11,64 %1,04 %  
nic mě nenapadá; nevidím žádné velké rozdíly; navíc necestuji kvůli hotelům, ubytování v obou zemích uspokojivé, rozdíly nepatrné11,64 %1,04 %  
historie ubyt. zařízení11,64 %1,04 %  

Graf

11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobitý přístup personálu2439,34 %25 %  
Usměvavý personál1829,51 %18,75 %  
Vybavení hotelu1422,95 %14,58 %  
Příjemná atmosféra1118,03 %11,46 %  
Poměr kvalita cena1016,39 %10,42 %  
Profesionalita711,48 %7,29 %  
Kvalita poskytovaných služeb58,2 %5,21 %  
Nový trendy ubytovacího zařízení58,2 %5,21 %  
Silná gastronomie46,56 %4,17 %  
Netroufám si odhadnout11,64 %1,04 %  
stejné jako předchozí11,64 %1,04 %  

Graf

12. Myslíte si, že americké hotelnictví je ovlivněno národní kulturou (individualismus, neustálý optimismus)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4675,41 %47,92 %  
Ne1524,59 %15,63 %  

Graf

13. Napište ubytovací zařízení v USA, které doporučujete ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Courtyard by Marriott, obecně Marriott

Days Inn Las Vegas - skvělý poměr kvalita/cena, ubytování na noc se snídaní v týdnu stálo cca 17 USD.

Gershwin hotel, New York

Holiday Inn Express

Holiday Inn Las Vegas

Hotel

Hotel

hotel Hershey, Pennsylvania

hotel Sheraton v Bostonu

Hotel Yankee Inn, MA

hotelové řetězce - nelze být zklamán, rodinné motely

Howard Johnson Inn - Bakersfield

chainy

La Quinta Inn

Marriot, Ramada

New York Marriott Marquis

Stay Suites of America Las Vegas (South)

Ubytovacie zariadenie typu Inn & Suites, pretože všetky americké siete hotelov sú podobné a v akejkoľvek lokalite si booknete hotel typu Inn & Suites dostanete štandardnú izbu aj kvalitu, double queen/king size bed s AC, chladničkou, kávovarom. Napr.Best Western, Holiday Inn, Comfort Suites, Quality Inn, Comfor Inn & Suites, atď.

V USA, kromě Manahattanu, platí, že kvalita služeb odpovídá ceně ubytování. 1) levné hotely typu Motel 6 do 50USD/noc/pokoj špína, hrůza 2) hotely kolem 100USD/noc/pokoj doporučil bych velmi slušné Best Western, Sleep INN 3) hotely 500USD/noc pokoj a více...luxus, supr služby,

14. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4777,05 %48,96 %  
Muž1422,95 %14,58 %  

Graf

15. Vaše národnost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Česká5386,89 %55,21 %  
Slovenská69,84 %6,25 %  
Americká23,28 %2,08 %  

Graf

16. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 30 let3354,1 %34,38 %  
18 - 24 let1321,31 %13,54 %  
31 - 40 let813,11 %8,33 %  
více jak 50 let46,56 %4,17 %  
41 - 50 let34,92 %3,13 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Cestoval/a jste někdy do Spojených států amerických?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2006 - 2010 na otázku 2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2011 - 2015 na otázku 2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 - 3 měsíce na otázku 3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 5 měsíců na otázku 3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně jak 1 měsíc na otázku 3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Turistika na otázku 4. Za jakým PRVOTNÍM účelem jste cestoval/a do USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Work and Travel na otázku 4. Za jakým PRVOTNÍM účelem jste cestoval/a do USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Východ USA (New York, Florida, Washington DC) na otázku 5. Kterou část USA jste navštívil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Západ USA (California, Texas, Arizona) na otázku 5. Kterou část USA jste navštívil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hostel na otázku 6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hotel na otázku 6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Motel na otázku 6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Infoslužby na otázku 7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pronájem automobilu na otázku 7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sportovní aktivity na otázku 7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitnější na otázku 8. Jak hodnotíte ubytovací zařízení v USA oproti České republice?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na stejné úrovni na otázku 8. Jak hodnotíte ubytovací zařízení v USA oproti České republice?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design ubytovacího zařízení na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace se zákazníkem na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita služeb na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochotný a usměvavý přístup personálu na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stravování na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úroveň ubytování na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poměr kvalita cena na otázku 10. V čem může konkurovat ČESKÉ hotelnictví tomu americkému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Silná gastronomie na otázku 10. V čem může konkurovat ČESKÉ hotelnictví tomu americkému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobitý přístup personálu na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poměr kvalita cena na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemná atmosféra na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Usměvavý personál na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vybavení hotelu na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Myslíte si, že americké hotelnictví je ovlivněno národní kulturou (individualismus, neustálý optimismus)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Myslíte si, že americké hotelnictví je ovlivněno národní kulturou (individualismus, neustálý optimismus)?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Muž na otázku 14. Vaše pohlaví?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Žena na otázku 14. Vaše pohlaví?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Česká na otázku 15. Vaše národnost?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 24 let na otázku 16. Váš věk?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 - 30 let na otázku 16. Váš věk?

2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?

  • odpověď 2011 - 2015:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 5 měsíců na otázku 3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design ubytovacího zařízení na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Usměvavý personál na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobitý přístup personálu na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 - 30 let na otázku 16. Váš věk?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 24 let na otázku 16. Váš věk?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poměr kvalita cena na otázku 10. V čem může konkurovat ČESKÉ hotelnictví tomu americkému?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hostel na otázku 6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochotný a usměvavý přístup personálu na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace se zákazníkem na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?

4. Za jakým PRVOTNÍM účelem jste cestoval/a do USA?

  • odpověď Turistika:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně jak 1 měsíc na otázku 3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?
  • odpověď Work and Travel:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 - 5 měsíců na otázku 3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?

6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?

  • odpověď Hotel:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design ubytovacího zařízení na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?

12. Myslíte si, že americké hotelnictví je ovlivněno národní kulturou (individualismus, neustálý optimismus)?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Stravování na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?

14. Vaše pohlaví?

  • odpověď Žena:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 24 let na otázku 16. Váš věk?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design ubytovacího zařízení na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?

15. Vaše národnost?

  • odpověď Česká:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hostel na otázku 6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Design ubytovacího zařízení na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Komunikace se zákazníkem na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Úroveň ubytování na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Méně jak 1 měsíc na otázku 3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Wellness na otázku 7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 25 - 30 let na otázku 16. Váš věk?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2006 - 2010 na otázku 2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Turistika na otázku 4. Za jakým PRVOTNÍM účelem jste cestoval/a do USA?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalitnější na otázku 8. Jak hodnotíte ubytovací zařízení v USA oproti České republice?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2011 - 2015 na otázku 2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita služeb na otázku 9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příjemná atmosféra na otázku 11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Západ USA (California, Texas, Arizona) na otázku 5. Kterou část USA jste navštívil/a?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Cestoval/a jste někdy do Spojených států amerických?

2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?

3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?

4. Za jakým PRVOTNÍM účelem jste cestoval/a do USA?

5. Kterou část USA jste navštívil/a?

6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?

7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?

8. Jak hodnotíte ubytovací zařízení v USA oproti České republice?

9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?

10. V čem může konkurovat ČESKÉ hotelnictví tomu americkému?

11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?

12. Myslíte si, že americké hotelnictví je ovlivněno národní kulturou (individualismus, neustálý optimismus)?

14. Vaše pohlaví?

15. Vaše národnost?

16. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Cestoval/a jste někdy do Spojených států amerických?

2. Ve kterém období jste cestoval/a do USA?

3. Jak dlouhý byl Váš pobyt v USA?

4. Za jakým PRVOTNÍM účelem jste cestoval/a do USA?

5. Kterou část USA jste navštívil/a?

6. Jaký typ ubytovacího zařízení jste využil/a při návštěvě?

7. Využil/a jste nějakých doplňkových služeb v ubytovacím zařízení?

8. Jak hodnotíte ubytovací zařízení v USA oproti České republice?

9. Co vás nejvíce zaujalo na ubytovacím zařízení v USA?

10. V čem může konkurovat ČESKÉ hotelnictví tomu americkému?

11. V čem může konkurovat AMERICKÉ hotelnictví českému?

12. Myslíte si, že americké hotelnictví je ovlivněno národní kulturou (individualismus, neustálý optimismus)?

14. Vaše pohlaví?

15. Vaše národnost?

16. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Serafinová, Š.Americké hotelnictví (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://americke-hotelnictvi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.