Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza image

Analýza image

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:marek bus
Šetření:18. 10. 2011 - 14. 11. 2011
Počet respondentů:82
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:46,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:42
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník


Vážený respondente,
Jsme studenti VŠB-TU Ostrava- Ekonomické fakulty a rádi bychom Vás požádali o vyplnění tohoto dotazníku. Jeho výsledky použijeme do našeho projektu v rámci předmětu marketingový výzkum A a taktéž pro širokou veřejnost. Cílem našeho projektu je analyzovat image námi zvoleného výrobku. Tento dotazník je zcela anonymní a jeho výsledky určeny výhradně pro naše účely.
 

Odpovědi respondentů

1. 1. Jaké značky mobilních telefonů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1.4. ☐ Nokia3643,9 %43,9 %  
1.5. ☐ Samsung1619,51 %19,51 %  
1.6. ☐ Jiné1417,07 %17,07 %  
1.1. ☐Apple910,98 %10,98 %  
1.2. ☐HTC44,88 %4,88 %  
1.3. ☐ LG33,66 %3,66 %  

Graf

2. 2. Vlastníte mobilní telefon značky Apple tzv. iPhone?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7895,12 %95,12 %  
ano44,88 %4,88 %  

Graf

3. 3. Doporučil byste svému známému koupi mobilního telefonu iPhone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3.4. ☐ Nevím3441,46 %41,46 %  
3.3. ☐ Spíš ano, zajímavý rozsah poskytovaných služeb1518,29 %18,29 %  
3.1. ☐ Rozhodně Ano, jsem výrobkem okouzlen.89,76 %9,76 %  
3.6. ☐ Ne, značka Apple mi nejpřijde zajímavá78,54 %8,54 %  
3.5. ☐ Spíš Ne, nejsem spokojen s kvalitou poskytovaných služeb.33,66 %3,66 %  
3.2. ☐ Ano, preferuji značku Apple33,66 %3,66 %  
3.7. ☐ Rozhodně ne, jsem výrobkem znechucenný 33,66 %3,66 %  
Nemohu posoudit, nemám iPhone11,22 %1,22 %  
Proč bych to dělal?11,22 %1,22 %  
nemam zkusenost11,22 %1,22 %  
ne, protože neznám11,22 %1,22 %  
Ne, kvalita je sice bezvadná, ale neodpovídá ceně11,22 %1,22 %  
nemám apple takže nemohu soudit11,22 %1,22 %  
ne11,22 %1,22 %  
nevím nevlastním jej11,22 %1,22 %  
neznám-nemohu tudíž doporučit11,22 %1,22 %  

Graf

4. 4. Z jakého důvodu byste doporučil/upřednostnil koupi mobilního telefonu iPhone? (vyberte více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4.4. ☐ Rozsah poskytovaných aplikací3441,46 %41,46 %  
4.5. ☐ Design3239,02 %39,02 %  
4.2. ☐ Pestiž výrobku2328,05 %28,05 %  
4.6. ☐ Popularita2024,39 %24,39 %  
4.3. ☐ Inovativní přístup1923,17 %23,17 %  
4.7. ☐ Preferuji výrobky značky Appe78,54 %8,54 %  
4.1. ☐ Jsem výrobkem okouzlen67,32 %7,32 %  
nedoporučila bych22,44 %2,44 %  
iPhone bych nedoporučoval11,22 %1,22 %  
Nemám důvod si koupit iPhone, natož doporučovat.11,22 %1,22 %  
nedoporučil11,22 %1,22 %  
nemohu doporučit něco, co neznám11,22 %1,22 %  
nevím, zda bych jej doporučila11,22 %1,22 %  
Nekoupila bych ho.11,22 %1,22 %  
nevim11,22 %1,22 %  
Apple mě nijak zvlášť nebere11,22 %1,22 %  
Neupřednostnil bych tel. iPhone11,22 %1,22 %  
nedoporučuji11,22 %1,22 %  
neznám, nemám důvod doporučovat11,22 %1,22 %  
výrobek bych nedoporučila11,22 %1,22 %  
nemám s iPhonem zkušenost11,22 %1,22 %  

Graf

5. 5. Z jakého důvodu byste nedoporučil/neupřednostnil koupi mobilního telefonu iPhone? (vyberte více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5.3. ☐ Vysoká cena6478,05 %78,05 %  
5.4. ☐ Značka Apple mi nepříjde zajímavá1012,2 %12,2 %  
5.2. ☐ Nelíbí se mi podniková filozofie910,98 %10,98 %  
5.1. ☐Nejsem spokojen s kvalitou poskytovaných služeb89,76 %9,76 %  
5.5. ☐ Jsem výrobkem znechucen44,88 %4,88 %  
aplikace žerou příliš mnoho baterie->časté nabíjen11,22 %1,22 %  
Nemám důvod si koupit iPhone...11,22 %1,22 %  
zatim staci obyc mobil11,22 %1,22 %  
neznám výrobek11,22 %1,22 %  
Vysoká cena by mi nevadila, kdyby byla odpovídajíc11,22 %1,22 %  
debilne resena sprava aplikaci atd. pres itunes11,22 %1,22 %  
Společnost využívá otroky ze třetích zemí11,22 %1,22 %  
nepotřebuji11,22 %1,22 %  
nevim11,22 %1,22 %  
netuším11,22 %1,22 %  
Nemám pocit,že by měly uPhony něco navíc11,22 %1,22 %  
neznám, nemám důvod doporučovat11,22 %1,22 %  
Neznám výrobky moc do detailů11,22 %1,22 %  
nemám zkušenost11,22 %1,22 %  

Graf

6. 6. Oznámkujte, jako ve škole, jednotlivé faktory podle toho, jak jsou pro Vás při koupi mobilního telefonu důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
6.1. Faktory2.6221.625
6.2. Značka2.4761.566
6.3. Cena2.0851.444
6.4. Kvalita1.6591.03
6.5. Design2.111.342
6.6. Příslušenství2.6341.256

Graf

7. 7. Oznámkujte jednotlivé funkce mobilních telefónů, jako ve škole, podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
7.1. Kvalita fotoaparátu2.5851.535
7.2. Možnost surfování po internetu32
7.2. Možnost surfování po internetu3.0372.035
7.4. Dostupnost dodatečných aplikací2.611.579
7.5. Přehrávání hudby2.3661.793

Graf

8. 8. Jakou nejvyšší částku jste ochotni zaplatit za mobilní telefon?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8.2. ☐ 2.000Kč - 4999kč3643,9 %43,9 %  
8.3. ☐ 5.000Kč – 7.999Kč2935,37 %35,37 %  
8.1. ☐Do 1.999Kč1113,41 %13,41 %  
8.5. ☐ Nad 11.000Kč44,88 %4,88 %  
8.4. ☐ 8.000Kč – 10.999Kč22,44 %2,44 %  

Graf

9. 9. V jakém poměru je podle Vás cena x kvalita mobilních telefonů firmy Apple?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
9.1. ☐ Cena převyšuje kvalitu4959,76 %59,76 %  
9.2. ☐ Cena je rovna kvalitě3137,8 %37,8 %  
9.3. ☐ Kvalita převyšuje cenu22,44 %2,44 %  

Graf

10. 10. Jaké formy nákupu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10.3. ☐ Obě formy nákupu3340,24 %40,24 %  
10.1. ☐ Kamenný obchod3239,02 %39,02 %  
10.2. ☐ Internetový obchod (pokračujte otázkou č.14)1720,73 %20,73 %  

Graf

11. 11. Označte faktory, které jsou pro Vás v kamenných obchodech důležité.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11.1. ☐ Vystupování a ochota personálu4364,18 %52,44 %  
11.3. ☐ Poradenství a servis4161,19 %50 %  
11.2. ☐ Široký sortiment zboží3247,76 %39,02 %  

Graf

12. 12. Jak je pro Vás důležitý vzhled interiéru kamenných obchodů?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12.2. ☐ Důležitý3653,73 %43,9 %  
12.3. ☐ Nedůležitý2435,82 %29,27 %  
12.1. ☐ Velmi důležitý710,45 %8,54 %  

Graf

13. 13. Jaký pocit máte v kamenné prodejně firmy Apple?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
13.5. ☐ Nikdy jsem v takovéto prodejně nebyl4061,54 %48,78 %  
13.3. ☐ Dobře1015,38 %12,2 %  
13.2. ☐ Velmi dobře710,77 %8,54 %  
13.1. ☐ Výborně710,77 %8,54 %  
13.4. ☐ Nedostatečně11,54 %1,22 %  

Graf

14. 14. Přijdou Vám internetové stránky firmy Apple zajímavé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14.2. ☐ Spíš ano3441,46 %41,46 %  
14.1. ☐ Ano1720,73 %20,73 %  
14.4. ☐ Ne1619,51 %19,51 %  
14.3. ☐ Spíš ne1518,29 %18,29 %  

Graf

15. 15. Jak jste spokojeni s úrovní nakupování přes internetový obchod?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15.2. ☐ Spíše spokojeni5971,95 %71,95 %  
15.1. ☐ Velmi spokojeni1923,17 %23,17 %  
15.3. ☐ Spíše nespokojeni44,88 %4,88 %  

Graf

16. 16. Vzpomenete si, kde jste naposled viděla/slyšel reklamu na iPhone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16.7. ☐ Nevzpomenu si (Pokračujte otázkou č. 18)3137,8 %37,8 %  
16.3. ☐ Internet2631,71 %31,71 %  
16.1. ☐ Televize1214,63 %14,63 %  
16.5. ☐ Kolega/známý67,32 %7,32 %  
16.2. ☐ Tisk33,66 %3,66 %  
16.4. ☐ Billboard22,44 %2,44 %  
poloskrytá reklama v Událostech ČT (častý jev)11,22 %1,22 %  
nic11,22 %1,22 %  

Graf

17. 17. Jak se Vám líbí reklamy na iPhone?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
17.2. ☐ Spíše se mi líbí2755,1 %32,93 %  
17.3. ☐ Spíše se mi nelíbí1530,61 %18,29 %  
17.1. ☐ Velmi se mi líbí510,2 %6,1 %  
17.4. ☐ Nelíbí se mi24,08 %2,44 %  

Graf

18. 18. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18.1. ☐ Žena6174,39 %74,39 %  
18.2. ☐ Muž2125,61 %25,61 %  

Graf

19. 19. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19.1. ☐ 15-256376,83 %76,83 %  
19.2. ☐ 26-351619,51 %19,51 %  
19.3. ☐ 36-4522,44 %2,44 %  
19.4. ☐ 46-5511,22 %1,22 %  

Graf

20. 20. Jaké je Vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20.1. ☐ Student6073,17 %73,17 %  
20.5. ☐ Zaměstnaný1821,95 %21,95 %  
20.4. ☐ Podnikatel22,44 %2,44 %  
20.6. ☐ Nezaměstnaný22,44 %2,44 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Jaké značky mobilních telefonů preferujete?

2. 2. Vlastníte mobilní telefon značky Apple tzv. iPhone?

3. 3. Doporučil byste svému známému koupi mobilního telefonu iPhone?

4. 4. Z jakého důvodu byste doporučil/upřednostnil koupi mobilního telefonu iPhone? (vyberte více odpovědí)

5. 5. Z jakého důvodu byste nedoporučil/neupřednostnil koupi mobilního telefonu iPhone? (vyberte více odpovědí)

6. 6. Oznámkujte, jako ve škole, jednotlivé faktory podle toho, jak jsou pro Vás při koupi mobilního telefonu důležité.

7. 7. Oznámkujte jednotlivé funkce mobilních telefónů, jako ve škole, podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

8. 8. Jakou nejvyšší částku jste ochotni zaplatit za mobilní telefon?

9. 9. V jakém poměru je podle Vás cena x kvalita mobilních telefonů firmy Apple?

10. 10. Jaké formy nákupu preferujete?

11. 11. Označte faktory, které jsou pro Vás v kamenných obchodech důležité.

12. 12. Jak je pro Vás důležitý vzhled interiéru kamenných obchodů?

13. 13. Jaký pocit máte v kamenné prodejně firmy Apple?

14. 14. Přijdou Vám internetové stránky firmy Apple zajímavé?

15. 15. Jak jste spokojeni s úrovní nakupování přes internetový obchod?

16. 16. Vzpomenete si, kde jste naposled viděla/slyšel reklamu na iPhone?

17. 17. Jak se Vám líbí reklamy na iPhone?

18. 18. Jakého jste pohlaví?

19. 19. Kolik je Vám let?

20. 20. Jaké je Vaše zaměstnání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Jaké značky mobilních telefonů preferujete?

2. 2. Vlastníte mobilní telefon značky Apple tzv. iPhone?

3. 3. Doporučil byste svému známému koupi mobilního telefonu iPhone?

4. 4. Z jakého důvodu byste doporučil/upřednostnil koupi mobilního telefonu iPhone? (vyberte více odpovědí)

5. 5. Z jakého důvodu byste nedoporučil/neupřednostnil koupi mobilního telefonu iPhone? (vyberte více odpovědí)

6. 6. Oznámkujte, jako ve škole, jednotlivé faktory podle toho, jak jsou pro Vás při koupi mobilního telefonu důležité.

7. 7. Oznámkujte jednotlivé funkce mobilních telefónů, jako ve škole, podle toho, jak jsou pro Vás důležité.

8. 8. Jakou nejvyšší částku jste ochotni zaplatit za mobilní telefon?

9. 9. V jakém poměru je podle Vás cena x kvalita mobilních telefonů firmy Apple?

10. 10. Jaké formy nákupu preferujete?

11. 11. Označte faktory, které jsou pro Vás v kamenných obchodech důležité.

12. 12. Jak je pro Vás důležitý vzhled interiéru kamenných obchodů?

13. 13. Jaký pocit máte v kamenné prodejně firmy Apple?

14. 14. Přijdou Vám internetové stránky firmy Apple zajímavé?

15. 15. Jak jste spokojeni s úrovní nakupování přes internetový obchod?

16. 16. Vzpomenete si, kde jste naposled viděla/slyšel reklamu na iPhone?

17. 17. Jak se Vám líbí reklamy na iPhone?

18. 18. Jakého jste pohlaví?

19. 19. Kolik je Vám let?

20. 20. Jaké je Vaše zaměstnání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

bus, m.Analýza image (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-image.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.