Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image kosmetické značky

Analýza image kosmetické značky

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Markéta Hrnčiarová
Šetření:17. 03. 2017 - 31. 03. 2017
Počet respondentů:322
Počet otázek (max/průměr):21 / 16.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:63,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené respondentky,

jsem studentkou třetího ročníku oboru Marketing a obchod na ekonomické fakultě VŠB-TUO. Chtěla bych Vás požádat o vyplnění mého dotazníku, který se týká analýzy image kosmetické značky. Dotazník je určen pro všechny ženy, které používají dekorativní kosmetické produkty. Dotazník je anonymní. V dotazníku zvolte vždy jednu odpověď, pokud není uvedeno jinak.

Předem děkuji za Váš čas, který věnujete pečlivému vyplňování.

Markéta Hrnčiarová

Odpovědi respondentů

1. Kupujete dekorativní kosmetiku? Dekorativní kosmetikou se rozumí např. make-upy, pudry, řasenky, rtěnky, laky na nehty atd.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano29190,37 %90,37 %  
Ne319,63 %9,63 %  

Graf

2. Jaké kosmetické značky (dekorativní kosmetiky) znáte? (prosím vypište maximálně 5 odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

.

alverde, lily lolo, trend it up, avon, oriflame, essence, miss sporty,dermacol, milani, ryor...

Alverde, Lush, Alva, PuroBIO

Alverde, Maybelline, NYC, NYX, Dermacol

Artdeco, Mac, Dermacol, Essence, Loréal.

Astor ,max factor,Dermacol, Mary kate, Gabriela salvate

astor, avon

Astor, Clarins, Nyx, Urban Decay, Nars

Astor, Dermacol, Rimmel, L´OREAL Paris, Maybelline New York

Astor, Max Factor, Revlon, Loreal, Milani

Astor, Maybelline, Max Factor, Rimmel, Miss sporty

astor, miss sporty, maybelline

Astor, Rimel London, Miss Sporty

Astor, Rimmel, Avon

Astor, rimmel, MAC, maybelline, max factor

astrid, max faktor

Astrid, Puppa, Dior, apod,.

Avon Oriflame Mark Maybeline

Avon Mary Kay Rimmel London Maybeline Yves Rocher

avon

Avon

Avon Oriflame Dermacol Yvesrocher

Avon, Dermacol,

AVON, Dermacol, MAC, Maybelline, Catrice

Avon, Dermacol, Maybelline, Astor, Essence

Avon, dermacol, nivea, rimmel london, miss sporty

Avon, dermacol, rimmel, astor,loreal

Avon, Mary kay, Nivea, Garnier

Avon, Mary Key, Dermacol, Eucerin, Soloss

Avon, maxfactor, maybaline, rimmel, mis sporty

Avon, Maybelline

Avon, Maybelline, Mary Kay, Max Factor, Chanel

Avon, Maybelline, Rimmel, Bourjois, Dior

avon, mery kay, oriflame, nivea, dermacol

Avon, orifflame, mary kay

Avon, Oriflame

Avon, Oriflame, Dermacol

avon, oriflame, dermacol, maybelline, sephora

AVON, oriflame, essence

avon, oriflame, eves rocher, loreal,vichy

Avon, Oriflame, L'Oréal Paris, Maybelline, Rimmel London

Avon, Oriflame, Loreal

avon, oriflame, mary kay, alcina, regina

Avon, oriflame, mary kay, dermacol, nivea

Avon, oriflame, miss sporty, maybeline

avon, oriflame, rimmel london, essence

Avon, Oriflame, Rimmel London, Garnier...

Avon, Sephora

Avon, Sephora, Yves rocher, Palmolive

Avon,LR,MissSporty, L`oreal,

avon,oriflame

avon,oriflame

Benefit

Benefit, Too Faced, Urban Decay, Rimmel, Essence

Bourjois, L'Oreal, Benefit, Maybelline, Rimmel

Bourjois, Mary Kay, Avon

Bourjouise, Rimmel, Mac, revlon, max factor

Catrice , Dermacol , Loreal, NYX cosmetics , Sleek

Catrice, Dermacol, Oriflame, Avon, Mary Kay, Astor

Dermacol Avon Oriflame Mary Kay Astor

Dermacol Loreal Paris Avon Miss Sporty Essence

Dermacol Rimmel Max Factor Gabriella Salvete

dermacol

Dermacol

Dermacol L'oreal, essence, miss sporty, UMA

Dermacol max factor loreal

Dermacol Rimmel London, Essence, benefit, sleek

Dermacol, Alcina, Maxfactor, Maybeline

dermacol, astrid, avon, oriflame

Dermacol, avon, mac

Dermacol, Avon, Max Factor, maybelline, Bourjois

Dermacol, Avon, Max Faktor, Rimmel, Essence

dermacol, avon, maybelin,garnier, vichy

Dermacol, Avon, Miss Sporty, Mary Kay

Dermacol, Avon, Oriflame, Maybellin, Max Factor

Dermacol, Avon, Ryor, Maybeline

Dermacol, Avon. Oriflame

Dermacol, Catrice, Essence, Make Up Forever, L´Oreal

Dermacol, clinique, lancome, dior, avon

Dermacol, Gabriela Salvete, Lóreal Paris, Astor, Essence

Dermacol, Gabriella Salvete, Essence, Catrice

Dermacol, kosmetika moje, Essence, Rimmel

Dermacol, L'Oréal Paris, Max Factor, Rimmel London, Maybelline NY

dermacol, loreal, gabriela salvete, rimmel london

Dermacol, loreal, garnier, mary kay, rimmel london

Dermacol, Loreal, Mac, Max Factor, Nars

Dermacol, Loreal, Maybelline, Miss Sporty, Rimmel Lonodon

Dermacol, Loreal, Rimmel, Miss sporty, Revolution

Dermacol, Mac, Rimmel, Avon, Dior

dermacol, makeup revolution, rimmel, estee lauder, theBalm,

DERMACOL, MAX FACTOR, MAYBELLIN, CHANEL

Dermacol, Max Factor, Rimmel, Loreal

dermacol, maxfactor,essence, catrice, loreal

Dermacol, Maybelline

Dermacol, Maybelline New York, Uma

Dermacol, Maybelline, Essence, M·A·C, NYX

Dermacol, Maybelline, L´Oreal, Rimmel, Catrice

Dermacol, maybelline, miss sporty, avon, oriflame

Dermacol, Maybelline, Rimmel, M.A.C

Dermacol, Miss Sporty, Essence

Dermacol, Miss sporty, Essence, Artdeco, gabriella salvete

Dermacol, Miss sporty, L´oreal, essence

Dermacol, Miss Sporty, Rimmel, L´Oreal, Essence

Dermacol, Miss sporty, Rimmel, Nivea, Oriflame, Avon

Dermacol, Nivea, Miss sporty, Rimmel London, Essence

Dermacol, NYX, Revlon, Rimmel, Catrice. ...

Dermacol, Oriflame, Avon

dermacol, oriflame, avon, maybelline

Dermacol, rimel, yves rocher, nivea

dermacol, rimell, výrobky avon, oriflame

Dermacol, Rimmel

dermacol, rimmel, essence, avon

Dermacol, Rimmel, essence, Mary Kay, Maybeline

Dermacol, Rimmel, Maybelline, Max Factor

Dermacol, rimmel, miss sporty

Dermacol, Yves Rocher, Rimmel, Bourjois, Rimmel

dermacol,ab

dermacol,astor,rimmel london,catrice,essence,loreal paris,maybelline,clinique,dior,chanel,estee lauder

dermacol,avon

dermacol,max factor,miss sporty

Dermacol,miss sporty, loreal, maxfactor

Dermacol,miss sporty, max factor, essence, avon

Dermacol,Miss sporty,essence,maxfactor,rdl,

Dermacol..essence .. rimmel london.. miss sporty..yves roscher

Dior, Rimmel, Clarins, Artdeco, Dermacol

dior, ysl, guerlain, lancome, gosh

Esence, Maybelline New York, Loreal

esence, miss sporty, catrice, nyx, ...

Essence Dermacol Make up revolution London Miss Sporty Astor

Essence, Dermacol, Avon, Rimmel, Oriflame

Essence, L'Oréal Paris, Rimmel London, Dermacol,Yves Roscher

essence, loreal, gabriella salvette, maybelline, max factor

Essence, Maybelline, Dermacol, L'Oreal, Miss Sporty

Essence, miss sporty, loreal, maybeline

Essence, Miss Sporty, Gabriela Salvette, Rimmel London, Loreal Paris

Essence, Miss sporty, Loreal, Inglot, NYC

Essence, Rimmel, Astor, Dermacol, Avon

Essence,Max faktor, ryor

essence,rimmel,catrice,the one,

channel, Loreal, Maybelline, MAC, NYX,...

Christian Dior, Margaret Astor, Bourjois, Mary Kay

Jack Daniels, Jameson, Red Label,

Janseen cosmetics, Pola fashion, Syn Care, Phyris, L'Oréal

Je mi to jedno

Kupuji podle ceny

Kylie Cosmetics, NYX, Maxfactor, Rimmel, Essence

L´Oreal, Rimmel London, Alverde

L'oreal, Dermacol, Max Factor, Maybelline, Mac

L'oreal, Maybelline, Sephora, Revlon, Revolution

L'Oreal, Rimmel, YSL, Dior, Dermacol

Lancome, Yves Saint Laurent, Dior, Dermacol,

Lancome,clinique,garnier,E.Lauder,Loreal

lavera, hauschka, alverde, alterra

LilyLolo,Nars,Dior,Dermacol,Every Days Minerals

Loreal, astor, dermacol,

Loreal, Astor, Dermacol, Maybelline

Loreal, Astrid

Loreal, Avon

Loreal, Dermacol, Astor

Loreal, dermacol, miss sporty, revolution,

Loreal, Mary Kay, Maybelline, Gosh Copenhagen, Isadora

Loreal, maybeline, avon, garnier, max factor

Loreal, rimmel, gabriela salvete, garnier, nyx

LR, Loreal, Max Factor

MAC Cosmetic Esteé Lauder Helena Rubnstein Loreal Clinique

Mac, catrice, rimmel london, nyc, benefit

Mac, Channel

MAC, Lancome, Chanel, Urban Decay, OPI

Mac, Rimmel, Dermacol, Too faced, Benefit

Mac, Sephora, L'oreal, Dior, Lancome

MAC,Dior,Loreal paris,Dermacol,Rimmel

Mary Kay, Clarins, Rimel, Dermacol, Astor

Mary kay, demacol, miss sixty, yeves rocher

Mary Kay, Dermacol, Oriflame, Avon, Esence

mary kay, dermacol, rimmel,

Mary Kay, Dermacol, Yves Roscher, MAC

Mary Kay, Dkny, Miss sporty, Hema, Dermakol

Mary Kay, Estée Lauder, Bourjois, Artistry, Max Factor.

Mary Kay, Oriflame, Avon, rasenky a make upy od Avene, Maybelline

Mary Kay,Loreal

Mary kay. Avon. Astor. Maibelin.

mary key, avon, dermacol, rimmel, astor

max factor

Max Factor, Dermacol, Rimmel, S-he

max factor, loreal, dermacol, meibelin, chanel, dior

Max factor, Maybelline, Dermacol, Rimmel, Chanel,

Max Factor, Maybelline, Dermacol, Vichy, Oriflame

Max faktor, Esense, Catrice, Dermakol

MaxFactor, Rimmel London, Maybelline, Dermacol, Mary Kay...

Maybeline, Avon

Maybeline, avon

Maybeline, avon, oriflame

Maybeline, She, Oriflame, Miss Sporty, Rimmel London....

maybelline L'Oréal Mary Kay Essence

Maybelline, Astor, Avon

maybelline, catrice, essence, gabriella salvete, urban deacy

Maybelline, L´Oreal, Urban Decay, Too Faced, Nars

maybelline, mac, dermacol, nyx

Maybelline, NYX, MAC, Rimmel London, Loreal

Maybelline,avon,garnier

Maybellne, Rimmel, L´Oreal, Dermacol, Artdeco

Miss sporty

Miss sporty

Miss sporty, Avon, Oriflame, Gabriela Salvate, Dermacol

Miss Sporty, Dermacol, Ingrid Cosmetics

Miss Sporty, Essence

Miss Sporty, Essence, Gabriela Salvete, Maibelinne

Miss sporty, Essence, Loreal

miss sporty, essence, rimmel london,

miss sporty, max factor, maybelline, mary kay

Miss sporty, maybelline

Miss sporty, yves rocher, dermacol

Mixa, rexona, loreal, nivea, max factor

moc

MUFE, Benefit, Catrice, rimmel, nars

NARS, MAC, NYC, Rimmel London, Maybelline

Nature republic, Innisfree, Maybeline, s-he

neznám

Nivea

Nivea, Avon, ecurin

Nivea, Avon, Garnier

nivea, dermacol, loreal, essence, rimel

Nivea, Loreal

No.7, Max Factor, Revlon, L'Oreal, Rimmel

Nyc, catrice, miss sporty, dermacol, maybeline

NYX Gabriella Salvete Dermacol Loreal Esté Laurent

NYX, Catrice, Urban Decay, MAC, Anastasia Beverly Hills.

Nyx, essence, maybelline

Nyx, Mac ,Dermacol ,Benefit ,Rimmel

NYX, MAC, Maybelline, Rimmel, Dermacol

Nyx, Urban Decay, Benefit, Nars, Freedom

oriflame,

Oriflame, Avon

oriflame, avon, alverde, miss sporty, max factor

Oriflame, Avon, BB, Mascara

Oriflame, Avon, Dermacol, Loreal, MAC

oriflame, avon, essence, mary kate, rimmel

oriflame, Avon, Maybelline, miss sporty

Oriflame, Avon, Miss sporty, Mary Kay

oriflame, dermakol, avon, mary kate, Miss sport

Oriflame, Loreal, NYX,Mac

Oriflame, Nivea, Avon, Dermacol,

oriflame, opi, dermacol, rimmel

Oriflame,Avon,MaryKay,Dior,

orifleim

orifliem,sayos

rgtgrd

Rimme London, Dermacol, Max Factor, Maybelline, Astor

Rimmel Maybelline Essence Miss sporty Dermacol

Rimmel London, Alverde, Essence, NYC,

Rimmel London, Maybelline, Avon, Miss Sporty, Chanel

Rimmel London, NYC, Essence, Astor, NYX

Rimmel London, Oriflame, Max factor

Rimmel, Astor, Miss Sporty

Rimmel, Astor, Miss Sporty, Avon, Dior

Rimmel, avon, miss sporty, trend it up, dermacol

Rimmel, Catrice, Dermacol, Revolution

rimmel, catrice, essence, dermacol, she

Rimmel, Dermacol, Benefit, Nars, L'Oreal

Rimmel, Dermacol, Catrice, Max Factor, Astor

Rimmel, Dermacol, Gabriela Salvete, Topvet, Leydi-Bait.

rimmel, dermacol, misssporty, astor, essence

Rimmel, Dermacol, Urban Decay, Too Faced, Essence

Rimmel, Makeup revolution london, NYX, Urban Decay, Too Faced

Rimmel, Max Factor, Essence, L´oreal

Rimmel, max factor, maybelline, essence, garniere

Rimmel, Maybeline, Miss Sporty, Max Factor

rimmel, maybelline, esence, catrice

rimmel, maybelline, essence, avon, miss sporty

Rimmel, Maybelline, Essence, Catrice, Dermacol

Rimmel, Maybelline, Miss Sporty, L'Oreal Paris, Dermacoll

Rimmel, NYX, Sephora, MissSporty

Rimmel, Yves Rocher, Dermacol, Garnier, Alcina, Bourjois, Cliniqiue, Dior, Maybelline,

Rimmel,Avon,Miss sporty,Dermacol

Rommel, Dermacol, Maybelline, Mary Kay, Gabriella Salvete

Ryor,Max factor,Loreal,Miss sporty,maybeline

Sephora, Too faced, make up for ever, urban decay, dermacol

Sephora,Dermacol,Avon,Oriflame

Sleek, Benefit, Bourjois

So bio, Alverde

Tonymoly (a spoustu dalších korejských), Oriflame, L'Oreal, Dermacol, Miss Sporty, prostě hodně.

Trend it up, avon

UD, Bobbi Brown, MAC, Nars, Dior

Urban Decay, Benefit, Bobbi Brown, Dior, Estee Lauder...

urban decay, benefit, catrice, the balm, too faced

Urban Decay, The Balm, NYX, NARS, MAC

vichy, lóreal, maybelline, mac, avon

Yves Rocher Dermacol Avon Miss sporty maybelline

Yves rocher Max factor Rimmel Loreal paris

Yves Rocher, Dermacol, Maybelline, Mary Kay

Yves rocher, Gabriela salvate, uma cosmetics

3. Seřaďte místa podle toho, kde preferujete nákup dekorativní kosmetiky (1 znamená, že to toto místo preferujete nejvíce a 5 znamená, že toto místo preferujete nejméně).

Př. Pokud preferujete nejvíce nákup kosmetiky v supermarketech, zvolte u této položky číslo 1, potom v parfumeriích, zvolte u této položky číslo 2 atd.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
V drogistických prodejnách (Teta, Rossmann atd.)1.5671.015
V parfumeriích3.6121.605
V supermarketech3.2441.305
Na internetu3.3881.392
Prostřednictvím přímého prodeje (Avon, Oriflame atd.)3.1722.032

Graf

4. Kolik korun ročně přibližně utratíte za dekorativní kosmetiku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501-1000Kč6823,37 %21,12 %  
1001-2000 Kč6221,31 %19,25 %  
více než 3000 Kč6020,62 %18,63 %  
2001-3000 Kč4515,46 %13,98 %  
301-500 Kč3211 %9,94 %  
Méně než 300 Kč248,25 %7,45 %  

Graf

5. Jaké značky dekorativní kosmetiky nakupujete nejčastěji? (prosím vypište maximálně 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

_

-

..

ab

alverde

alverde

Alverde, Dermacol, Maybelline, Rimmel

Alverde, Milani

astor

Astor, loreal , max faxtor, mary kate

astrid

Avene, Mary Kay

Avon

avon

Avon Dermacol

Avon

avon

Avon

Avon

Avon

Avon

Avon

avon

avon

Avon

Avon

Avon

Avon

avon

Avon

avon

Avon

Avon

Avon

avon

Avon

avon

Avon Oriflame

Avon,

Avon, Dermacol,

Avon, Dermacol, Oriflame

Avon, Dermacol, Rimmel

AVON, Maybelline, Dermacol, Catrice

Avon, Oriflame

Avon, Oriflame

Avon, Rimmel

Avon,Dermacol

avon,dermacol

avon,oriflame

avon,oriflame

Benefit, Estéé Lauder, Sleek, Nars

Bioderma, Gabriela Salvate

Bourjouis

Catrice

Catrice

Catrice, Avon, uma, dermacol,

Catrice, Dermacol a Essence

Clarins, Clinique, Dior, Rimmel, Yves Rocher

Clarins, Mary Kay

Clinique, lancome

Dermacol

dermacol

Dermacol

Dermacol

Dermacol

Dermacol

Dermacol

dermacol

Dermacol

dermacol

dermacol

Dermacol

Dermacol

Dermacol, avon

Dermacol, AVON, Essence

Dermacol, avon, maybelline, miss sporty

dermacol, catrice

Dermacol, Dove

dermacol, essence

Dermacol, Gabriella Salvete

dermacol, makeup revolution, trend it up, essence

DERMACOL, MAX FACTOR, MAYBELLIN

Dermacol, Maxfactor, Yves rocher

Dermacol, Maybelline

Dermacol, Maybelline

Dermacol, Maybelline, Essence, Rimmel London

Dermacol, miss sporty, avon

Dermacol, Oriflame, Nivea

Dermacol, Rimmel

Dermacol, rimmel

Dermacol, Rimmel London, Essence

Dermacol, Rimmel,

Dermacol, Rimmel, Essence

Dermacol.

Dernacol

Dior

dior, benefit, urban decay

Dior, Mac, Benefit

DM,Misssporty,LR

E.Lauder,Lancome,clinique

esence

Esence, Dermacol

esence, rimmel

Essence Miss sporty Rimmel

Essence

Essence

Essence

Essence

Essence

Essence

essence

Essence a Miss sporty

Essence, Artdeco, Mac, Avon

Essence, Avon, Rimmel, Maybelline

Essence, Dermacol

essence, dermacol, avon

Essence, Dermacol, Miss sporty

Essence, Maxfactor, Kylie Cosmetics, Make-up Revolution

essence, miss sporty, avon

essence, miss sporty, kosmetiku z avonu

essence, uma, loreal, rimel

estee lauder, bourjois

gabriela salvete

Gabriela Salvete, Dermacol, Miss Sporty

Gabriella Salvete NYX

gabriella salvete, mabyelline, essence

garnier

geg

Jack Daniels

Je to jedno

Jeffree Star Cosmetics, SugarPills, Kat von D a Urban Decay

Jen v akci

Korejské značky - Tonymoly, Etude House; Oriflame

Kvalitni,cenove vyssi,nez je standart

L´OREAL Paris, Astor

L´oreal, Max factor, Essence

L'oreal

L'Oréal, Avon, Phyris

L'Oreal, Maybelline

L'oreal, Maybelline, Revolution, Sephora

lavera, alverde

Loreal

Loreal

loreal

Loreal

Loreal paris

Loreal, Avon

Loreal, dermacol

Loreal, Dermacol, Milani cosmetics

Loreal, Mac, Rimmel

Loreal, Miss Sporty

Loreal, Nivea

LR

Lush, Alverde

MAC

MAC

Mac

Mac

MAC Cosmetic Esteé Lauder Helena Rubenstein

Margaret Astor, Christian Dior, Maybelline, L´Oreal

mary kate, avon

Mary Kay maybelline

Mary kay

Mary Kay

Mary Kay

Mary Kay

mary kay

Mary Kay

Mary Kay

mary kay, alcina, avon

Mary Kay, Avon, Oriflame

Mary Kay, Estée Lauder.

Max Factor, Rimmel, Chanel, Dermacol, Astor

max faktor, avon,dermacol

maxfactor

Maybeline, Essence

Maybelinne, Avon

Maybellin,avon

maybelline

Maybelline

Maybelline

Maybelline

Maybelline

Maybelline, Catrice, Dermacol

maybelline, essence, gabriella salvete

Maybelline, Mary Kay

Maybelline, Rimmel, L´Oreal

Miss sporty

Miss Sporty

Miss sporty

Miss sporty

Miss sporty

Miss Sporty

Miss sporty

Miss sporty a dermacol

Miss Sporty, Astor

miss sporty, avon

miss sporty, avon

Miss sporty, Avon

miss sporty, calderma, avon

Miss sporty, dermacol

Miss Sporty, Essence

Miss Sporty, Essence

Miss sporty, Essence, Uma

Miss sporty, Nivea, Rimmel, Dermacol

miss sporty, s-he, essence, oriflame

Miss Sporty,Gabriela Salvete

mixa, max factor

na pleť

Nars, Benefit, Clinique

Nature republic, Innisfree, Maybelline

Nejčastěji Loreal a Dermacol

nelze určit

nevím

Nevím

neznám značku, kupuji u vietnamců

Nic

Nivea

nivea

Nivea, Avon

No.7

NYX

Nyx

Nyx, catrice, makeup revolution, freedom

NYX, Maybelline

NYX, Rimmel, Catrice, Makeup revolution london, Maybelline

NYX, Rimmel, Maybelline, Freedom

Oriflame Astor Dermacol

Oriflame

Oriflame

oriflame

Oriflame

Oriflame

oriflame

Oriflame, Avon

Regina Colors

Revlon, Max Factor

Rimel

rimell a avon

Rimell, Yves Rocher

Rimmel

Rimmel

Rimmel

Rimmel

Rimmel

rimmel

Rimmel

Rimmel

Rimmel

Rimmel

Rimmel

rimmel

Rimmel

Rimmel

Rimmel London

Rimmel London

Rimmel London, Avon o Oriflame

Rimmel London, Essence, NYC

Rimmel London, Gabriella Salvete

Rimmel London, Maybelline NY, L'Oréal Paris

Rimmel London, Oriflame

Rimmel london... essence

rimmel,

Rimmel, Benefit, Dermacol

Rimmel, Catrice, Astor

rimmel, catrice, sephora, avon, maybelline

Rimmel, Dermacol, Catrice

Rimmel, Dermacol, Maybelline, Essence, Catrice

Rimmel, mac

Rimmel, Maybeline, Miss Sporty

Rimmel, Maybelline

rimmel, maybelline, catrice, esence

Rimmel, Maybelline, Loreal, Catrice

rimmel, miss sporty, essence

Rimmel, Oriflame, She, Essence

Rimmel, TooFaced, ÊtreBelle

Různé :)

Sephora, make up for ever, benefit

Sleek

So bio, Alverde

Trend it up

Trend it up, miss sporty, essence, rimmel

Trend IT Up, Urban Decay, L'Oréal

Urban Decay, The Balm a Sleek

Yeves rocher

Yves rocher Loreal Paris Max factor

Yves rocher

Yves Rocher

Yves Rocher

Yves Rocher, Dermacol, Essence

Yves Saint Laurent, Lancome

6. Seřaďte faktory, podle toho, jak jsou pro Vás důležité při nákupu dekorativní kosmetiky, a u těchto faktorů označte do řádku číslo 1-8 (kdy 1 je nejdůležitější faktor a 8 je nejméně důležitý faktor).

Př. Pokud nejdůležitějši faktor při nákupu kosmetiky je kvalita produktů zvolte u této položky číslo 1, pokud druhý nejdůležitější faktor při nákupu kosmetiky je výdrž produktů, zvolte u položky číslo 2, atd.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Kvalita produktů1.6632.251
Vzhled produktů5.1625.022
Cena produktů2.7942.342
Konzistence produktů4.9353.243
Velikost balení5.1753.066
Výdrž produktů4.323.111
Vůně produktů5.7422.789
Dostupnost produktů z hlediska prodejen6.213.636

Graf

7. Znáte kosmetickou značku Maybelline New York?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano26390,38 %81,68 %  
Ne289,62 %8,7 %  

Graf

8. Jaké asociace se Vám vybaví ve spojitosti se značkou Maybelline New York? Vypište.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Možná se tak narodila... Možná je to Maybelline... :D

-

-

.

.

"Možná se tak narodila...." - řasenka, xxl efekt - rtěnky, laky na nehty - z reklamy dojem "dobre pro velkoměsto"

"Možná se tak narodila..."

asociace?

baby lips

baby lips

Baby lips

Baby Lips, reklama "možná se tak narodila, možná je to Maybelline"

Baby Lips, řada Fit me, drogeriová značka

cara delevigne, řasenky

Cenová dostupnost, reklama v TV, od maskérů filmových hvězd

Cenově dostupná.

Colorama, tužky na oči, rtenky

červený ruž, mezera mezi zubama

Dekoratívna kozmetika

díra mezi zuby

dlouhé řasy

Dlouhotrvající look

Dm drogerie

Dobrá zkušenost

Dobrý poměr cena/kvalita (zejména řasenky)

drahá, kvalitní

Dražší kosmetika

Drogérie

erhhd

extra velké řasy

Gigi Hadid, řasenky

Hezké a cenově dostupné rtěnky, reklama v televizi:D

Hezky obal

Chemie, testování na zvířatech

Jejich Cat Eyes řasenka a reklama s Gigi Hadid, jinak nic jiného.

jejich ikonické řasenky

Kate Moss, město NY, výrazné barvy

Kate Moss, řasenky

konkrétní produkty, které mám doma, útržek nějaké reklamy, vzhled stojanu s kosmetikou v drogérii, kam chodím

Konturovací tyčinka 2v1

Kosmetika

kosmetika

kosmetika

kosmetika

Kosmetika, která mi nevyhovuje

kosmetika, řasenka

Kosmetika,svetoznama,oblíbená

Kvalita

kvalita, dostupnost

kvalita, řasenky

Kvalitní a dostupná kosmetika

kvalitní řasenky

Kvalitní řasenky, dlouhotrvající oční stíny

levna, nekvalitni, a spomenu si na melodii z reklamy

logo

logo, reklama

logo, slogan

Loreal

m

make-up

Make-up, řasenka

Make-up, špirála

Mascara

Maybelline = Řasenka

Maybelline Fit Me korektory a makeupy

Menší kvalita kosmetiky

Město New York a poměrně nekvalitní kosmetika.

město, mládí, barvy

mládí

Modeling

Modelka z reklamy

Modelky a krásné dlouhé řasy...

Monika Bagárová, dobré rtěnky

Monika Bagrová

Motto 'Mozna se tak narodila, mozna je to Maybelline'

Mozna se tak narodila, mozna je to maybelline

Možná je to maybeline.

možná je to maybelline

Možná je to maybelline (slogan)

Možná se tak narodila

Možná se tak narodila :DDD

možná se tak narodila, možná je to maybeline

Možná se tak narodila, možná je to Maybeline.

Možná se tak narodila, možná je to Maybelline

Možná se tak narodila, možná je to Maybelline

Možná se tak narodila, možná je to Maybelline

možná se tak narodila, možná je to maybelline :)

Možná se tak narodila, možná je to Maybelline.

možná se tak narodila.

Možná se tak narodila. ;)

Možná se tak narodila. A možná je to Maybelline

možná se tak narodila...

nejlepší řasenka z drogerky

Nekvalitni

Nevím

nevim

Nevim

Nevím

Nevim

Nevím

Nevím

Nevim

Nevim

Nevím

Nevím

Nevím

Nevim

nevim

Nevim

nevím

Nevím,nic se mi nevybavuje

New York

New York, krásné veselé barvy, rtěnky, pudr

New York, modelky

Nic

nic

Nic

nic

Nič mi nenapadlo .

Nijak mě nezajímá.

nvm maximálně tak jejich reklama jinak se mi nic nevybavuje

otřesná reklama

Používala jsem řasenku, pak jsem objevila lepší.

pro stredoskolacky

průměrná drogérková značka

Pudr, maku-up

radost z první rtěnky

Rasenka

Rasenka

Rasenka

Rasenka

Rasenky

Rasenky, rtenky

Rasenky, televizní reklamy

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

reklama

Reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

Reklama na rasenku

Reklama na rasenky

reklama na řasenku

reklama na řasenky

reklama na youtube

reklama otravná

Reklama s řasenkou

Reklama v televizi

Reklama v televizi, "baculata" rasenka (tvar obalu

Reklama v televizi, obzvláště na řesenky a make up (Možná je to Maybellin.)

Reklama v televizi,mozna se tak narodila

Reklama v TV

Reklama v tv na rasenku

Reklama v TV, kvalita, dostupnost

reklama z tv

Reklama, cheap, drogerie, shit

Reklama, londýn, ulice, komerce

Reklama, mozna se tak narodila, mozna je to Maybelline

reklama, možná se tak narodila, možná je to maybeline

reklama, rtěnky, řasenky

reklama, umělé dlouhé řasy

Reklama.

Reklama...možná se tak narodila možná je to Maybellline

reklamy na řasenky, možná se tak narodila

Reklamy na špirály a slogan "Možno sa tak narodila"

Reklamy s modelkami

reklamy s modelkami

Reklamy v TV ..rasenka

reklamy, kozmetika, očné tiene, make-up

rtěnka

Rtěnka

rtěnka, pudr

Rtěnka, řasenka

řasenka

Řasenka

Řasenka

Řasenka

řasenka

řasenka

řasenka

Řasenka

řasenka

řasenka

Řasenka

Řasenka

řasenka

řasenka

řasenka

řasenka

řasenka

řasenka

řasenka

Řasenka

řasenka

Řasenka

řasenka

Řasenka a věta "Možná je to Maybelline" z reklamy :D

řasenka, kate moss

Řasenka, make uo

řasenka, možná se tak narodila, možná je to maybelline

Řasenka, reklama

Řasenka, reklama(Možná se tak narodila, možná je to Maybelline)

řasenka, rtěnka

Řasenka, Rtĕnka, Balzám Baby Lips

Řasenka, tužka na oči

Řasenka,linky,lak na nehty

řasenka,rtěnka,elegance

řasenky

řasenky

řasenky

řasenky

řasenky

Řasenky

řasenky a reklama se ženami co mají obří řasy

řasenky Colosal Volume, make-up Affinitone

řasenky z reklamy

Řasenky, hodně reklam

řasenky, laky

řasenky, pudry, make-up

řasenky, televizní spot

skvělé reklamy, dražší produkty, kvalita, řasenka

Skvělé řasenky

Skvělé řasenky; laky na nehty, make-upy, rtěnky, reklama s Monikou Bagárovou a Margitou Skřenkovou

Slogan

slogan

Slogan ,,možná se tak narodila, možná je to Maybelline", který evokuje přirozenost.

slogan, logo

slogan: Možná se tak narodila, možná je to Maybelline

Spokojenost s konkrétním korektorem, tvář značky Gigi Hadid

Stíny na oči Color Tattoo

Široká mezera mezi předními zuby

Testování na zvířatech, hodně otravných reklam s modelkou, která má mezeru mezi zubama.

TV Reklama

TV reklama na řasenky. Umělé řasy modelky. Lživá reklama

U make-upu, se zabivaji rohovou vrstsvou pleti a barvou pleti, delaji různé odstíny podtonu v různých konzistencich, bohužel v Čr je jich strašně málo...

vlajka

vysoká cena, známá značka, kvalita, luxus

Vysoká kvalita, okamžitè efekty, Bohatý výběr

Zadne pro me moc draha

Zase tak moc se v této značce neorientuji

Značka, reklama, vysoká cena

Znělka

žádná

Žádná

žádná

žádná

žádná

Žádná

žádná se mi nevybaví :(

žádné

žádné

Žádne

žádné

žádné

Žádné

žádné

žádné

9. Jak vnímáte logo značky Maybelline New York, které je umístěno níže?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
originální vs. všední1-2-3-4-5-6-74.2363.123
složité vs. jednoduché1-2-3-4-5-6-75.8332.155
vážné vs. hravé1-2-3-4-5-6-73.2782.337
elegantní vs. nevkusné1-2-3-4-5-6-72.4521.571
zastaralé vs. moderní1-2-3-4-5-6-74.7382.475
zapamatovatelné vs. zaměnitelné1-2-3-4-5-6-73.1943.464

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

10. Jaký je aktuální slogan Maybelline New York?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
“Maybe she's born. Maybe it's Maybelline“ (Možná se tak narodila, možná to je Maybelline.)13049,62 %40,37 %  
Nevím5922,52 %18,32 %  
“Make it happen.“ (Aby se to stalo)2710,31 %8,39 %  
“The make-up of make-up artists.“ (Make-up maskérů filmových hvězd.)269,92 %8,07 %  
“Because you're worth it.“ (Protože Vy za to stojíte.)207,63 %6,21 %  

Graf

11. 0hodnoťte na škále 1-7, jak vnímáte kosmetickou značku Maybelline New York. Nutno označit odpověď u všech otázek.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Prémiová vs. Obyčejná1-2-3-4-5-6-73.8332.649
Konzervativní vs. Inovativní1-2-3-4-5-6-74.3951.813
Originální vs. Všední1-2-3-4-5-6-73.7032.414
Pro starší vs. Pro mladší1-2-3-4-5-6-74.9431.605
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná1-2-3-4-5-6-73.0762.336
Nedůvěryhodná vs. Důvěryhodná1-2-3-4-5-6-75.2242.128
Tradiční značka vs. Moderní značka1-2-3-4-5-6-73.7793.138

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Jak podle Vás vypadá typická spotřebitelka používající kosmetiku Maybelline New York? (prosím označte maximálně 3 odpovědi)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mladá16863,88 %52,17 %  
Sebevědomá14555,13 %45,03 %  
Společenská11543,73 %35,71 %  
Sexy8431,94 %26,09 %  
Šarmantní6323,95 %19,57 %  
Rozspustilá2911,03 %9,01 %  
Tajemná217,98 %6,52 %  
Nevýrazná186,84 %5,59 %  
Normální20,76 %0,62 %  
normální žena - jakákoli10,38 %0,31 %  
jakkákoli10,38 %0,31 %  
to je jako ptát se jak asi vypadá člověk, který pije vodu :D 10,38 %0,31 %  
nic zvlastniho10,38 %0,31 %  
nemám ráda generalizace 10,38 %0,31 %  
nelze soudit povahu na základě kosmetiky, bohajeho...10,38 %0,31 %  
konvenční10,38 %0,31 %  
Netuším10,38 %0,31 %  
standardní10,38 %0,31 %  
teen10,38 %0,31 %  
Bez fantasie10,38 %0,31 %  
Nevím10,38 %0,31 %  

Graf

13. Kupujete výrobky značky Maybelline New York?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 15, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13752,09 %42,55 %  
Ano12647,91 %39,13 %  

Graf

14. Z jakého důvodu nekupujute výrobky této značky? (označte alespoň jednu odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Raději dám přednost jiné značce10274,45 %31,68 %  
Moc drahé produkty2820,44 %8,7 %  
Nebyla příležitost ke koupi2216,06 %6,83 %  
upřednostnuji kvalitnější , příliš velká reklamní propagace10,73 %0,31 %  
Testují na zvířatech10,73 %0,31 %  
jsou testované na zvířatech10,73 %0,31 %  
složení, testování na zvířatech10,73 %0,31 %  
nevyhovuje mi zlozeni (neprirodni)10,73 %0,31 %  
preferuji přírodní kosmetiku,netestovanou na zvířatech10,73 %0,31 %  
vyzkoušeno, nevyhovují mi10,73 %0,31 %  
Neoslovila mě nabídka10,73 %0,31 %  
Davam prednost prirodnim produktum10,73 %0,31 %  
zvyk10,73 %0,31 %  
Výrobky mi přijdou nekvalitní.10,73 %0,31 %  
sama delam Oriflame,takze to mam levnejsi tam10,73 %0,31 %  
Mám oblíbené značky, které neměním.10,73 %0,31 %  
Už ne, našla jsem lepší značku, ale kupovala jsem.10,73 %0,31 %  
Nezaujaly mě10,73 %0,31 %  

Graf

15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kvalita produktů2.3251.394
Vzhled produktů2.4682.027
Cena produktů2.9921.96
Konzistence produktů2.9681.491
Velikost balení2.8812.502
Výdrž produktů3.1272.651
Vůně produktů3.1113.178
Dostupnost produktů z hlediska prodejen1.8572.17

Graf

16. Jak vnímáte cenu produktů při dané kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přiměřená11591,27 %35,71 %  
Vysoká107,94 %3,11 %  
Nízká10,79 %0,31 %  

Graf

17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka2.5951.13
Výrobku značky Maybelline New York bych dala přednost před koupí výrobku jiné značky ve stejné cenové relaci2.7061.398
Kosmetiku Maybelline New York bych doporučila svým známým2.1751.096

Graf

18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O přípravky zaměřující se na péči o pleť7357,94 %22,67 %  
O vlasovou kosmetiku2923,02 %9,01 %  
O tělovou kosmetiku2318,25 %7,14 %  
O parfémy2217,46 %6,83 %  
nic21,59 %0,62 %  
o žádné, rozšířila bych pouze nabídku dekorativní kosmetiky10,79 %0,31 %  
je mi to Martin C10,79 %0,31 %  
je mi to jedno10,79 %0,31 %  
žádné10,79 %0,31 %  
více doplnku pro kosmetiku, štětce, čističe10,79 %0,31 %  
nevím10,79 %0,31 %  
nedovedu posoudit/je mi to jedno10,79 %0,31 %  
nic, staci10,79 %0,31 %  

Graf

19. Jaký je Váš Věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-25 let20369,76 %63,04 %  
26-35 let4013,75 %12,42 %  
45-55 let196,53 %5,9 %  
35-45 let196,53 %5,9 %  
Více než 55 let93,09 %2,8 %  
Méně než 15 let10,34 %0,31 %  

Graf

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou14248,8 %44,1 %  
Vysokoškolské10335,4 %31,99 %  
Základní237,9 %7,14 %  
Středoškolské s vyučením237,9 %7,14 %  

Graf

21. Do které příjmové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 8000 Kč měsíčně13044,67 %40,37 %  
12 001 - 15 000 Kč měsíčně4013,75 %12,42 %  
20 001 - 30 000 Kč měsíčně3512,03 %10,87 %  
15 001 - 20 000 Kč měsíčně3512,03 %10,87 %  
8001 - 12000 Kč měsíčně3411,68 %10,56 %  
30 001 Kč měsíčně a výš175,84 %5,28 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Seřaďte místa podle toho, kde preferujete nákup dekorativní kosmetiky (1 znamená, že to toto místo preferujete nejvíce a 5 znamená, že toto místo preferujete nejméně).

  • odpověď V drogistických prodejnách (Teta, Rossmann atd.)=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rimmel na otázku 5. Jaké značky dekorativní kosmetiky nakupujete nejčastěji? (prosím vypište maximálně 3 odpovědi)

13. Kupujete výrobky značky Maybelline New York?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=4 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=5 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost produktů z hlediska prodejen=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost produktů z hlediska prodejen=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=4 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost balení=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost balení=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost balení=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost balení=4 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost balení=5 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=4 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=7 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=4 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=5 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přiměřená na otázku 16. Jak vnímáte cenu produktů při dané kvalitě?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoká na otázku 16. Jak vnímáte cenu produktů při dané kvalitě?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=1 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=2 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=3 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=4 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetiku Maybelline New York bych doporučila svým známým=1 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetiku Maybelline New York bych doporučila svým známým=2 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetiku Maybelline New York bych doporučila svým známým=3 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetiku Maybelline New York bych doporučila svým známým=4 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobku značky Maybelline New York bych dala přednost před koupí výrobku jiné značky ve stejné cenové relaci=1 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobku značky Maybelline New York bych dala přednost před koupí výrobku jiné značky ve stejné cenové relaci=2 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobku značky Maybelline New York bych dala přednost před koupí výrobku jiné značky ve stejné cenové relaci=3 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobku značky Maybelline New York bych dala přednost před koupí výrobku jiné značky ve stejné cenové relaci=4 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi O parfémy na otázku 18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi O přípravky zaměřující se na péči o pleť na otázku 18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi O tělovou kosmetiku na otázku 18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi O vlasovou kosmetiku na otázku 18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)
  • odpověď Ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Moc drahé produkty na otázku 14. Z jakého důvodu nekupujute výrobky této značky? (označte alespoň jednu odpověď)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nebyla příležitost ke koupi na otázku 14. Z jakého důvodu nekupujute výrobky této značky? (označte alespoň jednu odpověď)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Raději dám přednost jiné značce na otázku 14. Z jakého důvodu nekupujute výrobky této značky? (označte alespoň jednu odpověď)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Prémiová [1-2-3-4-5-6-7] Obyčejná: 7 na otázku 11. 0hodnoťte na škále 1-7, jak vnímáte kosmetickou značku Maybelline New York. Nutno označit odpověď u všech otázek.

15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.

  • odpověď Dostupnost produktů z hlediska prodejen=1:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.

16. Jak vnímáte cenu produktů při dané kvalitě?

  • odpověď Přiměřená:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=4 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobku značky Maybelline New York bych dala přednost před koupí výrobku jiné značky ve stejné cenové relaci=1 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobku značky Maybelline New York bych dala přednost před koupí výrobku jiné značky ve stejné cenové relaci=3 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetiku Maybelline New York bych doporučila svým známým=1 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=2 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost balení=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost produktů z hlediska prodejen=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=2 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=4 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velikost balení=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi O přípravky zaměřující se na péči o pleť na otázku 18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetiku Maybelline New York bych doporučila svým známým=2 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena produktů=4 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzistence produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výdrž produktů=3 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně produktů=7 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=3 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 13. Kupujete výrobky značky Maybelline New York?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kosmetická značka Maybelline New York je má oblíbená značka=1 na otázku 17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vzhled produktů=1 na otázku 15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi O tělovou kosmetiku na otázku 18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

  • odpověď Středoškolské s maturitou:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Originální [1-2-3-4-5-6-7] Všední: 7 na otázku 11. 0hodnoťte na škále 1-7, jak vnímáte kosmetickou značku Maybelline New York. Nutno označit odpověď u všech otázek.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kupujete dekorativní kosmetiku? Dekorativní kosmetikou se rozumí např. make-upy, pudry, řasenky, rtěnky, laky na nehty atd.

3. Seřaďte místa podle toho, kde preferujete nákup dekorativní kosmetiky (1 znamená, že to toto místo preferujete nejvíce a 5 znamená, že toto místo preferujete nejméně).

4. Kolik korun ročně přibližně utratíte za dekorativní kosmetiku?

5. Jaké značky dekorativní kosmetiky nakupujete nejčastěji? (prosím vypište maximálně 3 odpovědi)

6. Seřaďte faktory, podle toho, jak jsou pro Vás důležité při nákupu dekorativní kosmetiky, a u těchto faktorů označte do řádku číslo 1-8 (kdy 1 je nejdůležitější faktor a 8 je nejméně důležitý faktor).

7. Znáte kosmetickou značku Maybelline New York?

8. Jaké asociace se Vám vybaví ve spojitosti se značkou Maybelline New York? Vypište.

9. Jak vnímáte logo značky Maybelline New York, které je umístěno níže?

10. Jaký je aktuální slogan Maybelline New York?

11. 0hodnoťte na škále 1-7, jak vnímáte kosmetickou značku Maybelline New York. Nutno označit odpověď u všech otázek.

12. Jak podle Vás vypadá typická spotřebitelka používající kosmetiku Maybelline New York? (prosím označte maximálně 3 odpovědi)

13. Kupujete výrobky značky Maybelline New York?

14. Z jakého důvodu nekupujute výrobky této značky? (označte alespoň jednu odpověď)

15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.

16. Jak vnímáte cenu produktů při dané kvalitě?

17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)

18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)

19. Jaký je Váš Věk?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

21. Do které příjmové kategorie patříte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kupujete dekorativní kosmetiku? Dekorativní kosmetikou se rozumí např. make-upy, pudry, řasenky, rtěnky, laky na nehty atd.

3. Seřaďte místa podle toho, kde preferujete nákup dekorativní kosmetiky (1 znamená, že to toto místo preferujete nejvíce a 5 znamená, že toto místo preferujete nejméně).

4. Kolik korun ročně přibližně utratíte za dekorativní kosmetiku?

5. Jaké značky dekorativní kosmetiky nakupujete nejčastěji? (prosím vypište maximálně 3 odpovědi)

6. Seřaďte faktory, podle toho, jak jsou pro Vás důležité při nákupu dekorativní kosmetiky, a u těchto faktorů označte do řádku číslo 1-8 (kdy 1 je nejdůležitější faktor a 8 je nejméně důležitý faktor).

7. Znáte kosmetickou značku Maybelline New York?

8. Jaké asociace se Vám vybaví ve spojitosti se značkou Maybelline New York? Vypište.

9. Jak vnímáte logo značky Maybelline New York, které je umístěno níže?

10. Jaký je aktuální slogan Maybelline New York?

11. 0hodnoťte na škále 1-7, jak vnímáte kosmetickou značku Maybelline New York. Nutno označit odpověď u všech otázek.

12. Jak podle Vás vypadá typická spotřebitelka používající kosmetiku Maybelline New York? (prosím označte maximálně 3 odpovědi)

13. Kupujete výrobky značky Maybelline New York?

14. Z jakého důvodu nekupujute výrobky této značky? (označte alespoň jednu odpověď)

15. Ohodnoťte tyto faktory podle toho, jak jste s nimi spokojená u produktů Maybelline New York, přičemž 1 znamená velmi spokojená a 7 znamená velmi nespokojená.

16. Jak vnímáte cenu produktů při dané kvalitě?

17. Uveďte jak souhlasíte s následujícími výroky? Označte na škále 1 až 5 (kde 1 znamená zcela souhlasím a 5 znamená zcela nesouhlasím)

18. Uveďte o jaké rozšíření sortimentu značky Maybelline New York byste měla zájem. (označte alespoň 1 odpověď)

19. Jaký je Váš Věk?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

21. Do které příjmové kategorie patříte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hrnčiarová, M.Analýza image kosmetické značky (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://analyza-image-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.