Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza chování spotřebitelů

Analýza chování spotřebitelů

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zdeněk Roučka
Šetření:03. 04. 2012 - 12. 04. 2012
Počet respondentů:104
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den, 

jsem studentka Vysoké školy obchodní v Praze a tento dotazník slouží ke zpracování bakalářské práce..

Veškeré informace jsou anonymní a budou použity pouze ke zpracování práce.

 

Děkuji Hana Veleková

 

 

Odpovědi respondentů

1. Navštívil/a jste někdy KFC?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9793,27 %93,27 %  
ne76,73 %6,73 %  

Graf

2. Jak často navštěvujete KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nenavštěvuji6360,58 %60,58 %  
několikrát měsíčně3735,58 %35,58 %  
několikrát týdně32,88 %2,88 %  
denně10,96 %0,96 %  

Graf

3. Na základě jakých faktorů jste navštívil/a KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlastní zkušenost3937,5 %37,5 %  
náhodou výběru3634,62 %34,62 %  
reklama1413,46 %13,46 %  
cizího doporučení1110,58 %10,58 %  
nenavštívil/a jsem43,85 %3,85 %  

Graf

4. S čím jste v KFC nejvíce spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlost4543,27 %43,27 %  
čerstvost produktů1918,27 %18,27 %  
kvalita poskytovaných služeb1514,42 %14,42 %  
chuť32,88 %2,88 %  
vše výše uvedené32,88 %2,88 %  
cena21,92 %1,92 %  
nejsem spokojena, nechutná mi a je mi potom zle, servis hrozný10,96 %0,96 %  
s výrobným kuřátkem10,96 %0,96 %  
nejsem spokojena10,96 %0,96 %  
jediný co se mi tam líbí, je ten bezednej kelímek10,96 %0,96 %  
nemohu posoudit, KFC jsem navštívila cca dvakrát10,96 %0,96 %  
nebyla jsem spokojená, proto již nenavštěvuji10,96 %0,96 %  
neřeším, navštěvuji výjmečně10,96 %0,96 %  
se svým oblibeným pokrmem10,96 %0,96 %  
NELZE ŘÍCI ŽE JSEM SPOKOJEN S kfc10,96 %0,96 %  
že to chutná vždy stejně, vím co si dávám10,96 %0,96 %  
nenavštěvuji10,96 %0,96 %  
Chuť a sortiment10,96 %0,96 %  
Zinger10,96 %0,96 %  
nikdy sem tam nebyla10,96 %0,96 %  
s ničím, nebyl jsem tam10,96 %0,96 %  
nenavštívila jsem, netuším10,96 %0,96 %  
možná tak s čistotou WC10,96 %0,96 %  

Graf

5. Jak jste spokojen s obsluhou? oznámkujte jako ve škole

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5250 %50 %  
dobrý3129,81 %29,81 %  
výborný1514,42 %14,42 %  
nedostatečný32,88 %2,88 %  
dostatečný32,88 %2,88 %  

Graf

6. Jak se Vám líbí prostředí restaurace, osvětlení, hudba?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neřeším5552,88 %52,88 %  
líbí se mi, cítím se příjemně3735,58 %35,58 %  
nelíbí se mi1211,54 %11,54 %  

Graf

7. Jaký máte názor na cenu produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je přiměřená kvalitě5451,92 %51,92 %  
je vysoká5048,08 %48,08 %  

Graf

8. Jaký je nejčastější důvod návštěvy KFC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
otevírací doba je i v noci2625 %25 %  
rychlost a kvalita2423,08 %23,08 %  
vždy vím co dostanu2120,19 %20,19 %  
čerstvost a chutnost produktů1615,38 %15,38 %  
Chuť na to, co tam podávají10,96 %0,96 %  
byla jsem 1x a návštěvu KFC jsem nevybrala, ale přátelé10,96 %0,96 %  
Nejčastěji tam chodím, když čekám na přednášku, protože zavírají brzo školní knihovnu. Jinak bych tam asi spíš vůbec nechodila.10,96 %0,96 %  
jen rychlost10,96 %0,96 %  
všechny výše uvedené10,96 %0,96 %  
hlad a chuť 10,96 %0,96 %  
cena10,96 %0,96 %  
nenavštěvuji10,96 %0,96 %  
Jen tak10,96 %0,96 %  
HLAD10,96 %0,96 %  
Zinger pálivej10,96 %0,96 %  
přání dcery10,96 %0,96 %  
nebyla sem zde10,96 %0,96 %  
jenom rychlost10,96 %0,96 %  
nikdy jsem tam nebyl.10,96 %0,96 %  
nenavštívila jsem, netuším10,96 %0,96 %  
jiná "restaurace" nebyla poblíž10,96 %0,96 %  

Graf

9. Všiml/a jste si v poslední době reklamy na KFC?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6562,5 %62,5 %  
ano3937,5 %37,5 %  

Graf

10. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena6663,46 %63,46 %  
muž3836,54 %36,54 %  

Graf

11. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-26 let7370,19 %70,19 %  
27-35 let2120,19 %20,19 %  
36-45 let43,85 %3,85 %  
46 a více32,88 %2,88 %  
do 20 let32,88 %2,88 %  

Graf

12. Nejvyšší dokončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyšší odborné4543,27 %43,27 %  
středoškolské s maturitou3331,73 %31,73 %  
vysokoškolské2221,15 %21,15 %  
středoškolské bez maturity21,92 %1,92 %  
základní21,92 %1,92 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Navštívil/a jste někdy KFC?

2. Jak často navštěvujete KFC?

3. Na základě jakých faktorů jste navštívil/a KFC?

4. S čím jste v KFC nejvíce spokojen/a?

5. Jak jste spokojen s obsluhou? oznámkujte jako ve škole

6. Jak se Vám líbí prostředí restaurace, osvětlení, hudba?

7. Jaký máte názor na cenu produktů?

8. Jaký je nejčastější důvod návštěvy KFC?

9. Všiml/a jste si v poslední době reklamy na KFC?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Do jaké věkové kategorie patříte?

12. Nejvyšší dokončené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Navštívil/a jste někdy KFC?

2. Jak často navštěvujete KFC?

3. Na základě jakých faktorů jste navštívil/a KFC?

4. S čím jste v KFC nejvíce spokojen/a?

5. Jak jste spokojen s obsluhou? oznámkujte jako ve škole

6. Jak se Vám líbí prostředí restaurace, osvětlení, hudba?

7. Jaký máte názor na cenu produktů?

8. Jaký je nejčastější důvod návštěvy KFC?

9. Všiml/a jste si v poslední době reklamy na KFC?

10. Jaké je Vaše pohlaví?

11. Do jaké věkové kategorie patříte?

12. Nejvyšší dokončené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Roučka, Z.Analýza chování spotřebitelů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-chovani-spotrebitelu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.