Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image družstva, vyrábějícího klenoty

Analýza image družstva, vyrábějícího klenoty

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Gabriela Mařáková
Šetření:28. 03. 2011 - 04. 04. 2011
Počet respondentů:85
Počet otázek (max/průměr):18 / 14.59
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

jsem studentka Masarykovy university a tento dotazník by mi měl pomoci analyzovat image družstva, vyrábějícího klenoty, pro moji diplomovou práci. Tímto bych Vás chtěla požádat, zda byste obětovali pár minut Vašeho času a zodpověděli pár otázek. Ráda bych znala Váš názor na logo dané společnosti a na její internetové stránky. Veškeré údaje zůstanou anonymní.

 

Děkuji Vám za Vaši pomoc.

Odpovědi respondentů

1. Nakupujete šperky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5665,88 %65,88 %  
Ne2934,12 %34,12 %  

Graf

2. Jak často nakupujete šperky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 – 5 x do roka2850 %32,94 %  
Jednou za rok1832,14 %21,18 %  
6 – 12 x do roka814,29 %9,41 %  
Častěji než 12 x do roka23,57 %2,35 %  

Graf

3. Kolik korun za ně ročně utratíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001323,21 %15,29 %  
500916,07 %10,59 %  
2000814,29 %9,41 %  
150047,14 %4,71 %  
400047,14 %4,71 %  
500035,36 %3,53 %  
1000023,57 %2,35 %  
70023,57 %2,35 %  
20023,57 %2,35 %  
40023,57 %2,35 %  
ostatní odpovědi 3000
300
600
800
4500
14000
712,5 %8,24 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1825
Minimum:300
Maximum:10000
Variační rozpětí:9700
Rozptyl:3190147.06
Směrodatná odchylka:1786.1
Medián:1000
Modus:1000

Graf

4. Pro koho šperky kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Matka, otec2442,86 %28,24 %  
Jiné2239,29 %25,88 %  
Přátelé1933,93 %22,35 %  
Manžel / ka, partner / ka1933,93 %22,35 %  
Sestra, bratr1526,79 %17,65 %  
Dcera, syn814,29 %9,41 %  

Graf

5. Jaká zlatnictví v Brně znáte (napište, prosím, konkrétní jména firem)?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Allure - Vaňkovka, Aleš Tůma zlatnictví, webové stránky - Fler

Allure Jewellery

Alo Diamonds, Rýdl, Karát,

Aurum

Dirberg Kern v Olympii

Halada, Swarovski, Karat

Helada, CORALIUM, Karát

Hodinářství, zlatnictví na Poštovské Zlatnictví v Králově Poli - dva obchody Klenotnictví v Tesku v Králově Poli

jmenem zadne

josefska- soliter

Karat

Karat

Karat v.d., Oriosa

Karat,

Karát, Safima, a drobné krámky "Zlatnictví"

Klenoty na Masarykove ulici

Konkrétní názvy neznám žádné- na náměstí svobody vedle Domu pánů z Lipé, v nákupním středisku Omega, na rohu Joštova-Česká, Poštovská- vedle prodejny Indies.

Naprosto žádná. V Brně vůbec netuším, kde bych nějaké našel. Ve svém okolí (střední Čechy / Praha) ano, ale jménem stejně žádnou takovou firmu neznám.

ne e

netusim

neviem mená

neznám

neznám

neznám

neznám ani jedno

Neznám z hlavy žádná

neznám žádné

Neznám, jména firem si nepamatuju

Oriosa,Karat,

podla nazvu nepoznam, chodim tam po pamati :))

Red and Cube, Karát

Smaragd hermes

Smaragd Hermes

smaragd hermes

Smaragd Hermes, Klenoty aurum, Sperky max, Top time, Only girl,...

Sokop

Svarowsky

Swarovski

Swarovski

Top Time

Top Time, Karat

Top time, Karat,

tuším, že v úvodu dotazníku nebylo že mají vyplňovat brňáci ani lidé z okolí a na místo pobytu se mě zatím také nikdo neptal. Praha brněnská zlatnictví nezná.

6. Slyšel / a jste někdy o zlatnictví Karat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4350,59 %50,59 %  
Ne4249,41 %49,41 %  

Graf

7. Koupil / a jste někdy nějaký šperk ve zlatnictví Karat?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3172,09 %36,47 %  
ano1227,91 %14,12 %  

Graf

8. Viděl / a jste někdy tohle logo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ano

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4451,76 %51,76 %  
Ano4148,24 %48,24 %  

Graf

9. Tady, prosím, vyjádřete názor na předchozí logo Karat.1 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na levé straně, 5 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na pravé straně.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Zastaralé vs. Moderní1-2-3-4-52.5531.235
Nudné vs. Zajímavé1-2-3-4-52.5181.544
Příliš jednoduché vs. Propracované1-2-3-4-52.9411.044
Obvyklé vs. Výjimečné1-2-3-4-52.4711.308
Špatně zapamatovatelné vs. Lehce zapamatovatelné1-2-3-4-53.4711.567
Nespojuji si ho s žádným oborem vs. Je charakteristické pro svůj obor1-2-3-4-52.9761.858
Není mi sympatické vs. Působí na mě příjemně1-2-3-4-52.8821.633
Vůbec se mi nelíbí vs. Velmi se mi líbí1-2-3-4-52.8351.361

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Navštívil / a jste někdy internetové stránky společnosti Karat, www.karat-brno.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7588,24 %88,24 %  
Ano1011,76 %11,76 %  

Graf

11. Kolikrát jste navštívil / a během posledního roku stránky společnosti Karat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen jednou660 %7,06 %  
Nejvýše pětkrát220 %2,35 %  
Častěji220 %2,35 %  

Graf

12. Nyní Vás poprosím, abyste navštívil / a následující odkaz http://www.karat-brno.cz/ a stránky si prohlédl / a. Jsou to webové stránky společnosti Karat.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Chaotické vs. Přehledné1-2-3-4-53.7880.967
Nudné vs. Zajímavé1-2-3-4-52.9181.276
Zastaralé vs. Moderní1-2-3-4-52.81.195
Obsahují málo informací vs. Obsahují dostatek informací1-2-3-4-53.4941.003
Jsou graficky slabé vs. Jsou graficky propracované1-2-3-4-52.6941.506
Nelíbí se mi vs. Líbí se mi1-2-3-4-53.0121.329
Potřebují předělat vs. Jsou v pořádku tak, jak jsou1-2-3-4-52.6941.812

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

13. Změnil / a byste něco na stránkách společnosti Karat?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ani ne :-)

ano

Ano, stránky lze určitě udělat formou e-shopu a to tak, aby zákazníci ihned viděli zboží, ne až po stažení katalogu.

Ano, že ty informace se posunují pouze v tom malém okně a ne na celé stránce- to je strašně divné, je vidět velmi málo textu (na úkor všudypřítomného loga) a myslím, že v tomto případě je to kontraproduktivní (prezentovat logo je dobré, ale ne na úkor čtenářské pohody).

Ano: -Katalog by se neměl automaticky otevírat v novém okně ve formátu .pdf. měl by být viditelná přímo na webu a zároveň stáhnutelný jako .pdf soubor. -Hodila by se optimalizace pro různá rozlišení. Tedy aby se stránka zužovala a roztahovala podle používaného rozlišení - ne tento pruh (u širokoúhlých monitorů). -Menu vlevo ještě konkrétně v tomto úzkém formátu stránky je nešťastně zvoleno, těch pár kolonek mohlo být horizontálně a ušetřila by se spousta místa a vše by tak bylo přehlednější. -Kombinace černo-"zlatá"(menu) a červeno-bílá(body) mi k sobě moc neladí. -Chápu, že se jedná o konzervativní obor, ale tento web není konzervativní, je prostě zastaralý, jak technologicky, tak vzhledově. Takže změna není na místě, je prostě potřeba začít od začátku. Omlouvám se, pokud jsem svojí kritikou někoho urazil, ale nic tím nesleduji, pouze jsem byl upřímný.

asi ne

Asi ne

Barvu pozadí, černí mi příjde příliš smutná

celkově se mi moc nelíbí

Grafiku, design, styl

grafiku, katalog místo v PDF přímo na stránkách

Hlavně barvu

je to průměrná stránka, která mě nijak zvlášť nezaujala, pravděpodnobně, kdybych ji zpětně hledala, nevzpomněla bych si ani na název

Jednotný vizuální styl

jen možná to pozdaí bílé se spoustou nápisů Karat

katalog vyrobku je v pdf, co uz dnes nikdo nedela; potrebuji e-shop.

modernější design, lepší online nabídka výrobků (širší, možnost výrobky prohlížet, uvedení cen...)

Možná bych přidala ceník služeb (nebo jsem si jej jen nevšimla?) a snad by se mohlo v galerii něco vyjádřit i prostorově a v pohybu.

Ne

Ne

Ne

ne

ne e

nelíbí se mi ten celý černo-bílý barevný koncept. domívám se, že pro šperky by byly vhodnější veselejší barvy. toto barevné chéma se hodí k pohřebnímu ústavu :D

nenačítá se katalog výrobků

posuvné lište po pohyb na stránkách a postranních panalech

Posuvníky v polovině stránky.

Pozadí okrajů stránky; katalog přímo na stránce, ne v pdf

Přepracovat design, nenechávat horní lištu pevně danou se všemi podstránkami.

roleta u menu není nutná - asi tam jsou řádky navíc, nevím proč není počítadlo vyditelné rovnou. Text není zarovnán do bloku. Jednopísmenné předložky na konci řádků - che to pevné mezery. Výrazně nesympatický font - hrbolatý a zkrabacený. Líbí se mi těch 5 obrázků ohraničující záhlaví, působí luxusně. Nevyužitý prostor po stranách. TEN FONT vidím jako největší zádrhel. (Pozn. mám vlastní stránky)

roztiahol by som zobrazovanie do celeho okna, prisposobil by som posuvniky farbou k stranke, lepsie riadkovanie, iny typ pisma

staromodní, nepřehledný hlavní text ve středním panelu, velmi nevkusná fotka (svatební s ošklivými gelovými nehty =), působí divně a nemoderně a tak, že na lepší stránky nemají peníze, stačí srovnat např. se stránkou klenot aurum nebo kteréhokoliv většího zlatnictví. katalog výrobků se otevýrá v pdf - ne všichni mají adobe reader, fotky nekvalitní, bez možnosti vyfiltrovat výrobky, které si chce zákazník prohlédnout galerie - slouží k čemu? jsou to šperky které prodávajéí, nebo jen na koukání? a pokud je prodávají, proč mají galerii i katalog? --nepřehledné a zbytečné

stranky jsou naprosto nevhodne pro vetsinu modernich pocitacu se sirokouhlym rozlisem. celkova plocha stranek zabira snad ani ne pulku plochy monitoru pri rozliseni 1440*900. stranky jsou snad delany v rozliseni 800 ci mensim. chtelo by to optimalizovat!!! jinak obsah i struktura dobra. jo a to logo na strankach je podstatne hezky (barevne) nez to, ktere je uvedeno v dotazniku

Stránky působí nedodělaně, chybí jim jednotná úprava, jsou příliš jednoduché, stránky nabízející klenoty by měly zaujmout již úvodní stranou, což se v tomto případě vážně nestalo

Ty rámce a běžící text jsou příšerné. Celkově zastaralý a fádní design. U firmy, zabývající se v podstatě uměleckou výrobou, dost podstatné minus.

Určitě bych změnil font písma, vlastně celou corporate image. I když se snaží prezentovat svou dlouholetou tradici, nemusí jejich image působit jako z roku 1985. Doporučuji se inspirovat prezentací firem LVMH nebo De Beers.

uvést, o jakou budovu se jedná na stránce "o společnosti" dole

úvodní obrázek je kýč jak Brno, fotky s "rozmazanými okraji" nesnáším

Z uzivatelskeho hlediska: 1) otravuje me "posuvnik" u menu 2) Nadpisy vypadaji podobne jako odkazy. Porad sem se na ne snazil klikat Z profesionalniho hlediska: Predelat komplet. Ramce v HTML jsou veci minulosti. cit.: "Do not expect frames to be supported in future versions of HTML" z http://www.w3schools.com/HTML/html_frames.asp

zesvětlila bych je, černá je příliš

14. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5362,35 %62,35 %  
Muž3237,65 %37,65 %  

Graf

15. Kolik je Vám roků?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze kladná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
241720 %20 %  
231315,29 %15,29 %  
221011,76 %11,76 %  
25910,59 %10,59 %  
2178,24 %8,24 %  
2044,71 %4,71 %  
2644,71 %4,71 %  
2722,35 %2,35 %  
2922,35 %2,35 %  
1622,35 %2,35 %  
ostatní odpovědi 49
35
55
69
33
53
50
72
18
15
31
17
32
52
1517,65 %17,65 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:25.25
Minimum:18
Maximum:52
Variační rozpětí:34
Rozptyl:42.29
Směrodatná odchylka:6.5
Medián:24
Modus:24

Graf

16. Kde bydlíte (nemusí souhlasit s místem trvalého bydliště)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno4047,06 %47,06 %  
Mikulov44,71 %4,71 %  
Praha44,71 %4,71 %  
Dolní Dunajovice22,35 %2,35 %  
Olomouc22,35 %2,35 %  
Moravský Krumlov22,35 %2,35 %  
Hrušovany nad jev.22,35 %2,35 %  
Ostrava22,35 %2,35 %  
obec do 2 tis. obyvatel, Středočeský kraj11,18 %1,18 %  
Třinec11,18 %1,18 %  
ostatní odpovědi Násedlovice
prerov
Jedovnice
Moravské Bránice
jižní Morava
Horní Věstonice
Strakonice
Veveří, Brno
Brno, Černá pole
uhersky brod
Brno - Jundrov
Staré Brno
Brno - Lesná
Hršovany nad jev.
Litobratřice
Břeclav
Hrusovany nad jevisovkou
Kobylnice
Blansko
Letovice
Hrabětice
Pardubice
jaroměř
Šumperk
Mladá Boleslav
2529,41 %29,41 % 

Graf

17. Dojíždíte pravidelně do Brna za prací, za studiem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4957,65 %57,65 %  
ne3642,35 %42,35 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou4856,47 %56,47 %  
Vysoká škola2731,76 %31,76 %  
Střední škola bez maturity67,06 %7,06 %  
Základní škola33,53 %3,53 %  
Vyšší odborné vzdělání11,18 %1,18 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Nakupujete šperky?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – 5 x do roka na otázku 2. Jak často nakupujete šperky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za rok na otázku 2. Jak často nakupujete šperky?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 500 - 1000 > na otázku 3. Kolik korun za ně ročně utratíte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 1500 - 3000 > na otázku 3. Kolik korun za ně ročně utratíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 3000 - 14000 > na otázku 3. Kolik korun za ně ročně utratíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Pro koho šperky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Manžel / ka, partner / ka na otázku 4. Pro koho šperky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Matka, otec na otázku 4. Pro koho šperky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé na otázku 4. Pro koho šperky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sestra, bratr na otázku 4. Pro koho šperky kupujete?

3. Kolik korun za ně ročně utratíte?

  • odpověď < 200 - 500 >:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 1. Nakupujete šperky?

6. Slyšel / a jste někdy o zlatnictví Karat?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Koupil / a jste někdy nějaký šperk ve zlatnictví Karat?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. Koupil / a jste někdy nějaký šperk ve zlatnictví Karat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Viděl / a jste někdy tohle logo?

8. Viděl / a jste někdy tohle logo?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Koupil / a jste někdy nějaký šperk ve zlatnictví Karat?
  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nespojuji si ho s žádným oborem [1-2-3-4-5] Je charakteristické pro svůj obor: 1 na otázku 9. Tady, prosím, vyjádřete názor na předchozí logo Karat.1 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na levé straně, 5 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na pravé straně.
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Slyšel / a jste někdy o zlatnictví Karat?

12. Nyní Vás poprosím, abyste navštívil / a následující odkaz http://www.karat-brno.cz/ a stránky si prohlédl / a. Jsou to webové stránky společnosti Karat.

  • odpověď Nelíbí se mi [1-2-3-4-5] Líbí se mi: 5:
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Potřebují předělat [1-2-3-4-5] Jsou v pořádku tak, jak jsou: 5 na otázku 12. Nyní Vás poprosím, abyste navštívil / a následující odkaz http://www.karat-brno.cz/ a stránky si prohlédl / a. Jsou to webové stránky společnosti Karat.
  • odpověď Potřebují předělat [1-2-3-4-5] Jsou v pořádku tak, jak jsou: 5:
    • 7.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nelíbí se mi [1-2-3-4-5] Líbí se mi: 5 na otázku 12. Nyní Vás poprosím, abyste navštívil / a následující odkaz http://www.karat-brno.cz/ a stránky si prohlédl / a. Jsou to webové stránky společnosti Karat.

14. Jste

  • odpověď Žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 4. Pro koho šperky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přátelé na otázku 4. Pro koho šperky kupujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ( 500 - 1000 > na otázku 3. Kolik korun za ně ročně utratíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupujete šperky?

2. Jak často nakupujete šperky?

3. Kolik korun za ně ročně utratíte?

4. Pro koho šperky kupujete?

6. Slyšel / a jste někdy o zlatnictví Karat?

7. Koupil / a jste někdy nějaký šperk ve zlatnictví Karat?

8. Viděl / a jste někdy tohle logo?

9. Tady, prosím, vyjádřete názor na předchozí logo Karat.1 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na levé straně, 5 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na pravé straně.

10. Navštívil / a jste někdy internetové stránky společnosti Karat, www.karat-brno.cz?

12. Nyní Vás poprosím, abyste navštívil / a následující odkaz http://www.karat-brno.cz/ a stránky si prohlédl / a. Jsou to webové stránky společnosti Karat.

14. Jste

15. Kolik je Vám roků?

16. Kde bydlíte (nemusí souhlasit s místem trvalého bydliště)?

17. Dojíždíte pravidelně do Brna za prací, za studiem?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupujete šperky?

2. Jak často nakupujete šperky?

3. Kolik korun za ně ročně utratíte?

4. Pro koho šperky kupujete?

6. Slyšel / a jste někdy o zlatnictví Karat?

7. Koupil / a jste někdy nějaký šperk ve zlatnictví Karat?

8. Viděl / a jste někdy tohle logo?

9. Tady, prosím, vyjádřete názor na předchozí logo Karat.1 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na levé straně, 5 – znamená, že plně souhlasíte s názorem na pravé straně.

10. Navštívil / a jste někdy internetové stránky společnosti Karat, www.karat-brno.cz?

12. Nyní Vás poprosím, abyste navštívil / a následující odkaz http://www.karat-brno.cz/ a stránky si prohlédl / a. Jsou to webové stránky společnosti Karat.

14. Jste

15. Kolik je Vám roků?

16. Kde bydlíte (nemusí souhlasit s místem trvalého bydliště)?

17. Dojíždíte pravidelně do Brna za prací, za studiem?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mařáková, G.Analýza image družstva, vyrábějícího klenoty (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-image-druzstva-vyrab.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.