Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image značek psích krmiv

Analýza image značek psích krmiv

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jakub König
Šetření:06. 02. 2015 - 20. 02. 2015
Počet respondentů:29
Počet otázek (max/průměr):27 / 27
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:27,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.12:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník slouží primárně jako podklad k vypracování diplomové práce.

Je určen respondentům, kteří mají  v domácnosti psa a mají tedy přehled o psích granulích.

 

Odpovědi respondentů

1. Jaké značky psích granulí znáte? (uveďte 3-5 značek)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Acana Taste of the Wild Essentials Brit Eukanuba

Acana, Brit, Pedigree, Royal Canin, Chicopee

Acana, Fitmin, Royal canin, Eucanuba, Brit, Chappi

acana, royal canin, pedigre, chicopee, darling

Brit Orijen Taste of the wild Artemis Platinum Acana

Brit

Brit, Acana, Taste of the wild, Profine, ND,

Brit, Anka, Taste of the wild, Orijen, Ontario, Firstmate, Belcando, Platinum.... znám jich asi 30

Brit, Pedigree, Friskies

Brit, Purina, Royal Canin, K9, Akinu

Brit, Royal Canin, Fitmin, Acana, Eucanuba

brit, royal canin, pedigree

brit, royale canin, pedigree, acana,

Eukanuba, Royal Canin, Ontario, Pedigree, ...

GranataPet, Chapppi, Pedigree, Friskies, Brit

happy dog, friskies, granule brit, pedigree, papky

Chicope, Royal Canin, Proplan, Astor, Acana, K9

N&D (low grain/grain free), Orijen, Essential, Canin Caviar, Taste of the Wild..

nutragold, acana, brit care, taste of the wild, platinum

pedigree, anka, Royal Canin, Brit

Pedigree, Royal Canin, Eukanuba, Annamaet, Purina

Pedigree, royal canin, k-8, taste of the wild, eucanuba, whiskas, acana, platinum, brit, proplan

Pegigrí, Aport, Darling, ...

Purina, Specific, Acana, Brit, Eukanuba,

Royal Canin, Brit, Pedigree, Propesko, First Mate

Royal Canin, Eukanuba, Brit

taste of the wild, barking heads, orijen, essentials, pedigree

Taste of the Wild, Pedigree, Brit

Taste of the wild, Platinum, Acana, Royal Canin, Hill´s,

2. Které z uvedených značek psích granulí znáte? Viděli jste je v prodejně/eshopu, viděli jste reklamu, slyšeli jste o ní mluvit někoho jiného apod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pedigree29100 %100 %  
Brit2896,55 %96,55 %  
Royal Canin2689,66 %89,66 %  
Chappi2482,76 %82,76 %  

Graf

3. Které z uvedených značek jste alespoň 1x koupili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brit1862,07 %62,07 %  
Royal Canin1344,83 %44,83 %  
Pedigree724,14 %24,14 %  
Žádnou z uvedených620,69 %20,69 %  
Chappi413,79 %13,79 %  

Graf

4. Jaké značky psích granulí nejčastěji nakupujete? (uveďte 1-3 značky)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

acana, royal

Anca

Annamaet, Brit

barking heads

Brit

Brit

Brit

brit

Brit

Brit

Brit care

Brit care, Fitmin

Darling, Propesko

granule vyrobeny pro společnost Lidl- jiné náš pes už nechce

Chappi

Jedinou - Taste of the Wild

nutragold, acana

Orijen, N&D, dříve Canin Caviar (nyní v ČR nedostupný)

papky, bodie granule, pedigree

Platinum, Proplan

pouze Eukanubu

Proplan

Royal Canin

Royal Canin

Royal Canin, Brit

Specific (výhradně)

Taste of the Wild Essentials Acana

Taste of the Wild

většinou nekupuji, vaším psovi doma, občas menší balení Taste of the wild

5. Co vnímáte jako největší přednost značky Brit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Poměr kvalita-cena724,14 %24,14 %  
Složení granulí620,69 %20,69 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)517,24 %17,24 %  
Dostupnost granulí517,24 %17,24 %  
Kvalita granulí413,79 %13,79 %  
Atraktivní obal13,45 %3,45 %  
Velikosti balení13,45 %3,45 %  

Graf

6. Co vnímáte jako největší přednost značky Chappi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena granulí1241,38 %41,38 %  
Dostupnost granulí1034,48 %34,48 %  
Atraktivní obal413,79 %13,79 %  
Poměr kvalita-cena26,9 %6,9 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)13,45 %3,45 %  

Graf

7. Co vnímáte jako největší přednost značky Pedigree?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dostupnost granulí1344,83 %44,83 %  
Cena granulí931,03 %31,03 %  
Atraktivní obal413,79 %13,79 %  
Velikosti balení13,45 %3,45 %  
Poměr kvalita-cena13,45 %3,45 %  
Kvalita granulí13,45 %3,45 %  

Graf

8. Co vnímáte jako největší přednost značky Royal Canin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita granulí931,03 %31,03 %  
Více variant granulí (Dle věku psa/Hypoalergenní/ pro kastrované psy apod.)517,24 %17,24 %  
Složení granulí413,79 %13,79 %  
Dostupnost granulí413,79 %13,79 %  
Atraktivní obal310,34 %10,34 %  
Cena granulí26,9 %6,9 %  
Velikosti balení13,45 %3,45 %  
Poměr kvalita-cena13,45 %3,45 %  

Graf

9. Co vnímáte jako největší přednost Vaší nejčastěji nakupované značky? Označte pouze jednu přednost a napište nejčastěji nakupovanou značku.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita granulí1448,28 %48,28 %  
Složení granulí1448,28 %48,28 %  
Cena granulí413,79 %13,79 %  
Brit310,34 %10,34 %  
Taste of the wild310,34 %10,34 %  
Poměr kvalita-cena310,34 %10,34 %  
Royal Canin26,9 %6,9 %  
Brit care13,45 %3,45 %  
Chappi13,45 %3,45 %  
Proplan13,45 %3,45 %  
Annamaet13,45 %3,45 %  
fitmin13,45 %3,45 %  
granule vyráběné pro společnost Lidl13,45 %3,45 %  
barking heads13,45 %3,45 %  
acana13,45 %3,45 %  
Platinum13,45 %3,45 %  
Essentials13,45 %3,45 %  

Graf

10. Seřaďte uvedené značky dle ceny, kterou jste ochotni zaplatit za psí granule (1 = nejvíce zaplatit, 5 = nejméně zaplatit). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit2.3790.511
Chappi4.4140.932
Pedigree3.8620.878
Royal Canin2.4831.008
Vaše nejčastěji nakupovaná značka1.8621.981

Graf

11. Seřaďte uvedené značky dle Vámi vnímané kvality psích granulí (1 = nejvíce kvalitní, 5 = nejméně kvalitní). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit2.3790.373
Chappi4.5860.38
Pedigree40.621
Royal Canin2.1380.809
Vaše nejčastěji nakupovaná značka1.8971.955

Graf

12. Seřaďte uvedené značky dle Vašeho vnímání značky (1 = prémiová značka, 5 = ekonomická značka). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit2.4830.801
Chappi4.2411.08
Pedigree3.691.18
Royal Canin2.2761.165
Vaše nejčastěji nakupovaná značka2.312.49

Graf

13. Seřaďte uvedené značky dle využití reklamy v médiích (1 = vysoké využití reklamy, 5 = nízké využití reklamy). Pokud je Vaše nejčastěji nakupovaná značka mezi 4 uvedenými, pak možnost "Vaše nejčastěji nakupovaná značka" dejte na 5. místo

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Brit3.3450.778
Chappi2.310.628
Pedigree1.2410.597
Royal Canin3.4140.863
Vaše nejčastěji nakupovaná značka4.690.421

Graf

14. Jak vnímáte značku Brit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-53.5521.558
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.5521.902
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-53.2411.493
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-53.8620.878
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-541.034
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-52.5521.144
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-52.1721.522
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-53.0340.723
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-541.448

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Jak vnímáte značku Chappi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-51.3450.502
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-53.1721.867
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-52.3791.339
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-52.1381.291
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-53.6551.26
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-53.4481.144
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-54.3450.571
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-53.2760.889
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-51.8970.92

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

16. Jak vnímáte značku Pedigree?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-51.7591.287
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-53.2762.269
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-51.1380.188
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-52.7932.233
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-541.517
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-53.311.317
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-54.0691.168
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-53.7930.785
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-521.172

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

17. Jak vnímáte značku Royal Canin?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-541.517
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-52.7591.907
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-53.3450.64
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-54.1720.556
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-53.7591.08
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-52.4141.898
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-52.1721.315
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-52.9310.616
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-53.8621.498

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

18. Jak vnímáte Vaši nejčastěji nakupovanou značku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Ekonomická značka vs. Prémiová značka1-2-3-4-54.3451.329
Cena odpovídá kvalitě vs. Cena neodpovídá kvalitě1-2-3-4-51.6551.329
Vysoké využití reklamy vs. Nízké využití reklamy1-2-3-4-54.3450.64
Úzcesortimentní vs. Širokosortimentní1-2-3-4-53.8281.108
Špatně vizuálně rozeznatelná vs. Dobře vizuálně rozeznatelná1-2-3-4-541.172
Moderní značka vs. Tradiční značka1-2-3-4-52.5521.902
Vyvážená strava pro psa vs. Orientace na levné složení1-2-3-4-51.3450.502
Málo sponzorských aktivit vs. Hodně sponzorských aktivit1-2-3-4-52.4480.73
Bez zájmu o vyvážené složení vs. Dbající o vyvážené složení1-2-3-4-54.6210.511

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

19. Jak důležité jsou pro Vás jednotlivé atributy značek psích granulí? (1=nejdůležitější, 5=nejméně důležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Prémiovost značky2.5862.449
Cena odpovídá kvalitě1.4480.316
Vysoké využití reklamy4.5170.526
Široký sortiment2.4831.56
Dobře vizuálně rozeznatelná3.691.593
Moderní značka3.8281.246
Vyvážená strava pro psa1.1720.212
Hodně sponzorských aktivit4.4480.73
Vyvážené složení1.1720.35

Graf

20. Kolik vlastníte v domácnosti čistokrevných psů?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11551,72 %51,72 %  
2517,24 %17,24 %  
0517,24 %17,24 %  
3310,34 %10,34 %  
613,45 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.26
Minimum:0
Maximum:3
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.74
Směrodatná odchylka:0.86
Medián:1
Modus:1

Graf

21. Kolik vlastníte v domácnosti křížených psů?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
01448,28 %48,28 %  
11034,48 %34,48 %  
2310,34 %10,34 %  
0.00000000000000113,45 %3,45 %  
201513,45 %3,45 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o jeden extrém z každé strany - odpovědí je však příliš málo na to, aby z nich šlo cokoli vyvozovat:

Statistická polohaHodnota
Průměr:0.59
Minimum:0
Maximum:2
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.48
Směrodatná odchylka:0.69
Medián:0
Modus:0

Graf

22. Jak dlouho vlastníte v domácnosti psa?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 7 let2068,97 %68,97 %  
4-6 roků413,79 %13,79 %  
1-3 roky310,34 %10,34 %  
Méně než 1 rok26,9 %6,9 %  

Graf

23. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2586,21 %86,21 %  
Muž413,79 %13,79 %  

Graf

24. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské1551,72 %51,72 %  
Vysokoškolské1344,83 %44,83 %  
Vyučen13,45 %3,45 %  

Graf

25. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-26let2275,86 %75,86 %  
43-50let26,9 %6,9 %  
27-34let26,9 %6,9 %  
35-42let26,9 %6,9 %  
51-58let13,45 %3,45 %  

Graf

26. Kolik utratíte ročně za psí granule?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4001Kč a více1655,17 %55,17 %  
3001-4000Kč517,24 %17,24 %  
2001-3000Kč413,79 %13,79 %  
1001-2000Kč26,9 %6,9 %  
1000Kč a méně26,9 %6,9 %  

Graf

27. Kde nejčastěji nakupujete psí granule?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Specializované prodejny (zverimex, veterinární prodejna)1137,93 %37,93 %  
Internet1034,48 %34,48 %  
Obchodní řetězce413,79 %13,79 %  
u veterináře pouze na objednávku13,45 %3,45 %  
obchodní prodejce13,45 %3,45 %  
přímo od dodavatele chovatelské balení, nebo internet13,45 %3,45 %  
izviratka.cz13,45 %3,45 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

König, J.Analýza image značek psích krmiv (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://analyza-image-znacek-psich-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.