Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážení respondenti, chtěli bychom vás požádat o vyplnění tohoto anonymního dotazníku týkajícího se společnosti Prazdroj. Jsme studenty VŠB-TU Ostrava a na základě tohoto dotazníku zpracováváme semestrální projekt.
Děkujeme za Váš čas.:-)
Není-li uvedeno jinak, vyberte pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Pijete pivo?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
55
76,39 %
76,39 %
Ne
17
23,61 %
23,61 %
2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0,3 litru – 2 litry
32
58,18 %
44,44 %
3 litry – 5 litrů
16
29,09 %
22,22 %
10 litrů a více
3
5,45 %
4,17 %
8 litrů – 9 litrů
2
3,64 %
2,78 %
6 litrů – 7 litrů
2
3,64 %
2,78 %
3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Radegast
42
76,36 %
58,33 %
Pilsner Urquell
19
34,55 %
26,39 %
Staropramen
14
25,45 %
19,44 %
Svijany
12
21,82 %
16,67 %
Velkopopovický Kozel
9
16,36 %
12,5 %
Budweiser Budvar
3
5,45 %
4,17 %
Hoegaarden
2
3,64 %
2,78 %
Ostravar
2
3,64 %
2,78 %
holba
1
1,82 %
1,39 %
ryzák
1
1,82 %
1,39 %
Starobrno
1
1,82 %
1,39 %
Master
1
1,82 %
1,39 %
Bernard
1
1,82 %
1,39 %
Koníček - Kvasnicové
1
1,82 %
1,39 %
Stella Artois
1
1,82 %
1,39 %
Holba šerák
1
1,82 %
1,39 %
Gambrinus
1
1,82 %
1,39 %
4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
1.236
0.471
Obal
3.891
1.297
Vůně
2.927
1.558
Barva
2.873
1.493
Obsah alkoholu
2.964
1.053
Dostupnost
2.364
1.177
Cena
2.273
0.889
5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
1.545
0.721
Obal
2.345
0.699
Vůně
2.327
0.838
Barva
1.891
0.534
Obsah alkoholu
1.945
0.561
Dostupnost
1.873
1.129
Cena
2.4
0.931
6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
1.6
0.713
Obal
2.018
0.781
Vůně
2.018
0.891
Barva
1.709
0.534
Obsah alkoholu
1.782
0.607
Dostupnost
1.782
1.007
Cena
1.873
1.02
7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
2.691
1.014
Obal
2.509
0.904
Vůně
2.6
1.04
Barva
2.473
0.722
Obsah alkoholu
2.236
0.726
Dostupnost
2.6
0.785
Cena
2.273
0.853
8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Chuť
1.709
0.934
Obal
1.8
0.851
Vůně
1.873
0.875
Barva
1.8
0.778
Obsah alkoholu
1.836
0.864
Dostupnost
1.982
1.109
Cena
3.164
1.191
9. Jakým způsobem byste charakterizovali náš sortiment výrobků?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Plně dostačující
28
50,91 %
38,89 %
Spíše dostačující
25
45,45 %
34,72 %
Nedostačující
1
1,82 %
1,39 %
Spíše nedostačující
1
1,82 %
1,39 %
10. Doporučil\a byste některé z piv Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel)svému známému?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Určitě bych doporučil\a
47
85,45 %
65,28 %
Spíše bych doporučil\a
8
14,55 %
11,11 %
11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Radegast
43
78,18 %
59,72 %
Pilsner Urquell
28
50,91 %
38,89 %
Velkopopovický Kozel
7
12,73 %
9,72 %
Žádné
1
1,82 %
1,39 %
12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Víno
45
62,5 %
62,5 %
Minerální voda
30
41,67 %
41,67 %
Míchané alkoholické nápoje
29
40,28 %
40,28 %
Ochucené nealkoholické nápoje
23
31,94 %
31,94 %
Čistá neochucená voda
23
31,94 %
31,94 %
Destiláty
22
30,56 %
30,56 %
Likéry
4
5,56 %
5,56 %
čaj
4
5,56 %
5,56 %
ovocné džusy
1
1,39 %
1,39 %
Rum
1
1,39 %
1,39 %
13. Znáte nějakou reklamu na výrobky Plzeňského Prazdroje ( Radegast, Pilsner Urquell, nebo Velkopopovický Kozel)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, pamatuji si ji velmi dobře
47
65,28 %
65,28 %
Ano, ale nevybavuji si obsah
24
33,33 %
33,33 %
Ne, neznám žádnou
1
1,39 %
1,39 %
14. Označte, které z nabízených produktů Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel) znáte.(Můžete označit více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Radegast
71
98,61 %
98,61 %
Pilsner Urquell
68
94,44 %
94,44 %
Birell
66
91,67 %
91,67 %
Gambrinus
65
90,28 %
90,28 %
Velkopopovický Kozel
63
87,5 %
87,5 %
Frisco
63
87,5 %
87,5 %
Primus, Klasik
43
59,72 %
59,72 %
Master
28
38,89 %
38,89 %
Swift Cola
4
5,56 %
5,56 %
15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Inovující vs. Neinovující
1-2-3-4-5
2.208
0.637
Známá vs. Neznámá
1-2-3-4-5
1.306
0.462
Ekologická vs. Neekologická
1-2-3-4-5
2.639
0.453
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná
1-2-3-4-5
2.222
0.784
Trendy vs. Konzervativní
1-2-3-4-5
2.181
0.648
Tradiční vs. Nová na trhu
1-2-3-4-5
1.639
0.508
Silná na trhu vs. Slabá na trhu
1-2-3-4-5
1.569
0.662
Konkurenceschopná vs. Nekonkurenceschopná
1-2-3-4-5
1.514
0.555
Dynamická vs. Nedynamická
1-2-3-4-5
2.097
0.754
Cool vs. Out
1-2-3-4-5
2.417
0.965
Stará vs. Nová
1-2-3-4-5
2.625
1.207
Rozvíjející se vs. Nerozvíjející se
1-2-3-4-5
2.222
0.701
Oblíbená vs. Neoblíbená
1-2-3-4-5
1.611
0.46
Jedinečná vs. Obyčejná
1-2-3-4-5
2.25
0.91
Kvalitní vs. Nekvalitní
1-2-3-4-5
1.722
0.534
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
Známé vs. Neznámé
1-2-3-4-5
1.347
0.477
Cenově dostupné vs. Cenově nedostupné
1-2-3-4-5
2.458
1.082
Trendy vs. Konzervativní
1-2-3-4-5
2.319
0.912
Tradiční vs. Nové na trhu
1-2-3-4-5
1.861
0.758
Silné na trhu vs. Slabé na trhu
1-2-3-4-5
1.611
0.627
Konkurenceschopné vs. Nekonkurenceschopné
1-2-3-4-5
1.597
0.491
Cool vs. Out
1-2-3-4-5
2.361
0.87
Staré vs. Nové
1-2-3-4-5
2.403
0.907
Oblíbené vs. Neoblíbené
1-2-3-4-5
1.806
0.74
Jedinečné vs. Obyčejné
1-2-3-4-5
2.167
0.861
Kvalitní vs. Nekvalitní
1-2-3-4-5
1.528
0.61
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vtip
64
88,89 %
88,89 %
Slogan
38
52,78 %
52,78 %
Hudba
32
44,44 %
44,44 %
Příběh
30
41,67 %
41,67 %
Prostředí
17
23,61 %
23,61 %
Obrazové efekty
10
13,89 %
13,89 %
Známá osobnost
5
6,94 %
6,94 %
chutí
1
1,39 %
1,39 %
18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Dárky
1.917
0.688
Ochutnávky
1.653
0.754
Kupóny
2
0.694
Reklamní předměty
2.139
0.87
Soutěže
2.236
0.903
Veletrhy
2.458
1.22
Slevy
1.583
0.688
19. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
48
66,67 %
66,67 %
Muž
24
33,33 %
33,33 %
20. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-26
67
93,06 %
93,06 %
41-a více
2
2,78 %
2,78 %
27-30
2
2,78 %
2,78 %
31-40
1
1,39 %
1,39 %
21. V tuto chvíli:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Studuji
58
80,56 %
80,56 %
Pracuji
11
15,28 %
15,28 %
Jsem nezaměstnaný\á
3
4,17 %
4,17 %
22. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
64
88,89 %
88,89 %
Základní
3
4,17 %
4,17 %
Vysokoškolské s titulem Bc
2
2,78 %
2,78 %
Střední bez maturity
2
2,78 %
2,78 %
Vysokoškolské s titulem Ing\Mgr
1
1,39 %
1,39 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 litry – 5 litrů na otázku 2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
odpověď Chuť=1:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 litry – 5 litrů na otázku 2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
odpověď Barva=1:
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
odpověď Dostupnost=1:
2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
odpověď Chuť=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
odpověď Obsah alkoholu=1:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
odpověď Chuť=1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
odpověď Vůně=1:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)
odpověď Radegast:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 litry – 5 litrů na otázku 2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast na otázku 3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)
odpověď Víno :
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=2 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
odpověď Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 1:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
odpověď Silná na trhu [1-2-3-4-5] Slabá na trhu: 1:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozvíjející se [1-2-3-4-5] Nerozvíjející se: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
odpověď Tradiční [1-2-3-4-5] Nová na trhu: 1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozvíjející se [1-2-3-4-5] Nerozvíjející se: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
odpověď Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečné [1-2-3-4-5] Obyčejné: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečná [1-2-3-4-5] Obyčejná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trendy [1-2-3-4-5] Konzervativní: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trendy [1-2-3-4-5] Konzervativní: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupné [1-2-3-4-5] Cenově nedostupné: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
odpověď Oblíbené [1-2-3-4-5] Neoblíbené: 1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trendy [1-2-3-4-5] Konzervativní: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
odpověď Silné na trhu [1-2-3-4-5] Slabé na trhu: 1:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)
odpověď Hudba:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)
odpověď Slevy=1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veletrhy=1 na otázku 18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
19. Pohlaví:
odpověď Žena:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=3 na otázku 18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pijete pivo?
2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:
4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
9. Jakým způsobem byste charakterizovali náš sortiment výrobků?
10. Doporučil\a byste některé z piv Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel)svému známému?
11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)
12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)
13. Znáte nějakou reklamu na výrobky Plzeňského Prazdroje ( Radegast, Pilsner Urquell, nebo Velkopopovický Kozel)?
14. Označte, které z nabízených produktů Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel) znáte.(Můžete označit více odpovědí)
15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)
18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)
19. Pohlaví:
20. Váš věk:
21. V tuto chvíli:
22. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pijete pivo?
2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:
4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
9. Jakým způsobem byste charakterizovali náš sortiment výrobků?
10. Doporučil\a byste některé z piv Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel)svému známému?
11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)
12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)
13. Znáte nějakou reklamu na výrobky Plzeňského Prazdroje ( Radegast, Pilsner Urquell, nebo Velkopopovický Kozel)?
14. Označte, které z nabízených produktů Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel) znáte.(Můžete označit více odpovědí)
15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)
18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)
19. Pohlaví:
20. Váš věk:
21. V tuto chvíli:
22. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.