Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza konkurence maloobchodních značek
Analýza konkurence maloobchodních značek
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Oto Petr |
---|---|
Šetření: | 07. 03. 2011 - 21. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 45 |
Počet otázek (max/průměr): | 17 / 13.07 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 37,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.07:19 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěl bych Vás požádat o vyplnění krátkého dotazníku týkajícího se konkurence maloobchodních značek.
Dotazníky potřebuji k vypracování mé diplomové práce.
Předem Vám děkuji za spolupráci.
Oto Petr
Pozn. Maloobchodní neboli privátní značka je vlastní značka výrobků obchodního řetězce.
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete v maloobchodech?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vícekrát za týden | 25 | 55,56 % | 55,56 % |
1x za týden | 17 | 37,78 % | 37,78 % |
1x za měsíc | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
2. Znáte výrobky pod vlastní značkou alespoň některého z malobchodních řetězců Globus, Albert nebo Tesco?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám → otázka č. 3, neznám → otázka č. 14].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
znám | 36 | 80 % | 80 % |
neznám | 9 | 20 % | 20 % |
3. Jaké maloobchodní (privátní) značky znáte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ah quality
Albert quality
Albert Quality, Clever, Euro Shoper, Tesco, Tesco Value
Albert Quality, Clever, Tesco, Albert Bio, EuroShop
Albert Quality, Euroshopper, Clever, Tesco
Albert Quality, Tesco Value
Albert Quality, Tesco value, Tesco organic, Clever (Billa)
Albert Quality, Tesco...
Albert, Kaufland, Tesco, Terno, Billa, Globus,
ALBETR QUALITY
Clever Albert Bio Albert Quality Euro Shopper Tesco value, Finest*
clever
clever
clever
Clever, Albert Quality, Bio Style, PR!CE, Spar, Tesco
Delvita, Coop, Billa - Clever, Hypernova, Kaufland, Lidl
Euroshopper, Aro
Euroshopper, Clever, Kaufland
Euroshopper, Tesco finest, Tesco Value, Albert, Balea, Rossmann
globus, albert , tesco value, nejnižší cena, clever, tesco
Globus, Albert, K-classic, Euro-shoper
Globus, Albert, Tesco, Coop Tuty
Globus, Tesco, Albert (AQ)
globus, tesco, albert, billa, penny
nevím
tesco
Tesco standard, Albert bio, Billa - clever
Tesco Value, Albert quality
Tesco value, Albert, Isana, Balea, Euroshopper...
Tesco Value, Clever, Globus, Albert Quality, Euro Shopper
tesco, albert, euroshopper, globus
Tesco, Albert, Kaufland, Globus, Penny,Lidl,
Tesco, Globus, COOP
tesco, globus, euroshopper, albert bio
TVN, EuroShoper, BabyTime, Clever
všechny větší sítě mají...
4. Jak často nakupujete výrobky privátních značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vícekrát za týden | 11 | 30,56 % | 24,44 % |
1x týdně | 9 | 25 % | 20 % |
1x za 14 dní | 6 | 16,67 % | 13,33 % |
1x za měsíc | 5 | 13,89 % | 11,11 % |
méně často | 5 | 13,89 % | 11,11 % |
5. V jakých z nabízených hypermarketů nakupujete výrobky privátních značek?(můžete označit více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Tesco | 25 | 69,44 % | 55,56 % |
Albert hypermarket | 24 | 66,67 % | 53,33 % |
Globus | 14 | 38,89 % | 31,11 % |
6. Seřaďte, jak jsou pro Vás významné následující faktory při nákupu výrobků.
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď | Průměrné pořadí | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 1.639 | 0.897 |
cena | 2 | 0.556 |
vzhled obalu | 3.889 | 1.543 |
informovanost o produktu | 3.75 | 1.743 |
rozpoznatelnost v nabídce | 4.917 | 1.243 |
umístění v prodejně | 4.806 | 1.879 |
7. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Globus (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 2.316 | 0.848 |
cena | 2.158 | 0.554 |
vzhled obalu | 3.474 | 0.986 |
informovanost o produktu | 2.895 | 0.831 |
rozpoznatelnost v nabídce | 2.526 | 0.776 |
umístění v prodejně | 2.474 | 0.986 |
8. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Globus-Nejnižší cena (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 2.625 | 0.984 |
cena | 1.938 | 0.559 |
vzhled obalu | 3.313 | 1.215 |
informovanost o produktu | 2.875 | 0.359 |
rozpoznatelnost v nabídce | 2.25 | 0.313 |
umístění v prodejně | 2.688 | 0.59 |
9. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Albert Quality (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 2.25 | 0.973 |
cena | 2.25 | 0.688 |
vzhled obalu | 2.75 | 0.973 |
informovanost o produktu | 2.929 | 0.638 |
rozpoznatelnost v nabídce | 2.607 | 0.667 |
umístění v prodejně | 2.464 | 0.749 |
10. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Euro shopper (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 3.37 | 0.826 |
cena | 1.963 | 0.85 |
vzhled obalu | 3.852 | 0.793 |
informovanost o produktu | 3.333 | 0.667 |
rozpoznatelnost v nabídce | 2.462 | 0.71 |
umístění v prodejně | 2.63 | 0.826 |
11. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Tesco (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 2.5 | 0.85 |
cena | 2.133 | 0.649 |
vzhled obalu | 3.133 | 0.782 |
informovanost o produktu | 3 | 0.667 |
rozpoznatelnost v nabídce | 2.367 | 0.366 |
umístění v prodejně | 2.433 | 0.779 |
12. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s jednotlivými faktory privátní značky Tesco Value (známkujte jako ve škole, pokud značku neznáte, prosím nehodnoťte)
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
kvalita | 2.636 | 1.05 |
cena | 1.955 | 0.589 |
vzhled obalu | 3.182 | 1.24 |
informovanost o produktu | 2.864 | 0.572 |
rozpoznatelnost v nabídce | 2.455 | 0.884 |
umístění v prodejně | 2.591 | 0.605 |
13. Z jakých zdrojů nejčastěji získáváte informace o výrobcích privátních značek?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
z reklamních letáků | 18 | 50 % | 40 % |
na prodejně | 16 | 44,44 % | 35,56 % |
z internetových stránek | 1 | 2,78 % | 2,22 % |
od známých | 1 | 2,78 % | 2,22 % |
14. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 31 | 68,89 % | 68,89 % |
muž | 14 | 31,11 % | 31,11 % |
15. Váš věk je v rozmezí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 25 let | 33 | 73,33 % | 73,33 % |
26 - 35 let | 9 | 20 % | 20 % |
36 - 45 let | 2 | 4,44 % | 4,44 % |
56 - 65 let | 1 | 2,22 % | 2,22 % |
16. V domácnosti žijete s: (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
rodiči | 23 | 51,11 % | 51,11 % |
partnerem | 12 | 26,67 % | 26,67 % |
manželem / manželkou | 7 | 15,56 % | 15,56 % |
dětmi | 5 | 11,11 % | 11,11 % |
sám | 3 | 6,67 % | 6,67 % |
17. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 10 000 Kč | 21 | 51,22 % | 46,67 % |
10 001 - 15 000 Kč | 10 | 24,39 % | 22,22 % |
15 001 - 20 000 Kč | 5 | 12,2 % | 11,11 % |
více než 25 000 Kč | 3 | 7,32 % | 6,67 % |
20 001 - 25 000 Kč | 2 | 4,88 % | 4,44 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.