Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákupní chování spotřebitelů

Nákupní chování spotřebitelů

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Renata Ježdíková
Šetření:11. 09. 2012 - 30. 09. 2012
Počet respondentů:225
Počet otázek (max/průměr):23 / 22.8
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:68,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku, který je součástí mé diplomové práce na téma "Analýza kupního chování spotřebitelů na trhu s nábytkem a bytovými doplňky" na Vysoké škole ekonomické. Otázky se týkají procesu rozhodování a samotného nákupu nábytku a bytových doplňků. Veškeré údaje jsou anonymní.

 

Předem děkuji za Váš čas,

Renata Ježdíková

Odpovědi respondentů

1. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15468,44 %68,44 %  
muž7131,56 %31,56 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 – 25 let11651,56 %51,56 %  
26 – 30 let4620,44 %20,44 %  
31 – 40 let3013,33 %13,33 %  
41 – 50 let188 %8 %  
50 – 65 let94 %4 %  
66 a více let41,78 %1,78 %  
do 18 let20,89 %0,89 %  

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské12254,22 %54,22 %  
středoškolské s maturitou8738,67 %38,67 %  
vyšší odborné73,11 %3,11 %  
základní62,67 %2,67 %  
vyučen/á bez maturity31,33 %1,33 %  

Graf

4. Kolik obyvatel má město, ve kterém žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 001 – 50 000 obyvatel4419,56 %19,56 %  
500 001 a více obyvatel3816,89 %16,89 %  
5 001 – 20 000 obyvatel3515,56 %15,56 %  
50 001 – 100 000 obyvatel3415,11 %15,11 %  
do 1000 obyvatel2712 %12 %  
100 001 – 500 000 obyvatel2410,67 %10,67 %  
1 001 – 5 000 obyvatel2310,22 %10,22 %  

Graf

5. Kolik členů žije ve Vaší domácnosti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
27432,89 %32,89 %  
45725,33 %25,33 %  
34017,78 %17,78 %  
žiji sám/sama2410,67 %10,67 %  
52310,22 %10,22 %  
6 a více73,11 %3,11 %  

Graf

6. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec10948,44 %48,44 %  
student7935,11 %35,11 %  
OSVČ156,67 %6,67 %  
nezaměstnaný146,22 %6,22 %  
důchodce83,56 %3,56 %  

Graf

7. Sledujete trendy v bydlení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13861,33 %61,33 %  
ne8738,67 %38,67 %  

Graf

8. Pokud ano, kde, případně v jakých médiích?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet14178,33 %62,67 %  
prodejny7642,22 %33,78 %  
katalogy konkrétních firem7340,56 %32,44 %  
z reklamních letáků7240 %32 %  
v odborných časopisech4927,22 %21,78 %  
od přátel a známých3921,67 %17,33 %  
od rodiny2916,11 %12,89 %  
veletrh1910,56 %8,44 %  
Nesleduji105,56 %4,44 %  
TV21,11 %0,89 %  
Televize10,56 %0,44 %  
Kdyz uz neco, tak internet10,56 %0,44 %  
z vlastní hlavy10,56 %0,44 %  
v televizi10,56 %0,44 %  

Graf

9. Co Vás přimělo k poslednímu nákupu nábytku? Uveďte hlavní důvod.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nutnost pořídit vybavení do nového (prvního) bytu8638,22 %38,22 %  
starý nábytek již nebyl použitelný, nevyhovoval5323,56 %23,56 %  
po novém nábytku jsem prostě zatoužil/a3013,33 %13,33 %  
rekonstrukce2410,67 %10,67 %  
nikdy jsem nekupoval nábytek146,22 %6,22 %  
zlákala mě sleva62,67 %2,67 %  
byl to dárek pro někoho dalšího20,89 %0,89 %  
potřeboval jsem stolek na akvárko10,44 %0,44 %  
nutnost pořízení10,44 %0,44 %  
potřeboval jsem botník :-)10,44 %0,44 %  
přírůstek do rodiny10,44 %0,44 %  
potřebovala jsem ho10,44 %0,44 %  
povyrostly děti a potřebovaly rozšířit vybavení pokoje10,44 %0,44 %  
byl potreba10,44 %0,44 %  
řešení úložných prostor10,44 %0,44 %  
Když jsem ho ( resp. křeslo ) při montáži na brigádě poškodil10,44 %0,44 %  
skříň na oblečení pro syna10,44 %0,44 %  

Graf

10. Co bylo předmětem posledního nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vybavení obývacího pokoje (sedací souprava, křeslo, konferenční stůl,…)5725,33 %25,33 %  
vybavení ložnice5524,44 %24,44 %  
vybavení pracovny2912,89 %12,89 %  
vybavení celého bytu2511,11 %11,11 %  
vybavení kuchyně (kuchyňská linka, jídelní stůl, židle,…)2310,22 %10,22 %  
vybavení dětského pokoje198,44 %8,44 %  
jiné177,56 %7,56 %  

Graf

11. Jak dlouho jste sbíral informace před nákupem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
informace jsem sbíral/a průběžně delší dobu9642,67 %42,67 %  
maximálně několik hodin5122,67 %22,67 %  
asi týden4218,67 %18,67 %  
pár minut v prodejně3616 %16 %  

Graf

12. S kým jste se radil/a před koupí nábytku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
s partnerem, někým z rodiny15568,89 %68,89 %  
s nikým3816,89 %16,89 %  
s přáteli či známými146,22 %6,22 %  
více možností dohromady83,56 %3,56 %  
s prodejcem52,22 %2,22 %  
s designerem, architektem31,33 %1,33 %  
s truhlářem10,44 %0,44 %  
S partnerem, který je architekt.10,44 %0,44 %  

Graf

13. Kolik času jste strávil/a v prodejně? (když už jste měl/a potřebné informace)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v obchodě jsem strávil/a více jak 30 minut a poté koupil/a (zde není myšlena hodina strávená obědem v Ikea :)9843,56 %43,56 %  
šel/šla jsem na jistotu, bez dalšího rozmýšlení7633,78 %33,78 %  
přišel jsem vícekrát, vrátil jsem se5122,67 %22,67 %  

Graf

14. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi nového nábytku? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
barva1.5470.541
materiál1.6440.505
velikost1.4620.435
celkový design1.5890.626
značka3.2220.751
cena1.7240.609

Graf

15. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi bytových doplňků? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
barva1.4440.487
materiál1.8090.626
velikost1.7640.625
celkový design1.560.646
značka3.3290.665
cena1.6830.6

Graf

16. Kde jste naposledy kupoval/a nábytek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v řetězcích typu Ikea, Kika, Asko, Sconto, XXXLutz, Jysk apod.15167,11 %67,11 %  
ve specializované prodejně (designové studio, kuchyňská studia, koupelnová studia,..)3616 %16 %  
v hypermarketu (OBI, Baumax, Hornbach apod.)114,89 %4,89 %  
přes internet104,44 %4,44 %  
od kamaráda, známého, někoho z rodiny31,33 %1,33 %  
na inzerát20,89 %0,89 %  
u truhláře10,44 %0,44 %  
nikde10,44 %0,44 %  
u stolaře, ale nehrál si na designové studio...10,44 %0,44 %  
zatím jsem ještě nábytek nekoupil10,44 %0,44 %  
nechali jsme si ho vyrobit na míru10,44 %0,44 %  
z bazaru, antiku, …10,44 %0,44 %  
ve specializované prodejně + v Ikei10,44 %0,44 %  
už nevim10,44 %0,44 %  
skrin vyrobena na miru, remeslnika jsme nasli pres inzerat10,44 %0,44 %  
normální neřetězcová prodejna nábytku, žádné studio.To asi v Praze ani neznáte :-)10,44 %0,44 %  
částečně podle letáku na dobírku, částečně v OBI10,44 %0,44 %  
truhlář10,44 %0,44 %  

Graf

17. Koupil/a byste nábytek přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12254,22 %54,22 %  
Ano10345,78 %45,78 %  

Graf

18. Které doplňkové služby preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dovoz domů18080 %80 %  
odborné sestavení nábytku6026,67 %26,67 %  
odvoz stávajícího nábytku4319,11 %19,11 %  
dodatečné úpravy nábytku4118,22 %18,22 %  
financování – koupě na splátky, leasing2310,22 %10,22 %  
jiné177,56 %7,56 %  

Graf

19. Jaká je maximální částka, kterou jste ochoten/ochotna do vybavení bytu investovat za rok?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď (pouze nezáporná čísla).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100003917,33 %17,33 %  
200003515,56 %15,56 %  
300002410,67 %10,67 %  
50000208,89 %8,89 %  
5000177,56 %7,56 %  
15000177,56 %7,56 %  
100000135,78 %5,78 %  
2500073,11 %3,11 %  
200062,67 %2,67 %  
20000062,67 %2,67 %  
ostatní odpovědi 150000
40000
7000
1000
300000
1
0
60000
3000
35000
6000
2500
8000
12000
80000
25.000
4000
2000.00
45000
11111
9000
30.000
1500
4118,22 %18,22 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:27081.83
Minimum:2000
Maximum:150000
Variační rozpětí:148000
Rozptyl:739655203.38
Směrodatná odchylka:27196.6
Medián:20000
Modus:10000

Graf

20. Koupil/a byste si nábytek ve stejném obchodě jako ten poslední, byl/a jste spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
asi ano, leda že by mě zaujala jiná nabídka8638,22 %38,22 %  
určitě ano, byl jsem spokojen/a7332,44 %32,44 %  
nevím, záleží na okolnostech5725,33 %25,33 %  
asi ne, rád/a vyzkouším i něco nového62,67 %2,67 %  
určitě ne, nebyl jsem spokojen31,33 %1,33 %  

Graf

21. Po jak dlouhé době plánujete nábytek vyměnit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím, nakupoval/a jsem poprvé7935,11 %35,11 %  
po pěti letech4720,89 %20,89 %  
více jak po deseti letech4419,56 %19,56 %  
po deseti letech3616 %16 %  
po dvou letech83,56 %3,56 %  
zásadně nenakupuji nový nábytek62,67 %2,67 %  
každý rok52,22 %2,22 %  

Graf

22. Co jste udělal/a s nábytkem, který nahradí nově zakoupený nábytek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhodil/a jsem ho, či jinak zlikvidoval/a6026,67 %26,67 %  
žádný jsem předtím neměl/a5825,78 %25,78 %  
věnoval/a jsem ho4218,67 %18,67 %  
stále jej používám2410,67 %10,67 %  
mám ho uskladněný219,33 %9,33 %  
prodal/a jsem ho188 %8 %  
ani jedna z možností20,89 %0,89 %  

Graf

23. Myslíte si, že je v současné době nabízený sortiment nábytku a bytových doplňků dostatečný?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15870,22 %70,22 %  
ne4620,44 %20,44 %  
nevím, nesleduji219,33 %9,33 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Jste?

  • odpověď zaměstnanec:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 41 – 50 let na otázku 2. Kolik je Vám let?

7. Sledujete trendy v bydlení?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi v odborných časopisech na otázku 8. Pokud ano, kde, případně v jakých médiích?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi katalogy konkrétních firem na otázku 8. Pokud ano, kde, případně v jakých médiích?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejny na otázku 8. Pokud ano, kde, případně v jakých médiích?
  • odpověď ne:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nesleduji na otázku 8. Pokud ano, kde, případně v jakých médiích?

14. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi nového nábytku? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

  • odpověď velikost=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velikost=1 na otázku 15. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi bytových doplňků? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

15. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi bytových doplňků? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

  • odpověď značka=4:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=4 na otázku 14. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi nového nábytku? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste:

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

4. Kolik obyvatel má město, ve kterém žijete?

5. Kolik členů žije ve Vaší domácnosti?

6. Jste?

7. Sledujete trendy v bydlení?

8. Pokud ano, kde, případně v jakých médiích?

9. Co Vás přimělo k poslednímu nákupu nábytku? Uveďte hlavní důvod.

10. Co bylo předmětem posledního nákupu?

11. Jak dlouho jste sbíral informace před nákupem?

12. S kým jste se radil/a před koupí nábytku?

13. Kolik času jste strávil/a v prodejně? (když už jste měl/a potřebné informace)

14. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi nového nábytku? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

15. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi bytových doplňků? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

16. Kde jste naposledy kupoval/a nábytek?

17. Koupil/a byste nábytek přes internet?

18. Které doplňkové služby preferujete?

19. Jaká je maximální částka, kterou jste ochoten/ochotna do vybavení bytu investovat za rok?

20. Koupil/a byste si nábytek ve stejném obchodě jako ten poslední, byl/a jste spokojen/a?

21. Po jak dlouhé době plánujete nábytek vyměnit?

22. Co jste udělal/a s nábytkem, který nahradí nově zakoupený nábytek?

23. Myslíte si, že je v současné době nabízený sortiment nábytku a bytových doplňků dostatečný?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste:

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dokončené vzdělání?

4. Kolik obyvatel má město, ve kterém žijete?

5. Kolik členů žije ve Vaší domácnosti?

6. Jste?

7. Sledujete trendy v bydlení?

8. Pokud ano, kde, případně v jakých médiích?

9. Co Vás přimělo k poslednímu nákupu nábytku? Uveďte hlavní důvod.

10. Co bylo předmětem posledního nákupu?

11. Jak dlouho jste sbíral informace před nákupem?

12. S kým jste se radil/a před koupí nábytku?

13. Kolik času jste strávil/a v prodejně? (když už jste měl/a potřebné informace)

14. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi nového nábytku? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

15. Jak důležité jsou pro Vás uvedené charakteristiky při koupi bytových doplňků? (1 – velmi důležité, 2 – důležité, 3 – málo důležité, 4 – nedůležité)

16. Kde jste naposledy kupoval/a nábytek?

17. Koupil/a byste nábytek přes internet?

18. Které doplňkové služby preferujete?

19. Jaká je maximální částka, kterou jste ochoten/ochotna do vybavení bytu investovat za rok?

20. Koupil/a byste si nábytek ve stejném obchodě jako ten poslední, byl/a jste spokojen/a?

21. Po jak dlouhé době plánujete nábytek vyměnit?

22. Co jste udělal/a s nábytkem, který nahradí nově zakoupený nábytek?

23. Myslíte si, že je v současné době nabízený sortiment nábytku a bytových doplňků dostatečný?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ježdíková, R.Nákupní chování spotřebitelů (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-kupniho-chovani-spot.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.