Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingová komunikace města Tábor.

Analýza marketingová komunikace města Tábor.

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Nela Svobodná
Šetření:27. 04. 2012 - 02. 05. 2012
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):18 / 12.25
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:53,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:31
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentka třetího ročníku Vysoké školy Ekonomické v Praze. Zpracovávám bakalářskou práci na téma Analýza marketingové komunikace v cestovním ruchu ve městě Tábor. Dotazník je důležitou součástí mé práce a poslouží jako nezbytný zdroj informací pro vyhodnocení bakalářské práce. Prosím Vás o chvíli času o jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4853,93 %53,93 %  
Muž4146,07 %46,07 %  

Graf

2. V jakém kraji je Vaše bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jihočeský4146,07 %46,07 %  
Středočeský 1112,36 %12,36 %  
Hlavní město Praha910,11 %10,11 %  
Jihomoravský88,99 %8,99 %  
Vysočina66,74 %6,74 %  
Plzeňský44,49 %4,49 %  
Severočeský 33,37 %3,37 %  
Západočeský22,25 %2,25 %  
Severomoravský22,25 %2,25 %  
Východočeský11,12 %1,12 %  
Pardubický11,12 %1,12 %  
Olomoucký11,12 %1,12 %  

Graf

3. Jaký je Váš věk ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 – 255966,29 %66,29 %  
26 – 352426,97 %26,97 %  
36 – 5055,62 %5,62 %  
51 a více11,12 %1,12 %  

Graf

4. Celkový dojem: Vypište 5 klíčových slov nebo slovních spojení, které Vás napadnou v souvislosti s městem Tábor? (Kromě: husictví, Jan Žižka)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...

Bechyňská brána, Kotnov, Šechtl a Voseček, Táborské slavnosti, Rudolf Krajíc

běží liška k Táboru

běží liška k Táboru, pionýrský tábor, Madeta

bohatá historie pak už mě nic nenapadá :)

cikáni, bordel, otevírací doba, kebab, mighty sounds

Daleko, Žádná historie, Nic velkého, Dětský tábor

dejiny,pamatky,vodní nádrž jordan,nevim kotnov,hradby?

domov krasna priroda zajimave historicke centrum hezke rozlozeni mesta malo nocni zabavy

domov, klidné město, historie, dobrí restaurace

domov, přátelé, památky, restaurace, sport

Dvořák, diskotéka Futurum?, Jordán, Budějovická ul., přestupní stanice

fotbal, kotnov,autobusová stanice, vlakové nádraží, Mc Donald

hezka priroda Kotnovska Vez Jordan Reka Luznice

hezké jihočeské město

Historie, architektura, umění, výstavy, kurzy

historie, hrad, jižní Čechy, pěkné centrum

historie, jižní čechy, nela, matfyz,

Historie, Jordán, Žižkovo náměstí, Typické jihočeské město, Hradby

historie, kultura, rodné město, Jordán, Táborské slavnosti

historie, Unesco, tvrz, náměstí, radnice

historie,pohoda,kultura,domov,příroda,sport

hrad Kotnov, řeka Lužnice, nová zoo Tábor-Větrov, hotel Palcát, rybník Jordán

hradby, kavarny a dal nic..

husictví, žižka, kalich, hezký náměstí,

husité, náměstí

Chtěla jsem napsat Žižka! :D historie, katakomby, historické centrum, aquapark, zimní stadion - hokej (to je spíš soukromá asociace)

Jihočeský kraj, Lužnice... dál nevím

Jihočeský kraj, nedaleko Písku, kulturní památky, sport, obchvat kolem města

jihočeský kraj,královské město, botanická zahrada,výstavy

jizni Cechy, hezka krajina, historicke mesto, houbareni, malomesto

jizni cechy, namesti, kultura, pisek, historie

Jižní Čechy

Jižní Čechy, Dominik Nenička, Sex

jižní Čechy, historie, bydliště spolužáků, památky,

jižní čechy, kousek od JH, jezdí přes to vlak do školy, bydlím tam moji známí, nikdy jsem tam nebyla

Jižní Čechy, pěkné město, přátelé z VŠ, Jordán

Jordán

Jordan

Jordán, katakomby, slavnosti, kozí hrádek, Jan Hus

Jordán, Lužnice

Jordán, Lužnice,nemocnice,Staré město,Sojčák

Jordán, most, dálnice, skály, lužnice

jordán, pohoda, klid, katakomby, kotnov

Jordán, rodné město, Táborská setkání

Jordán, Staré Město, Státní gymnázium, Kotnov :D, Kozí Hrádek, OC Dvořák

jordán, zajímavá silueta, ošklivý průjezd kolem supermarketů, zajímavý most, vyhořelá rozhledna

Jordán,mistrovství v cyklokrosu,Táborské slavnosti,

Jordan,Namesti plne restauraci,Hezky holky,Vlaková křižovatka,Taborske slavnosti.

Jordán,staré město,dětské hřiště,restaurace,dopravní hŕiště

kapr, Jordán

Kisspárty, Milenium, Palcát, McDonald, dálnice

klidne mesto,jizni cechy,

Kotnov Luznice Jordan Zoo

kotnov

Kotnov, Klokoty, Jordán

Kotnov, Lužnice, Táborské slavnosti, Klokoty, Kostnice

kozí hrádek, kotva, MC´Donalds, ...

krásné město táborské slavnosti botanická zahrada slavnosti vína slavnosti piva

kultůra,historie,památky,tradice,přátelská atmosféra

laska, vasen, krasa, prace, studium

liška, zázvor, pytel, ježek

Luznice Jordan Kotnov

McDonald, letiště, Love Planet, po cestě do Prahy, zastávka autobusu

Music Club Kotnov, Asfaltado Tuning Team Tábor o.s., proslulá část Staré město, Vulkán, Táborská setkání, Bechyňská dráha, Slavnosti piva,

nákupy, zoo, píseň Běží liška k Táboru :), nádraží

náměstí, parkování, vlaky, mnoho restaurací, divadlo

nevím

nic

nic :-D

nic mě nenapadá

nuzice, dětství, jižní čechy, nezajímavé město, malé město

OD Dvořák, Jordán, Kotnov

Palcát, Jordán, Lužnice, poutní kostel

památky,náměstí s kašnou,rybník Jordán,hotel Palcát,botanická zahrada

pohoda, relax, odpočinek, sport, rodina

přátelé, Kotnov, Táborské slavnosti, Léto nad Jornánem, Asfaltado, Vojenský útvar

punk, pivo, ...

ryby, jižní Čechy, Měšice, Lužnice, Kotnov

Sokol Tábor - šachy, Jordán, Hotel Palcát, indická restautace, čínská restaurace

Tábor malebné město s velkou historií Například mě fascinuje Táborská věž nebo Holečkovy Sady

táborská setkání, hvězdárna, Lužnice, botanická zahrada

Táborské setkání, Jordán, Milenium Tábor, Palcát, OD Dvořák

Táborské slavnosti, Jordán, jížní Čechy, Kotnov, botanická zahrada

Táborské slavnosti, Kotnov, ZOO Větrovy, Oskar Nedbal, Jan Hus :-)

věž Kotlnov, náměstí, Botanická zahrada, vlakové nádraží, dál nevím

věž, fotbal, Jížní Čechy, socha, muzeum

Zámek Měšice, Jižní Čechy, Jordánský rybník, Knížecí rybník s kempem, pěkné holky:D

zámek, rybníky, historie, muzeum, lázně

5. Jak obvykle vybíráte svou destinaci?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet7584,27 %84,27 %  
Doporučení známých5662,92 %62,92 %  
Cestovní kancelář2426,97 %26,97 %  
Jiným způsobem 910,11 %10,11 %  
Sociální sítě - Facebook88,99 %8,99 %  
Infocentrum55,62 %5,62 %  
Veletrhy a výstavy22,25 %2,25 %  
Direct Marketing (e-mail)22,25 %2,25 %  

Graf

6. Navštívili jste již město Tábor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano6977,53 %77,53 %  
Ne2022,47 %22,47 %  

Graf

7. Váš pobyt trval:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více než 1 týden3246,38 %35,96 %  
přes den2840,58 %31,46 %  
přes noc (1 noc)45,8 %4,49 %  
1-3 dny45,8 %4,49 %  
3-7 dní11,45 %1,12 %  

Graf

8. Co bylo důvodem Vaší návštěvy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dovolená /turistika /volný čas2333,33 %25,84 %  
Návštěva známých1521,74 %16,85 %  
Pracovní povinnosti710,14 %7,87 %  
Jiné důvody 68,7 %6,74 %  
bydliště22,9 %2,25 %  
žiji zde22,9 %2,25 %  
Bydlím zde11,45 %1,12 %  
turnaj11,45 %1,12 %  
kurzy11,45 %1,12 %  
sedl jsem na špatný vlak a skončil v Táboře11,45 %1,12 %  
průjezd, McDonald, Love Planet11,45 %1,12 %  
žiji v Táboře 11,45 %1,12 %  
škola, práce, zábava11,45 %1,12 %  
přítelkyně11,45 %1,12 %  
školní výlet :)11,45 %1,12 %  
bydlel sem tu, doh11,45 %1,12 %  
nákupy11,45 %1,12 %  
Bydlím v Táboře.11,45 %1,12 %  
bydlím v Táboře11,45 %1,12 %  
žiju v Táboŕe11,45 %1,12 %  
Žil jsem tam11,45 %1,12 %  

Graf

9. Co Vás motivovalo k návštěvě města Tábor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinné záležitosti3246,38 %35,96 %  
Historický potenciál města3043,48 %33,71 %  
Kulturní vyžití1420,29 %15,73 %  
Scenérie a uspořádání města1217,39 %13,48 %  
Aktivity (sport, relaxace)1217,39 %13,48 %  
Obchodní jednání /konference1115,94 %12,36 %  
párty11,45 %1,12 %  

Graf

10. Vypište nejvýše 3 hlavní atraktivity (pamětihodnosti, místa, události), které Vás zaujaly.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Bechyňská brána, Kotnov, Jordán

botanická zahrada, táborské slavnosti, slavnosti piva

historický ráz - památky

hlavní náměstí, historické centrum, radnice, podzemní chodby

hrad Kotnov, centrum města

hrad Kotnov, rybník Jordán

hradby, namesti, ulice

husitské muzeum, a uz nevim, nepamatuji se

hvězdárna, botanická zahrada

Chrám Kloloty, Kozí Hrádek, Kotnov, Katakomby, Harachovka

indická restaurace

Jordan Zizkovo namesti Kotnov

Jordán, Harrachovka, Pintovka

Jordán, Husův park, Táborské slavnosti

Jordán, slavnosti, socha Jana Žižky

kašna, kostel, náměstí

katakomby, hlavní náměstí

katakomby, náměstí, sady

Kotnov, Klokoty, Jordán

kotnov, hrad a asi autobusove nadrazi

kotnov, jordán, táborská setkání

Kotnov, Klokoty, Hlavní náměstí

Kotnov, Táborská setkání, Pivní slavnosti

kotnov,katakomby,táborská setkání,kulturní akce

kozí hrádek, katakomby, his. centrum

Kozí hrádek,Kotnov,katakomby

krajina

kromě McDonaldu tam nic není

muzeum

muzeum husitství

Muzeum,kostelni vež,Venkovni bazen

nádraží

náměstí muzeum

náměstí

náměstí

náměstí, divadlo

náměstí, Kotnov

Náměstí,hrad Kotnov,rybník Jordán

náměstí,katakomby

nemam páru

nevím

nic me extreme nezaujalo

nic mě nezaujalo, jelikož jsem Táborem vždycky projel a zdržel se tam tak maximálně hodinu. Neli musíš ty otázky pokládat trochu smysluplně :-) ;-)

podsklepení - katakomby

Poutní kostel

radnice, náměstí, kašna

řeka

socha, věž, stadion

Staré město ,katakomby,

Táborká věž Kotnov Švehlův most

Táborská setkání

Táborská setkání, vodopád pod Jordánem, sportovní a zábavní centra

Táborské slavnosti, Kotnov, ZOO Větrovy

už si nepamatuji, bylo to na základní škole

Vodopád, sady, namesti

Vulkán, Kotnov, Táborská setkání

zadne

Zámek, náměstí

Zámek, pouť, Jordánský rybník

Zoo Zizkovo namesti okoli nadrze Jordan

zoo větrovy,vodní nádrž Jordán,Kozí hrádek

Zoologicka zahrada okoli Luznice okoli nadrze Jordan

Zoologicka Zahrada Tabor - Vetrovy nam. Jana Zizky a historicke centrum reka Luznice

Židovský hřbitov, Žižkovo náměstí, Táborské setkání

Žižkovo náměstí, Hradby, okolí města

Žižkovo náměstí, Kotnovská brána

Žižkovo náměstí, náměstí Mikoláše z Husi, Táborské slavnosti

žižkovo námětí,chodby pod městem,táborské slavnosti

Žižkův pomník

11. Které aktivity jste při své návštěvě(ách) města postrádal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupání, vodní sporty1431,82 %15,73 %  
Společenský život a zábava1125 %12,36 %  
Wellness1125 %12,36 %  
Akce pro rodiny s dětmi1022,73 %11,24 %  
Jiné818,18 %8,99 %  
Kulturní akce613,64 %6,74 %  
Cykloturistika511,36 %5,62 %  
Poznávací turistika49,09 %4,49 %  
Sportovní akce24,55 %2,25 %  
Církevní turistika24,55 %2,25 %  
nic jsem nehledal12,27 %1,12 %  
Venkovská turistika12,27 %1,12 %  

Graf

12. Co by se mělo dle Vašeho názoru změnit/zlepšit v rámci turistického ruchu města Tábor?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...tak už je to dlouho co jsme tam trávili dovolené, nevim co tam dnes je a není, ale nějaké adrenalinové centrum nebo Aquapark byt tam být měl.

akce pro rodiny s dětmi

doprava

infocentra

Informovanost směrem k cílové skupině. Čili více propracovat aktivní marketing, namísto pasivního

Je tam mrtvo

Kulturní vyžití pro všechny generace...

Lepsi komunikace v cizich jazycich (navesti, cedule, atd - mely by byt min take v Anglickem jazyce)

lepsi komunikace v cizim - Anglickem jazyce vice cyklostezky a stezky na koleckove brusle (outdoor aktivity) a take souvisejici sluzby (obcerstveni po trase, odpocinkova mista apod).

lepší propagace!

lepší propagace? není o něm slyšet

Myslím si, že město Tábor je "táhne" řady turistů. Má co nabídnout a proto je velmi důležité si uvědomit jak je cestovní ruch pro toto město důležitý. Žádný krok zpět, kupředu!

myslím si, že všechno je v pořádku

nejsem si ničeho vědoma

nevím, nikdo mě s informacemi o Táboře neoslovil

nic

Opravit některé budovy ve městě, více kulturních akcí, renovace Kina.

parkovací místa - v Táboře je málo parkovacích míst, a navíc jsou i dost drahá

parkování

Podpora drobných obchodníků v historickém centru.Středověké aktivity v turistické sezoně.

propagace

propagace akcí

v centru není dostatek parkovacích míst

Vice interaktivnich prezentaci ve meste. Tzn. Zabavnou formou prezentovat historicke objekty nebo mista. Zapoji-li se navstevnik - napr. skladani puzzle nebo vyplneni jednoducheho kvizu, lepe si objekt / misto zapamatuje. Dale vetsi provazanost se soukromymi subjekty. Napr aby hotely a restaurace nezapominaly ke sve nabidce pripojit i informace o meste Tabor a naopak aby Infocentrum (nebo Radnice) byli maximalne flexibilni a poskytovaly soukromym subjektum dostatecne informace pro jejich navstevniky. Aby spolu zkratka vic komunikovaly.

vice kulturnich a spolecenskych akci vice akci pro rodiny s detmi nabidka sluzeb vecer a o vikendech

více restaurací a kaváren pro rodiny s dětmi

vice Tabor propagovat mimo Tabor

vizuální profil města

13. Uvažujete o návštěvě Tábora?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1155 %12,36 %  
Ano945 %10,11 %  

Graf

14. Co Vás k tomu přimělo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Historický potenciál města444,44 %4,49 %  
Obchodní jednání /konference111,11 %1,12 %  
Kulturní vyžití111,11 %1,12 %  
tento dotazník111,11 %1,12 %  
Rodinné záležitosti111,11 %1,12 %  
sex111,11 %1,12 %  

Graf

15. Hledal/a jste informace o místních památkách / zajímavostech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 16, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5966,29 %66,29 %  
Ano3033,71 %33,71 %  

Graf

16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet – webové stránky2686,67 %29,21 %  
Infocentrum1136,67 %12,36 %  
Od známých930 %10,11 %  
Jinak310 %3,37 %  
Sociální síť Facebook26,67 %2,25 %  
Veletrh cestovního ruchu13,33 %1,12 %  

Graf

17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Dostatečné1.1670.472
Zajímavé1.1670.539
Přehledné0.8330.539
Aktuální0.6330.699

Graf

18. Jaká zlepšení byste navrhnul pro zlepšení prezentace / komunikace města Tábora?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

...

...nic mě teď nenapadá ;)

akraktivnější web stránky

aktivnejsi komunikace na strankach Facebook. Lepsi prezentace mesta na veletrzich / vystavach. Tabor musi byt videt nejen v Tabore ale i mimo Tabor. Mozna i propojenost komunikace s jinymi mesti - treba Cesky Krumlov, ktere jsou na trase Praha - Jizni Cechy. Do C. Krumlova jezdi spousta turistu a mohli by mit po trase zastavku v Tabore. Rozhodne by taky mela komunikace byt lepe vedena v cizich jazycich.

by vice aktivni na Socialni siti Facebook

Celkovou koncepci CI města, aby působilo synergicky směrem k cílové skupině. Za vzor bych uvedl například CI Zlína, Ostravy...

facebook

Interaktivitu

internet

Komunikace by mela byt intenzivnejsi - a to nejen v ramci CR, ale take v zahranici. Tabor ma na to, aby se stal stejne oblibenym mistem jako treba Cesky Krumlov. Je treba jen najit silnou stranku (objekt / udalost), a na ni postavit kampan. Tabor ma mnoho zajimavosti, ale zadnou 1 vyjimecnou, na ktere by se dalo stavet. Nebo mozna ano, ale z marketingove komunikace mesta to neni videt, ktera / co by tou "atrakci c. 1" melo byt.

Komunikace je smes vsehomozneho - ale predevsim toho co nabizi kazde dalsi mesto. Treba Liberec ma vez, Praha Hradcany, Krumlov zamek, C. Budejovice Hlubokou... Chce to nejaky "tahak" - neco nej co neni nikde jinde a to komunikovat. Take vyraznejsi komunikace na Facebooku.

marketingová komunikace mě nedostihla, napravit

nemůžu posoudit, zatím mám doporučení pouze od přátel a dalším vyhledáváním informací o městě jsem se ještě nezabývala

Netuším.

nevidel jsem nikde zminku v mediich ani nepamatuju...

nevim

nevím

nic bych nezlepšoval

o Táboře jsem nikdy neuvažovala jako o zajímavé turistické destinaci, nevím, co se tam nachází, takže ani nevím, co zlepšit.

parkování, úklid města

Televize, Radio

Třeba více upoutávat lidi u radia

výměnu městských zastupitelů

Vždy je co zlepšovat , každému vyhovuje jiný způsob prezentace.Někdy není naškodu trochu opisovat od evropských turistických stálic.

webová prezentace víc kulturních akcí - koncerty na náměstí, letní kino, trhy kulturní akce spojené s historií

zadne

zlepšení cestovního ruchu, prezentace města....

zlepšení parkování

žádné...

žádnou komunikaci města v oblasti turistiky jsem nezaznamenal


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. V jakém kraji je Vaše bydliště?

  • odpověď Jihočeský:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Infocentrum na otázku 16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?

5. Jak obvykle vybíráte svou destinaci?

  • odpověď Doporučení známých:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Infocentrum na otázku 16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?

6. Navštívili jste již město Tábor?

  • odpověď Ne:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Uvažujete o návštěvě Tábora?

15. Hledal/a jste informace o místních památkách / zajímavostech?

  • odpověď Ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Infocentrum na otázku 16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktuální=0 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktuální=1 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostatečné=1 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné=0 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné=1 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavé=1 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavé=2 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet – webové stránky na otázku 16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?
  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 13. Uvažujete o návštěvě Tábora?

16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?

  • odpověď Internet – webové stránky:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aktuální=0 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Infocentrum na otázku 16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehledné=0 na otázku 17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví ?

2. V jakém kraji je Vaše bydliště?

3. Jaký je Váš věk ?

5. Jak obvykle vybíráte svou destinaci?

6. Navštívili jste již město Tábor?

7. Váš pobyt trval:

8. Co bylo důvodem Vaší návštěvy?

9. Co Vás motivovalo k návštěvě města Tábor?

11. Které aktivity jste při své návštěvě(ách) města postrádal/a?

13. Uvažujete o návštěvě Tábora?

15. Hledal/a jste informace o místních památkách / zajímavostech?

16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?

17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví ?

2. V jakém kraji je Vaše bydliště?

3. Jaký je Váš věk ?

5. Jak obvykle vybíráte svou destinaci?

6. Navštívili jste již město Tábor?

7. Váš pobyt trval:

8. Co bylo důvodem Vaší návštěvy?

9. Co Vás motivovalo k návštěvě města Tábor?

11. Které aktivity jste při své návštěvě(ách) města postrádal/a?

13. Uvažujete o návštěvě Tábora?

15. Hledal/a jste informace o místních památkách / zajímavostech?

16. Kde / jak jste hledal/a informace o místních památkách a zajímavostech?

17. Informace, které jste měl/a k dispozici byly pro Vás:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Svobodná, N.Analýza marketingová komunikace města Tábor. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-marketingova-komunik.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.