Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza chování klientů nízkonákladových leteckých společností

Analýza chování klientů nízkonákladových leteckých společností

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Bohackova
Šetření:04. 12. 2012 - 07. 12. 2012
Počet respondentů:158
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:05
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

dotazník níže se zaměřuje na analýzu chování klientů nízkonákladových leteckých společností a komunikační mix těchto společností. Tento dotazník je pro širokou veřejnost se zkušeností s nízkonákladovými společnostmi Ryanair a Wizz air. Cílem dotazníku je zjištění rozhodovacío procesu klientů a dle výsledků nastavení vhodného komunikačního mixu.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10163,92 %63,92 %  
Muž5736,08 %36,08 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2510465,82 %65,82 %  
26 - 453924,68 %24,68 %  
26 - 60127,59 %7,59 %  
0 - 1821,27 %1,27 %  
46 - 5910,63 %0,63 %  

Graf

3. Jaké je Vaše PSČ vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
602002717,09 %17,09 %  
6280063,8 %3,8 %  
6160063,8 %3,8 %  
0850142,53 %2,53 %  
6180042,53 %2,53 %  
6250042,53 %2,53 %  
6350031,9 %1,9 %  
6130031,9 %1,9 %  
6380031,9 %1,9 %  
1690031,9 %1,9 %  
ostatní odpovědi 08001
05801
14300
61200
62300
68801
76005
62100
27801
70030
37005
70800
68601
60300
01008
16000
76901
67801
14000
66432
32300
66403
67401
63900
56164
01324
01001
40502
15600
03601
73801
69121
28201
75002
46001
53002
69604
75124
67182
68201
55205
74601
76861
74705
61500
76361
73913
66451
59301
35132
53003
58601
67503
66461
67551
51244
61700
92101
259983
07223
50002
64100
74741
69642
22359
10000
33011
43511
58001
43401
37001
84105
73941
62700
76325
73541
66449
75701
18600
19800
66443
33017
44001
58266
9560,13 %60,13 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:54320.33
Minimum:8001
Maximum:76005
Variační rozpětí:68004
Rozptyl:350120207.08
Směrodatná odchylka:18711.5
Medián:61200
Modus:60200

Graf

4. Kolikrát jste za poslední rok letěli? (Počítá se každá cesta, tam a zpět 2 cesty)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-49761,39 %61,39 %  
02918,35 %18,35 %  
5-81811,39 %11,39 %  
9-1295,7 %5,7 %  
13 a více53,16 %3,16 %  

Graf

5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
práce3.1461.124
dovolená1.3350.514
návštěva2.4430.538
vzdělání3.0760.716

Graf

6. Využívám nejčastěji leteckou společnost na letišti:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ryanair letiště Brno-Tuřany3622,93 %22,78 %  
ČSA letiště Praha-Ruzyně1912,1 %12,03 %  
Wizz air letiště Praha-Ruzyně1610,19 %10,13 %  
Wizz air Brno-Tuřany117,01 %6,96 %  
Smart Wings letiště Praha-Ruzyně117,01 %6,96 %  
Ryanair letiště Praha-Ruzyně117,01 %6,96 %  
Ryanair Bratislava63,82 %3,8 %  
Smart Wings Brno-Tuřany21,27 %1,27 %  
Easy Jet Praha-Ruzyně21,27 %1,27 %  
easyjet21,27 %1,27 %  
Ryanair Viden 10,64 %0,63 %  
Bratislava - Ryanair, Viedeň - Air Berlin10,64 %0,63 %  
Ryanair, letisko Bratislava10,64 %0,63 %  
Ryanair letisko Bratislava10,64 %0,63 %  
British airways10,64 %0,63 %  
EasyJet letiště Václava Havla - Praha Ruzyně10,64 %0,63 %  
Schwechat Vienna Easy Jet10,64 %0,63 %  
Vídeň, odlišné společnosti od nabízených10,64 %0,63 %  
Ryanair letiště Bratislava10,64 %0,63 %  
Easy Jet10,64 %0,63 %  
Nezalezi10,64 %0,63 %  
Vienna, ruzne spolecnosti10,64 %0,63 %  
Turkish airlines, Istanbul10,64 %0,63 %  
norwegian10,64 %0,63 %  
LH PRG10,64 %0,63 %  
ryanair z Budapešte10,64 %0,63 %  
wizzair budapest10,64 %0,63 %  
různě10,64 %0,63 %  
niki-VIE10,64 %0,63 %  
Vídeň10,64 %0,63 %  
Easy Jet - Praha10,64 %0,63 %  
Ryanair letiště Katowice (Polsko)10,64 %0,63 %  
jet210,64 %0,63 %  
Ostrava - Travel servise 10,64 %0,63 %  
Ryanair Bratislava/Vieden10,64 %0,63 %  
Ryanair letiště Frankfurt10,64 %0,63 %  
Austrien Airliness - Praha Ruzyně10,64 %0,63 %  
Ryanair - Bratislava10,64 %0,63 %  
Vacsinou ide o nizkonakladove spolocnosti v Azii (v ramci letov za posl. rok)10,64 %0,63 %  
Austrian airlines, ANA, Lufthansa10,64 %0,63 %  
nelze říct, že bych některou využívala nejčastěji10,64 %0,63 %  
air berlin10,64 %0,63 %  
Lufthansa-Ruzyne10,64 %0,63 %  
Air France10,64 %0,63 %  
Vídeň Austrian Airlines, British Airways, Lufthansa10,64 %0,63 %  
charter10,64 %0,63 %  
Polsko, Wídeň10,64 %0,63 %  
Pegasus10,64 %0,63 %  
Brno/Vídeň/Praha/Bratislava a společnost dle ceny10,64 %0,63 %  
Travel service Brno-Tuřany10,64 %0,63 %  
Easyjet - Brusel10,64 %0,63 %  

Graf

7. Zachytili jste informaci o možnosti letět v budoucnosti tzv. na stojáka u společnosti Ryanair za cenu letky max. 10 eur? Vnímáte tuto novinku jako pozitivní nebo negativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pozitivní8352,53 %52,53 %  
Negativní5937,34 %37,34 %  
zatím to nevnímám ani negativně, ani pozitivně, spíš mě zajímá jak to udělají s bezpečností! To je furt připoutejte se v letadle. To tam jako ty lidi na stojáka přikurtujou ke zdi? 10,63 %0,63 %  
může o ni být zájem ale nevyužila bych ji10,63 %0,63 %  
nezymsel10,63 %0,63 %  
Neumím si to představit.10,63 %0,63 %  
Zachytila, a nepovazujem za realne z dovodov bezpecnosti10,63 %0,63 %  
neviem, nemam nazor10,63 %0,63 %  
nevim, muselo by se to vyzkouset10,63 %0,63 %  
pozitivní, ale velmi nebezpečné10,63 %0,63 %  
nevím o této možnosti10,63 %0,63 %  
nezachytila10,63 %0,63 %  
nevím10,63 %0,63 %  
nezaregistroval, negativní10,63 %0,63 %  
Cena je super, len neviem ci to je ideal z hladiska bezpecnosti. Mam neutralny nazor.10,63 %0,63 %  
nevím o tom10,63 %0,63 %  
marketingovy tah, jak upoutat pozorost10,63 %0,63 %  
Nevnímám ji nijak protože mě osobně neoslovila, pokud ji chce jiný využít, jeho volba.10,63 %0,63 %  

Graf

8. Zachytili jste informaci o zpoplatnění velkého příručního zavazadla u společnosti Wizz air? Vnímáte tuto novinku jako pozitivní nebo negativní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Negativní13484,81 %84,81 %  
Pozitivní106,33 %6,33 %  
nezachytila21,27 %1,27 %  
neutrální10,63 %0,63 %  
neviem o co ide10,63 %0,63 %  
Ne a nemam nazor (su to dve otazky)10,63 %0,63 %  
neviem, nezachytil sem novinku10,63 %0,63 %  
nezachytil10,63 %0,63 %  
neutrální :)10,63 %0,63 %  
nevím o této možnosti10,63 %0,63 %  
nezaregistroval, negativní10,63 %0,63 %  
nevím10,63 %0,63 %  
Nezaznamenáno10,63 %0,63 %  
nevedela som o tom10,63 %0,63 %  
Je to právo každého určit cenu za svůj produkt.10,63 %0,63 %  

Graf

9. Motivuje Vás nízká cena letenky k častějšímu využívání letecké dopravy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13384,18 %84,18 %  
Nerozhoduji se dle ceny, není pro mě rozhodující faktor2415,19 %15,19 %  
Záleží zda se jedná o pracovní cestu (pak nemotivuje) nebo si to platím sám (pak motivuje)10,63 %0,63 %  

Graf

10. Je levná letenka nutnou podmínkou pro absolvování cesty?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8654,43 %54,43 %  
ano7245,57 %45,57 %  

Graf

11. Viděli jste jakoukoliv reklamu ( inzerce v tisku, billboard, banner, reklama v televizi nebo v radiu) společnosti mimo letiště? Napište společnost a typ reklamy.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

.

Ano, ak sa nemylim, slo o Ryanair a reklamu na billboarde.

ANO, wizz air billboard, raynair billboard

asi áno, v tisku, ale nepamätám si aká spoločnosť

asi nějaký banner na internetu na smartwings

austrian airlines, niki billboard

Baner na internetu

Banner

banner - Wizzair, Ryanair

banner na internetu, Wizz air

bannery

Bilboard

bilboard smartwings, lufthansa, flyniky

billboard - Wizzair

Billboard Wizz Air

Billboard, wizzair

billboardy, internet

bohužel si teď nic takového nevybavuju, že bych něco viděla

British Airways a letiste Heathrow, billdoardy v metre Londynu

casopis Wizz air

ČSA - na facebooku

ČSA, Air One, Wizz Air, KLM - soupravy metra, Praha Emirates - reklama v novinách

čsa, reklama v televizi

easyjet - billboard

easyjet - billboard, emirates - električka,

Eazy jet, internet

emirat airlines na autobuse

Emirates - v časopise. British Airways, New Zaeland Airines - internet.

Emirates, tisk, billboard

flyniki

Internet pop up?

Internet, Wizzair

Internet,ale nevím na jakou

inzerce v tisku otevreni nove linky

inzerce v tisku Wizz air

jenom internet

Jet2, na zastavkach v tech prosklenych zastavkach

jo, student agency v tisku

ked tak nad tym uvazujem, tak asi ani ne

KLM Facebook,

Lufthansa, banner

lufthansa, csa, ryanair, wizzair - billboard bannery na internetu, ale spolecnosti uz nevim...

media - internet

myslim ze wizz; banner nekde na netu

ne

NE

NE

ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne, neuvědomuji si

Ne.

Nepamatuji

nespominam si

nespomínam si

nespomínám si

netuším

Neviděl

Nevidel

Nevidel

neviděl

Nevidel

nevidel, jedine na nete -- wizzair, ryanair

Neviděl.

neviděla

neviděla

neviděla

nevidela

Nevidela jsem

neviděla jsem

Neviděla jsem ..

nevím

Nevím asi jsem neviděla.

Nevím asi neřeším televizní reklamy na letecké společnosti. Ve chvíli kdy potřebuji někam letět začínám vyhledávat s kým a za kolik.

nevybavuji si

nevzpomínám si

nevzpomínám si

Nevzpomínám si

nevzpominam si

Nevzpomínám si na žádnou

nie

nie

nie nesledujem tento typ reklamy

Pelikán - televize, většinou akce na nějaké letenky Smartwings-to samé wizzair - reklama na crew letadla ČSA - opět na snadné létání, myslím banner

Rádio, letecká linka Ostrava - Paříž, společnost nevím

reklama na temer vsechny letecke spolecnosti na netu

ryanair - billboard

ryanair - tisk, internet

ryanair, banner na internete

Ryanair, tisk

Ryanair, tistena reklama

ryanair,wizz air, čsa reklamy na internetu, v tisku

Smartwings - banner

společnost nevim a myslim, že to byl billboard

tisk

Turkish airline, Emirates

Turkish airlines - Billboard

v katalogu od CK již nevím společnost

Web - Easy jet, Rainair

Wiz - city light vitriny

Wizz - billboard Ryan - rozhovory s neobvyklym majitelem v casopisech

Wizz air

Wizz air - bannerová reklama

wizz air - e-mail

Wizz Air – Facebook

Wizz air reklamnz plagat na zastavke MHD

Wizz Air, internet, mailing.

wizz internet

wizzair - billboard

wizzair-billboard, rainer-internetová reklama

WizzAir, EasyJet, RyanAir

x

Žádná mě nenapadá

12. Znáte nějaký věrnostní program u společností Ryanair nebo Wizz air:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne10164,33 %63,92 %  
nie95,73 %5,7 %  
neznám 74,46 %4,43 %  
ano53,18 %3,16 %  
Ne.21,27 %1,27 %  
ano, wizz air club10,64 %0,63 %  
Discount Club Wizzair10,64 %0,63 %  
jj u wizz airu (myslim :)), tam sme sa raz hodili do nejakeho clubu, vysli nam vtedy lacnejsie letenky pre vacsiu skupinu10,64 %0,63 %  
Wizz Discount Club10,64 %0,63 %  
wizz10,64 %0,63 %  
ostatní odpovědi -
Wizzair, nějaký klub pro bývalé pasažéry.
nevím o tom
ne ale verim, ze ho maji :)
myslim ze maje tie klubove karty alebo take nieco
u wizzair exclusive club
WizzExclusive
vim, ze neco takoveho existuje, ale nikdy jsem nezkoumala podminky vernostniho programu
Nope
u wizz air neco mam, ale je to bohuzel jen na rok
x
Ryanair platební karta
platební karty společnosti (neplatí se pak poplatky za klasické kreditní karty)
znam, ale nevyuzivam
NE. Znám věrnostní program Miles and More, ale myslím, že ani jedna z výše uvedených společností v něm není zahrnuta.
wizzair ano, klienti za zakoupení věrnostního programu mají levnější letenky, vcelku o pěkné částky
wizz club
Wizz air ma nejaku club card, ale vobec neviem ako sa da ziskat
ne, neznam
Ne, bohužel.
neznám, ale předpokládám, že klienti, kteří cestují častěji, budou mít slevy
wizz exclusive club
Ryanair - karta, Wizzair - Wizzair exclusive club
ano, u wizz air
ano, WizzAir karta
wizzklub?
ne, nesleduji to
čím šastěji, tak procentuálně levněji
2817,83 %17,72 % 

Graf

13. Využili byste nějakou formu věrnostního programu za cenu 15 EUR ročně, pokud byste nemuseli platit servisní poplatky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, již využívámotázka č. 14, Ano, využil bychotázka č. 15, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, využil bych9358,86 %58,86 %  
Ne6239,24 %39,24 %  
Ano, již využívám31,9 %1,9 %  

Graf

14. Jaké využíváte věrností programy a u jaké nízkonákladové letecké společnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Wizz Discount Club - Wizz Air133,33 %0,63 %  
wizzair133,33 %0,63 %  
wizzair xclusive133,33 %0,63 %  

Graf

15. Sledujete novinky na webových stránkách společnosti Ryanair?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji jejich webové stránky11170,25 %70,25 %  
1 - 2x za čtvrt roku2515,82 %15,82 %  
1 - 3x měsíčně159,49 %9,49 %  
1 - 2x týdně21,27 %1,27 %  
3x a více měsíčně10,63 %0,63 %  
sleduji když plánuji krátkou cestu10,63 %0,63 %  
sleduji stránku na fb cestujlevne.com, tam to sledují za mě a už přímo odkazují na levné lety10,63 %0,63 %  
1x za půl roku10,63 %0,63 %  
když se rozhodnu že někam poletím10,63 %0,63 %  

Graf

16. Sledujete novinky na webových stránkách společnosti Wizz air?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesleduji jejich webové stránky11975,32 %75,32 %  
1 - 2x za čtvrt roku2113,29 %13,29 %  
1 - 3x měsíčně116,96 %6,96 %  
1 - 2x týdně21,27 %1,27 %  
sleduji, když plánuji krátkou cestu10,63 %0,63 %  
stejná odpověď, jako u předcházející otázky10,63 %0,63 %  
1x za půl roku10,63 %0,63 %  
Nesleduji a nechápu jak mám odpovědět na otázku 17 a 18 dám tedy 3.10,63 %0,63 %  
když se rozhodnu že někam poletím10,63 %0,63 %  

Graf

17. Jak jsou pro Vás přehledné webové stránky společnosti Ryanair (známkujte jako ve škole 1 nejlepší, 5 nejhorší):

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38251,9 %51,9 %  
23522,15 %22,15 %  
43320,89 %20,89 %  
142,53 %2,53 %  
542,53 %2,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.99
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.43
Směrodatná odchylka:0.66
Medián:3
Modus:3

Graf

18. Jak jsou pro Vás přehledné webové stránky společnosti Wizz air (známkujte jako ve škole 1 nejlepší, 5 nejhorší):

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
38956,33 %56,33 %  
24931,01 %31,01 %  
4138,23 %8,23 %  
163,8 %3,8 %  
510,63 %0,63 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.72
Minimum:2
Maximum:4
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.3
Směrodatná odchylka:0.55
Medián:3
Modus:3

Graf

19. Máte zkušenost se zákaznickým servisem (Doplňte zda pozitivní nebo negativní a pokud negativní tak uveďte konkrétní příklad):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

Ano - pozitivní

ano mám, velmi negativní z doby výbuchu sopky na Islandu nebylo možné se dovolat na kancelář ani zjistit jakékoliv informace, nikdo nás nekontaktoval a proběhly komplikace s vracením financí.

ano, pozitivní

bez zkušenosti

byl jsem informovat se dostavit na letiste drive kvuli zacpam, velmi pozitivni zkusenost

Mám, pri nákupe letenky cez spoločnosť študent agency, bol som spokojný. Vlastnou nedbalosťou som si objednal duplikovanú letenku a ludia zo servisu ma okamžite telefonicky kontaktovali a upozornili ma na túto pravdepodobnú nesrovnalosť.

mile usmevy

Mr

naposledy s wizzairom pozitivni

ne

ne

NE

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

NE

ne

NE

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne, nemam zkusenost.

Ne.

negativné - neochotní palubní personál

negativní s wizzair - špatná domluva s callcentrem

negativní-ztráta zavazadla

Negativní, letěl jsem s Ryanairem a přístup letušek byl nejhorší, co jsem zažil, naprosto neprofesionální.

Nějakou, co by vybočovala z normálu ne. Vše u nich (Wizz air) probíhá normálně.

nemam Btw. jmeno dotazniku se neshoduje s obsahem: Vy se zamerujete vyhradne na Ryanair a Wizz...

nemam

nemám

Nemam

nemam

nemam

Nemám

nemam

nemam

nemam

nemam

nemam

nemám

Nemam

nemam

Nemam

nemám

Nemám

nemám

Nemám

nemám

nemám

nemám

Nemám

nemam

nemám

nemám

nemám

nemám

nemam

Nemam

nemám

nemám

nemam

nemám

Nemám

Nemám

nemám

Nemám

nemam

nemám

Nemám přímou zkušenost z pohledu zákazníka.

nemám skúsenosť

Nemám špatné zkušenosti.

nemam zkusenost

nemam zkusenost

Nemam zkusenost

nemám zkušenost

nemám zkušenost

nemám zkušenost

nemám zkušenost

nemám zkušenosti

nemám žádnou zkušenost

nemám žádnou zkušenost

Nemam.

Nemám.

neutrální

nic si nevybavuji

nie

Nie

nikdy jsem neměla žádný problém

poz.

pozitívne - Ryanair

pozitivní

pozitivní

pozitivní

pozitivní

Pozitivní

pozitivní

pozitivní

pozitivní

Pozitivní

pozitivní

pozitivní

pozitivní

pozitivní, zrušili let a hned nám někdo volal a hledal s náma alternativu jak to řešit

průměr, ani extrémně negativní ani nijak zvlášť pozitivní zkušenost, klasika co očekávat od nízkonákladovek, vzhledem k nárokům na tento typ dopravy OK.

reklamácia poškodenia batožiny - airberlin, vybavené kladne

skor pozitivnu

v pohode

Vacsinou je to vsetko pozitivne :-)

Velmi málo, spíš jen bezproblémové nákupy letenek přes internet

vesmes pozitivni se vsemi spolecnostmi

Vždy pozitivní.

wizz air - dobrá zkušenost, příjemý a ochotný pomoc.

Wizzair - pozitivní

Zpoždění letadla o pět hodin jsme se dozvěděli těsně před nástupem do letadla a nikdo nám nechtěl dlouho podat bližší informace, tudíž negativní.

zpoždění letu, nutnost čekat na nový let 4 dny v Miláně!

Žádná negativní mě nenapadá. Pozitivní zkušenosti jsem už udělal se společnostmi Swiss Airliness, Austrien Airliness, Delta Airliness.

žádná zkušenost

žádnou

žiadne

20. Seradte dle dulezitosti faktoru od 1-5 (1 – nejlepsi, 5 – nejhorsi)

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena letenky1.570.941
Pohodlí na palubě3.9371.085
Vzdálenost letiště (jak je vzdálené letiště od Vašeho bydliště)2.9491.732
Důvěryhodnost společnosti2.9111.676
Snadný nákup letenky3.6331.232

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaký je Váš věk?

  • odpověď 19 - 25:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pozitivní na otázku 19. Máte zkušenost se zákaznickým servisem (Doplňte zda pozitivní nebo negativní a pokud negativní tak uveďte konkrétní příklad):

5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)

  • odpověď dovolená=2:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi návštěva=1 na otázku 5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)
  • odpověď návštěva=2:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi práce=3 na otázku 5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)
  • odpověď návštěva=3:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzdělání=2 na otázku 5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)
  • odpověď vzdělání=4:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi práce=3 na otázku 5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)

10. Je levná letenka nutnou podmínkou pro absolvování cesty?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nerozhoduji se dle ceny, není pro mě rozhodující faktor na otázku 9. Motivuje Vás nízká cena letenky k častějšímu využívání letecké dopravy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví:

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše PSČ vašeho bydliště?

4. Kolikrát jste za poslední rok letěli? (Počítá se každá cesta, tam a zpět 2 cesty)

5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)

6. Využívám nejčastěji leteckou společnost na letišti:

7. Zachytili jste informaci o možnosti letět v budoucnosti tzv. na stojáka u společnosti Ryanair za cenu letky max. 10 eur? Vnímáte tuto novinku jako pozitivní nebo negativní?

8. Zachytili jste informaci o zpoplatnění velkého příručního zavazadla u společnosti Wizz air? Vnímáte tuto novinku jako pozitivní nebo negativní?

9. Motivuje Vás nízká cena letenky k častějšímu využívání letecké dopravy?

10. Je levná letenka nutnou podmínkou pro absolvování cesty?

11. Viděli jste jakoukoliv reklamu ( inzerce v tisku, billboard, banner, reklama v televizi nebo v radiu) společnosti mimo letiště? Napište společnost a typ reklamy.

12. Znáte nějaký věrnostní program u společností Ryanair nebo Wizz air:

13. Využili byste nějakou formu věrnostního programu za cenu 15 EUR ročně, pokud byste nemuseli platit servisní poplatky?

15. Sledujete novinky na webových stránkách společnosti Ryanair?

16. Sledujete novinky na webových stránkách společnosti Wizz air?

17. Jak jsou pro Vás přehledné webové stránky společnosti Ryanair (známkujte jako ve škole 1 nejlepší, 5 nejhorší):

18. Jak jsou pro Vás přehledné webové stránky společnosti Wizz air (známkujte jako ve škole 1 nejlepší, 5 nejhorší):

19. Máte zkušenost se zákaznickým servisem (Doplňte zda pozitivní nebo negativní a pokud negativní tak uveďte konkrétní příklad):

20. Seradte dle dulezitosti faktoru od 1-5 (1 – nejlepsi, 5 – nejhorsi)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví:

2. Jaký je Váš věk?

3. Jaké je Vaše PSČ vašeho bydliště?

4. Kolikrát jste za poslední rok letěli? (Počítá se každá cesta, tam a zpět 2 cesty)

5. Za jakým účelem létáte nejčastěji? Seřaďte(nejčastější první, nejméně nebo vůbec nakonec)

6. Využívám nejčastěji leteckou společnost na letišti:

7. Zachytili jste informaci o možnosti letět v budoucnosti tzv. na stojáka u společnosti Ryanair za cenu letky max. 10 eur? Vnímáte tuto novinku jako pozitivní nebo negativní?

8. Zachytili jste informaci o zpoplatnění velkého příručního zavazadla u společnosti Wizz air? Vnímáte tuto novinku jako pozitivní nebo negativní?

9. Motivuje Vás nízká cena letenky k častějšímu využívání letecké dopravy?

10. Je levná letenka nutnou podmínkou pro absolvování cesty?

11. Viděli jste jakoukoliv reklamu ( inzerce v tisku, billboard, banner, reklama v televizi nebo v radiu) společnosti mimo letiště? Napište společnost a typ reklamy.

12. Znáte nějaký věrnostní program u společností Ryanair nebo Wizz air:

13. Využili byste nějakou formu věrnostního programu za cenu 15 EUR ročně, pokud byste nemuseli platit servisní poplatky?

15. Sledujete novinky na webových stránkách společnosti Ryanair?

16. Sledujete novinky na webových stránkách společnosti Wizz air?

17. Jak jsou pro Vás přehledné webové stránky společnosti Ryanair (známkujte jako ve škole 1 nejlepší, 5 nejhorší):

18. Jak jsou pro Vás přehledné webové stránky společnosti Wizz air (známkujte jako ve škole 1 nejlepší, 5 nejhorší):

19. Máte zkušenost se zákaznickým servisem (Doplňte zda pozitivní nebo negativní a pokud negativní tak uveďte konkrétní příklad):

20. Seradte dle dulezitosti faktoru od 1-5 (1 – nejlepsi, 5 – nejhorsi)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bohackova, J.Analýza chování klientů nízkonákladových leteckých společností (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-chovani-klientu-nizk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.