Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image nemocnice Havířov

Analýza image nemocnice Havířov

Všímáte si společenské odpovědnosti supermarketů?
Nakupujete v společensky odpovědných obchodech radši? Zúčastněte se průzkumu Lucie Krátké.

(5 min)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Mgr. Silvie Skotnicová
Šetření:11. 03. 2021 - 18. 10. 2021
Počet respondentů:166
Počet otázek (max/průměr):26 / 21.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:51,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:34
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

obracím se na Vás s prosbou o vyplnění následujícího dotazníku, jehož cílem je analýza image nemocnice Havířov. Výsledky budou použity pro potřeby mé diplomové práce a budou také předány vedení Havířovské nemocnice, čímž poslouží ke zkvalitnění poskytovaných služeb. Dotazník je zcela anonymní a je určen obyvatelům města Havířova a okolí starším 18 let. Pokud jste zaměstnancem nemocnice, dotazník nevyplňujte. Vyplnění dotazníku Vám zabere 12 – 15 minut.

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas.

Bc. Nicole Valentová, VŠB-TUO

Odpovědi respondentů

1. Znáte nemocnici Havířov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15693,98 %93,98 %  
ne106,02 %6,02 %  

Graf

2. Zlepšila se podle Vás pověst Havířovská nemocnice za poslední dva roky?

-3=vůbec ne, 3=zlepšila se výrazně

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Jak znáte nemocnici Havířov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [byl/a jsem pacientem ambulantní částiotázka č. 4, byl/a jsem pacientem lůžkové částiotázka č. 4, navštívil/a jsem zde někoho z rodiny či přátelotázka č. 4, pouze z doslechuotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
byl/a jsem pacientem lůžkové části7850 %46,99 %  
byl/a jsem pacientem ambulantní části5635,9 %33,73 %  
navštívil/a jsem zde někoho z rodiny či přátel1912,18 %11,45 %  
pouze z doslechu31,92 %1,81 %  

Graf

4. Jak byste ohodnotil/a svoji spokojenost s návštěvou nemocnice?

-3= velmi nespokojen, 3= velmi spokojen

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

5. Uveďte, prosím, důvody Vaší spokojenosti či nespokojenosti:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

2008 porod katastrofa, špatný přístup Dr.Dobešové Timei, porodních asistentek, 2014 akutní apendicitida syna, vinou mladé pediatrifky, která zánět nepoznala došlo k perforaci, ohrožení života a týden na JIP, ošetření po úraze mě i členů rodiny úplně sprostý přístup, neempatický, příteli přehlédli sklo na rentgenu, za měsíc trápení ho teprve viděli....atd., atd.

Absolutní profesionalita a skvělý přístup personálu infekčního odd.

ARO - dokonalá péče a úžasný přístup k pacientce i rodinným příslušníkům. Bohužel oddělení JIP, pouze NĚKTERÉ sestřičky vulgární chování k pacientce (ne všechny), lékařský personál profesionální.

Arogance a neochota personálu.

Arogantní personál

Arogantní přístup a výsměch ze strany ošetřujícího lékaře

Ať jsem byla na jakémkoli oddělení vždy jsem byla spokojená :)

Byl jsem zde hospitalizován několikrát a také absolvoval ambulantní léčbu. Mohu říci, že se zlepšil oproti minulým letům přístup jak lékařů, tak i sester, zlepšilo se vybavení nemocnice a také i vzhled venku i uvnitř. Za sebe mohu tvrdit, že jsem byl dosud spokojen.

Byl sem vždy spokojen

Byla jsem hospitalizovaná se synem na dětském oddělení a tomuto oddělení není co vytknout. Skvělý přístup k synovi a brali automaticky, že budu se synem hospitalizovaná i já(syn měl necelé 2roky). Což v jiných nemocnicích není samozřejmé.

Byla jsem na gynekologii, ochota personálu na vysoké úrovni, ale velká nespokojenost s hledáním ambulance

Byla jsem na šestinedělí v roce 2017 a 2019 a byla jsem nadmíru spokojená :) v roce 2019 ještě více. Všichni usměvaví, tolerantní, přátelští. Ráda na to vzpomínám :)

Byla jsem s dcerou na kyčlích, ne jedna věc mě zarazila přesunuli jste je úplně na opačnou stranu nikde nic označené a ten neskutečný dav lidí no kdybych tam nešla s dcerou na poslední kontrolu asi bych šla hledat jinde. Otřesné v dnešní době se řeší rozestupy a tam to nikdo neřešil.

Byla jsem spokojená s přístupem personálu.

Byla jsem spokojená, co se týče útulného prostředí. Nepůsobí již jako nemocnice spíš jako domácí

Byla sem velmi spokojena ze vším kromě chirurgie kde na mě sestra byla arogantní protože sem ji vyrušila u kávy ale jinak na všech oddělení byli vždy ke mě milý

Co se týče porodního oddělení a následné péče po porodu - klobouk dolů . V tomto ohledu je Havířovská nemocnice opravdu výborná . Prostředí hezké a hlavně personál , který je lidský , pozitivní , umí se hezky chovat . Další osobní zkušenost - chirurgická ambulance - také spokojenost - sestry i lékaři v pohodě . Ale nespokojenost je pohotovost . Hrozné .. ačkoliv jsem na pohotovosti v Havířově byla jen párkrát v životě - pokaždé zlý přístup zejména od zdravotních sester . Lékaři víceméně v pohodě , ale taky by se našli výjimky .. ta pohotovost je velký špatný ..

Čekací doba

Dlouhé čekání

Dlouhé čekání na chirurgii

Dobrá organizace provozu. Odbornost personálu.

Doktor blbě čuměl (uchyl)

hrozné jídlo

Je fajn, že paní dole na informacích sdeli kde babička leží, ale aby ti hledala přes čtvrt hodiny v papírové formě podle toho kdy jinasi provezli... tak kde jsme. Vyřešil by to blby Excel :)

Je velkou snahou všech pracovníků, být vstřícni a profesionální

Ještě před pandemii koronaviru byl personál nepříjemný, sestřičky často postarší a velmi protivné a neochotné, pohotovost, kde lidé jdou když potřebují hned pomoc je pomalá i když jste poštěstěně na celém oddělení očividně jediní pacienti, všichni mají plno času.

Jídlo

Jídlo bohužel ubohé a chování některých sester ubohé

Kladný přístup k pacientovi (chirurgie)

kvalitní péče

Lékař, který mě ošetřil, byl nejspíš slepý, protože neobjevil zlomeninu zápěstí, ruku nezafixoval a nesu si trvale následky. Již není možné ruku zoperovat a vyřešit tím chronické bolesti, příliš velké riziko.

Ležela jsem na oddělení urologie, pooperační péče byla výborná, včetně jídla, hygieny.

Líbil se mi přístup sestry, lékařky nikoliv

Lidský přístup a ochotný personál

Mám pocit, že se k lepšímu změnil přístup lékařů a sester. Hospitalizace byla po vyšetření břišní dutiny na chirurgii (rtg, sono) a ihned po přijetí na oddělení mi nasadili léky ... to je změna oproti stavu KDYSI, kdy tam spíš jen člověk ležel a čekal na nějakou léčbu. Abyste rozuměla - narodil jsem se v Havířově a dlouhá léta jsem se zdejší nemocnici s rodinou vyhýbal. Mám pocit, že změna nastává se současným panem ředitelem :-)

Mile profesionální prostředí.

Milé sestříčky

Milý a vstřícný personál, profesionální přístup, rychlost a dostupnost, přehlednost

Na JipMOi vše na 1000% skvělé

Na výslede PSR testu jsem čekala 47 minut

Naprosto neochotný a nepříjemný personál.

Neochota

Neochota a arogance personálu

neochota personálu, nevstřícnost

Neochota. Kdykoliv jsem navštívila nemocnici nebo pohotovost vzdy jsou sestry neprijemne a lekari se tvari nadřazené nepříjemní.

Nepřehledná

Nepříjemné sestry na dětském oddělení i dospělém , někteří lékaři by měli odebrat diplom

Nepříjemný personál, zastaralé vybavení.

Neútulné pokoje, pouze 1 WC na chodbě, pro všechny, čistota také nic moc na WC, jídlo dietní otřesné.

Ochota, vstřícnost personálu, profesionalita a u některých i vysoké osobní nasazení

Ochotna sestřička i lékaři byla jsem spokojená

Ochotní lékaři, milé sestry, poměrně rychlé jednání. Nemocnice je strašné bludiště.

Ochotný personál

Operace pupeční kýly

Opravy a úpravy jsou super,nemocnice začíná vypadat moderně a důstojně, bohužel na úkor odbornosti a chování personálu.

parkování

Péče, pozornost sester i přesto, že jich je málo.

Perfektní přístup personálu při porodu.

Personal je příjemný, vysvětlí a poradí, nikdy jsem dlouho necekala, ani na pohotovosti

Personál ochotný, sestřičky usměvavé... Ne všechny sice, ale je jasné, že každý nemá vždy svůj den...

Po pádu z kola, rozseknutym břichem, zlomeným nosem a pohmožděnin po celém těle, mě odmítli ošetřit, protože jsem neměl v hotovosti 90 Kč

Pozorný personál, dobří lékaři, skvělé jídlo

Prijemny personal

Priklad jeden z mnoha: Pani primarka ORL si mysli, ze spolkla vsechen rozum sveta. V jeji pritomnosti nemate pravo rozhodovat o svem tele, doptavat se a chtit informace. Ovsem lekari slouzici pod jejim vedenim jsou o.k. Pozitivni byla hospitalizace na luzkove urologii. Negativne hodnotim prijem me zeny na pohotovosti po kolapsu. 5 hodin sedela na zidli, vse se tocilo jen kolem pacientu s kovidem. Pokud potrebuji jakoukoliv zdravotni peci, jezdim do Frydecke nemocnice, nebo Karvinske hornicke nemocnice.

Profesionální a milý přístup

Profesionální přístup

Profesionální přístup zdrav.personálu jak na ambulanci tak na lůžkové části urologie pod vedením Prim.Kopeckého,jsem po dvou operacích zhoubného nádoru během dvou let a vždy velmi spokojen s pooperační péčí,tak i s preventivními prohlídkami během roku

Prostě spokojenost jevtonlepdinnez před 10lety

Prostředí čekárny

Před urologickou operací jsem jsem byl velice nervózní a měl jsem opravdu strach. Ihned po nástupu na lůžkové oddělení urologie to ze mne vše spadlo. Profesionalita lékařů a velmi lidský přístup zdravotních sester a personálu mne mile překvapil a veškeré obavy byly pryč.

Především péče o mé velmi nemocné rodiče. Úroveň, přístup personálu, ochota vyjít nám vstříc, vzhled nemocnice (její prostory)... ta změna je ve všech ohledech veliká a to jen v tom nejlepším smyslu. .

Příjemné vystupování jak sestry tak lékařky na interní ambulanci

Příjemný personál

příjemný personál

Příjemný personál, empatický

Příjemný přístup,kvalitní péče, odborníci,krátké čekání.

Přístup paní doktorky a sestřičky úžasný, byla jsem s dcerou(12) na pohotovosti

Přístup personálu, rychlost objednání, komunikace a profesionální chování.

Rodila jsem v Havířově a jak na porodním, tak na šestinedělí byli všichni super. Ještě jsme tam chodili s malým na kyčle a tam se mi nelíbilo, že pořád měnili dobu vyšetření, tak jsme tam jeli asi 2x zbytečně

rodila jsem v letech 2013 a 2015. Prvni porod absolutni zmatek ze strany dr., kdy po par hodinach nakonec privolala jineho dr. Porod byl rizikovy. Druhy porod naprosto paradni. Na poporodnim naprosta spokojenost. Syn hospitalizace rok 2016 v jeho roce. Nenechali me byt pritomnou u odberu krve, vratili mi ho zakrvaceneho, syn mel trauma z toho. A celkove přístup bez dostatečné informovanosti

Ryvhla domluva na cas,popr.tel.domluvy ocenuji velmi.

Sestry na dětském oddělení=katastrofální přístup!

Skvělé porodní a poporodní oddělení. Dětské se taky zlepšilo.

Skvělý personál

Skvělý přístup lékařů i sester. Trojku nedávám jen proto, že se našlo pár sestřiček, které moc vstřícné nebyly. Ale třeba měly jen "špatný den".

Skvělý přístup, vstřícnost, bezproblémový pobyt

Skvělý tým onkochirurgie a sestřiček na lůžkové chirurgii 3

Slušný přístup k pacientovi

Sociální zázemí na lůžkových odděleních.

Spatny -stavebni prace,personal

Spokojenost - na porodním oddělením a pak i na lůžkovém skvělý přístup a péče, hlavně sestřičky. Nespokojenost - hlavně přístup některých doktorů k pacientům.

Spokojenost s MOJIP 4 patro Mudr Danko a personál jeho oddělení pracovitost,dodávají pacientům dobrou náladu nejlepší z oddělení co sem poznal hlavně Mudr.Danko,vrchní sestra Martina Rozkošná,a pak hlavně sestra Šárka Fojtíkováto je můj anděl te vděčím za mnohé hlavně za vyníkající péči o mou osobu.

Spokojenost s ochotou a pomocí lékařů a sestřicek

Starého člověka nechali 2 hod v bolestech čekat a mladíka který měl podezření na covid vzali hned.....hnus přístup

Úžasná ochota veškerého zdravotnického personálu, jediné, co bych vytkla je strava (hlavně snídaně a večeře, obědy byly fajn) Jako dostat vlašský salát se 2 rohlíky na večeři před operací břicha..

Velice milý a vstřícný personál

Velká starost personálu nemocnice o své pacienty v současné situaci,patří jim za to velký dík.

Velmi dobrá péče na urologickém oddělení.

Velmi záleží na personálu, když se špatně vyspí nelze to přehlédnout

Většina personálu je vstřícná, ochotná, usměvavá...sestřičky, doktoři ale i nezdravotnický personál.

Vstřícný a ochotný personál

Vstřícný personál

vše bylo v pořádku

Výrazně se zlepšilo chování zdravotnického personálu k pacientům a jejich rodinám. A to přesto, že při pravidelných návštěvách jsem zaznamenala , že zejména sester je podstav a jsou velice vytížené. Je stále více zmodernizovaných a opravených oddělení i ambulancí, žel stále jsou zejména lůžková oddělení, která by hodně potřebovala nové vybavení.

Vždy jsem měla po dobu pobytu štěstí na příjemný a ochotný personál

Záleželo na zaměstnancích. Někteří byli skvělí a naopak někteří se chovali jakoby je pacient obtěžoval.

Záleží od oddělení. Na některém odd. super, dětská JIP jedna sestra nepříjemná a arogantní

Zlepšil se přístup

6. Co si myslíte o spektru nabízených služeb v nemocnici?

-3=nedostačující; 3=plně dostačující

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

7. Existuje nějaký obor, který Vám v nemocnici chybí ať už v ambulantní nebo ústavní péčí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

? Mě osobně ne, protože se teprve k Havířovské nemocnici vracíme zpět.

Ano

Asi ne

Asi ne

Byla zrušena int. ambulance, kde ordinoval Mudr. Hamar a musel jsem hledat nového lékaře mimo nemocnici.

Denní zubní pohotovost

Domnívám se, že je nemocnice vybavena nadstandardně.

Hlavně bych z kvalitnil rehabilitační péči tu považuji za velmi slabou hlavně co se týče lůžkové části za mě velmi slabé a krátký čas na 1 pacienta.

Chybí mi mamograf

Kardiologie

Kožní ambulance

Kožní ambulance, oční ambulance, zubní ambulance. U dlouhodobě hospitalizovaných pacientů možnost objednání služeb pedikúry, manikúry a holiče.

Kožní lékař!

Kožní, plicní

Kvalitni vedeni

Mamograf

Mamograf aby byl v provozu pro pacientky aby nemuseli jezdit jinde

Mamograf aby se nemuselo jezdit jinam

mamografie, ortopedie velkých kloubů

Mamologie

Mamologie

Mě konkrétně asi ne.

Možná stomatologická chirurgie

Myslím, že nechybí, ovšem já osobně bych žádala zlepšení oddělení interny a chirurgie, o kterých vím z doslechu od svých blízkých.

myslím, že v nemocnici chybí mamograf - ženy musí na vyšetření dojíždět do Ostravy nebo Karviné

Naštěstí nemám vážné zdravotni potize. Nemám přehled o všech odborech. Obecně chybí pohotovostí např. Oční či zubní

Ne

ne

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne.

Nedokážu posoudit

Nemocnice je velka s mnoha ambulancemi. Dostacuje. Ovsem kvalita nekterych lekaru, co se tyka komunikace, empatie a individualniho pristupu k pacientovi, jako k rovnocennemu partnerovi, je opravdu na otresne urovni.

Nemyslim si

Nenapadá mě, co by mi zde chybělo.

Nene :)

Netuším co vše tam je.

Nevim

Nevim

nevím

Nevim

Nevím

Nevim

Nevím

Nevím o něm.

nevím, neznám všechny obory, které nemocnice poskytuje

Nic mně nenapadá

Obezitologie pro děti.

Oční ambulance,

Oční oddělení

Oční pohotovost

Onkologie

Ortopedie

Ortopedie v lůžkové casti

Plastická chirurgie

Podologie, oční, zubní

Rozšíření ortopedie

Sexuologie

Složitér

Snad kožní ambulance ale nevím to jistě

Stomatologie

Trafika

Určitě by nebyla špatná dětská chirurgie...na zákrok jsme museli se synem do FNO

Velmi mi chybí oddělení transplatace hlav

Vice amb.neurol., revmatol.a endo-dia.Jsou velmi obsazene a dlouhe terminy.

Více zubařů

Vyšetření prsu

Zatím jsem takový obor nepostrádal.

Zubní

Zubní

Zubní oddeleni.

Zubní pohotovost

Zubní pohotovost by m9hla být otevřena déle. Ať se člověk nemusí ztrácet do ov a tam čekat i 6h

Žádný mě nenapadá, nemocnice je dle mého názoru dostatečně vybavená.

8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:

Vyplňte jen tam, kde to dokážete posoudit. (1=minimum; 7=maximum bodů)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními:

-3= rozhodně nesouhlasím, 3=rozhodně souhlasím

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Jaká je Vaše zkušenost s pohotovostí v havířovské nemocnici?

Pokud zkušenost nemáte, otázku přeskočte. (-3=špatná;3=vynikající)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Jak vnímáte Havířovskou nemocnici?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
oblíbená vs. neoblíbená1-2-3-4-5-6-73.8143.446
nepříjemný personál vs. vstřícný personál1-2-3-4-5-6-74.5513.581
špinavé prostory vs. čisté prostory1-2-3-4-5-6-75.3463.56
pohodlné parkování vs. nedostatek parkovacích míst1-2-3-4-5-6-74.0514.626
dobrá dopravní dostupnost vs. špatná dopravní dostupnost1-2-3-4-5-6-72.2633.245
malá (rozlohou) vs. prostorná1-2-3-4-5-6-75.4232.513
komunikující s okolím vs. nekomunikující s okolím1-2-3-4-5-6-73.1923.13
ošklivé prostory vs. pěkné prostory1-2-3-4-5-6-74.8592.788

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Vybavíte si logo nemocnice Havířov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10366,03 %62,05 %  
ne5333,97 %31,93 %  

Graf

13. Jak na Vás logo působí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
líbí se mi vs. nelíbí se mi1-2-3-4-5-6-72.5513.529
nehodí se k nemocnici vs. hodí se k nemocnici1-2-3-4-5-6-75.3783.71
působí pozitivně vs. působí negativně1-2-3-4-5-6-72.8083.655
je nudné vs. je zajímavé1-2-3-4-5-6-753.564
lehce zapamatovatelné vs. těžce zapamatovatelné1-2-3-4-5-6-73.1544.284
špatně zvolené barvy vs. dobře zvolené barvy1-2-3-4-5-6-75.5712.925

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

14. Postrádáte ze strany nemocnice Havířov nějaké informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13485,9 %80,72 %  
ano2214,1 %13,25 %  

Graf

15. Uveďte, prosím, jaké informace postrádáte:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Jakekoliv novinky s nemocnice nejsou dostupne

Komunikace s doprovodem nemocného

Málo informaci

Nemocnice nemá dobrou pověst a vždy převládají negativní zprávy nad pozitivními. Osobně mám pouze dobré zkušenosti a je potřeba je více "prodat ". Chybí mi více článků o spokojených pacientech.

O vedení nemocnice, o vedoucích jednotlivých pracovišť a jejich pravidelná aktualizace. Bylo lepší na webu vidět i foto,aby člověk věděl kdo je kdo. Více informací o nabízených službách.

Postrádam hlavně když někdo skončí v Nemocnici a volá tam třeba kamarád jestli tam dotyčná osoba je hospitalizována tak mu nemocnice neposkytne informaci to není správné on nechce žadné udaje o pacintovi jen jestli tam je mě třeba uspali a známí ikdyž volali tak info nedostali.

Rychlý odkaz na covid testování na hlavní stránce nemocnice.

Víc bych zveřejňovala pochvaly pacientů

16. Víte, že má nemocnice Havířov vlastní webové stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano a navštěvuji jeotázka č. 17, ano, ale nenavštěvuji jeotázka č. 18, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano a navštěvuji je9560,9 %57,23 %  
ano, ale nenavštěvuji je4830,77 %28,92 %  
ne138,33 %7,83 %  

Graf

17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:

-3=velmi špatné;3=velmi dobré

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

18. Doporučil/a byste Havířovskou nemocnici své rodině či známým?

-3=rozhodně ne, 3=rozhodně ano

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

19. Všiml/a jste si za poslední dva roky nějakých změn v nemocnici?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12781,41 %76,51 %  
ne2918,59 %17,47 %  

Graf

20. Uveďte, prosím, jakých změn jste si všiml/a:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

celková přestavba, nové přístroje (např urologie), snaha o stálé zlepšování služeb

celkový vzhled exteriéru a interiéru

Dětské oddělení a porodní oddělení má primáře , kterým ví co dělá . A dělá to víc než skvěle , držím pěsti . A potom vím , že proběhla rekonstrukce hlavní brány nemocnice.

Dětské oddělení super

estetické, přemístění oddělení

FB, nové atrium

Hlavní budova uvnitř rekonstruovaná

Investice v ambulantní péči na úkor lůžkové péči. Na některých odděleních je sociální zařízení původní .

Je určitě lépe vybavena a hlavně se v ní lépe orientuji

Je vevnitř hezci

Krásné nové vstupní prostory,nové ordinace, pěkné prostředí

magnetická rezonance, barevný tunel,

Míra vŕelosti Prosím

Moc se mi líbí jak nemocnici vede pan ředitel. Spoustu změn, váží si svého personálu a zvedá pověst kdysi téměř zavrhnuté nemocnice. Dobrá práce!

Modernizace vstupní haly, magnetická rezonance

Nemocnice zrekonstruovala hlavní vchod a bufet, pořídila novou magnetickou rezonanci.

Nesleduji jiné oddělení než dětské a šestinedělí. Ale vím že od nástupu nového pana primáře se hodně věcí ještě více zlepšilo. Malování pokojů, více bondingu, osvěta v kontaktu miminka s maminkou/tatínkem, ambulantní porod, vstříctnost.. nezapomenu nikdy na to jak pan Canibal přišel k nám na pokoj po porodu a rovnou řekl ať se svlékneme sebe i mimča a mazlíme se :) toho si moc cením a vím, že kdyby bylo potřeba jet s dětmi na dětské oddělení a potřebovala bych něco vyřešit, můžu se na něj kdykoliv obrátit

Neustálé změny na dětském a v porodnici, nové šatny zaměstnanců, rekonstruovaný vchod do nemocnice, vymalovaná dětská ambulance, nová magnetická rezonance

Nova fasáda

Nová fasáda, nová vstupní hala, příjem pacientů, přestavby jednotlivých oddělení

Nová magnetická rezonance + oddělení. Celková rekonstrukce budovy. Rekonstrukce vstupní haly. Koridor mezi vstupní halou a chirurgii maloval nějaký umělec, ale nevzpomenu jsi na jméno.

Nová magnetická rezonance, nový vstupní vestibul hlavního vchodu, krásně namalované chodby a pokoje a hlavně JÍDLO :)

Nová výstavba, rekonstrukce.

Nové budovy ,některé nové přístroje třeba CT,Magnetická rezonance nové oddělení hlavního příjmu.

Nové oper.sály,Urgentní příjem,vstupní hala

Nové prostory. Nový pan ředitel podává hodně informací

Nové vedení, nové prostory, nová MR, nový bufet, nový přístup, nový vymalovaný tunel..., zákaz parkování u ředitelství-jen na kartu...

Novy hlavni vchod a to jen proto ze kazde rano cekam na.bus.

nový hlavní vstup

nový vestibul

Nový vestibul

Nový vestibul, nový prijem

Nový vchod na polikliniku

Oprava hlavního vstupu a budování urgentu oprava tunelu

Pan nový ředitel je borec a mám pocit, že se postupně mění snad všechno.

Porodní oddělení..rozšíření možností porodu (porod do vody, ambulantní porod), miminka se hned nekoupou, jsou po porodu přiloženy na bonding, maminka může s miminkem na všechna vyšetření. Zrekonstruované prostory, krásná malba v chodbě u výtahů.

Přestavba jak z venku tak uvnitr

Přestavba v nemocnici

Přestavba v nemocnici

Přibyla Magnetická rezonance, rehabilitační odděleni, na porodním oddělení spousta změn k lepšímu, porody do vany např., nový vchod a vestibul

přístrojové vybavení

Přístup,hezké prostory,komunikace s občany

Rekonstrukce

Rekonstrukce

rekonstrukce

Rekonstrukce a revitalizace, vydávání jakéhosi časopisu a články v místních novinách, ředitel na soc.sitich

Rekonstrukce centrálního příjmu. Výstavba magnetické rezonance.

Rekonstrukce hlavního vchodu

Rekonstrukce vnitřních prostor nemocnice

Rekonstrukce vstupní haly

Rekonstrukce vstupních prostor, bistra, chodby

Rekonstrukce vstupu

Rekonstrukce vstupu

Rekonstrukce vstupu a ambulancí

Renovace hlavního vstupu. Konečně bezbariérový přístup

Renovace vestibulu

Renovace vstupního vchodu. Vymalování tunelu mezi spojovací chodbou.

Renovace, větší zájem o pacienty

Rychlost ošetření. Přístup k pacientům. Komunikace na FB a řešení konkrétních stížností. (Bohužel třeba nutná návštěva pohotovosti při problémech s těhotnou manželkou byla jediným zklamáním :-( ... ale šlo o lidský a odborný přístup lékaře ... na gynekologii jezdíme stále do FNO, kam jezdí pan doktor na stáže)

Skvělé vedení porodnice a dětského oddělení, více barev, krásná chodba vymalována Khomou, nový vstup.

Spojovací chodba je nově vymalována

Spojovací tunel

stavební investice, snaha o zlepšení interiérů

Totalni uprimny a vstricny obrat.Novy reditel stavi jakoby svou osobni prosperujici firmu.... děkuji konečně

Tunel

tunel naděje

Tunel naděje - skvělé Rekonstrukce prostor

Úprava vstupní haly

Upraven vstup do nemocnice,lékárny,bufetu,toalet a další úpravy v jejich prostorách.

Upravil se vstup

Úpravy vnitřních prostor, moderní, příjemné, bezbariérové

Urcite je to vzhled a vylepsovani vnitrnich prostor. To nam ale zivoty a zdravi nezachrani. Radeji pujdu do nevzhledneho prostoru, ale za profesionaly v kazdem ohledu.

Určitě barevnosti podchodů v Nemocnici,rekonstrukce

Už se o nemocnici nehovoří jako o místě, kam se "chodí umírat", zlepšuje se péče, výborný ředitel, lékaři, lepší přístup k pacientům, lepší služby, rekonstrukce vstupních prostor, nová magnetická rezonance,...

úžasný přístup na dětském oddělení i poporodním

Vestibul

vestibul

Vestibul, nové ambulance

Více informací, na sociální síti, vylepšení porodnice, některé oddělení se vylepšují.

Vice komunikuji pres soc. Sítě

Vizuálně - úpravy interiérů, vstupní vestibul...

Vstup do nemocnice, nový bufet, čekárny v ambulancích jsou nově vybavení TV, dětské oddělení krásně barevně namalované a teď i tunel namalován

Vstup do nemocnice,bufet, zdravotnické potřeby

Vstupni hala, chirurgie

vybavení pokojů

Vymalba v prostorách nemocnice.

vzhled budov, nová malba, nové ambulance

Vzhled nemicnice Informovanost ze strany pana ředitele

Vzhled ordinací i lůžkových částí. Rozšíření služeb nemocným. Útulnější prostředí, viz. tunel naděje... aj.

Vzhled, nové možnosti pro pacienty

začalo se po dlouhé době budovat

Zlepšení interiéru, nová magnetická rezonance

Změna v ambulantní části, nový vestibul, rekonstrukce lékárny, nový zdravější bufet, nové emergency a další

Změny interieru.

Zmodernizování prostor,ambulanci, oddělení.rekonstrukce vchodu

21. Prostor pro Vaše návrhy či připomínky:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Vadí mi úprava travnatých ploch a chodníků před budovou nemocnice ze strany autobusových zastávek i ten nevzhledný plot po levé straně jak jdete směrem od zastávek k nemocnici. Myslím si že by se to dalo změnit

Aby byla pohotovost k dispozici nonstop a aby byl personál, který pracuje s dětmi a sám je nemá/nemá zkušenost s výchovou dětí, aby byl proškolen jak se citlivě chovat k dětem a jak vnímají situace aby se nestalo něco nenávratného. Je mi jasné, že je personál proškolován neustále ale kdyby náhodou na toto nebyl, tak mě to napadlo jako dobrý nápad. Často jsem totiž na různých fórech četla o přístupu některých zdravotních sester nebo doktorů velmi špatným stylem a ty děti si pak odnášely trauma. Moc bych si přála osvětu i v tomto. A taky prosím pouštět rodiče k dětem do 18 let kdekoliv a kdykoliv, mají na to právo a personál to musí vědět, že rodič může být opravdu kdekoliv pokud nepřekáží výslovně v cestě a měla by mu být zařízena přistýlka (jakákoliv) zadarmo a jídlo třeba za příplatek

Až na pár výjimek (např. hrubá a vulgární sestra JIP 4.p na pacienta v těžkém stavu) NsP Havířov sto bodů ze sta!!!! Všem ji doporučuji.

Dobře vaří

Dost nemilé a nevhodné chování některých lékařek u rychlé záchranné služby. Stává se pravidelně! Člověk potřebuje pomoci a cítí se jako by simuloval či otravoval. Opravdu nevhodné. Pracuji v prostředí, kdy se RZ volá častěji a člověk jen trne kdo přijede. Podobný přístup na centrálním příjmu.

Držím palce všem, kteří se snaží nemocnici vyzdvihnout a zlepšit její pověst.

držte se!

Interiéry

Jen tak dál, je to . lepší

K image ne

Modernizace oddělení, investice do rekonstrukce sociálních zařízení na oddělení , nové vybavení pro oddělení, kvalitní madrace lůžka.

Možná jen připomenout pár ordinujícím lékařům na chirurgii zásady slušného chování a přístupu k pacientům, asi v hodině etických základů pro komunikaci pro odbornou praxi nedávali pozor.

Myslím si , jako člověk - pacient . Že máme pěknou nemocnici i tenhle aspekt je důležitý - je tam čisto , cítím se tam " dobře " . Probíhají rekonstrukce - modernizace , je to potřeba . Téměř vždy jsem měla výborný personál , příjemný , lidský .. Lékaři i sestry i ostatní nemocniční personál mají náročné zaměstnání . Ale co mi opravdu vadí strašně moc . Ta naše " slavná " pohotovost . Prosím Vás - já chápu , že člověk někdy nemá den a práce s lidmi je hodně velký hardcore .. toto všechno vím . Ale ten personál co je na pohotovosti .. hlavně sestry . Takový lidé by neměli pracovat s lidmi . Navíc když se k nim chováte slušně a oni s Vámi jednají jak s nějakým hadrem a ještě Vám řeknou , že jste mladá Vám přece nic být nemůže .. Vadí mi předsudky těchto lidí . Vidí mladého člověka takže pro ně to znamená , že to je buď feťák nebo opilec .. jsou neochotné až zlé .. ony si tu práci vybrali . Musí se umět chovat slušně . Ke každému . To jsou zásady slušného chování a to těmto zdravotním sestrám chybí . Ano je náročná doba - ale vlastní špatné zkušenosti mám ještě z dob před covid-19 . A z mého blízkého okolí mám spoustu přátel a známých , kteří měli špatnou zkušenost s pohotovostí . A tam už nešlo jen o chování sester . Ale tam už šlo o lidské životy . Dokonce i ty dětské ... Když to shrnu - na mě Havířovská nemocnice působí velmi dobře . Ale ta pohotovost ji celý ten dobrý dojem kazí .

Myslím, že to jde správným směrem, ale byla de to ještě trvat, než se obmění/změní - viz špatná zkušenost s gynekologií v předchozím dialogu. Máme celkem 4 děti - 1x porod Ivančice a pak jsme se vrátili do Havířova, ale i tak 3 následující porody ve FNO. Dlouhodobě výborná úroveň infekčního - na to jsem vždy hrdý, že jsem z Havířova :-). A po návratu mě POZITIVNĚ překvapila úroveň i přístup Gastroskopie. Dlouhodobě jsme spokojeni s pohotovostí, chirurgií a ORL.

Mystery shopping aby vedení nemocnice vědělo co za personál v nemocnici zaměstnávají ...

Nemám

Nemám žádné návrhy.

Nemám, neplacené parkoviště aspoň na první hodinu

Neni nahoda, ze spousta lidi, znamych, blizkych i ja osobne, mame zafixovanou tuto nemocnici jako tu, kde se chodi umirat. Kazdy kdo v mem okoli muze, jde radeji na vysetreni jinam. Pristup nekterych doktoru ci personalu je pod uroven dnesni doby. Pacient dnes neni pro doktora partner. To plati dvojnasob v dobe kovidove. Pro mne je to odosobnena instituce pripominajici spise fabriku na penize, nez misto pro leceni tela a ducha. Vsechna cest vyjimkam.

Opravdu bych ocenil kvalitní stomatologické oddělení.

Parkovani zamest.+klientu,informacni pult se vstricnou devcinou co reprezentuje a vse kolem deni memocnice vi a ma prehled.Pacienti at maji duveru na 1 pohled a radi se vraceji tam kde se citi bezpecne a v dobrych rukou

parkoviste pri nemocnici alespon 1h. bez poplatku

Pokračovat v dalších změnách k lepšímu

Pokračovat v tom co děláte... Má to velmi pozitivní vliv na okolí. Moc se mi líbí angažovanost, lidskost a vstřícnost personálu, v čele s ředitelem nemocnice, směrem k veřejnosti, i prostřednictvím fb stránek.

Pracovat na lůžkové casti, pamatuje středověk

Především některé sestry by mohly být příjemnější. Pokud je ta práce nebaví, ať to nedělají. Pokud nejsou dobře motivované , tak se jim nedivím. Tím pádem by se mělo nad sebou zamyslet vedení

Rozhodně jestli je pacient měsíc ve spánku nebo je převezen do jiného zařízení tak by měl ten kdo volá do nemocnice dostat informaci jestli tam je popřípadě kde byl převezen tohle nejsou podle mě citlivé informace jako je například zdravotní stav a ostatní.

Rozšířit parkování

Sám mám dobrou i špatnou zkušenost s nemocnicí. Pár let zpátky jsem na festivalu v Hradci Králové dozvěděl že místní znají Havířov jen díky špatné pověsti Havířovské nemocnice.

šílená barva fasády...

Udělat další vstup k pavilonu, kde se provádí testy na Covid

Více barev a modernizace čekáren.

Vše je o lidech v poslední době mám spíš pocit, že se bručouni jak z lékařského tak i zdravotnického personálu nechávají zaměstnat právě zde. Úplně jiný přístup zažije pouze, pokud máte tzv. protekci a personál o Vás ví.

Vyhodit ředitele a další neschopné sestry a doktory

Vzhledem k tomu ze lekari v nemocnici se stale meni a jsou propůjčení s jinych nemocnic nemam duveru. A to se i odrazí na jejich jednani s pacienty. Jsou velmi nepříjemní a sestey ani nemluvim. Kdyby byli vice přistupni v jednani a pristupu k pacientům jak je tomu v jinych nemocnicich tak by lide nemeli takovou averzi.

WC a sprcha by měly být na každém pokoji a ne pouze na chodbě - týká se lůžkové péče.

Zaměřit se na personál na pohotovosti, konkrétně akutní příjem, zkušenost stará 3 roky mě dodnes straší

Zjednodušit orientaci v nemocnici.

Zlepšit délku čekání v ambulanci na př urologie

zlepšit parkování a aby bylo zdarma při návštěvě špitálu

změnit chování personálu na příjmu

Žádné

22. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena12177,56 %72,89 %  
muž3522,44 %21,08 %  

Graf

23. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
36-453824,36 %22,89 %  
26-353522,44 %21,08 %  
46-552717,31 %16,27 %  
56-652113,46 %12,65 %  
18-251912,18 %11,45 %  
66 let a více1610,26 %9,64 %  

Graf

24. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou7044,87 %42,17 %  
vysokoškolské4931,41 %29,52 %  
vyučen/a3220,51 %19,28 %  
základní53,21 %3,01 %  

Graf

25. Jaký je Váš sociální status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnaný/á7648,72 %45,78 %  
důchodce2918,59 %17,47 %  
na rodičovské dovolené1811,54 %10,84 %  
podnikatel/ka148,97 %8,43 %  
student/ka117,05 %6,63 %  
nezaměstnaný/á85,13 %4,82 %  

Graf

26. Jak dlouho žijete v Havířově a okolí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od narození; vyrostl/a jsem zde; déle než 5 let14492,31 %86,75 %  
Žiji zde déle než rok, ale méně než 5 let117,05 %6,63 %  
Žiji zde méně než 1 rok10,64 %0,6 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:

  • odpověď ARIM (dříve ARO)=:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi chirurgie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi interna= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi gynekologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
  • odpověď LDN=:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi interna= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chirurgie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi gynekologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi porodnice= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi geriatrie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi infekční= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neurologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
  • odpověď nefrologie=:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi dětské oddělení= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi porodnice= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi interna= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi infekční= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi gynekologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi neurologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi rehabilitace= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
  • odpověď OKH=:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi porodnice= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dětské oddělení= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi interna= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi gynekologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chirurgie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi geriatrie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neurologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi LDN= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nefrologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi infekční= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rehabilitace= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ARIM (dříve ARO)= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ORL= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi psychiatrie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi urologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
  • odpověď porodnice=7:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi gynekologie=7 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
  • odpověď psychiatrie=:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi geriatrie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi interna= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nefrologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ARIM (dříve ARO)= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nehodí se k nemocnici [1-2-3-4-5-6-7] hodí se k nemocnici: 4 na otázku 13. Jak na Vás logo působí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chirurgie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi urologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi porodnice= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi infekční= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi neurologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dětské oddělení= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rehabilitace= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ORL= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi LDN= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi OKH= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi gynekologie= na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:

9. Označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními:

  • odpověď Kdybych potřeboval/a lékařskou pomoc, nemocnice Havířov by byla mou první volbou.=-3:
    • 8.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do Havířovské nemocnice vstupuji vždy s důvěrou.=-3 na otázku 9. Označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními:
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Míra spokojenosti:=-3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil/a svoji spokojenost s návštěvou nemocnice?
  • odpověď Kdybych potřeboval/a lékařskou pomoc, nemocnice Havířov by byla mou první volbou.=3:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi V Havířovské nemocnici mi vždy pomohou.=3 na otázku 9. Označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Do Havířovské nemocnice vstupuji vždy s důvěrou.=3 na otázku 9. Označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními:

12. Vybavíte si logo nemocnice Havířov?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi rehabilitace=6 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkušenost:=3 na otázku 10. Jaká je Vaše zkušenost s pohotovostí v havířovské nemocnici?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi chirurgie=6 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 11. Jak vnímáte Havířovskou nemocnici?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nefrologie=7 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi gynekologie=7 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:

13. Jak na Vás logo působí?

  • odpověď nehodí se k nemocnici [1-2-3-4-5-6-7] hodí se k nemocnici: 7:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
  • odpověď působí pozitivně [1-2-3-4-5-6-7] působí negativně: 1:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi geriatrie=7 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
  • odpověď špatně zvolené barvy [1-2-3-4-5-6-7] dobře zvolené barvy: 7:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled stránek=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:

16. Víte, že má nemocnice Havířov vlastní webové stránky?

  • odpověď ano a navštěvuji je:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost=0 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost=1 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost=2 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi aktuálnost=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací=0 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací=1 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací=2 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatek informací=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=0 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=1 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=2 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi přehlednost=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled stránek=0 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled stránek=1 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled stránek=2 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled stránek=3 na otázku 17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi OKH=7 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi geriatrie=7 na otázku 8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:

18. Doporučil/a byste Havířovskou nemocnici své rodině či známým?

  • odpověď Míra souhlasu:=-3:
    • 8.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Míra spokojenosti:=-3 na otázku 4. Jak byste ohodnotil/a svoji spokojenost s návštěvou nemocnice?
  • odpověď Míra souhlasu:=3:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbená [1-2-3-4-5-6-7] neoblíbená: 1 na otázku 11. Jak vnímáte Havířovskou nemocnici?

23. Věk:

  • odpověď 18-25:
    • 8.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi student/ka na otázku 25. Jaký je Váš sociální status?

25. Jaký je Váš sociální status?

  • odpověď důchodce:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 66 let a více na otázku 23. Věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte nemocnici Havířov?

2. Zlepšila se podle Vás pověst Havířovská nemocnice za poslední dva roky?

3. Jak znáte nemocnici Havířov?

4. Jak byste ohodnotil/a svoji spokojenost s návštěvou nemocnice?

6. Co si myslíte o spektru nabízených služeb v nemocnici?

7. Existuje nějaký obor, který Vám v nemocnici chybí ať už v ambulantní nebo ústavní péčí?

8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:

9. Označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními:

10. Jaká je Vaše zkušenost s pohotovostí v havířovské nemocnici?

11. Jak vnímáte Havířovskou nemocnici?

12. Vybavíte si logo nemocnice Havířov?

13. Jak na Vás logo působí?

14. Postrádáte ze strany nemocnice Havířov nějaké informace?

16. Víte, že má nemocnice Havířov vlastní webové stránky?

17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:

18. Doporučil/a byste Havířovskou nemocnici své rodině či známým?

19. Všiml/a jste si za poslední dva roky nějakých změn v nemocnici?

22. Pohlaví:

23. Věk:

24. Nejvyšší dosažené vzdělání:

25. Jaký je Váš sociální status?

26. Jak dlouho žijete v Havířově a okolí?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte nemocnici Havířov?

2. Zlepšila se podle Vás pověst Havířovská nemocnice za poslední dva roky?

3. Jak znáte nemocnici Havířov?

4. Jak byste ohodnotil/a svoji spokojenost s návštěvou nemocnice?

6. Co si myslíte o spektru nabízených služeb v nemocnici?

7. Existuje nějaký obor, který Vám v nemocnici chybí ať už v ambulantní nebo ústavní péčí?

8. Přiřaďte bodovou hodnotu jednotlivým oddělením havířovské nemocnice podle Vaší oblíbenosti a zkušenosti:

9. Označte, do jaké míry souhlasíte s následujícími tvrzeními:

10. Jaká je Vaše zkušenost s pohotovostí v havířovské nemocnici?

11. Jak vnímáte Havířovskou nemocnici?

12. Vybavíte si logo nemocnice Havířov?

13. Jak na Vás logo působí?

14. Postrádáte ze strany nemocnice Havířov nějaké informace?

16. Víte, že má nemocnice Havířov vlastní webové stránky?

17. Ohodnoťte jednotlivé faktory webových stránek nemocnice Havířov:

18. Doporučil/a byste Havířovskou nemocnici své rodině či známým?

19. Všiml/a jste si za poslední dva roky nějakých změn v nemocnici?

22. Pohlaví:

23. Věk:

24. Nejvyšší dosažené vzdělání:

25. Jaký je Váš sociální status?

26. Jak dlouho žijete v Havířově a okolí?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Silvie Skotnicová, M.Analýza image nemocnice Havířov (výsledky průzkumu), 2021. Dostupné online na https://analyza-image-nemocnice-havi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.