Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové strategie společnosti Kofola, a.s.

Analýza marketingové strategie společnosti Kofola, a.s.

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Dřímalová
Šetření:21. 03. 2012 - 28. 03. 2012
Počet respondentů:253
Počet otázek (max/průměr):25 / 22.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den, 

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který bude použit pro mou diplomovou práci. Cíl dotazníku je analyzovat správnost nastavení marketingové strategie společnosti Kofola, a.s. Vyplění dotazníku Vám bude trvat několik minut. Předem všem moc děkuju za vyplnění.

Bc. Lucie Dřímalová

Odpovědi respondentů

1. Záleží Vám na dodržování zdravého životního stylu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano17970,75 %70,75 %  
ne3714,62 %14,62 %  
nevím3714,62 %14,62 %  

Graf

2. Preferujete výrobky české značky?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14557,31 %57,31 %  
ne7529,64 %29,64 %  
nevím3313,04 %13,04 %  

Graf

3. Jaký typ nealkoholického nápoje pijete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neslazené14356,52 %56,52 %  
Slazené11043,48 %43,48 %  

Graf

4. Jaký typ nealkoholického nápoje máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slazené16264,03 %64,03 %  
Neslazené9135,97 %35,97 %  

Graf

5. Co je pro Vás důležité při výběru značky nealkoholického nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť16264,03 %64,03 %  
Kvalita3915,42 %15,42 %  
Cena3614,23 %14,23 %  
Velikost balení31,19 %1,19 %  
Obal20,79 %0,79 %  
Složení10,4 %0,4 %  
poměr Cena/Kvalita/Chuť10,4 %0,4 %  
piju vodu z kohoutku10,4 %0,4 %  
neobsahuje umělá sladidla ! a pak Cena.10,4 %0,4 %  
osobní zkušenost10,4 %0,4 %  
vše výše uvedené10,4 %0,4 %  
poměr cena a velikost balení a hlavně chuť a z čeho se skládá (nepije vody např. s aspartamem)10,4 %0,4 %  
cena a chuť10,4 %0,4 %  
chuť a obsah cukru10,4 %0,4 %  
vše dohromady10,4 %0,4 %  
Všechno10,4 %0,4 %  

Graf

6. Kupujete výrobky značky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 22, Nevímotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano22187,35 %87,35 %  
Ne3011,86 %11,86 %  
Nevím20,79 %0,79 %  

Graf

7. Jaké výrobky značky Kofola nakupujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kofola15268,78 %60,08 %  
Rajec4118,55 %16,21 %  
Kofola bez cukru135,88 %5,14 %  
Top Topic62,71 %2,37 %  
Jupí52,26 %1,98 %  
Pickwick tea31,36 %1,19 %  
kofola, rajec10,45 %0,4 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete výrobky značky Kofola?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Supermarket 15369,23 %60,47 %  
Restaurace a bar5223,53 %20,55 %  
Malý obchod114,98 %4,35 %  
Automat20,9 %0,79 %  
prodejna Kofoly a.s.10,45 %0,4 %  
školní bufet10,45 %0,4 %  
restaurace, supermarket10,45 %0,4 %  

Graf

9. Jakou velikost balení výrobků značky Kofola nejvíce kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2l11150,23 %43,87 %  
0,5l4520,36 %17,79 %  
1,5l3917,65 %15,42 %  
0,33l156,79 %5,93 %  
1l114,98 %4,35 %  

Graf

10. Je pro Vás cena rozhodující při výběru balení?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16775,57 %66,01 %  
ne3616,29 %14,23 %  
nevím188,14 %7,11 %  

Graf

11. Jak hodnotíte cenu výrobků značky Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný9342,08 %36,76 %  
dobrý9141,18 %35,97 %  
výborný188,14 %7,11 %  
dostatečný156,79 %5,93 %  
nedostatečný41,81 %1,58 %  

Graf

12. Jste spokojeni s výrobky značky Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný10647,96 %41,9 %  
chvalitebný10045,25 %39,53 %  
dobrý135,88 %5,14 %  
dostatečný20,9 %0,79 %  

Graf

13. Jste spokojeni s poměrem kvality a ceny u výrobků značky Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný11150,23 %43,87 %  
výborný5223,53 %20,55 %  
dobrý5123,08 %20,16 %  
dostatečný62,71 %2,37 %  
nedostatečný10,45 %0,4 %  

Graf

14. Jak hodnotíte reklamy výrobků značky Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný14163,8 %55,73 %  
chvalitebný5323,98 %20,95 %  
dobrý2310,41 %9,09 %  
dostatečný41,81 %1,58 %  

Graf

15. Jste spokojeni s dostupnými informacemi o výrobcích značky Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný9442,53 %37,15 %  
dobrý5826,24 %22,92 %  
výborný5323,98 %20,95 %  
dostatečný156,79 %5,93 %  
nedostatečný10,45 %0,4 %  

Graf

16. Jak hodnotíte čepovanou Kofolu oproti balené?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný15971,95 %62,85 %  
chvalitebný4620,81 %18,18 %  
dobrý135,88 %5,14 %  
dostatečný31,36 %1,19 %  

Graf

17. Jste spokojeni s obalem a balením výrobků značky Kofola?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný10748,42 %42,29 %  
chvalitebný9040,72 %35,57 %  
dobrý229,95 %8,7 %  
dostatečný20,9 %0,79 %  

Graf

18. Jste spokojeni s dostupností výrobků značky Kofola v restauracích a barech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný8036,2 %31,62 %  
výborný5524,89 %21,74 %  
dobrý5424,43 %21,34 %  
dostatečný2410,86 %9,49 %  
nedostatečný83,62 %3,16 %  

Graf

19. Jste spokojeni s dostupností výrobků značky Kofola v obchodech?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný13259,73 %52,17 %  
chvalitebný6529,41 %25,69 %  
dobrý219,5 %8,3 %  
dostatečný20,9 %0,79 %  
nedostatečný10,45 %0,4 %  

Graf

20. V čem spatřujete výhody výrobků značky Kofola oproti konkurenci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

asfd

cena

cena

cena

cena, český výrobek

cena, český výrobek

co se týče přímo nápoje Kofola, tak v její nezaměnitelné chuti a proto si myslím, že je tak populární.

CZECH MADE

česká tradice

česká výroba, jiná vlastní chuť

Česká značka

česká značka

česká značka s tradicí

česká značka, dlouhodobá tradice

česká značka, je čepovaná

česká značka, která má tradici

česká značka, lepší chuť, míň cukru

česká značka, tradice, chuť

český a poměrně levný produkt, není tak sladký, jako pepsi a cocacola

český výrobce s tradicí --> určitá nostalgie starších ročníků a zvědavost mladších po tom co mají naši rodiče rádi :)

český výrobek

český výrobek

český výrobek

český výrobek, specifická výborná chut

český výrobek, tradice

dobrá chuť

dobrá chuť, rozumná cena, velmi výborná chuť čepované kofoly

dobré reklamy

Doma vyrobené (ne dovoz).

domácí produkt, lepší než např. coca-cola, levnější

Domácí značka, dlouholetá tradice

chut ceska

chuť

chut

chuť

chuť

chuť

chuť a český výrobek

chuť a marketing

chut, česká značka, kvalita

Chuť.

chutná mi i přesto, že je sladká a s bublinkama

chutná mi více než ,,kofotiny"

chuťově výraznější

Je dobrá

Je dobrá a cenově přijatelná

je osviezujuca a menej sladka ako Coca cola (Pepsi)

je to česká značka

je to česká značka a většina restaurací nenačepuje coca colu.

Je to Krnovska firma :) a hlavne je od Kofoly vse chutnejsi :)

Je to typická česká značka s dlouholetou tradicii, není tak odporně sladká jako její konkurence a dokonce nemusí měnit recepturu, protože neobsahuje rakovinotvorné látky :-)

Jedinečná chuť; originální, účinná reklama

jedná se o český výrobek; dlouhá tradice

Jsou české a mají zde dlouholetou tradici

Když jí miluješ není co řešit!! :)

Kofola je v restauracích a barech nejčastěji dostupná, ostatní ani moc ne.

kvalita,

Lepší chuť

lepší chuť

lepší chuť než pepsi, snad i méně slazena, kofola má vždy zajímavé a nápadité reklamy

lepší chuť, český výrobek, nižší cena

Lepší chuť, tradice, "kofola je cool"

lepší chuť,lepší obal,někdy i lepší cena, lepší reklama,prostě nejlepší!:D

levnejší, česká značka, čepovaná kofola

míň cukru v nápojích

ne tak sladká jako coca-cola, je prostě lepší

neí tak přeslazená a výrazně perlivá...a je to česká kvalita

několikaletá tradice a méně sladká chuť

není až tak sladká, hodně druhů produktů

Nikdy bych nevyměnila Kofolu za Coca colu, Kofola má svou výjimečnou chuť.

odlišné chuti Kofoly

Originální chutě

Podpora českého trhu a nostalgická příchuť dětství.

především chuť

Převážně v tom, že Kofola je český výrobce.

skvělá reklama - hlavně ta vánoční

skvělé tv reklamy, nižší cena oproti např. Coca-Cole

specifická chuť

specifická chuť Kofoly

specifická chuť, např. k rumu se hodí podle mě lépe než coca-cola...:)

Stále stejná chuť, nenahraditelná, nenapodobitelná chuť Kofoly

Su na ňu zvyklé.

točená - rozšířenost, cena

Tradice

Tradice

Tradice

tradice - nápoje Kofola

Tradice značky

tradice, česká značka, nápad v reklamě

Tradice, česká značka, originální chuť

tradice, český výrobek

tradice, chuť, dobré reklamy, cena

tradice, receptura, dobré jméno, výborné reklamy

Tradice.

tradiční česká značka, ne tak sladká jako ostatní podobné produkty, občas cena (někdy je ale vyšší oproti konkurenci, záleží na akcích prodeje)

tradiční český výrobek, výborná chuť

tuzemský výrobce; Kofola není tak sladká jako např. Coca Cola; Kofola je v restauracích čepovaná

v chuti

V chuti, v kvalitě výrobku

V chuti, v reklamě, v ceně.

v jejich kvalitě a chuti

v restauracích - cenová dostupnost, super záměr točená kofola :-))), ale chtělo by to rozšířit do více restaurací

výjimečná chuť

Žádné nevidím jen možná že je to česká firma a je z Krnova :D

že je to český výrobek specifická a originální chuť

21. Z jakého důvodu byste koupili výrobky značky Kofola?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Abych se napil

cena

cena

cena, chuť

cenová dostupnost, chuť

český výrobce, dobrá chuť (hlavně čepovaná kofola)

český výrobek

český výrobek, dobrá chuť

Dětem na narozeninovou oslavu, vánoce atd.

Díky oblíbenosti chutě nápoje Kofola.

dobrá cena odpovídaná dobré kvalitě

domácí produkt, lepší než např. coca-cola, levnější

chuť

chuť

chuť

chuť

chuť

chuť

chuť

Chuť nápojů.

chuť,

chut, cena

chuť, cena, česká značka

Chuť, dostupnost, cena

Chuť, sympatie, věrnost značce

chuť, žízeň :-P

chuť,nejlepší na zahnání žízně,osvěžení

Chuť.

Chuť.

chutná

chutná mi

Chutná mi

Chutná mi

Chutná mi :P

chutnají mi

chutnají mi

chutnají mi, byly by ve slevě, byla by nová příchuť nebo soutěž pro spotřebitele

jak už jsem výše zmiňovala typická česká značka

Jejich výrobky jsou chuťově dobré.

jsem zvyklá, mám ji ráda, dobrá cena

jsou odzkoušené

kdyz je horko na terasce v lete V Praze cepovanou moc nemaji

Když ji miluješ, není co řešit...

kupuji je a nepotřebuji důvod

kupuji jen když na ni mám opravdu chuť, nebo když je za dobrou cenu, jinak dávám přednost levnějším a zdravějším vodám.

Kupuji pouze ve slevě.

Kupuji protože mi chutnají, ale začnu dávat přednost výrobkům s nižším obsahem cukru (kofola bez cukru).

kvalita, cena

kvalita, důvěra v tuto značku,

má dobré reklamy

Mám na ni chuť. Různé příležitosti oslav.

miň cukru, lepší chuť

na doporučení

Najdu variantu, která mi vyhovuje (bez sladidel) za ještě celkem slušnou cenu.

nevím o žádném konkrétním důvodu. řídím se dle chuti.

nižší cena

oslava, jen tak na chuť, v hospodě

Osvedčený výrobok

Podpora domácí produkce

podpořit české výrobky, chuť (ta se ale změnila, dřív byla malinko lepší cca 7-8 let zpátky)

preto, že ich mám rada

Pro jejich chuť

pro lepší požitek z chuti

Pro občerstvení, oslavy

Protože je z Krnova, kvůli chuti, lepší reklamy jak konkurence, občas soutěže např. o prasátka atd.

Protože má jedinečnou chuť

protože mám žízeň :-D

protože mi chutná a jsem na ni zvyklá

protože mi chutná víc než jiné slazené nápoje

Protože mi chutnají

Protože mi chutnají a mají i dobrou cenu (hlavně čepovaná Kofola)

protože mi kofola chutná více než kolové nápoje jiných výrobců

sadfs

SKvělá chuť

specifická chuť

Su na ňu zvyklé.

sympatičnost značky

špecificka chut

věrnost značce, chuť na čepovanou kofolu

Většinou na nějakou párty či oslavu

viz. ot. 20

viz. otazka c. 20. (Je to Krnovska firma :) a hlavne je od Kofoly vse chutnejsi :))

Vybírám podle vlastní chuti.

výborná chuť

Výborná chuť

z důvodu specifické chuti

znám je a jsou dobré

Znám je dobře (hlavně tedy přímo Kofolu), v rodině je oblíbená, cena je únosná a mají dobré akce/slevy.

zvyk

zvyk, chuť

žízeň

22. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19577,08 %77,08 %  
Muž5822,92 %22,92 %  

Graf

23. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 30let20982,61 %82,61 %  
Do 20let228,7 %8,7 %  
Do 40let124,74 %4,74 %  
Do 50let72,77 %2,77 %  
Do 60let31,19 %1,19 %  

Graf

24. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské12850,59 %50,59 %  
Střední11143,87 %43,87 %  
Základní93,56 %3,56 %  
Vyučený51,98 %1,98 %  

Graf

25. Jaký je průměrný příjem jednoho člena Vaší domácnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 15 000Kč8837,77 %34,78 %  
Do 20 000Kč5624,03 %22,13 %  
Nad 20 000Kč4117,6 %16,21 %  
Do 10 000Kč3615,45 %14,23 %  
Do 5 000Kč125,15 %4,74 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jaký typ nealkoholického nápoje pijete nejvíce?

  • odpověď Neslazené:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Neslazené na otázku 4. Jaký typ nealkoholického nápoje máte nejraději?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola bez cukru na otázku 7. Jaké výrobky značky Kofola nakupujete nejčastěji?

8. Kde nejčastěji nakupujete výrobky značky Kofola?

  • odpověď Supermarket :
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola bez cukru na otázku 7. Jaké výrobky značky Kofola nakupujete nejčastěji?

9. Jakou velikost balení výrobků značky Kofola nejvíce kupujete?

  • odpověď 2l:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola bez cukru na otázku 7. Jaké výrobky značky Kofola nakupujete nejčastěji?

10. Je pro Vás cena rozhodující při výběru balení?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dostatečný na otázku 11. Jak hodnotíte cenu výrobků značky Kofola?

14. Jak hodnotíte reklamy výrobků značky Kofola?

  • odpověď výborný:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 15. Jste spokojeni s dostupnými informacemi o výrobcích značky Kofola?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Záleží Vám na dodržování zdravého životního stylu?

2. Preferujete výrobky české značky?

3. Jaký typ nealkoholického nápoje pijete nejvíce?

4. Jaký typ nealkoholického nápoje máte nejraději?

5. Co je pro Vás důležité při výběru značky nealkoholického nápoje?

6. Kupujete výrobky značky Kofola?

7. Jaké výrobky značky Kofola nakupujete nejčastěji?

8. Kde nejčastěji nakupujete výrobky značky Kofola?

9. Jakou velikost balení výrobků značky Kofola nejvíce kupujete?

10. Je pro Vás cena rozhodující při výběru balení?

11. Jak hodnotíte cenu výrobků značky Kofola?

12. Jste spokojeni s výrobky značky Kofola?

13. Jste spokojeni s poměrem kvality a ceny u výrobků značky Kofola?

14. Jak hodnotíte reklamy výrobků značky Kofola?

15. Jste spokojeni s dostupnými informacemi o výrobcích značky Kofola?

16. Jak hodnotíte čepovanou Kofolu oproti balené?

17. Jste spokojeni s obalem a balením výrobků značky Kofola?

18. Jste spokojeni s dostupností výrobků značky Kofola v restauracích a barech?

19. Jste spokojeni s dostupností výrobků značky Kofola v obchodech?

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Kolik je Vám let?

24. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

25. Jaký je průměrný příjem jednoho člena Vaší domácnosti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Záleží Vám na dodržování zdravého životního stylu?

2. Preferujete výrobky české značky?

3. Jaký typ nealkoholického nápoje pijete nejvíce?

4. Jaký typ nealkoholického nápoje máte nejraději?

5. Co je pro Vás důležité při výběru značky nealkoholického nápoje?

6. Kupujete výrobky značky Kofola?

7. Jaké výrobky značky Kofola nakupujete nejčastěji?

8. Kde nejčastěji nakupujete výrobky značky Kofola?

9. Jakou velikost balení výrobků značky Kofola nejvíce kupujete?

10. Je pro Vás cena rozhodující při výběru balení?

11. Jak hodnotíte cenu výrobků značky Kofola?

12. Jste spokojeni s výrobky značky Kofola?

13. Jste spokojeni s poměrem kvality a ceny u výrobků značky Kofola?

14. Jak hodnotíte reklamy výrobků značky Kofola?

15. Jste spokojeni s dostupnými informacemi o výrobcích značky Kofola?

16. Jak hodnotíte čepovanou Kofolu oproti balené?

17. Jste spokojeni s obalem a balením výrobků značky Kofola?

18. Jste spokojeni s dostupností výrobků značky Kofola v restauracích a barech?

19. Jste spokojeni s dostupností výrobků značky Kofola v obchodech?

22. Jaké je Vaše pohlaví?

23. Kolik je Vám let?

24. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?

25. Jaký je průměrný příjem jednoho člena Vaší domácnosti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Dřímalová, L.Analýza marketingové strategie společnosti Kofola, a.s. (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-marketingove-strateg.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.