Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza hotelové značky Clarion (nejen) v Ostravě

Analýza hotelové značky Clarion (nejen) v Ostravě

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Fišerová
Šetření:14. 04. 2012 - 24. 04. 2012
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):31 / 14.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

tímto si Vás dovoluji požádat o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Dotazník je zcela anonymní  a jeho vyplnění Vám zabere několik minut. 

 

Dále chci podotknout, že dotazník není určen jen pro respondenty, kteří mají s hotelem zkušenosti, ale pomohou mi i ti, kteří v Ostravě nikdy nebyli a mají povědomí o této hotelové značce, nebo v Ostravě byli, ale nocovali v jiném hotelu. 

 

Děkuji za Váš čas. 

 

Michaela Fišerová

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste už o hotelovém řetězci Choice Hotels International?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4481,48 %81,48 %  
ano1018,52 %18,52 %  

Graf

2. Odkud jste se o řetězci dozvěděli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých550 %9,26 %  
internet220 %3,7 %  
škola110 %1,85 %  
ze školy110 %1,85 %  
na vlastní oči viděno110 %1,85 %  

Graf

3. Jmenujte hotely (alespoň jeden), které do tohoto řetězce patří:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím125 %1,85 %  
Clarion,125 %1,85 %  
Clarion Hotel, Praha Vysočanská125 %1,85 %  
netuším125 %1,85 %  

Graf

4. Byli jste někdy ubytováni v některém z hotelů Choice Hotels?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne880 %14,81 %  
ano220 %3,7 %  

Graf

5. Ve kterém hotelu to bylo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Ostravě150 %1,85 %  
Černigov, Hradec Králové150 %1,85 %  

Graf

6. Slyšeli už jste o síti hotelů Clarion?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3564,81 %64,81 %  
ano1425,93 %25,93 %  
nevím59,26 %9,26 %  

Graf

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3462,96 %62,96 %  
ne2037,04 %37,04 %  

Graf

8. Jaký byl účel Vaší cesty?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva příbuzných, známých apod.929,03 %16,67 %  
služební cesta722,58 %12,96 %  
návštěva konkrétní akce, např. festivalu619,35 %11,11 %  
dovolená39,68 %5,56 %  
nákupy13,23 %1,85 %  
mám zde školu13,23 %1,85 %  
studium13,23 %1,85 %  
bydlím tu13,23 %1,85 %  
výlet13,23 %1,85 %  
bydlel jsem tam13,23 %1,85 %  

Graf

9. Zdrželi jste se přes noc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1750 %31,48 %  
ano1750 %31,48 %  

Graf

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1482,35 %25,93 %  
ano317,65 %5,56 %  

Graf

11. Kde jste byli ubytováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [u příbuzných/známýchotázka č. 20, v penzionuotázka č. 20, v kempuotázka č. 20, v motelu/motorestuotázka č. 20, jindeotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u příbuzných/známých1071,43 %18,52 %  
jinde214,29 %3,7 %  
v penzionu214,29 %3,7 %  

Graf

12. Byli jste ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %3,7 %  
ano133,33 %1,85 %  

Graf

13. V jakém jste byli ubytováni hotelu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Ově přímo ne. V okolí. Horní Lomná. Welnes hotel Horní Lomná se to myslím jmenuje 150 %1,85 %  
ubytovna na Cihelní150 %1,85 %  

Graf

14. Ohodnoťte, prosím, úroveň služeb hotelu:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ubytování (tj. pokoj)3.6671.556
Stravování (tj. restaurace)2.6673.556
Personál hotelu4.6670.222
Cena40.667

Graf

15. Využili jste nějakých doplňkových služeb, např. masáže, donášková služba na pokoj aj.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %3,7 %  
ano133,33 %1,85 %  

Graf

16. Jakých služeb jste využili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bazén, bowling, kongres1100 %1,85 %  

Graf

17. Ubytovali byste se zde znovu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano266,67 %3,7 %  
ne133,33 %1,85 %  

Graf

18. Doporučili byste tento hotel známým?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %3,7 %  
ano133,33 %1,85 %  

Graf

19. Podle čeho jste volili hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [počtu hvězdičekotázka č. 23, lokality - umístění ve městěotázka č. 23, cenyotázka č. 23, nabídky doplňkových služebotázka č. 23, referencí od známýchotázka č. 23, jiné kritériumotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
referencí od známých133,33 %1,85 %  
jiné kritérium133,33 %1,85 %  
ceny133,33 %1,85 %  

Graf

20. Pokud byste cestovali do Ostravy, uvažovali byste o ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 21, nevímotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3262,75 %59,26 %  
ne1631,37 %29,63 %  
ano35,88 %5,56 %  

Graf

21. Proč ne?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahé19,09 %1,85 %  
neznám značku19,09 %1,85 %  
Zní to moc draze.19,09 %1,85 %  
protože tu mám svůj dům19,09 %1,85 %  
Protože mám možnost v Ostravě přespat u známých,19,09 %1,85 %  
neznám19,09 %1,85 %  
předpokládám, že cena je trošku mimo moje možnosti19,09 %1,85 %  
ne19,09 %1,85 %  
nelibi se mi to19,09 %1,85 %  
nemám důvod19,09 %1,85 %  
ostatní odpovědi neznám a podle názvu to bude nejspíše pro snobi! 19,09 %1,85 % 

Graf

22. Z jakého důvodu byste se rozhodli pro tento hotel?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lokality - umístění ve městě266,67 %3,7 %  
ceny133,33 %1,85 %  

Graf

23. Zaručuje podle Vás značka Clarion kvalitu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4074,07 %74,07 %  
ano1120,37 %20,37 %  
ne35,56 %5,56 %  

Graf

24. Myslíte si, že má tato značka dostatečnou propagaci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3158,49 %57,41 %  
nevím2037,74 %37,04 %  
ano23,77 %3,7 %  

Graf

25. Spojíte si značku s nějakou událostí, např. sportovní nebo kulturní akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4990,74 %90,74 %  
ano59,26 %9,26 %  

Graf

26. S jakou konkrétně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často zde přespávají hosté po svém vystoupení v ČEZ Aréně133,33 %1,85 %  
nevim133,33 %1,85 %  
mítink ODS133,33 %1,85 %  

Graf

27. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3361,11 %61,11 %  
Muž2138,89 %38,89 %  

Graf

28. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 243768,52 %68,52 %  
25 - 301018,52 %18,52 %  
31 - 3947,41 %7,41 %  
25 - 11,85 %1,85 %  
50 +11,85 %1,85 %  
40 - 4911,85 %1,85 %  

Graf

29. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj1120,37 %20,37 %  
Vysočina1018,52 %18,52 %  
Jihomoravský kraj712,96 %12,96 %  
Pardubický kraj611,11 %11,11 %  
Královéhradecký kraj59,26 %9,26 %  
Praha47,41 %7,41 %  
Zlínský kraj35,56 %5,56 %  
Středočeský kraj35,56 %5,56 %  
Jihočeský kraj23,7 %3,7 %  
Liberecký kraj23,7 %3,7 %  
Olomoucký kraj11,85 %1,85 %  

Graf

30. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou3666,67 %66,67 %  
vysokoškolské1324,07 %24,07 %  
vyšší odborná škola23,7 %3,7 %  
základní23,7 %3,7 %  
středoškolské - výuční list11,85 %1,85 %  

Graf

31. Průměrný měsíční výdělek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 15 000 Kč3768,52 %68,52 %  
20 000 - 30 000 Kč611,11 %11,11 %  
15 000 - 20 000 Kč59,26 %9,26 %  
více než 50 000 Kč47,41 %7,41 %  
40 000 - 50 000 Kč11,85 %1,85 %  
30 000 - 40 000 Kč11,85 %1,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Zdrželi jste se přes noc?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Zdrželi jste se přes noc?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Byli jste ubytováni v hotelu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi u příbuzných/známých na otázku 11. Kde jste byli ubytováni?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 29. Bydliště:

9. Zdrželi jste se přes noc?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Byli jste ubytováni v hotelu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u příbuzných/známých na otázku 11. Kde jste byli ubytováni?

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

  • odpověď ne:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi u příbuzných/známých na otázku 11. Kde jste byli ubytováni?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste už o hotelovém řetězci Choice Hotels International?

6. Slyšeli už jste o síti hotelů Clarion?

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

9. Zdrželi jste se přes noc?

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

11. Kde jste byli ubytováni?

20. Pokud byste cestovali do Ostravy, uvažovali byste o ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

23. Zaručuje podle Vás značka Clarion kvalitu?

24. Myslíte si, že má tato značka dostatečnou propagaci?

25. Spojíte si značku s nějakou událostí, např. sportovní nebo kulturní akcí?

27. Pohlaví:

28. Věk:

29. Bydliště:

30. Vzdělání:

31. Průměrný měsíční výdělek:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste už o hotelovém řetězci Choice Hotels International?

6. Slyšeli už jste o síti hotelů Clarion?

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

9. Zdrželi jste se přes noc?

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

11. Kde jste byli ubytováni?

20. Pokud byste cestovali do Ostravy, uvažovali byste o ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

23. Zaručuje podle Vás značka Clarion kvalitu?

24. Myslíte si, že má tato značka dostatečnou propagaci?

25. Spojíte si značku s nějakou událostí, např. sportovní nebo kulturní akcí?

27. Pohlaví:

28. Věk:

29. Bydliště:

30. Vzdělání:

31. Průměrný měsíční výdělek:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Fišerová, M.Analýza hotelové značky Clarion (nejen) v Ostravě (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-hotelu-clarion-congr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.