Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza konkurence maloobchodních značek

Analýza konkurence maloobchodních značek

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Oto Petr
Šetření:07. 03. 2011 - 21. 03. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:37,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

chtěl bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se konkurence maloobchodních značek.

Dotazníky potřebuji k vypracování mé diplomové práce.

Předem Vám děkuji za spolupráci.

Oto Petr

 

Pozn. Maloobchodní neboli privátní značka je vlastní značka výrobků obchodního řetězce.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete v maloobchodech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát za týden2555,56 %55,56 %  
1x za týden1737,78 %37,78 %  
1x za měsíc36,67 %6,67 %  

Graf

2. Znáte výrobky pod vlastní značkou alespoň některého z malobchodních řetězců Globus, Albert nebo Tesco?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [známotázka č. 3, neznámotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
znám3680 %80 %  
neznám920 %20 %  

Graf

3. Jaké maloobchodní (privátní) značky znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ah quality

Albert quality

Albert Quality, Clever, Euro Shoper, Tesco, Tesco Value

Albert Quality, Clever, Tesco, Albert Bio, EuroShop

Albert Quality, Euroshopper, Clever, Tesco

Albert Quality, Tesco Value

Albert Quality, Tesco value, Tesco organic, Clever (Billa)

Albert Quality, Tesco...

Albert, Kaufland, Tesco, Terno, Billa, Globus,

ALBETR QUALITY

Clever Albert Bio Albert Quality Euro Shopper Tesco value, Finest*

clever

clever

clever

Clever, Albert Quality, Bio Style, PR!CE, Spar, Tesco

Delvita, Coop, Billa - Clever, Hypernova, Kaufland, Lidl

Euroshopper, Aro

Euroshopper, Clever, Kaufland

Euroshopper, Tesco finest, Tesco Value, Albert, Balea, Rossmann

globus, albert , tesco value, nejnižší cena, clever, tesco

Globus, Albert, K-classic, Euro-shoper

Globus, Albert, Tesco, Coop Tuty

Globus, Tesco, Albert (AQ)

globus, tesco, albert, billa, penny

nevím

tesco

Tesco standard, Albert bio, Billa - clever

Tesco Value, Albert quality

Tesco value, Albert, Isana, Balea, Euroshopper...

Tesco Value, Clever, Globus, Albert Quality, Euro Shopper

tesco, albert, euroshopper, globus

Tesco, Albert, Kaufland, Globus, Penny,Lidl,

Tesco, Globus, COOP

tesco, globus, euroshopper, albert bio

TVN, EuroShoper, BabyTime, Clever

všechny větší sítě mají...

4. Jak často nakupujete výrobky privátních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát za týden1130,56 %24,44 %  
1x týdně925 %20 %  
1x za 14 dní616,67 %13,33 %  
1x za měsíc513,89 %11,11 %  
méně často513,89 %11,11 %  

Graf

5. V jakých z nabízených hypermarketů nakupujete výrobky privátních značek?(můžete označit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tesco2569,44 %55,56 %  
Albert hypermarket2466,67 %53,33 %  
Globus1438,89 %31,11 %  

Graf

6. Seřaďte, jak jsou pro Vás významné následující faktory při nákupu výrobků.

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
kvalita1.6390.897
cena20.556
vzhled obalu3.8891.543
informovanost o produktu3.751.743
rozpoznatelnost v nabídce4.9171.243
umístění v prodejně4.8061.879

Graf

7. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Globus (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita2.3160.848
cena2.1580.554
vzhled obalu3.4740.986
informovanost o produktu2.8950.831
rozpoznatelnost v nabídce2.5260.776
umístění v prodejně2.4740.986

Graf

8. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Globus-Nejnižší cena (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita2.6250.984
cena1.9380.559
vzhled obalu3.3131.215
informovanost o produktu2.8750.359
rozpoznatelnost v nabídce2.250.313
umístění v prodejně2.6880.59

Graf

9. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Albert Quality (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita2.250.973
cena2.250.688
vzhled obalu2.750.973
informovanost o produktu2.9290.638
rozpoznatelnost v nabídce2.6070.667
umístění v prodejně2.4640.749

Graf

10. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Euro shopper (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita3.370.826
cena1.9630.85
vzhled obalu3.8520.793
informovanost o produktu3.3330.667
rozpoznatelnost v nabídce2.4620.71
umístění v prodejně2.630.826

Graf

11. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Tesco (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita2.50.85
cena2.1330.649
vzhled obalu3.1330.782
informovanost o produktu30.667
rozpoznatelnost v nabídce2.3670.366
umístění v prodejně2.4330.779

Graf

12. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Tesco Value (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
kvalita2.6361.05
cena1.9550.589
vzhled obalu3.1821.24
informovanost o produktu2.8640.572
rozpoznatelnost v nabídce2.4550.884
umístění v prodejně2.5910.605

Graf

13. Z jakých zdrojů nejčastěji získáváte informace o výrobcích privátních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
z reklamních letáků1850 %40 %  
na prodejně1644,44 %35,56 %  
z internetových stránek12,78 %2,22 %  
od známých12,78 %2,22 %  

Graf

14. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3168,89 %68,89 %  
muž1431,11 %31,11 %  

Graf

15. Váš věk je v rozmezí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 25 let3373,33 %73,33 %  
26 - 35 let920 %20 %  
36 - 45 let24,44 %4,44 %  
56 - 65 let12,22 %2,22 %  

Graf

16. V domácnosti žijete s: (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rodiči2351,11 %51,11 %  
partnerem1226,67 %26,67 %  
manželem / manželkou715,56 %15,56 %  
dětmi511,11 %11,11 %  
sám36,67 %6,67 %  

Graf

17. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 10 000 Kč2151,22 %46,67 %  
10 001 - 15 000 Kč1024,39 %22,22 %  
15 001 - 20 000 Kč512,2 %11,11 %  
více než 25 000 Kč37,32 %6,67 %  
20 001 - 25 000 Kč24,88 %4,44 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Petr, O.Analýza konkurence maloobchodních značek (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-konkurence-maloobcho.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.