Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza cestovního ruchu v Jihomoravském kraji

Analýza cestovního ruchu v Jihomoravském kraji

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Dudlová
Šetření:12. 02. 2014 - 03. 03. 2014
Počet respondentů:159
Počet otázek (max/průměr):23 / 15.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:71,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:38
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

budu velmi ráda, když strávíte pár minut vyplněním mého dotazníku, který slouží k vypracování mé diplomové práce na téma ,,Analýza cestovního ruchu v Jihomoravském kraji´´.

Dotazník je určen pro ty, kteří Jižní Moravu již navštívili, tak i pro ty, kteří v regionu Jižní Morava ještě nebyli.

Předem děkuji za váš čas!

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste někdy o Jižní Moravě, jakožto destinaci cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14893,08 %93,08 %  
ne116,92 %6,92 %  

Graf

2. Jak jste se o destinaci dozvěděl(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od příbuzných a známých6543,92 %40,88 %  
Internet6543,92 %40,88 %  
Bydlím tady4530,41 %28,3 %  
TV3221,62 %20,13 %  
časopis/noviny3020,27 %18,87 %  
Cestovní kancelář/cestovní agentura117,43 %6,92 %  
TIC - turistické informační centrum74,73 %4,4 %  
škola21,35 %1,26 %  
skola10,68 %0,63 %  
Jižní Moravu zná snad každý...10,68 %0,63 %  
škola, seminář od CzechTourism10,68 %0,63 %  
Z dob návštěvy školy10,68 %0,63 %  
mapy10,68 %0,63 %  
je to v šeobecně známá turiostická destinace10,68 %0,63 %  
studuji zde10,68 %0,63 %  
jezdíme sem k přátelům10,68 %0,63 %  
osobní návštěva10,68 %0,63 %  
vlastní zkušenost10,68 %0,63 %  
žiji v ČR, tak ji snad znám, ne? :) Není to žádný obří stát :o)10,68 %0,63 %  
všeobecné vzdělání10,68 %0,63 %  

Graf

3. Jaký je Váš názor na propagaci této destinace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Dostatečnáotázka č. 5, Nedostatečnáotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostatečná8754,72 %54,72 %  
Nedostatečná7245,28 %45,28 %  

Graf

4. Kde byste přivítal(a) informace o destinaci Jižní Morava?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1115,28 %6,92 %  
na internetu56,94 %3,14 %  
Facebook22,78 %1,26 %  
Web22,78 %1,26 %  
nevím22,78 %1,26 %  
všude22,78 %1,26 %  
sociální sitě22,78 %1,26 %  
TV22,78 %1,26 %  
noviny22,78 %1,26 %  
televize22,78 %1,26 %  
ostatní odpovědi Více na internetu
Mobilní aplikace
Noviny, internet
facebook, internetové reklamy, rádiové spoty
Více bannerů na internetu a rádio
Casopisy
Na internetu a v TV
v hotelech a památkových objektech
v TV
na internetu,televize
v tisku Klubu Českých turistů
v televizi
cestopis v TV s typama na zajimava mista
v Praze
ve sdělovacích prostředcích
katalogy
V cestovní kanceláři
internet, katalog
internet, v ideo, reklama
veletrh Go Brno
tisk - časopisy
více v TV, billboardy v severních Čechách, cestovní agentury
reklama v televizi v časopisech
katalog,casopis
billboardy
Internet, rozhlas, televize
na facebooku
větší zajímavost a relevantnost prezentace (spíš než nové nástroje)
nikde
internetové stránky, případné letáky, bilboardy
-
v časopisech
v tisku
plakáty u zastávek hromadné dopravy
TV ,internet
na webu
Internetové portály ( Kudy z nudy, apod.)
informace, které si chci najít si najdu - Internet, knihy
noviny, internet, reklamy, zajímavé články
časopis, tv
4055,56 %25,16 % 

Graf

5. Znáte některé internetové servery propagující Jižní Moravu jako destinaci ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4855,17 %30,19 %  
Ano3944,83 %24,53 %  

Graf

6. Pokud ano, jaké?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
www.jizni-morava.cz413,33 %2,52 %  
www.jiznimorava.cz310 %1,89 %  
jizni-morava.cz26,67 %1,26 %  
kudyznudy.cz26,67 %1,26 %  
Centrála CR jižní Moravy13,33 %0,63 %  
jizni-morava.cz ccrjm.cz13,33 %0,63 %  
www.jizni-morava.cz, www.jizni-morava.info13,33 %0,63 %  
Invia13,33 %0,63 %  
agentura czech tourism, kudy z nudy13,33 %0,63 %  
idnes13,33 %0,63 %  
ostatní odpovědi http://www.ccrjm.cz/
jiznimorava.cz
www.ceskehory.cz
ceskévýlety.cz, Sdovolená.cz, jizní-morava.cz
prezentace po internetu, letáčky na informačních centrech, časopis Turista,
cyklostesky
czech turism
http://www.novy-dvur.cz
weby měst na jižní Moravě
http://vino-jizni-morava.cz/
kudy z nudy
www.jizni-morava.info
http://www.jizni-morava.cz/ http://www.znojemsko.info/
1343,33 %8,18 % 

Graf

7. Na základě čeho vybíráte destinaci k návštěvě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doporučení kamarádů11471,7 %71,7 %  
Internet9761,01 %61,01 %  
Cena6037,74 %37,74 %  
Recenze6037,74 %37,74 %  
Katalog2012,58 %12,58 %  
dle atraktivit a služeb v oblasti10,63 %0,63 %  
Podle vlastního průzkumu10,63 %0,63 %  
atraktivity v destinaci10,63 %0,63 %  
DLE VLASTNÍ VOLBY10,63 %0,63 %  
podle koncentrace památek, které jsem neviděla10,63 %0,63 %  
procházím mapy10,63 %0,63 %  
Klub Českých turistů10,63 %0,63 %  
vlastní pocit10,63 %0,63 %  
dle zajímavosti místa10,63 %0,63 %  
chci lépe poznat náš krásný kraj, účastním se akcí turistického klubu Hodonínlu 10,63 %0,63 %  
pozvání přátel10,63 %0,63 %  
různé situace a příležitosti10,63 %0,63 %  
podle toho kam se mi chce jet:-)10,63 %0,63 %  
turistické mapy a průvodce10,63 %0,63 %  
kam se mi zrovna chce jet10,63 %0,63 %  

Graf

8. Navštívil(a) jste někdy Jižní Moravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13786,16 %86,16 %  
Ne2213,84 %13,84 %  

Graf

9. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kulturní památky7151,82 %44,65 %  
Vinařství6144,53 %38,36 %  
Přírodní památky6043,8 %37,74 %  
Bydlím tady4331,39 %27,04 %  
Kulturní akce (folklórní akce,tradice,veletrhy...)2719,71 %16,98 %  
Sportovní akce1712,41 %10,69 %  
Pracovní cesty96,57 %5,66 %  
dovolená32,19 %1,89 %  
návštěva příbuzných21,46 %1,26 %  
Studium21,46 %1,26 %  
Kulturní pmátky10,73 %0,63 %  
návštěvy příbuzných10,73 %0,63 %  
návštěva přátel10,73 %0,63 %  
A diplomová práce10,73 %0,63 %  
příbuzní10,73 %0,63 %  
vandry10,73 %0,63 %  
poznat všechny zajímavá a krásná místa našeho kraje10,73 %0,63 %  
dovolená a cyklistika10,73 %0,63 %  
návštěva kamarádky10,73 %0,63 %  
prázdniny u babičky10,73 %0,63 %  
rekreace10,73 %0,63 %  

Graf

10. Jak dlouho jste zde strávil(a) svou dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 noci4633,58 %28,93 %  
Bydlím tady3928,47 %24,53 %  
4-7 nocí3424,82 %21,38 %  
8 nocí a více107,3 %6,29 %  
1 den85,84 %5,03 %  

Graf

11. Jakým dopravním prostředkem jste Jižní Moravu navštívil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Autem9065,69 %56,6 %  
Autobusem1611,68 %10,06 %  
Vlakem139,49 %8,18 %  
bydlím tady32,19 %1,89 %  
na kole21,46 %1,26 %  
všemi zmíněnými10,73 %0,63 %  
nijak, bydlím tady10,73 %0,63 %  
všemi10,73 %0,63 %  
pěšky10,73 %0,63 %  
kolem10,73 %0,63 %  
Autobus a auto10,73 %0,63 %  
a,b,c10,73 %0,63 %  
kombinace pěšky, na kole, vlakem autobusem10,73 %0,63 %  
Auto/Kolo10,73 %0,63 %  
jakýmkoliv10,73 %0,63 %  
všechny tři10,73 %0,63 %  
vyuzivam vsechny dopravni prostredky10,73 %0,63 %  
všechno + kolo10,73 %0,63 %  

Graf

12. Máte v plánu navštívit Jižní Moravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano1986,36 %11,95 %  
Ne313,64 %1,89 %  

Graf

13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vinařství1684,21 %10,06 %  
Kulturní památky1157,89 %6,92 %  
Přírodní památky1157,89 %6,92 %  
Kulturní akce (folklórní akce,tradice,veletrhy...)210,53 %1,26 %  
Sportovní akce210,53 %1,26 %  

Graf

14. Jak dlouho byste zde strávil(a) svou dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4-7 nocí947,37 %5,66 %  
1-3 noci842,11 %5,03 %  
8 nocí a více210,53 %1,26 %  

Graf

15. Jakým dopravním prostředkem byste navštívil(a) Jižní Moravu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Autem1684,21 %10,06 %  
Vlakem210,53 %1,26 %  
Autobusem15,26 %0,63 %  

Graf

16. Jak hodnotíte dopravní infrastrukturu tohoto regionu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostatečná11483,21 %71,7 %  
Nedostatečná2316,79 %14,47 %  

Graf

17. Jak jste spokojen(a) se službami poskytovanými v tomto regionu? (ubytování,stravování...)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Spokojenotázka č. 19, Spíše spokojenotázka č. 19, Spíše nespokojenotázka č. 18, Nespokojenotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojen7252,55 %45,28 %  
Spokojen6245,26 %38,99 %  
Spíše nespokojen32,19 %1,89 %  

Graf

18. V případě nespokojenosti, prosím napište proč:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
špatná informovanost133,33 %0,63 %  
špatně značené cesty do méně známých míst133,33 %0,63 %  
úzký sortiment, nízká kvalita133,33 %0,63 %  

Graf

19. Jaký je podle Vás největší nedostatek regionu Jižní Morava?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1013,33 %6,29 %  
žádný56,67 %3,14 %  
nic34 %1,89 %  
malá informovanost22,67 %1,26 %  
-22,67 %1,26 %  
špatná infratruktura11,33 %0,63 %  
infrastruktura11,33 %0,63 %  
opravdu netuším.11,33 %0,63 %  
Onderka a Hašek11,33 %0,63 %  
Dopravní dostupnost11,33 %0,63 %  
ostatní odpovědi Doprava
nedostatek propagace
Možná nedostatečná propagace v místě kulturních akcí
Absence možnosti koupání
Nedostatečná propojenost s Prahou pro cizince.
nenapadá mě
v nekterych oblastech az moc poli ;)
Jelikož jsem byla v Brně, což jak si teď uvědomuju možná není region Jižní Morava, tak nemůžu posoudit.
neznám o nedostatku
nejezdí moc vlaků, pouze autobusy
je daleko od Prahy:-)
popravdě netuším, zase tak dobře tuto oblast neznám, abych dokázala vypíchnout nedostatek
není
nevím, žádný mě nenapadá
jsou zaujatí vůči 'pražákům',
malo kulturnich akci velkeho rozmeru
nevím o žádném
Dopravní spojení
cyklostezky
žádný podstatný nebyl zaregistrován
malá propagace ve veřejných sdělovacích prostředcích
mala propagace
nedostatek práce
ty "kodrcavý" a kolem D1 ucapný silnice, podle mě také nedostatečná nabídka různých úrovní ubytování - nebo minimálně špatná propagace nabídky ubytování
velká nezaměstnanost
nic mě teď nenapadá
Málo koupání
je třeba ještě více propagovat JM a zvýraznit její rozmanitou přírodu, kulturní památky, historii, folklór, pohostinost
nedostatek pracovních příležitostí
malá propagace tak krásného kraje
špatné autobusové spoje do Prahy
málo TIC
Finance
Nížší finance pro kulturní památky a sportovní vyžití
nevím, víc ekologie
nic mě nenapadá
turistická infratruktura (více možností nad rámec památek, vína), málo možností
málo cyklotras
nedokážu posoudit
malá propagace místa
nedostavěná dálnice na Rakousko - přes Břeclav
nevyužitý potenciál
Hašek
jednokolejka Brno-Přerov
mne se tady libi :)
Preferování Lednice
spatna infrastruktura
nedostatečná infrastruktura
4864 %30,19 % 

Graf

20. Na tomto území se nachází 2 kulturní památky zapsané na seznamu kulturního dědictví UNESCO. Myslíte si, že mají památky UNESCO velký význam pro rozvoj cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14591,19 %91,19 %  
Ne148,81 %8,81 %  

Graf

21. Vaše pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12779,87 %79,87 %  
Muž3220,13 %20,13 %  

Graf

22. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 35 let9761,01 %61,01 %  
36 - 50 let3421,38 %21,38 %  
51 a více2314,47 %14,47 %  
Do 18 let53,14 %3,14 %  

Graf

23. Místo bydliště, uveďte kraj:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středočeský2716,98 %16,98 %  
Praha2012,58 %12,58 %  
Jihomoravsky2012,58 %12,58 %  
Středočeský kraj95,66 %5,66 %  
olomoucký42,52 %2,52 %  
plzeňský42,52 %2,52 %  
Moravskoslezský42,52 %2,52 %  
Ústecký kraj31,89 %1,89 %  
Královéhradecký31,89 %1,89 %  
Liberecky31,89 %1,89 %  
ostatní odpovědi Pardubický
Jihomoravský kraj
ústecký
karlovarský
Stredocesky
Moravskoslezský kraj
Zlínský
vysočina
Brno
Plzeňský kraj
Karlovarský kraj
Mladá Boleslav
a
Kostomlaty nad Labem, Středočeský kraj
JM
SADSKÁ STŘEDOČESKÝ
Stredocesky kraj
Podĕbrady,Středočeský kraj
Nymburk, Středočeský kraj
Jihočeský
Vacenovice,Jihomoravský
vacenovice, okres Hodonín
brno, posledni rok Mohelnice, Olomoucky kraj
Ratíškovice, JIhomoravský
Hodonín, Jihomoravský
Jihočeský kraj
Dubňany,Jihomoravský
Prosečné, Královéhradecký kraj
Praha - Východ
kyjovsko
Praha, kraj středočeský
NYMBURK,STŘEDOČESKÝ
Jihomoravský, okres Hodonín
Ratíkovice Jihomoravský
Kostomlaty nad Labem Středočeský kraj
Kraj Vysočina
Praha 13
hl.m.Praha
Ratíškovice, Jihomoravský kraj
Liberecký kraj, Turnov
Nymburk, Středočeský
Poděbrady , středočeský kraj
Brno, Jihomoravský kraj
Zlínský kraj
brno, jm
Hlavní město Praha
ano
Jihomoravský kraj, Znojemsko
jjj
jihomaravský
6238,99 %38,99 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jak jste se o destinaci dozvěděl(a)?

  • odpověď Bydlím tady:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bydlím tady na otázku 9. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bydlím tady na otázku 10. Jak dlouho jste zde strávil(a) svou dovolenou?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravsky na otázku 23. Místo bydliště, uveďte kraj:

3. Jaký je Váš názor na propagaci této destinace?

  • odpověď Dostatečná:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Znáte některé internetové servery propagující Jižní Moravu jako destinaci ČR?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Znáte některé internetové servery propagující Jižní Moravu jako destinaci ČR?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cestovní kancelář/cestovní agentura na otázku 2. Jak jste se o destinaci dozvěděl(a)?
  • odpověď Nedostatečná:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 4. Kde byste přivítal(a) informace o destinaci Jižní Morava?

8. Navštívil(a) jste někdy Jižní Moravu?

  • odpověď Ne:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 12. Máte v plánu navštívit Jižní Moravu?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní památky na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní památky na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?
    • zobrazit další souvislosti
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinařství na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autem na otázku 15. Jakým dopravním prostředkem byste navštívil(a) Jižní Moravu?

9. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

  • odpověď Bydlím tady:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravsky na otázku 23. Místo bydliště, uveďte kraj:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bydlím tady na otázku 10. Jak dlouho jste zde strávil(a) svou dovolenou?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Bydlím tady na otázku 2. Jak jste se o destinaci dozvěděl(a)?

10. Jak dlouho jste zde strávil(a) svou dovolenou?

  • odpověď Bydlím tady:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jihomoravsky na otázku 23. Místo bydliště, uveďte kraj:

12. Máte v plánu navštívit Jižní Moravu?

  • odpověď Ano:
    • 8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní památky na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?
    • 8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přírodní památky na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?
    • 8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vinařství na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?
    • zobrazit další souvislosti
    • 8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autem na otázku 15. Jakým dopravním prostředkem byste navštívil(a) Jižní Moravu?

13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?

  • odpověď Vinařství:
    • 9.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní památky na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?

15. Jakým dopravním prostředkem byste navštívil(a) Jižní Moravu?

  • odpověď Autem:
    • 9.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kulturní památky na otázku 13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste někdy o Jižní Moravě, jakožto destinaci cestovního ruchu?

2. Jak jste se o destinaci dozvěděl(a)?

3. Jaký je Váš názor na propagaci této destinace?

4. Kde byste přivítal(a) informace o destinaci Jižní Morava?

5. Znáte některé internetové servery propagující Jižní Moravu jako destinaci ČR?

7. Na základě čeho vybíráte destinaci k návštěvě?

8. Navštívil(a) jste někdy Jižní Moravu?

9. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

10. Jak dlouho jste zde strávil(a) svou dovolenou?

11. Jakým dopravním prostředkem jste Jižní Moravu navštívil(a)?

12. Máte v plánu navštívit Jižní Moravu?

13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?

15. Jakým dopravním prostředkem byste navštívil(a) Jižní Moravu?

16. Jak hodnotíte dopravní infrastrukturu tohoto regionu?

17. Jak jste spokojen(a) se službami poskytovanými v tomto regionu? (ubytování,stravování...)

19. Jaký je podle Vás největší nedostatek regionu Jižní Morava?

20. Na tomto území se nachází 2 kulturní památky zapsané na seznamu kulturního dědictví UNESCO. Myslíte si, že mají památky UNESCO velký význam pro rozvoj cestovního ruchu?

21. Vaše pohlaví:

22. Váš věk:

23. Místo bydliště, uveďte kraj:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste někdy o Jižní Moravě, jakožto destinaci cestovního ruchu?

2. Jak jste se o destinaci dozvěděl(a)?

3. Jaký je Váš názor na propagaci této destinace?

4. Kde byste přivítal(a) informace o destinaci Jižní Morava?

5. Znáte některé internetové servery propagující Jižní Moravu jako destinaci ČR?

7. Na základě čeho vybíráte destinaci k návštěvě?

8. Navštívil(a) jste někdy Jižní Moravu?

9. Jaký byl důvod Vaší návštěvy?

10. Jak dlouho jste zde strávil(a) svou dovolenou?

11. Jakým dopravním prostředkem jste Jižní Moravu navštívil(a)?

12. Máte v plánu navštívit Jižní Moravu?

13. Za jakým účelem byste navštívil(a) tuto destinaci?

15. Jakým dopravním prostředkem byste navštívil(a) Jižní Moravu?

16. Jak hodnotíte dopravní infrastrukturu tohoto regionu?

17. Jak jste spokojen(a) se službami poskytovanými v tomto regionu? (ubytování,stravování...)

19. Jaký je podle Vás největší nedostatek regionu Jižní Morava?

20. Na tomto území se nachází 2 kulturní památky zapsané na seznamu kulturního dědictví UNESCO. Myslíte si, že mají památky UNESCO velký význam pro rozvoj cestovního ruchu?

21. Vaše pohlaví:

22. Váš věk:

23. Místo bydliště, uveďte kraj:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dudlová, K.Analýza cestovního ruchu v Jihomoravském kraji (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://analyza-cestovniho-ruchu-v-j.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.