Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image spol.Prazdroj

Analýza image spol.Prazdroj

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Weintritt
Šetření:17. 10. 2011 - 19. 10. 2011
Počet respondentů:72
Počet otázek (max/průměr):22 / 19.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení respondenti,
chtěli bychom vás požádat o vyplnění tohoto anonymního dotazníku týkajícího se společnosti Prazdroj. Jsme studenty VŠB-TU Ostrava a na základě tohoto dotazníku zpracováváme semestrální projekt.

Děkujeme za Váš čas.:-)

Není-li uvedeno jinak, vyberte pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5576,39 %76,39 %  
Ne1723,61 %23,61 %  

Graf

2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0,3 litru – 2 litry3258,18 %44,44 %  
3 litry – 5 litrů1629,09 %22,22 %  
10 litrů a více35,45 %4,17 %  
8 litrů – 9 litrů23,64 %2,78 %  
6 litrů – 7 litrů23,64 %2,78 %  

Graf

3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast4276,36 %58,33 %  
Pilsner Urquell1934,55 %26,39 %  
Staropramen1425,45 %19,44 %  
Svijany1221,82 %16,67 %  
Velkopopovický Kozel916,36 %12,5 %  
Budweiser Budvar35,45 %4,17 %  
Hoegaarden23,64 %2,78 %  
Ostravar23,64 %2,78 %  
holba11,82 %1,39 %  
ryzák11,82 %1,39 %  
Starobrno11,82 %1,39 %  
Master11,82 %1,39 %  
Bernard11,82 %1,39 %  
Koníček - Kvasnicové 11,82 %1,39 %  
Stella Artois11,82 %1,39 %  
Holba šerák11,82 %1,39 %  
Gambrinus11,82 %1,39 %  

Graf

4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.2360.471
Obal3.8911.297
Vůně2.9271.558
Barva2.8731.493
Obsah alkoholu2.9641.053
Dostupnost2.3641.177
Cena2.2730.889

Graf

5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.5450.721
Obal2.3450.699
Vůně2.3270.838
Barva1.8910.534
Obsah alkoholu1.9450.561
Dostupnost1.8731.129
Cena2.40.931

Graf

6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.60.713
Obal2.0180.781
Vůně2.0180.891
Barva1.7090.534
Obsah alkoholu1.7820.607
Dostupnost1.7821.007
Cena1.8731.02

Graf

7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť2.6911.014
Obal2.5090.904
Vůně2.61.04
Barva2.4730.722
Obsah alkoholu2.2360.726
Dostupnost2.60.785
Cena2.2730.853

Graf

8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.7090.934
Obal1.80.851
Vůně1.8730.875
Barva1.80.778
Obsah alkoholu1.8360.864
Dostupnost1.9821.109
Cena3.1641.191

Graf

9. Jakým způsobem byste charakterizovali náš sortiment výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Plně dostačující2850,91 %38,89 %  
Spíše dostačující2545,45 %34,72 %  
Nedostačující11,82 %1,39 %  
Spíše nedostačující11,82 %1,39 %  

Graf

10. Doporučil\a byste některé z piv Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel)svému známému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě bych doporučil\a4785,45 %65,28 %  
Spíše bych doporučil\a814,55 %11,11 %  

Graf

11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast4378,18 %59,72 %  
Pilsner Urquell2850,91 %38,89 %  
Velkopopovický Kozel712,73 %9,72 %  
Žádné11,82 %1,39 %  

Graf

12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Víno 4562,5 %62,5 %  
Minerální voda3041,67 %41,67 %  
Míchané alkoholické nápoje2940,28 %40,28 %  
Ochucené nealkoholické nápoje2331,94 %31,94 %  
Čistá neochucená voda2331,94 %31,94 %  
Destiláty2230,56 %30,56 %  
Likéry45,56 %5,56 %  
čaj45,56 %5,56 %  
ovocné džusy11,39 %1,39 %  
Rum11,39 %1,39 %  

Graf

13. Znáte nějakou reklamu na výrobky Plzeňského Prazdroje ( Radegast, Pilsner Urquell, nebo Velkopopovický Kozel)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, pamatuji si ji velmi dobře4765,28 %65,28 %  
Ano, ale nevybavuji si obsah2433,33 %33,33 %  
Ne, neznám žádnou11,39 %1,39 %  

Graf

14. Označte, které z nabízených produktů Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel) znáte.(Můžete označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Radegast7198,61 %98,61 %  
Pilsner Urquell6894,44 %94,44 %  
Birell6691,67 %91,67 %  
Gambrinus6590,28 %90,28 %  
Velkopopovický Kozel6387,5 %87,5 %  
Frisco6387,5 %87,5 %  
Primus, Klasik4359,72 %59,72 %  
Master2838,89 %38,89 %  
Swift Cola45,56 %5,56 %  

Graf

15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Inovující vs. Neinovující 1-2-3-4-52.2080.637
Známá vs. Neznámá1-2-3-4-51.3060.462
Ekologická vs. Neekologická1-2-3-4-52.6390.453
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná1-2-3-4-52.2220.784
Trendy vs. Konzervativní1-2-3-4-52.1810.648
Tradiční vs. Nová na trhu1-2-3-4-51.6390.508
Silná na trhu vs. Slabá na trhu1-2-3-4-51.5690.662
Konkurenceschopná vs. Nekonkurenceschopná1-2-3-4-51.5140.555
Dynamická vs. Nedynamická1-2-3-4-52.0970.754
Cool vs. Out1-2-3-4-52.4170.965
Stará vs. Nová1-2-3-4-52.6251.207
Rozvíjející se vs. Nerozvíjející se1-2-3-4-52.2220.701
Oblíbená vs. Neoblíbená1-2-3-4-51.6110.46
Jedinečná vs. Obyčejná1-2-3-4-52.250.91
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-51.7220.534

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Známé vs. Neznámé1-2-3-4-51.3470.477
Cenově dostupné vs. Cenově nedostupné1-2-3-4-52.4581.082
Trendy vs. Konzervativní1-2-3-4-52.3190.912
Tradiční vs. Nové na trhu1-2-3-4-51.8610.758
Silné na trhu vs. Slabé na trhu1-2-3-4-51.6110.627
Konkurenceschopné vs. Nekonkurenceschopné1-2-3-4-51.5970.491
Cool vs. Out1-2-3-4-52.3610.87
Staré vs. Nové1-2-3-4-52.4030.907
Oblíbené vs. Neoblíbené1-2-3-4-51.8060.74
Jedinečné vs. Obyčejné1-2-3-4-52.1670.861
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-51.5280.61

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vtip6488,89 %88,89 %  
Slogan3852,78 %52,78 %  
Hudba3244,44 %44,44 %  
Příběh3041,67 %41,67 %  
Prostředí1723,61 %23,61 %  
Obrazové efekty1013,89 %13,89 %  
Známá osobnost56,94 %6,94 %  
chutí11,39 %1,39 %  

Graf

18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dárky1.9170.688
Ochutnávky1.6530.754
Kupóny20.694
Reklamní předměty2.1390.87
Soutěže2.2360.903
Veletrhy2.4581.22
Slevy1.5830.688

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4866,67 %66,67 %  
Muž2433,33 %33,33 %  

Graf

20. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-266793,06 %93,06 %  
41-a více22,78 %2,78 %  
27-3022,78 %2,78 %  
31-4011,39 %1,39 %  

Graf

21. V tuto chvíli:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Studuji5880,56 %80,56 %  
Pracuji1115,28 %15,28 %  
Jsem nezaměstnaný\á34,17 %4,17 %  

Graf

22. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou6488,89 %88,89 %  
Základní34,17 %4,17 %  
Vysokoškolské s titulem Bc22,78 %2,78 %  
Střední bez maturity22,78 %2,78 %  
Vysokoškolské s titulem Ing\Mgr11,39 %1,39 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:

  • odpověď Radegast:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 litry – 5 litrů na otázku 2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)

  • odpověď Chuť=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 litry – 5 litrů na otázku 2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=2 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=2 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

  • odpověď Barva=1:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
  • odpověď Dostupnost=1:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
  • odpověď Chuť=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
  • odpověď Obsah alkoholu=1:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

  • odpověď Chuť=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

  • odpověď Vůně=1:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)

  • odpověď Radegast:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 litry – 5 litrů na otázku 2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vůně=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obsah alkoholu=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=1 na otázku 6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Radegast na otázku 3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=3 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)

  • odpověď Víno :
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Obal=2 na otázku 7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí

  • odpověď Konkurenceschopná [1-2-3-4-5] Nekonkurenceschopná: 1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
  • odpověď Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
  • odpověď Silná na trhu [1-2-3-4-5] Slabá na trhu: 1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozvíjející se [1-2-3-4-5] Nerozvíjející se: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
  • odpověď Tradiční [1-2-3-4-5] Nová na trhu: 1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozvíjející se [1-2-3-4-5] Nerozvíjející se: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí

16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?

  • odpověď Kvalitní [1-2-3-4-5] Nekvalitní: 1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečné [1-2-3-4-5] Obyčejné: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jedinečná [1-2-3-4-5] Obyčejná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trendy [1-2-3-4-5] Konzervativní: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trendy [1-2-3-4-5] Konzervativní: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupné [1-2-3-4-5] Cenově nedostupné: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
  • odpověď Oblíbené [1-2-3-4-5] Neoblíbené: 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trendy [1-2-3-4-5] Konzervativní: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
  • odpověď Silné na trhu [1-2-3-4-5] Slabé na trhu: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cool [1-2-3-4-5] Out: 1 na otázku 16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=1 na otázku 4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)

17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)

  • odpověď Hudba:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barva=3 na otázku 8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)

  • odpověď Slevy=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Veletrhy=1 na otázku 18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 1 na otázku 15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí

19. Pohlaví:

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Chuť=2 na otázku 5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dárky=3 na otázku 18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?

3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:

4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)

5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

9. Jakým způsobem byste charakterizovali náš sortiment výrobků?

10. Doporučil\a byste některé z piv Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel)svému známému?

11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)

12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)

13. Znáte nějakou reklamu na výrobky Plzeňského Prazdroje ( Radegast, Pilsner Urquell, nebo Velkopopovický Kozel)?

14. Označte, které z nabízených produktů Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel) znáte.(Můžete označit více odpovědí)

15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí

16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?

17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)

18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)

19. Pohlaví:

20. Váš věk:

21. V tuto chvíli:

22. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Kolik litrů piva vypijete v průměru za týden?

3. Označte značky piv, které pijete nejčastěji:

4. Které atributy alkoholického piva Vás ovlivňují při jeho výběru?(1-pro Vás nejdůležitější, 5-nejméně důležité)

5. Jak jste spokojeni s atributy našich značek alkoholických piv?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

6. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Radegast -Originál?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

7. Jak jste spokojeni s atributy u piv značky Velkopopovický Kozel?(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

8. Jak jste spokojeni s atributy u piva značky Pilsner Urquell.(1-nejvíce spokojen, 5-nejméně spokojen)

9. Jakým způsobem byste charakterizovali náš sortiment výrobků?

10. Doporučil\a byste některé z piv Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel)svému známému?

11. Které\á pivo\a byste doporučil/a svému známému?(Označte jednu nebo více značek)

12. Jakým nápojům kromě piva dáváte přednost? (Označte jeden nebo více nápojů)

13. Znáte nějakou reklamu na výrobky Plzeňského Prazdroje ( Radegast, Pilsner Urquell, nebo Velkopopovický Kozel)?

14. Označte, které z nabízených produktů Plzeňského Prazdroje (Radegast, Pilsner Urquell, Velkopopovický Kozel) znáte.(Můžete označit více odpovědí)

15. Jaká je podle Vás společnost Plzeňský Prazdroj?(1-Určitě souhlasím, 2-Spíše souhlasím, 3-Nevím, 4-Spíše nesouhlasím, 5-Spí

16. Jaké je podle Vás pivo Pilsner Urquell?

17. Určete, co Vás v reklamě na alkoholický výrobek zaujme.(Můžete zvolit více možností)

18. Jaké formy podpory prodeje alkoholických výrobků by Vás nejvíce oslovily?(1-Velmi by mě oslovily, 2-Spíše by mě oslovily, 3-Spíše by mě neoslovily, 4-Vůbec by mě neoslovily)

19. Pohlaví:

20. Váš věk:

21. V tuto chvíli:

22. Vaše nejvyšší dokončené vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Weintritt, M.Analýza image spol.Prazdroj (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-image-spol-prazdroj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.