Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové kampaně 6. Plesu Fakulty Humanitních studií UK

Analýza marketingové kampaně 6. Plesu Fakulty Humanitních studií UK

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adela Piatková
Šetření:13. 03. 2013 - 03. 04. 2013
Počet respondentů:137
Počet otázek (max/průměr):12 / 11.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:36
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník bude slúžiť k zhodnoteniu kampane plesu Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy v Prahe a taktiež k moje bakalárskej práci. Nakoľko je dotazník pomerne úzko zameraný poprosím o vyplnenie tohoto dotazníku predovšetkým študentov Fakulty humanitních studií, alebo inej fakulty Univerzity Karlovy v Prahe. 

 

Za vyplnenie ďakujem,

Adela Piatková

Odpovědi respondentů

1. Jste studentem/studentkou FHS UK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12591,24 %91,24 %  
Ne107,3 %7,3 %  
Jsem studentem/studentkou zájmového kurzu CŽV21,46 %1,46 %  

Graf

2. Ve kterém ročníku na FHS UK momentálně studujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V prvním ročníku bakalářského studia3828,15 %27,74 %  
Ve třetí ročníku bakalářského studia3324,44 %24,09 %  
Ve druhém ročníku bakalářského studia2518,52 %18,25 %  
Ve čtvrtý ročníku bakalářského studia128,89 %8,76 %  
Ve druhý ročníku magisterského studia85,93 %5,84 %  
Nejsem studentem/studentkou FHS UK42,96 %2,92 %  
Ve třetí ročníku magisterského studia32,22 %2,19 %  
Jsem studentem/studentkou zájmového kurzu CŽV21,48 %1,46 %  
V první ročníku magisterského studia21,48 %1,46 %  
Třetí ročník bakalářského studia10,74 %0,73 %  
makam u lopaty10,74 %0,73 %  
Studovala jsem na FHS UK10,74 %0,73 %  
Do 2/2013 CŽV10,74 %0,73 %  
jsem absolvent bakalářského studia 10,74 %0,73 %  
V prvním ročníku doktorského studia10,74 %0,73 %  
přerušené studium10,74 %0,73 %  
ne10,74 %0,73 %  

Graf

3. Byli jste na 6. Plesu FHS UK, který se konal 8.3.2013 a po kolikáté jste byl/a na plesu FHS UK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne9770,8 %70,8 %  
Ano- poprvé1913,87 %13,87 %  
Ano- potřetí (nebo více)1510,95 %10,95 %  
Ano- podruhé64,38 %4,38 %  

Graf

4. Odkud jste se o 6. Plesu FHS UK dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z facebooku8360,58 %60,58 %  
Z plakátů v Jinonicích6547,45 %47,45 %  
Z pozvánky rozeslané studijním oddělením FHS UK4230,66 %30,66 %  
Od kamarádů/kamarádek3324,09 %24,09 %  
Z webu Studentů FHS1712,41 %12,41 %  
Z iHumru107,3 %7,3 %  
O plese jsem nevěděl/a42,92 %2,92 %  
od členů spolku10,73 %0,73 %  
Organizátor10,73 %0,73 %  
o plese vím a chystala jsem se na něj10,73 %0,73 %  
Těšil jsem se na něj od poslední minuty loňského plesu10,73 %0,73 %  
Krátká prezentace na přednášce10,73 %0,73 %  
o plese jsem věděla, ale vlastně nevím odkud10,73 %0,73 %  
Účastnil jsem se organizace10,73 %0,73 %  
Z filmového klubu FHS10,73 %0,73 %  

Graf

5. Viděli jste plakát 6. Plesu FHS UK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10778,1 %78,1 %  
Ne3021,9 %21,9 %  

Graf

6. Jak na vás působil plakát 6. Plesu FHS UK?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
pozitivně vs. negativně2-1-0-1-2-0.8220.892

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

7. Viděli jste videoupoutávku 6. Plesu FHS UK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8562,04 %62,04 %  
Ano5237,96 %37,96 %  

Graf

8. Jak na vás působila videoupoutávka 6. Plesu FHS UK?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
pozitivně vs. negativně2-1-0-1-2-0.2381.443

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Sledovali jste web 6. Plesu FHS UK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5338,69 %38,69 %  
Sledoval/a jsem facebookovou událost5338,69 %38,69 %  
Nevěděl/a jsem, že ples má vlastní web4633,58 %33,58 %  
Ano1410,22 %10,22 %  

Graf

10. Jak hodnotíte viditelnost plakátů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Viděl/a jsem plakát v Jinonicích, bylo je vidět dostatečně7151,82 %51,82 %  
Plakát jsem viděl/a jen v elektronické podobě na internetu (facebook, web Studentů FHS, web plesu…)3021,9 %21,9 %  
Plakát jsem vůbec neviděl/a2316,79 %16,79 %  
Viděl/a jsem plakát v Jinonicích, nebyli však dostatečně viditelné139,49 %9,49 %  
Plakáty by bylo potřebné rozvěšet i jinde96,57 %6,57 %  
Nepohybovala jsem se v Jinonicích v čase, když byli plakáty vyvěšeny10,73 %0,73 %  
Plakát jsem viděla na FB i v Jinonicích.10,73 %0,73 %  
neměla jsem příliš času si všímat10,73 %0,73 %  
jestli jsem ten plakát viděla, tak se nepamatuju, takže mě asi nezaujal10,73 %0,73 %  
plakáty nebylY !!!!!10,73 %0,73 %  

Graf

11. Co nejvíce ovlivnilo vaše rozhodnutí jít na 6. Ples FHS UK?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na plese jsem nebyl/a9670,07 %70,07 %  
Lákala mě zábava s kamarády/spolužáky3021,9 %21,9 %  
Chtěl/a jsem poznat nové lidi64,38 %4,38 %  
Zaujal mě program plesu42,92 %2,92 %  
Na plese jsem nebyl21,46 %1,46 %  
je to tradice10,73 %0,73 %  
pracoval jsem tam10,73 %0,73 %  
Nevynechala jsem zatím ani jeden ročník plesů.10,73 %0,73 %  
poznání studentů kolegů, mám ráda plesy, zpříjemnění studia10,73 %0,73 %  
Na žádost partnera/ky10,73 %0,73 %  
pozvání pořadatelky a možnost zábavy zadarmo, když trochu pomůžu10,73 %0,73 %  
Po dlouhé době si zatancovat s přítelem10,73 %0,73 %  
Neprozřetelně jsem to slíbil.10,73 %0,73 %  
Mám ráda plesy a ráda tancuji10,73 %0,73 %  
na 5.ročníku bylo skvěle, tak jsem chtela jít tenhle rok taky10,73 %0,73 %  

Graf

12. Co nejvíce ovlivnilo vaše rozhodnutí na 6. Ples FHS UK nejít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Z nedostatku času4532,85 %32,85 %  
Na plese jsem byl/a3626,28 %26,28 %  
Neměl/a jsem s kým jít2417,52 %17,52 %  
Z viděné propagace mi ples nepřišel jako zajímavá akce1611,68 %11,68 %  
Nemám rád/a společenské akce1510,95 %10,95 %  
O plese jsem nevěděl/a42,92 %2,92 %  
knoflíky10,73 %0,73 %  
nastydl mi zadek10,73 %0,73 %  
Z důvodu jiné akce10,73 %0,73 %  
ale já tam šel...10,73 %0,73 %  
pobyt v zahraničí10,73 %0,73 %  
Neměla jsem vhodné šaty10,73 %0,73 %  
Do poslení chvíle jsem chtěla na ples jít, ale nakonec rozhodly rodiné důvody a to, že jdu následující dva víkendy na jiné plesy, kam už mám koupené lístky. Ale plesy FHS patří vždy k nejlepším, dobře se na nich zatancuje a je skvělá tombola.10,73 %0,73 %  
termín plesu - uvítal bych raději leden/únor (tzn. "plesové období")10,73 %0,73 %  
nebyla jsem v tu chvíli v Praze 10,73 %0,73 %  
malý sál10,73 %0,73 %  
pracovně mimo Prahu10,73 %0,73 %  
nedostatek peněz10,73 %0,73 %  
na ples som chcela ísť, no bohužiaľ som sa nenachádzala v Prahe10,73 %0,73 %  
místo plesu bylo moc hezké10,73 %0,73 %  
neslyšela jsem dobré reference od jiných studentů, většinou spíš negativní, tak jsem se rozhodla za to neutrácet10,73 %0,73 %  
Ples mě prostě nelákal, dala jsem přednost jiným plesům nebo společenským příležitostem. 10,73 %0,73 %  
vysoká cena vstupenek10,73 %0,73 %  
Nerad nosím oblek.10,73 %0,73 %  
nezajímavý program10,73 %0,73 %  
+ cena vstupenky10,73 %0,73 %  
na FHS neznám příliš lidí10,73 %0,73 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Odkud jste se o 6. Plesu FHS UK dozvěděli?

  • odpověď Z facebooku:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z webu Studentů FHS na otázku 4. Odkud jste se o 6. Plesu FHS UK dozvěděli?

5. Viděli jste plakát 6. Plesu FHS UK?

  • odpověď Ne:
    • 4.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plakát jsem vůbec neviděl/a na otázku 10. Jak hodnotíte viditelnost plakátů?

7. Viděli jste videoupoutávku 6. Plesu FHS UK?

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pozitivně [2-1-0-1-2] negativně: -2 na otázku 8. Jak na vás působila videoupoutávka 6. Plesu FHS UK?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi pozitivně [2-1-0-1-2] negativně: -1 na otázku 8. Jak na vás působila videoupoutávka 6. Plesu FHS UK?
  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ve druhém ročníku bakalářského studia na otázku 2. Ve kterém ročníku na FHS UK momentálně studujete?

12. Co nejvíce ovlivnilo vaše rozhodnutí na 6. Ples FHS UK nejít?

  • odpověď Na plese jsem byl/a:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano- potřetí (nebo více) na otázku 3. Byli jste na 6. Plesu FHS UK, který se konal 8.3.2013 a po kolikáté jste byl/a na plesu FHS UK?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste studentem/studentkou FHS UK?

2. Ve kterém ročníku na FHS UK momentálně studujete?

3. Byli jste na 6. Plesu FHS UK, který se konal 8.3.2013 a po kolikáté jste byl/a na plesu FHS UK?

4. Odkud jste se o 6. Plesu FHS UK dozvěděli?

5. Viděli jste plakát 6. Plesu FHS UK?

6. Jak na vás působil plakát 6. Plesu FHS UK?

7. Viděli jste videoupoutávku 6. Plesu FHS UK?

8. Jak na vás působila videoupoutávka 6. Plesu FHS UK?

9. Sledovali jste web 6. Plesu FHS UK?

10. Jak hodnotíte viditelnost plakátů?

11. Co nejvíce ovlivnilo vaše rozhodnutí jít na 6. Ples FHS UK?

12. Co nejvíce ovlivnilo vaše rozhodnutí na 6. Ples FHS UK nejít?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste studentem/studentkou FHS UK?

2. Ve kterém ročníku na FHS UK momentálně studujete?

3. Byli jste na 6. Plesu FHS UK, který se konal 8.3.2013 a po kolikáté jste byl/a na plesu FHS UK?

4. Odkud jste se o 6. Plesu FHS UK dozvěděli?

5. Viděli jste plakát 6. Plesu FHS UK?

6. Jak na vás působil plakát 6. Plesu FHS UK?

7. Viděli jste videoupoutávku 6. Plesu FHS UK?

8. Jak na vás působila videoupoutávka 6. Plesu FHS UK?

9. Sledovali jste web 6. Plesu FHS UK?

10. Jak hodnotíte viditelnost plakátů?

11. Co nejvíce ovlivnilo vaše rozhodnutí jít na 6. Ples FHS UK?

12. Co nejvíce ovlivnilo vaše rozhodnutí na 6. Ples FHS UK nejít?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Piatková, A.Analýza marketingové kampaně 6. Plesu Fakulty Humanitních studií UK (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://analyza-marketingove-kampane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.