Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza cestovního ruchu Berouna a okolí

Analýza cestovního ruchu Berouna a okolí

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Petrová
Šetření:08. 02. 2013 - 21. 02. 2013
Počet respondentů:115
Počet otázek (max/průměr):15 / 10.92
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Analýza cestovního ruchu Berouna a okolí - dotazník k diplomové práci

 

 

Odpovědi respondentů

1. Co se Vám vybaví, když se řekne Berounsko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Karlštejn4740,87 %40,87 %  
Beroun-město2622,61 %22,61 %  
Koněpruské jeskyně1513,04 %13,04 %  
hrady Točník a Žebrák86,96 %6,96 %  
svatý Jan pod Skalou65,22 %5,22 %  
malá a velká Amerika10,87 %0,87 %  
lom Amerika10,87 %0,87 %  
Pekna krajina 10,87 %0,87 %  
Vesničko má středisková, ( jedeme do Berouna pro cement a on řekne v Berouně Beroun) 10,87 %0,87 %  
Amerika10,87 %0,87 %  
Vojta, Kuba a Matěj10,87 %0,87 %  
medvědi10,87 %0,87 %  
Berounka10,87 %0,87 %  
nic se nevybaví10,87 %0,87 %  
zapadákov10,87 %0,87 %  
Krašov, řeka berounka10,87 %0,87 %  
Vše výše psané současně10,87 %0,87 %  
vše z nabídky10,87 %0,87 %  

Graf

2. Navštívili jste v posledním roce Berounsko?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6960 %60 %  
ne4640 %40 %  

Graf

3. Jaký způsob dopravy jste využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
automobil4869,57 %41,74 %  
vlak1217,39 %10,43 %  
autobus45,8 %3,48 %  
kolo11,45 %0,87 %  
je to můj domov - nyní11,45 %0,87 %  
loď11,45 %0,87 %  
všechny uvedené11,45 %0,87 %  
autobus i vlak11,45 %0,87 %  

Graf

4. Jak dlouho se obvykle na návštěvě berounského regionu zdržíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jen na "otočku"otázka č. 6, minimálně přes nocotázka č. 5, pár dníotázka č. 5, týden a déleotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen na "otočku"5579,71 %47,83 %  
pár dní710,14 %6,09 %  
týden a déle57,25 %4,35 %  
minimálně přes noc22,9 %1,74 %  

Graf

5. Jaký způsob ubytování nejčastěji využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u známých535,71 %4,35 %  
kemp321,43 %2,61 %  
chata17,14 %0,87 %  
vlastní dům17,14 %0,87 %  
chatu17,14 %0,87 %  
doma, jinak kemp nebo penzion, hotel nikdy17,14 %0,87 %  
hotel17,14 %0,87 %  
vlastni chata17,14 %0,87 %  

Graf

6. V jakém ročním období oblast navštěvujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto5275,36 %45,22 %  
jaro3043,48 %26,09 %  
podzim1724,64 %14,78 %  

Graf

7. Co Vás na turistické oblasti Berounska nejvíce láká a přitahuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přírodní památky3550,72 %30,43 %  
kulturní památky1826,09 %15,65 %  
dobrá dostupnost811,59 %6,96 %  
hrnčířské trhy a houbařeni11,45 %0,87 %  
Hokejový stadion11,45 %0,87 %  
golf11,45 %0,87 %  
hrncirske trhy11,45 %0,87 %  
kulturní památky a vinobraní11,45 %0,87 %  
hezká krajina, památky11,45 %0,87 %  
jezdil jsem tam hrát hokej11,45 %0,87 %  
vše výše uvedené rovnoměrně11,45 %0,87 %  

Graf

8. Kterou kulturní či přírodní památku si při návštěvě této oblasti nenecháte ujít?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Ameriku

Ameriku

Berounské muzeum, Karlštejn, Koněprusy, výšlap na vrch Děd.

berounské trhy

Festival České hrady

hrad karlštejn

Hrad Karlštejn

Hrady

hrady Žebrák a Točník

j

Karlstejn

Karlstejn

Karlstejn, krasne prostredi

Karlštejn

Karlštějn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn

Karlštejn, Koněpruské jeskyně

Karlštejn, Koněpruské jeskyně

Karlštejn, Koněpruské jeskyně

Karlštejn, Koněpruské jeskyně

Karlštejn, Koněpruské jeskyně, lom Amerika

Karlštejn, Koněpruské jeskyně, Medvědárium v Berouně

Karlštejn, lom Amerika

Karlštejn, Lom Amerika

Karlštejn, Velká a Malá Amerika

Karštejn

koněpruské jeskyně

Koněpruské jeskyně

Koněpruské jeskyně

Křivoklát

kulturni ani prirodni pamatu nevyhledavam

lesy, hrady, zámky

Lom Amerika

lomy Mořina

Malou a Velkou Ameriku, Tetín, Zadní Třebaň - vodní turistika, Karlštejn

Medvědárium v Berouně

medvědárium,rozhlednu Děd

nevím, jezdíme do přírody především

NPR Karlštejn

okoř, lidice, karlštejn, koněpruské jeskyně...

Prochazka městem a Karlstejn

Procházku po Karlštejně

Svatého Jana pod Skalou a Karlštejn

Točník

Točník, Svatý Jan

Točník, Žebrák, Karlštejn...

točník, žebrák, zbiroh, karlštejn, koněprusy, křivoklát, valdek

turistické cesty

výlet na Karlštejn (golf)

Vzhledem k tomu, že žiji nedaleko, spíše vyhledávám zapadlá a méně známá místa, kde jsem ještě nebyl, nebo kde se něco obměňuje (muzeum Beroun).

zalesněné kopce a přírodní krásy viděno ze sedla kola

žádnou

Žebrák, Točník

9. Jak se Vám tato oblast dostala do podvědomí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dal/a jsem na doporučení2637,68 %22,61 %  
turistický průvodce1115,94 %9,57 %  
internet57,25 %4,35 %  
sdělovací prostředky57,25 %4,35 %  
vlastní zkušenost22,9 %1,74 %  
bydlím ve středočeském kraji nedaleko11,45 %0,87 %  
žiji zde od mala11,45 %0,87 %  
v okolí mám chatu11,45 %0,87 %  
od přátel11,45 %0,87 %  
jezdim do teto oblasti na rekreaci11,45 %0,87 %  
už od školy11,45 %0,87 %  
vzal mě tam známý11,45 %0,87 %  
jsem ze sousedství11,45 %0,87 %  
krásné cesty na motorku11,45 %0,87 %  
příbuzní11,45 %0,87 %  
znám ji11,45 %0,87 %  
od malicka z vyletu s rodici11,45 %0,87 %  
-11,45 %0,87 %  
blízko mám chatu11,45 %0,87 %  
bydlím nedaleko11,45 %0,87 %  
máme v blízkosti chatu11,45 %0,87 %  
Bydlím do 30 km odtud.11,45 %0,87 %  
po návštěvě oblasti při neturistické příležitosti11,45 %0,87 %  
Bydlím tam11,45 %0,87 %  
pocházím z této oblasti11,45 %0,87 %  

Graf

10. Jaké je Vaše hodnocení propagace berounského regionu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý2942,03 %25,22 %  
chvalitebný1927,54 %16,52 %  
dostatečný913,04 %7,83 %  
výborný811,59 %6,96 %  
nedostatečný45,8 %3,48 %  

Graf

11. Váš nápad na zlepšení propagace regionu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

-

.

.

Aplikace do telefonu

Asi netřeba. Region potřebuje spíše vylepšit plošnou dopravní obsluhu o volných dnech, obnovení častějšího víkendového provozu na trati od Rudné., zastavování dálkových autobusů.

bez nápadu

bilbordy

internet

Internet

Jsem s ním spokojená a nic bych neměnila

media

n

na internetových stránkách propojit informace o dalších památkách v okolí, které mohou cestou navštívit. sjednocení informací o daném regionu na internetu.

na oficiálních stránkách města Beroun

Například vydávání regionálního magazínu, pořádání více kulturních akcí.

Ne žádný nápad

Nemám nápad

nemám žádný

Nemyslím si, že by se to mělo extra propagovat, kdo zná, zná, kdo ne, pravděpodobně proto, že se o takové památky jako jsou na Berousku nikdy nezajímal, proto ani reklama nic nezmění.

nenapadá mě,nezajímám se o to

nesleduji, nemohu relevatním způsobem odpověď

nevíím

nevím

nevím

nevím

nevím

nevím

Nevím

nevim

Nic mě nenapadá

Organizace kulturních akcí - dobový jarmark apod.

podle mě propagace stačí

Pridat do okoli Prahy-napr Praha13, odkud to je kousek.

propagace do ostatnich ci okolnich regionu, do deniku Metro, pro prazaky blizka oblast a zajimava k navsteve

Propagace je dostačující

propagace méně známých míst, například na veletrzích, větší nabídka ubytování v přírodě, spolupráce s portálem kudyznudy.cz

propagace v časopisech

reklamní kampan

reklamní materiály, více infocenter.

reklamy v radiu, propagace na www.kudyznudy.cz

Slavnosti ve městě, zajímavé akce na kulturních památkách co přitáhnou turisty

sociální síťe

tak to nevím, osobně mám raději, když v přírodě není příliš rušno, takže bych myslela, že to stačí; myslím ale, že průvodce - spíš ve formě knížek s podrobným popisem historickým a krajinným, cyklotrasy - opět formou knižní, je to nejlepší. Určitě ty knížky, a samozřejmě internet. Rozhodně ne propagace v TV tou žertovně-familierní formou viz Bartoška/ Donutil!!

televizní reklama

to nevím

Tv

upoutávky v TV (např. Studio 6 ...), reklama v tisku

Větší reklama, přehlednější a lákavější web.

více akcí

více informací na internetu

více informačních tabulí

Více jí přiblížit lidem formou marketingu, zaměřit se na média a více lidem zdůraznit, že i v dnešní době je důležité odpočívat právě v přírodě.

Více možností pro mladé při návštěvě regionu.

Více pořádaných akcí (festivaly hudby, jídla a podobně) jejichž propagace by zároveň pomohla propagovat samotnou oblast Berounska.

více poutat pozornost pražáků - průzkum na nejčtenější periodika/weby a tam být aktivní a informovat o akcích apod.

více propagačních kampaní a kulturních akcí

Více reklamních poutačů, spoty v TV

více reklamy

více reklamy

Více se zviditelnit v masmédiích. Turistický průvodce nestačí. Taky by možná stálo za úvahu udělat v této lokalitě velký zábavní a sportovní areál s několika bazény, welness, a třeba i se zvířátky, kde by mohl návštěvník trávit třeba celý víkend. Myslím, že tento druh zábavy by přivítaly i rodiny s malými dětmi.

Vyuzivat vice propagace dle cilovych skupin..nevybavuji si takrka zadnou propagaci

vyzdvihnutí ekoturismu, podpora malých biofarem s vl. výrobou domácích sýrů, jogurtů atd, zákaz rekonstrukce historických budov dle jiných plánu (bezpodmínečné zachování originálních historických stavebních prvků), hipoturismus (vyjížďky na koních v přírodě), cyklostezky a doprovodná zařízení (více restaurací typu: "cyklisté vítáni"), více naučných stezek s interaktivním zapojením dětí...

Vyzdvyhnout jeho dostupnost

Zdůraznění tajemné atmosféry, kterou sem zanesli Keltští předkové. Vyprávění příběhů přes TV spoty, plakáty, bannery na internetu, atd. - hrob Šemíka, Tetín, Karlštejn, Stradonické oppidum. Nemluvit o těchto místech jako o "památkách". Jsou to místa, které žijí, nemusíme si na ně jen "pamatovat". Ať si je lidé objevují sami - geokešing, fotosoutěže, atd. (hrnčířské trhy a oslavy na Karlštejně jsou pro plaché lidi trochu moc hrr akce). Držím palce! :-)

žádný

žadny nemam

žádný nemám

12. Doporučil byste návštěvu této oblasti svým známým či blízkým?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9179,13 %79,13 %  
nevím2219,13 %19,13 %  
ne21,74 %1,74 %  

Graf

13. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7363,48 %63,48 %  
muž4236,52 %36,52 %  

Graf

14. V současné době jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec5951,3 %51,3 %  
student3732,17 %32,17 %  
OSVČ119,57 %9,57 %  
nezaměstnaný54,35 %4,35 %  
důchodce32,61 %2,61 %  

Graf

15. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 255547,83 %47,83 %  
26 - 353026,09 %26,09 %  
36 - 502118,26 %18,26 %  
50 let více97,83 %7,83 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Navštívili jste v posledním roce Berounsko?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi automobil na otázku 3. Jaký způsob dopravy jste využil/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vlak na otázku 3. Jaký způsob dopravy jste využil/a?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jen na "otočku" na otázku 4. Jak dlouho se obvykle na návštěvě berounského regionu zdržíte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jaro na otázku 6. V jakém ročním období oblast navštěvujete nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi léto na otázku 6. V jakém ročním období oblast navštěvujete nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi podzim na otázku 6. V jakém ročním období oblast navštěvujete nejčastěji?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi kulturní památky na otázku 7. Co Vás na turistické oblasti Berounska nejvíce láká a přitahuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní památky na otázku 7. Co Vás na turistické oblasti Berounska nejvíce láká a přitahuje?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Karlštejn na otázku 8. Kterou kulturní či přírodní památku si při návštěvě této oblasti nenecháte ujít?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dal/a jsem na doporučení na otázku 9. Jak se Vám tato oblast dostala do podvědomí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi turistický průvodce na otázku 9. Jak se Vám tato oblast dostala do podvědomí?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dobrý na otázku 10. Jaké je Vaše hodnocení propagace berounského regionu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chvalitebný na otázku 10. Jaké je Vaše hodnocení propagace berounského regionu?

4. Jak dlouho se obvykle na návštěvě berounského regionu zdržíte?

  • odpověď jen na "otočku":
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Karlštejn na otázku 8. Kterou kulturní či přírodní památku si při návštěvě této oblasti nenecháte ujít?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi turistický průvodce na otázku 9. Jak se Vám tato oblast dostala do podvědomí?

15. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 18 - 25:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 14. V současné době jste?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Co se Vám vybaví, když se řekne Berounsko?

2. Navštívili jste v posledním roce Berounsko?

3. Jaký způsob dopravy jste využil/a?

4. Jak dlouho se obvykle na návštěvě berounského regionu zdržíte?

6. V jakém ročním období oblast navštěvujete nejčastěji?

7. Co Vás na turistické oblasti Berounska nejvíce láká a přitahuje?

8. Kterou kulturní či přírodní památku si při návštěvě této oblasti nenecháte ujít?

9. Jak se Vám tato oblast dostala do podvědomí?

10. Jaké je Vaše hodnocení propagace berounského regionu?

12. Doporučil byste návštěvu této oblasti svým známým či blízkým?

13. Vaše pohlaví?

14. V současné době jste?

15. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Co se Vám vybaví, když se řekne Berounsko?

2. Navštívili jste v posledním roce Berounsko?

3. Jaký způsob dopravy jste využil/a?

4. Jak dlouho se obvykle na návštěvě berounského regionu zdržíte?

6. V jakém ročním období oblast navštěvujete nejčastěji?

7. Co Vás na turistické oblasti Berounska nejvíce láká a přitahuje?

8. Kterou kulturní či přírodní památku si při návštěvě této oblasti nenecháte ujít?

9. Jak se Vám tato oblast dostala do podvědomí?

10. Jaké je Vaše hodnocení propagace berounského regionu?

12. Doporučil byste návštěvu této oblasti svým známým či blízkým?

13. Vaše pohlaví?

14. V současné době jste?

15. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Petrová, L.Analýza cestovního ruchu Berouna a okolí (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://analyza-cestovniho-ruchu-ber.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.