Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza hotelové značky Clarion (nejen) v Ostravě

Analýza hotelové značky Clarion (nejen) v Ostravě

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Fišerová
Šetření:14. 04. 2012 - 24. 04. 2012
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):31 / 14.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

tímto si Vás dovoluji požádat o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci. Dotazník je zcela anonymní  a jeho vyplnění Vám zabere několik minut. 

 

Dále chci podotknout, že dotazník není určen jen pro respondenty, kteří mají s hotelem zkušenosti, ale pomohou mi i ti, kteří v Ostravě nikdy nebyli a mají povědomí o této hotelové značce, nebo v Ostravě byli, ale nocovali v jiném hotelu. 

 

Děkuji za Váš čas. 

 

Michaela Fišerová

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste už o hotelovém řetězci Choice Hotels International?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4481,48 %81,48 %  
ano1018,52 %18,52 %  

Graf

2. Odkud jste se o řetězci dozvěděli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých550 %9,26 %  
internet220 %3,7 %  
škola110 %1,85 %  
ze školy110 %1,85 %  
na vlastní oči viděno110 %1,85 %  

Graf

3. Jmenujte hotely (alespoň jeden), které do tohoto řetězce patří:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím125 %1,85 %  
Clarion,125 %1,85 %  
Clarion Hotel, Praha Vysočanská125 %1,85 %  
netuším125 %1,85 %  

Graf

4. Byli jste někdy ubytováni v některém z hotelů Choice Hotels?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne880 %14,81 %  
ano220 %3,7 %  

Graf

5. Ve kterém hotelu to bylo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Ostravě150 %1,85 %  
Černigov, Hradec Králové150 %1,85 %  

Graf

6. Slyšeli už jste o síti hotelů Clarion?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3564,81 %64,81 %  
ano1425,93 %25,93 %  
nevím59,26 %9,26 %  

Graf

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3462,96 %62,96 %  
ne2037,04 %37,04 %  

Graf

8. Jaký byl účel Vaší cesty?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva příbuzných, známých apod.929,03 %16,67 %  
služební cesta722,58 %12,96 %  
návštěva konkrétní akce, např. festivalu619,35 %11,11 %  
dovolená39,68 %5,56 %  
nákupy13,23 %1,85 %  
mám zde školu13,23 %1,85 %  
studium13,23 %1,85 %  
bydlím tu13,23 %1,85 %  
výlet13,23 %1,85 %  
bydlel jsem tam13,23 %1,85 %  

Graf

9. Zdrželi jste se přes noc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1750 %31,48 %  
ano1750 %31,48 %  

Graf

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1482,35 %25,93 %  
ano317,65 %5,56 %  

Graf

11. Kde jste byli ubytováni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [u příbuzných/známýchotázka č. 20, v penzionuotázka č. 20, v kempuotázka č. 20, v motelu/motorestuotázka č. 20, jindeotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
u příbuzných/známých1071,43 %18,52 %  
jinde214,29 %3,7 %  
v penzionu214,29 %3,7 %  

Graf

12. Byli jste ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %3,7 %  
ano133,33 %1,85 %  

Graf

13. V jakém jste byli ubytováni hotelu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v Ově přímo ne. V okolí. Horní Lomná. Welnes hotel Horní Lomná se to myslím jmenuje 150 %1,85 %  
ubytovna na Cihelní150 %1,85 %  

Graf

14. Ohodnoťte, prosím, úroveň služeb hotelu:

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ubytování (tj. pokoj)3.6671.556
Stravování (tj. restaurace)2.6673.556
Personál hotelu4.6670.222
Cena40.667

Graf

15. Využili jste nějakých doplňkových služeb, např. masáže, donášková služba na pokoj aj.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %3,7 %  
ano133,33 %1,85 %  

Graf

16. Jakých služeb jste využili?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bazén, bowling, kongres1100 %1,85 %  

Graf

17. Ubytovali byste se zde znovu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano266,67 %3,7 %  
ne133,33 %1,85 %  

Graf

18. Doporučili byste tento hotel známým?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne266,67 %3,7 %  
ano133,33 %1,85 %  

Graf

19. Podle čeho jste volili hotel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [počtu hvězdičekotázka č. 23, lokality - umístění ve městěotázka č. 23, cenyotázka č. 23, nabídky doplňkových služebotázka č. 23, referencí od známýchotázka č. 23, jiné kritériumotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
referencí od známých133,33 %1,85 %  
jiné kritérium133,33 %1,85 %  
ceny133,33 %1,85 %  

Graf

20. Pokud byste cestovali do Ostravy, uvažovali byste o ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 22, neotázka č. 21, nevímotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3262,75 %59,26 %  
ne1631,37 %29,63 %  
ano35,88 %5,56 %  

Graf

21. Proč ne?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drahé19,09 %1,85 %  
neznám značku19,09 %1,85 %  
Zní to moc draze.19,09 %1,85 %  
protože tu mám svůj dům19,09 %1,85 %  
Protože mám možnost v Ostravě přespat u známých,19,09 %1,85 %  
neznám19,09 %1,85 %  
předpokládám, že cena je trošku mimo moje možnosti19,09 %1,85 %  
ne19,09 %1,85 %  
nelibi se mi to19,09 %1,85 %  
nemám důvod19,09 %1,85 %  
ostatní odpovědi neznám a podle názvu to bude nejspíše pro snobi! 19,09 %1,85 % 

Graf

22. Z jakého důvodu byste se rozhodli pro tento hotel?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lokality - umístění ve městě266,67 %3,7 %  
ceny133,33 %1,85 %  

Graf

23. Zaručuje podle Vás značka Clarion kvalitu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím4074,07 %74,07 %  
ano1120,37 %20,37 %  
ne35,56 %5,56 %  

Graf

24. Myslíte si, že má tato značka dostatečnou propagaci?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3158,49 %57,41 %  
nevím2037,74 %37,04 %  
ano23,77 %3,7 %  

Graf

25. Spojíte si značku s nějakou událostí, např. sportovní nebo kulturní akcí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 26, neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4990,74 %90,74 %  
ano59,26 %9,26 %  

Graf

26. S jakou konkrétně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
často zde přespávají hosté po svém vystoupení v ČEZ Aréně133,33 %1,85 %  
nevim133,33 %1,85 %  
mítink ODS133,33 %1,85 %  

Graf

27. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena3361,11 %61,11 %  
Muž2138,89 %38,89 %  

Graf

28. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 243768,52 %68,52 %  
25 - 301018,52 %18,52 %  
31 - 3947,41 %7,41 %  
25 - 11,85 %1,85 %  
50 +11,85 %1,85 %  
40 - 4911,85 %1,85 %  

Graf

29. Bydliště:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský kraj1120,37 %20,37 %  
Vysočina1018,52 %18,52 %  
Jihomoravský kraj712,96 %12,96 %  
Pardubický kraj611,11 %11,11 %  
Královéhradecký kraj59,26 %9,26 %  
Praha47,41 %7,41 %  
Zlínský kraj35,56 %5,56 %  
Středočeský kraj35,56 %5,56 %  
Jihočeský kraj23,7 %3,7 %  
Liberecký kraj23,7 %3,7 %  
Olomoucký kraj11,85 %1,85 %  

Graf

30. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou3666,67 %66,67 %  
vysokoškolské1324,07 %24,07 %  
vyšší odborná škola23,7 %3,7 %  
základní23,7 %3,7 %  
středoškolské - výuční list11,85 %1,85 %  

Graf

31. Průměrný měsíční výdělek:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než 15 000 Kč3768,52 %68,52 %  
20 000 - 30 000 Kč611,11 %11,11 %  
15 000 - 20 000 Kč59,26 %9,26 %  
více než 50 000 Kč47,41 %7,41 %  
40 000 - 50 000 Kč11,85 %1,85 %  
30 000 - 40 000 Kč11,85 %1,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Zdrželi jste se přes noc?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Zdrželi jste se přes noc?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Byli jste ubytováni v hotelu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi u příbuzných/známých na otázku 11. Kde jste byli ubytováni?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moravskoslezský kraj na otázku 29. Bydliště:

9. Zdrželi jste se přes noc?

  • odpověď ano:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Byli jste ubytováni v hotelu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi u příbuzných/známých na otázku 11. Kde jste byli ubytováni?

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

  • odpověď ne:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi u příbuzných/známých na otázku 11. Kde jste byli ubytováni?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste už o hotelovém řetězci Choice Hotels International?

6. Slyšeli už jste o síti hotelů Clarion?

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

9. Zdrželi jste se přes noc?

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

11. Kde jste byli ubytováni?

20. Pokud byste cestovali do Ostravy, uvažovali byste o ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

23. Zaručuje podle Vás značka Clarion kvalitu?

24. Myslíte si, že má tato značka dostatečnou propagaci?

25. Spojíte si značku s nějakou událostí, např. sportovní nebo kulturní akcí?

27. Pohlaví:

28. Věk:

29. Bydliště:

30. Vzdělání:

31. Průměrný měsíční výdělek:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste už o hotelovém řetězci Choice Hotels International?

6. Slyšeli už jste o síti hotelů Clarion?

7. Byli už jste někdy v Ostravě?

9. Zdrželi jste se přes noc?

10. Byli jste ubytováni v hotelu?

11. Kde jste byli ubytováni?

20. Pokud byste cestovali do Ostravy, uvažovali byste o ubytování v Clarion Congress Hotel Ostrava?

23. Zaručuje podle Vás značka Clarion kvalitu?

24. Myslíte si, že má tato značka dostatečnou propagaci?

25. Spojíte si značku s nějakou událostí, např. sportovní nebo kulturní akcí?

27. Pohlaví:

28. Věk:

29. Bydliště:

30. Vzdělání:

31. Průměrný měsíční výdělek:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Fišerová, M.Analýza hotelové značky Clarion (nejen) v Ostravě (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-hotelu-clarion-congr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.