Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza aspektů ovlivňujících návštěvu restaurace

Analýza aspektů ovlivňujících návštěvu restaurace

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Pobořilová
Šetření:17. 03. 2015 - 07. 04. 2015
Počet respondentů:289
Počet otázek (max/průměr):24 / 23.19
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Barbora Pobořilová a jsem studentkou na Vysoké škole hotelové v Praze 8, oboru hotelnictví. V současné době zpracovávám bakalářskou práci na téma Analýza aspektů ovlivňujících návštěvu restaurace. Vyplněním mého dotazníku, jehož výsledky následně použiji do své BP mi velmi pomůžete.

Děkuji za Váš čas.

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21775,09 %75,09 %  
Muž7224,91 %24,91 %  

Graf

2. Jaká je Vaše věková skupina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-40 let19667,82 %67,82 %  
Do 20 let4716,26 %16,26 %  
40-65 let4515,57 %15,57 %  
65 a více let10,35 %0,35 %  

Graf

3. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student12342,56 %42,56 %  
Zaměstnaný12342,56 %42,56 %  
Nezaměstnaný124,15 %4,15 %  
Na mateřské dovolené103,46 %3,46 %  
OSVČ51,73 %1,73 %  
Důchodce41,38 %1,38 %  
podnikatel31,04 %1,04 %  
podnikám10,35 %0,35 %  
automechanik10,35 %0,35 %  
zaměstnaná, studentka10,35 %0,35 %  
pracující student10,35 %0,35 %  
Zaměstnanec10,35 %0,35 %  
na úřadu práce s občasnými brigádami, budoucí studium na VŠ10,35 %0,35 %  
zamestnany student10,35 %0,35 %  
Povolání na volné noze , živnostník 10,35 %0,35 %  
invalidní důchodce10,35 %0,35 %  

Graf

4. Jaký typ hostinského zařízení navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Typicky českou restauraci12041,52 %41,52 %  
Pizzerii (italskou restauraci)6422,15 %22,15 %  
Fast food175,88 %5,88 %  
Čínskou restauraci155,19 %5,19 %  
Steak house103,46 %3,46 %  
Nenavštěvuji restauraci72,42 %2,42 %  
Vietnamské bistro51,73 %1,73 %  
Řeckou restauraci31,04 %1,04 %  
Vegetarianskou restauraci 31,04 %1,04 %  
Thajskou restauraci20,69 %0,69 %  
různé20,69 %0,69 %  
Restauraci s francouzskou kuchyní20,69 %0,69 %  
Průběžně, steak house, čínskou, francouzskou, pizzerii10,35 %0,35 %  
bistro10,35 %0,35 %  
Restauraci, jenž je součástí hypermarketu (Globus jídelna)10,35 %0,35 %  
Kromě řecké pravidelně všechny výše uvedené10,35 %0,35 %  
dle aktuální chuti :-)...spíše lehčí, zdravější jídla, tzn. ne fastfood, ani česká jídla10,35 %0,35 %  
středomořskou10,35 %0,35 %  
Italskou bez pizzy10,35 %0,35 %  
Podnikové jídelny10,35 %0,35 %  
vegetariánské/veganské restaurace10,35 %0,35 %  
restauraci pro vegetariány, ačkoli jím nejsem10,35 %0,35 %  
Mix, spíše luxusnější (Aureole, SaSaZu, Amade, Zlatá Studně...), také GRF10,35 %0,35 %  
českou, vitnamskou, čínskou, indickou, pizzerii10,35 %0,35 %  
závodní jídelna10,35 %0,35 %  
kombinace typicky česká restaurace a steak house (dobré pivo a maso)10,35 %0,35 %  
Je to různé podle nálady a chuti, nebo s kým tam jdu apod., velmi ráda poznávám gastronomii jiných národů a kultur, ale pozor - nejím všechno (psy, kočky, krysy, netopýry, hmyz apod. NE!!)10,35 %0,35 %  
mezinárodní kuchyně10,35 %0,35 %  
kavárny a bistra10,35 %0,35 %  
Střídám to10,35 %0,35 %  
Zadnou vic nez jinou, stridam10,35 %0,35 %  
Nemám vyhraněný typ restaurace. Dám si od všeho něco - podle svého výběru. Nejsem moc zastáncem "výstředností", ale ani úplně konzervativní. Dám si dobrý guláš, pizzu, hamburger, gyros, čínské nudle i lososa. Nezáleží mi na původu jídla, ale na jeho chuti10,35 %0,35 %  
střídavě většinu dostupných10,35 %0,35 %  
vegetariánskou/veganskou10,35 %0,35 %  
kombinace uvedeneho10,35 %0,35 %  
Klasickou českou, ale určitě s možností objednání i zahraničních specialit, preferuji větší možnost výběru celkově s cenami id levnějších p dražší.10,35 %0,35 %  
Českou restauraci a Vietnamské bistro10,35 %0,35 %  
restauraci s vicero vegetarianskymi jidly10,35 %0,35 %  
Indická restaurace10,35 %0,35 %  
kde se nekouří10,35 %0,35 %  
nepreferuji jeden typ restaurace10,35 %0,35 %  
Veganskou restauraci10,35 %0,35 %  
podniky, které mají atmosféru a vlastní tvář a nejsou snobské.10,35 %0,35 %  
nádražní bufet10,35 %0,35 %  
Vegenské10,35 %0,35 %  
Indickou restauraci10,35 %0,35 %  
zdravou výživu10,35 %0,35 %  
vegetariánska 10,35 %0,35 %  
vsechny10,35 %0,35 %  
typickou českou hospodu (né striktně restauraci)10,35 %0,35 %  
ruskou10,35 %0,35 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete restauraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x za měsíc7425,61 %25,61 %  
1x za 14 dní5017,3 %17,3 %  
1x do týdne4415,22 %15,22 %  
1x za půl roku3612,46 %12,46 %  
3x do týdne3211,07 %11,07 %  
2x do týdne237,96 %7,96 %  
Denně175,88 %5,88 %  
1x za rok41,38 %1,38 %  
velmi výjmečně až vůbec ne10,35 %0,35 %  
denně v práci na oběd, cca jednou měsíčně soukromě10,35 %0,35 %  
1x za 2-3 měsíce10,35 %0,35 %  
Nepravidelně, podle okolností a potřeb10,35 %0,35 %  
spíše vyjímečně, při různých významnějších příležitostech, oslavách, sem tam i jen tak, dále během cestování, na dovolené, na výletě a podobně. Někdy také na obědové menu.10,35 %0,35 %  
5x týdně (v pracovní dny, ale občas i o víkendu).10,35 %0,35 %  
občas10,35 %0,35 %  
5x - 6x za rok10,35 %0,35 %  
1x za 3 měsíce10,35 %0,35 %  

Graf

6. Jaký je Váš důvod k návštěvě restaurace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Setkání s přáteli9833,91 %33,91 %  
Rodinný oběd/večeře6020,76 %20,76 %  
V pracovní nebo studijní pauze na obědové menu5920,42 %20,42 %  
Ušetření času a práce248,3 %8,3 %  
Konkrétní nabídka restaurace186,23 %6,23 %  
Pracovní příležitosti41,38 %1,38 %  
hlad20,69 %0,69 %  
Doporučení známých/reklama restaurace20,69 %0,69 %  
výjmečně oběd o víkendu10,35 %0,35 %  
Myslíte nejčastější?10,35 %0,35 %  
Mix (setkání s přáteli, doporučení, speciální menu, relax...)10,35 %0,35 %  
zasloužené pivo10,35 %0,35 %  
smuteční hostina10,35 %0,35 %  
Je to různé, většinou setkání s přáteli, někdy poděkování za uskutečněný obchod, ale často mě dokáže nalákat i zajímavá a chutná nabídka, i stylový design, podmínkou je ale příjemná, nevtíravá a ochotná obsluha, pokud ne, již se tam nevrátím.10,35 %0,35 %  
oslava10,35 %0,35 %  
chut na neco 10,35 %0,35 %  
výročí, posezení s přítelem10,35 %0,35 %  
Obed, večeře, posezení s rodinou, přáteli.10,35 %0,35 %  
romantická večeře s přítelem10,35 %0,35 %  
Různé důvody - kombinace uvedených + nějaké další.10,35 %0,35 %  
Design restaurace10,35 %0,35 %  
najíst se10,35 %0,35 %  
při příležitosti narozenin10,35 %0,35 %  
Všechny možnosti přicházejí v úvahu (mimo prac. příležitosti).10,35 %0,35 %  
kombinace10,35 %0,35 %  
když se chci najíst10,35 %0,35 %  
najíst se na výletě10,35 %0,35 %  
levný alkohol10,35 %0,35 %  
výlet, návštěva jiného města10,35 %0,35 %  
vice duvodu10,35 %0,35 %  

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

7. Design restaurace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
312543,25 %43,25 %  
48830,45 %30,45 %  
23612,46 %12,46 %  
53110,73 %10,73 %  
193,11 %3,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.35
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.6
Směrodatná odchylka:0.77
Medián:3
Modus:3

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

8. Druh restaurace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
410335,64 %35,64 %  
37626,3 %26,3 %  
57525,95 %25,95 %  
2279,34 %9,34 %  
182,77 %2,77 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.78
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:4
Modus:4

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

9. Kvalita a profesionalita obsluhujícího personálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
413044,98 %44,98 %  
510536,33 %36,33 %  
33411,76 %11,76 %  
2134,5 %4,5 %  
172,42 %2,42 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.17
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.54
Směrodatná odchylka:0.74
Medián:4
Modus:4

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

10. Nabídka na jídelním lístku restaurace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
515352,94 %52,94 %  
410235,29 %35,29 %  
3155,19 %5,19 %  
2134,5 %4,5 %  
162,08 %2,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.44
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.48
Směrodatná odchylka:0.69
Medián:5
Modus:5

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

11. Možnost wiffi připojení v restauraci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
113546,71 %46,71 %  
27124,57 %24,57 %  
34716,26 %16,26 %  
4196,57 %6,57 %  
5175,88 %5,88 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.9
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.03
Směrodatná odchylka:1.02
Medián:2
Modus:1

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

12. Rychlost?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
411138,41 %38,41 %  
310937,72 %37,72 %  
53913,49 %13,49 %  
2279,34 %9,34 %  
131,04 %1,04 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.56
Minimum:2
Maximum:5
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.56
Směrodatná odchylka:0.75
Medián:4
Modus:4

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

13. Recenze restaurace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
310335,64 %35,64 %  
47826,99 %26,99 %  
25820,07 %20,07 %  
13612,46 %12,46 %  
5144,84 %4,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.91
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.85
Směrodatná odchylka:0.92
Medián:3
Modus:3

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

14. Kvalita nabízených pokrmů?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
519667,82 %67,82 %  
46522,49 %22,49 %  
3155,19 %5,19 %  
172,42 %2,42 %  
262,08 %2,08 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.64
Minimum:3
Maximum:5
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.34
Směrodatná odchylka:0.58
Medián:5
Modus:5

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

15. Cenová kategorie?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
410335,64 %35,64 %  
38730,1 %30,1 %  
55920,42 %20,42 %  
2248,3 %8,3 %  
1165,54 %5,54 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.63
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:0.81
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:4
Modus:4

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

16. Reklama restaurace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
111740,48 %40,48 %  
28629,76 %29,76 %  
36522,49 %22,49 %  
5113,81 %3,81 %  
4103,46 %3,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.91
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.75
Směrodatná odchylka:0.86
Medián:2
Modus:1

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

17. Kouření v restauraci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
510335,64 %35,64 %  
36221,45 %21,45 %  
15117,65 %17,65 %  
23712,8 %12,8 %  
43612,46 %12,46 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.39
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:2.06
Směrodatná odchylka:1.44
Medián:3
Modus:5

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

18. Věrnostní program?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
117159,17 %59,17 %  
25719,72 %19,72 %  
34114,19 %14,19 %  
4134,5 %4,5 %  
572,42 %2,42 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.6
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.69
Směrodatná odchylka:0.83
Medián:1
Modus:1

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

19. Zázemí pro děti?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
118764,71 %64,71 %  
24615,92 %15,92 %  
3258,65 %8,65 %  
4175,88 %5,88 %  
5144,84 %4,84 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.56
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.83
Směrodatná odchylka:0.91
Medián:1
Modus:1

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

20. Webové stránky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19131,49 %31,49 %  
38027,68 %27,68 %  
26923,88 %23,88 %  
43612,46 %12,46 %  
5134,5 %4,5 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.28
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:1.06
Směrodatná odchylka:1.03
Medián:2
Modus:1

Graf

Jaké jsou pro Vás hlavní aspekty ovlivňující návštěvu konkrétní restaurace?Prosím oznámkujte: 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

21. Možnost vstupu se psy?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
116657,44 %57,44 %  
34314,88 %14,88 %  
23612,46 %12,46 %  
5237,96 %7,96 %  
4217,27 %7,27 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.85
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.36
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:1
Modus:1

Graf

22. Jiný aspekt než dříve uvedené, který Vás ovlivňuje co se týče návštěvy restaurace? Prosím, připiště hodnocení 5-nejdůležitější, 1-téměř nedůležitý.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

5 - vlastní zkušenost 4 - nabídka jídel

5 zda berou stravenky

5 zdravá výživa

absence dětí - 5 absence psů - 4 značka čepovaného piva - 5 absence couvertu - 5

Atmosféra restaurace - 5

čerstvé suroviny 5

čisté WC

čistota 5

Čistota a úslužnost personálu.

Čistota restaurace - 4 Čistota a kvalita WC - 4

Čistota restaurace a toalet.

Dám rozhodně na kvalitu jídel, příjemný, ochotný ale nevtírající se personál, rozmanitou nabídku většího rozsahu, tyto věci jsou klíčové a podstatné (5), abychom se tam zase vrátili, uvítáme i možnost vstupu s pejskem (4), i když to není podmínkou, nesmějí být přemrštěné ceny (např. za jídlo, které mě vyjde pokud si ho udělám doma za 15 Kč, aby za něj nechtěli stovku nebo víc, jako smažený sýr, květák či křidélka atd.) - (4), věci jako reklama, recenze nebo možnost zabavení pro děti jsou nedůležité, nepřípustné je kouření (1).

Doporučení místních obyvatel 4

Doporučení přátel 4

dostupnost - možnost parkování (4)

Dostupnost a vzálenost od místa bydliště

dostupnost od bydliste

Druh piva - 5

Důležitý je pro mě celkový dojem, většinou i cena, výběr jídel, prostředí, samozřejmě i personál (ale to člověk nikdy neví předem), umístění, velmi důležitá je pro mě možnost parkování blízko restaurace, nekuřácké prostředí potěší, stejně tak WiFi, nekuřácké prostředí, nebo alespoň oddělený prostor pro kuřáky, v budoucnu jistě i zázemí pro děti, ale zatím to nevyhledávám, jelikož děti zatím nemám, možnost vstupu se psy bych ocenil když jsem ještě psa měl, ale obecně si myslím, že pes do "lepší" restaurace spíše nepatří, pokud to není nějaký "pidipes" v tašce/přepravce, protože jsou i lidé kterým by pes vadil nebo by se ho mohli i bát, webové stránky potěší, ocením samozřejmě i denní nabídku a jídelní a nápojový lístek online, věrnostní program potěší hlavně u "obědových" restaurací, "meníček" a podobně, ale zajímavý věrnostní program by potěšil i jinak, atd :)

Chování personálu ke stálým zákazníkům 5

j

Její umístění vzhledem k tomu, kde se zrovna nacházím.

Kouření, nezvedené děti ani otravní psi do restaurace, kde se chci v klidu naobědvat, nepatří

kvalita a chuť piva - 5 kvalita a příprava masa - 5 restaurace nemá televizi - 5 restaurace nemá dětský koutek - 5 velký výber vin - 3 vegetariánské menu - 1 nabídka bezmasých jídel - 1 velký výběr destilátů - 1

Lokalita resataurace a časová dostupnost, pěšky, dopravními prostředky možnosti parkování ...,, Aspekt důležitosti 5

Možná

Možnost parkování v blízkosti restaurace - 5

Možnost vegetariánské či veganské stravy - hodnocení 5

musí být naprosto nutně nekuřácká

Nabídka bezmasých jíďel

nabídka druhů piva - 4

Nabídka piv (5)

Nabídka vegetariánských jídel.

načichnutí oblečení od jídla 5

NApř. v této rest. vyhodili kojící matku s miminem a malým dítětem od ranní kávy a snídaně s tím, že si má jít nakoijti na wc... Kojila ZCELA diskrétně, nic nebylo vidět. Dle mě nepřípustné, nehygienické atp. http://www.labohemecafe.eu/

Nesmí se tam kouřit, nechci smrdět jako bezdomovec, také mi velmi vadí hluční nebo obtěžující hosté nebo otrávený personál - všechny tyto věci jsou důvodem, že již nepřijdeme.

Neuvádíte, ve kterém smyslu daný faktor ovlivňuje. Kouření a přítomnost psů je důvod, abych do dané restaurace nešel.

Obsluha - 5 (oblečení, přístup, ochota, rychlost)

platba kartou - 5 jídelníček včetně denního menu na webu - 5

Polední menu - 4

předchozí zkušenost nebo doporučení přátel 5

Stav toalet - hodnocení 4

toalety - 4

Toalety - 5

U otázky 17. by to chtělo specifikovat, zda jsme nebo nejsme pro kouření a potom to hodnotit. Pro mě je jasná 5tka pokud se v restauraci nemůže kouřit, pro jiného je zase jasná 5tka pokud se tam kouřit může.

Umístění restaurace - 4, parkovací místa - 4.

v létě možnost posezení na zahrádce, čistota toalet

Vegetariánské jídlo

Vlastní zkušenost a zkušenosti známých - doporučení.

všechny byly uvedeny výše.

Vůně.

vyber vegetarianskych jidel - 5

vzdálenost od bydliště - 5

vzdálenost od bydliště - jsem ochotná cestovat po městě, mimo město vzácně, to už musí být skvělá stylová restaurace se skvělým jídlem

Značka točeného piva a kvalita údržby výčepních trubek.

23. Jste pro kouření v restauraci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne19266,44 %66,44 %  
Je mi to jedno6221,45 %21,45 %  
Ano3512,11 %12,11 %  

Graf

24. Co Vám nejčastěji chybí v restauraci?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

--

--

.

.

.

.

..

...

"soukromí" často nedostatečné rozestupy stolů

***

asi ani nic

Asi nic...

Automaticky džbánek čisté vody na každém stole, více detailů o pokrmech, surovinách a dodavetelích.

bezabariérový přístup

brčko

ceník nápojů

cenově přijatelné nealkoholické nápoje k jídlu

cisty vzduch, vegetarianska jidla krome obligatniho smazaku

Čas

Čerstvý vzduch

Čistá voda s citronem

Čisté ubrusy, kvalitní židle, stoly a nádobí :) Tož to je všechno ... Ať se daří bakalářka - to přeje Oborák a Oboračky :)

Čisté wc s toaletním papírem a ručníky na ruce

čisté WC, příjemná obsluha

čistý vzduch

Čistý vzduch

dat si cerstve ovoce!

Dětský koutek

dětský koutek

dětský koutek

Dlouhé čekání na jídlo, více místa

do takových, kde mi něco chybí nechodím

Dobrá znalost položek menu ze strany číšníků, profesionalita číšníků, ochota ze strany personálu

dobré (kvalitně připravené, z kvalitních ingrediencí) jídlo, příjemný a ochotný personál

Dobré a kvalitní jídlo.

Dobré víno

dobře propracovaný jídelní lístek, kvalitní personál

domácí jídlo :D

Dostatečně rychlá obsluha.

Džbán vody zdarma nebo 10 Kč.

Hlavně klid. Lidé štěbetající u vedlejších stolů mi často vadí, proto se snažím vybrat si čas, kdy restaurace není tolik obsazena.

Hudba

Hygienicky čisté toalety.

Chybí mi indická nebo vegetariánská restaurace v našem městě :) Obecně je menší nabídka vegetariánských pokrmů.

Chybí mi větší rozmanitost sortimentu a také rozumnější rozpětí cen, za jídlo se složitější přípravou z drahých nebo exotických surovin rádi zaplatíme víc, ale ne za třeba omeletu nebo smažený sýr, za tohle stovka nebo víc je přehnané a moc to o serióznosti restaurace nesvědčí.

Informace, ci se plati za predkrm nebo ne.

Intimita.

intimnejsi prostredi

je tam zima

jídlo co jím

jídlo zdarma

Jídlo zdarma.

k

klid

Klid

klid- bez rádia, bouchání dveří a zvuků z kuchyně

Kofola

kohoutková voda

kohoutkova voda, pepr v mlynku

kombinace těchto všech požadavků najednou v jedné restauraci: dobré a studené pivo, rychlá a příjemná obsluha, jednoduchá a přehledná nabídka steaků v zimě příjemné teplo bez průvanu, v létě stinná (před)zahrádka

kvalifikovany personal

Kvalita, rychlost, správné jednání ze strany obsluhující jo personálu. Vyjímečnost restaurace ;) Snad Ti to bude vyhovovat Baru, hodně štěstí ;) D.

kvalitnější oddělení prostor kuřáckých a nekuřáckých, větší a levnější výběr nealkoholických colových nápojů

kvalitní a milý personál

kvalitni a pohodlne sezeni

Kvalitní a profesionální personál

Kvalitní česká kuchyně, mezinárodních a pizzerií je plná p*del.

kvalitní jídlo

kvalitní jídlo, kvalitní personál,

Kvalitní káva

kvalitní obsluha

Kvalitní obsluha např. nejdřív obsloužení nejstarší dámy u stolu, servírování jídla apod. :( Dnes restaurace z ekonomických důvodů často přijímají učně na praxi a nevyučené pracovníky :( Dnes opravdu může v "servisu" dělat kde kdo :(

Kvalitní personál

kvalitní potraviny, káva, především zájem o zákazníka

kvalitní suroviny

kvalitní suroviny a profesionální obsluha

levné nealko pití

Levnější nealko nápoje

Lide,kteri svuj zajem,profesionalitu a usluznost pouze predstiraji...

Mám ráda, když zůstane alespoň jedno jídelní menu u stolu, abych se do něj ještě později mohla podívat, ani bych o něj žádala obsluhu. Bohužel to není běžná praxe.

Měkké sezení

menu i o víkendech

Milá obsluha

Milá obsluha, čistota...

mily personal

milý personál

Mily personal, ciste toalety

milý přístup obsluhy

momentalne me nic nenapadlo :D

Možnost dostat obyčejnou, kohoutkovou vodu - situace se sice zlepšila, nicméně stále tato záležitost některými restauratéry nepochopena.

Možnost si umýt ruce u vstupu, ne na špinavém záchodě. Správná informace o rychlosti odbavení. Informace o složení jídla (návštěvu restaurace pak člověk často doslova odsere) . Možnost placení kartou.

Na

Nabídka na stránkách internetu, hodně kouře.

Naopak převývá - cigaretový kouř

Neco co si jinde normalne nedam

Nějáká ta zábava

nekuřácká zóna

Nekuřácké prostředí

Nekuřácké prostředí

Neni povoleni psy

nevim

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevim

Nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím

nevím o ničem

Nevím.

Nevím.

nevzpomenu si

Nezakouřený prostor

neznečištěné ovzduší od aromat ( pivo, cigarety, tvrdý alkohol ) - málokterý podnik má kvalitní odvětrávání

Nic

Nic

nic

nic

nic

nic

Nic

nic

nic

nic

nic

nic konkrétního mě nenapadá

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá.

nic mi nechybí

Nic mi nechybi

Nic se mi nevybavuje.

nic takového mě nechybí

Nic..

Obcas vstricnejsi a profesionalnejsi personal. I kdyz situace se za poslednich par let dost zlepsila.

občasná změna v jídelníčku

oblíbená značka piva

oddělené místnosti pro kuřáky a nekuřáky, protože většinou tyto místnosti bývají oddělené pouze průchodem nebo nějakým typem clony, což vžádném případě nezabání průniku kouře do nekuřácké části

Oddělení dětského koutku tak, aby děti neobtěžovaly křikem ostatní hosty

Odkládací místo pro svrchníky

ochota

Ochota a upřímnost personálu.. většinou doporučuji to co je třeba prodat, chuťa čerstvost.. 70% je hnus

Ochota a úsměv u personálu

Ochotná obsluha.

Ochotny a mily personal

Ochotný a příjemně naladěný personál

Ochotný personál, kvalitní pivo.

Okamžitá možnost signalizace obsluhy (aby se nemuselo čekat, než projde).

Opravdu fajn obsluha

opravdu ve všech směrěch zaškolený personál

Osobnější přístup.

Otevírací doba .... většinou nás musí vyhodit :)))

označení, kudy na WC více nekuřáckých restaurací

Papírek na použité žvýkačky.

Papírové ručníky na WC.

Párátka

parkování

Pěkné servírky. :-)

peníze

pes

Pestré menu

Pivo Lobkowicz Premium

pohodlná židle

Pokrmy z lokálních produktů,nedostatečná nabídka vegetariánských jídel

Posezení na zahrádkách.

Pozitivní přístup a zaregistrování nově příchozích osob ze strany obsuhujícího personálu.

prijemna obsluha

Prijemny a profesionalni pristup obsluhy.

profesionalita kuchaře

profesionalita obsluhy

Profesionalita personálu a kvalita pokrmů

Profesionální obsluha.

profesionální přístup personálu

profesionální servis...

Přebývají děti.

Přesný popis pokrmu

Příjemná obsluha

Příjemná obsluha

příjemná obsluha

příjemná obsluha

příjemná obsluha

Příjemná obsluha

Příjemná obsluha

Příjemná obsluha, slušné toalety.

Příjemné vystupování obsluhy.

Příjemný personál

Příjemný personál

příjemný personál, čistě nekuřácké restaurace

Příjemný personál, kvalitní jídlo, čistota.

Příjemný personál.

Připojení k Wi-fi

Připojení k Wi-fi, možnost vstupu se psy, od dělení místnosti pro nekuřáky a kuřáky.

Reprezentativní obsluha

rozdělení restaurace na nekuřáckou a kuřáckou místnost, případně absolutní zákaz kouření v restauraci

rozmanitější nabídka piv

Rozvážka jídel, lėpe oddělené prostory pro kuřáky a nekuřáky

rychlejší obsluha

Rychlejší obsluha

Rychlejší obsluha,nějaké slevy ...

Rychlost obsluhy

Servitky a koreniny na kazdom stole

Sex

Skutečný rum

Slusnost a ochota personalu, zbalost nabizenych pokrmu

slušné ceny za nealkoholické nápoje

snižování hlučnosti prostředí (vadí hlasitá hudba, hovor od blízkých stolů apod.)

Soukromí

soukromí

soukromí

Speciální akce

širší nabídka kvalitních vegetariánských jídel (nemyslím tím smažený sýr)

Tam kde je mi vadí zákaz kouření.

tam, kam chodím, nic. Tam, kde mi něco chybí, už nejdu.

Teď mě nic nenapadá

Televize

Teplo

teplo

Teplo.

těžko říci takhle od stolu pokud nemám být konkrétní v té kam chodím nejčastěji mi chybí bývalá (lepší) obsluha a taky jídlo ve velikosti a cenové relaci utopenců (na chut' k pivu)

ticho, čistý vzduch

Točené nealkoholické nápoje

Ubrousky

Ubrousky na WC

Ubrus

Úsměv

úsměv

Úsměv

Úsměv a doporučení od obsluhy

usměv zaměstnanců:))

úsměvávý personal

V mé oblíbené restauraci, kam chodím pravidelně mi nechybí vůbec nic.

V některých restauracích jsem si všimla, že nehraje hudba nebo u některých restauracích, kde jsem je byla navštívit, tak když jdu s kamarády, tak byly jen malé stoly, takže určitě by měly udělat i dva větší stoly.

V některých restauracích málo stolů

v restauraci, kam jdu primárně na jídlo platba kreditní kartou. V hospodě, kam jdu pít s přáteli mi nechybí nic protože chodím do těch které máme rádi a mají atmosféru kvůli které tam chodíme:)

v tuto chvíli mě nic nenapadá

vadí mi dlouhé čekací doby na jídlo

ve fast foodu kompletní sepsaná nabídka

Veganské jídlo.

Vege jídla

Velký sportovní plátno.

věšák

Věšák na bundy

věšáky na odložení kabátů a deštníků

Větší rozdělení kuřáků od nekuřáků

Větší nabídka minutek

větší soukromí

větší výběr bezmasých pokrmů v denním menu

Větší výběr jídel, parkování, obecně kvalita a pocit nadstandardu - restaurace by měla být něco víc než jen místo kde se najím.

Větší výběr kvalitních piv

větší výběr sortimentu

Větší výběr zdravého jídla

Většinou chodíme do klasických, tam bychom uvítali v nabídce i různé speciality zahraničních kuchyní, také větší rozpětí cen (od jednoduchých levných pokrmů až k dražším nákladnějším specialitám), vadí mi někde i nerozumné ceny, kdy jednoduché jídlo z levných surovin stojí víc než jinde kvalitní vydatný masový oběd. Vstup se psem vítám.

většinou mi nic nechybí

VÍCE INTIMITY

více vegetariánských pokrmů, možnost vody z kohoutku zdarma, čisté příbory

více vegetarinaskych jidel normalni a ne jen smažene

Vidět jak jídlo vypadá před výběrem.

Viditelně označené WC

víno - výběr z krabic

voda k dispozici

voda ve džbánu

Voda z kohoutku.

Voda z vodovodu zdarma

Voda zdarma

vstřícnost a ochota personálu

Vstřícnost,příjemné chování

vstřícný personál

Vstřícný přístup personálu k zákazníkovi

Vstup pro psy, příjemnější personál, větší výběr jídel

Výběr vegetariánských či veganských jídel, mezi které opravdu nepočítám smažený sýr a nějaký povadlý salát.

výběr z kvalitních dezertů a příjemná obsluha

Výběr z veganských pokrmů

Vypnutá (ztišená) hudba

Wifi připojení

Wifi připojeni

zahrádka

Zákaz kouření

Zákaz kouření.

Zákaz kouření.

Zakaz vstupu s detmi ve vecernich hodinach

zdravá jídla

Zpravidla chodím tam, kde mi nic nechybí. :)


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaké je Vaše povolání?

  • odpověď Student:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do 20 let na otázku 2. Jaká je Vaše věková skupina?

16. Reklama restaurace?

  • odpověď 1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 13. Recenze restaurace?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaká je Vaše věková skupina?

3. Jaké je Vaše povolání?

4. Jaký typ hostinského zařízení navštěvujete nejčastěji?

5. Jak často navštěvujete restauraci?

6. Jaký je Váš důvod k návštěvě restaurace?

7. Design restaurace?

8. Druh restaurace?

9. Kvalita a profesionalita obsluhujícího personálu?

10. Nabídka na jídelním lístku restaurace?

11. Možnost wiffi připojení v restauraci?

12. Rychlost?

13. Recenze restaurace?

14. Kvalita nabízených pokrmů?

15. Cenová kategorie?

16. Reklama restaurace?

17. Kouření v restauraci?

18. Věrnostní program?

19. Zázemí pro děti?

20. Webové stránky?

21. Možnost vstupu se psy?

23. Jste pro kouření v restauraci?

24. Co Vám nejčastěji chybí v restauraci?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaká je Vaše věková skupina?

3. Jaké je Vaše povolání?

4. Jaký typ hostinského zařízení navštěvujete nejčastěji?

5. Jak často navštěvujete restauraci?

6. Jaký je Váš důvod k návštěvě restaurace?

7. Design restaurace?

8. Druh restaurace?

9. Kvalita a profesionalita obsluhujícího personálu?

10. Nabídka na jídelním lístku restaurace?

11. Možnost wiffi připojení v restauraci?

12. Rychlost?

13. Recenze restaurace?

14. Kvalita nabízených pokrmů?

15. Cenová kategorie?

16. Reklama restaurace?

17. Kouření v restauraci?

18. Věrnostní program?

19. Zázemí pro děti?

20. Webové stránky?

21. Možnost vstupu se psy?

23. Jste pro kouření v restauraci?

24. Co Vám nejčastěji chybí v restauraci?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pobořilová, B.Analýza aspektů ovlivňujících návštěvu restaurace (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://analyza-aspektu-ovlivnujicic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.