Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image značky Baťa
Analýza image značky Baťa
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Vendula Rechová |
---|---|
Šetření: | 07. 11. 2010 - 07. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 60 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 18.07 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 64,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:01 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený respondente,
jsme studentky 3. ročníku Ekonomické fakulty, Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava, oboru Marketing a obchod, a obracíme se na Vás s žádostí o spolupráci při marketingovém výzkumu, jehož cílem je analyzovat image námi zvolené značky. Tento výzkum zpracováváme v rámci semestrálního projektu předmětu „Marketingový výzkum A“.
Vaše odpovědi a postřehy budou použity výhradně pro naše účely a nebudou předány třetím osobám. Dotazník je anonymní, proto Vás prosíme o pravdivé a objektivní vyplnění.
Děkujeme za Vaši spolupráci a čas věnovaný vyplnění dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Jaké značky obuvi znáte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Baťa, Deichman, Adidas, Nike, Puma | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
baťa, Humanic, adidas, nike, convers, botas.. | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
Baťa, Humanic, CCC, Reno, Deichman | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
Baťa, Daichman, Humanic, CCC, Scholl, Stival | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
Baťa, Sante, Converse, Nike, Adidas, Reebok, | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
Baťa, Nike, Adidas, Puma, Scholl, Rieker, Tamaris | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
nike, adidas, puma, bata, asics, and1.....atd | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
Baťa, John Garfield, Nike | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
reebuk,nike,puma,umbro | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
deichmann, baťa, ccc, humanic, reno | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
ostatní odpovědi | 52 | 83,87 % | 86,67 % |
2. Předpokládejme, že by se na vás obrátil známý, který si chce koupit obuv, doporučil/a byste mu značku Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 32 | 51,61 % | 53,33 % |
Ne, zboží se mi nelíbí | 11 | 17,74 % | 18,33 % |
Ne, nakupuji levnější zboží jinde | 10 | 16,13 % | 16,67 % |
Ne, nejsem spokojený/á s kvalitou zboží | 7 | 11,29 % | 11,67 % |
nic | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
Nelíbí se mi modely bot | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
3. Označte to zboží, které je možno koupit v prodejnách Baťa. (Možno zatrhnout více)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Obuv | 62 | 100 % | 103,33 % |
Kabelky | 56 | 90,32 % | 93,33 % |
Kufry | 43 | 69,35 % | 71,67 % |
Trička | 11 | 17,74 % | 18,33 % |
Bižuterii | 7 | 11,29 % | 11,67 % |
šály, rukavice, tkaničky, krémy na boty aj. | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
peněženky | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
ponožky | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
pásky | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
kožená galanterie, přípravky na ošetření obuvi | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
Komplement k obuv | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
kabáty, bundy, šály, čepice, rukavice | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
peněženky, opasky | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
4. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, prosím, co je pro Vás důležité při koupi obuvi, kdy 1 znamená „nejméně důležité“ a 5 „nejvíce důležité“.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena | 3.613 | 1.108 |
Design | 4.306 | 0.987 |
Značka | 2.806 | 1.092 |
Kvalita | 4.387 | 0.753 |
Pohodlí | 4.29 | 1.077 |
5. Jakou nejvyšší částku jste ochoten/na zaplatit za zimní obuv.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1000 – 1999 Kč | 31 | 50 % | 51,67 % |
2000 Kč a více | 20 | 32,26 % | 33,33 % |
500 – 999 Kč | 11 | 17,74 % | 18,33 % |
6. Jaké formy nákupu využíváte u společnosti Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Kamenný a internetový obchod → otázka č. 7, Pouze kamenný obchod → otázka č. 7, Pouze internetový obchod → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pouze kamenný obchod | 51 | 82,26 % | 85 % |
Kamenný a internetový obchod | 11 | 17,74 % | 18,33 % |
7. Jak je pro Vás důležitý vzhled interiéru prodejny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Důležitý | 37 | 59,68 % | 61,67 % |
Nedůležitý | 19 | 30,65 % | 31,67 % |
Velice důležitý | 6 | 9,68 % | 10 % |
8. Jak na vás působí interiér prodejny společnosti Baťa?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nijak mě neovlivňuje | 40 | 65,57 % | 66,67 % |
Působí na mě pozitivně | 21 | 34,43 % | 35 % |
9. Jak jste spokojen/a s přístupem personálu k zákazníkům v prodejnách Baťa.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše spokojen/a než nespokojen/a | 48 | 77,42 % | 80 % |
Spíše nespokojen/a než spokojen/a | 8 | 12,9 % | 13,33 % |
Velmi spokojen/a | 6 | 9,68 % | 10 % |
10. Jak hodnotíte kvalifikovanost personálu v prodejnách Baťa.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalifikovaný | 53 | 85,48 % | 88,33 % |
Málo kvalifikovaný | 5 | 8,06 % | 8,33 % |
Velmi kvalifikovaný | 4 | 6,45 % | 6,67 % |
11. Znáte webové stránky společnosti Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám, párkrát jsem je navštívil/a → otázka č. 12, Ano, znám, navštěvuji je pravidelně → otázka č. 12, Ne, neznám → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, neznám | 35 | 56,45 % | 58,33 % |
Ano, znám, párkrát jsem je navštívil/a | 25 | 40,32 % | 41,67 % |
Ano, znám, navštěvuji je pravidelně | 2 | 3,23 % | 3,33 % |
12. Ohodnoťte prosím vaši spokojenost s obsahem webových stránek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
:) | 20 | 74,07 % | 33,33 % |
:) :) | 6 | 22,22 % | 10 % |
:( | 1 | 3,7 % | 1,67 % |
13. Jaké znáte formy reklamy společnosti Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ženské časopisy | 38 | 61,29 % | 63,33 % |
Katalog společnosti Baťa | 27 | 43,55 % | 45 % |
Reklama na internetu | 24 | 38,71 % | 40 % |
Reklama v televizi | 22 | 35,48 % | 36,67 % |
Billboardy | 19 | 30,65 % | 31,67 % |
Žádné z uvedených | 4 | 6,45 % | 6,67 % |
Renome klub | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
14. Na škále 1 – 5 ohodnoťte, prosím, zimní obuv společnosti Baťa , kdy 1 znamená „nejméně spokojený“ a 5 „nejvíce spokojený“
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Cena | 2.629 | 1.201 |
Design | 3.113 | 1.229 |
Značka | 3.371 | 1.137 |
Kvalita | 3.677 | 1.025 |
Pohodlí | 3.613 | 0.818 |
15. Na jaké úrovni je podle vás poměr cena - kvalita u obuvi značky Baťa?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena převyšuje kvalitu | 32 | 51,61 % | 53,33 % |
Cena odpovídá kvalitě | 30 | 48,39 % | 50 % |
16. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 42 | 67,74 % | 70 % |
Muž | 20 | 32,26 % | 33,33 % |
17. Jaký je váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
19 - 26 let | 54 | 87,1 % | 90 % |
15 - 18 let | 4 | 6,45 % | 6,67 % |
27 - 44 let | 4 | 6,45 % | 6,67 % |
18. Jaké je vaše zaměstnání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 55 | 88,71 % | 91,67 % |
Zaměstnaný | 6 | 9,68 % | 10 % |
Rodič na mateřské dovolené | 1 | 1,61 % | 1,67 % |
19. Vaše náměty:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Zaměřte se na vylepšení technologie výroby podpatků u dámských bot.
baťa je nejméně kvalitní obuv na českém trhu, boty jsou nepekne, nekvalitni, zybtecne na tu kvalitu drahe.
Jelikoz chodim do Bati cca 1x za rok, tak nemuzu nektere otazky kvalitativne ohodnotit
V Bati jsem kdysi nakupovala pořád, momentálně posledních pár let tam téměř nenakupuji, protože se mi vůbec nelíbí design obuvy a většinou tam nenajdu obuv podle mých představ a když jo, tak jsou dost předražené. Co se týče cen, tak se dá v Bati nakupovat jen v období slev.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.