Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks

Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Justová
Šetření:14. 12. 2010 - 15. 12. 2010
Počet respondentů:34
Počet otázek (max/průměr):14 / 11.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 

 

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který použiji při vypracování mé bakalářské práce na téma "Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks". 

Dotazníkem se snažím zjistit, jak úspěšná je strategie společnosti Starbucks na českém trhu.

 

Děkuji,

 

Eva Justová

 

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3088,24 %88,24 %  
ne411,76 %11,76 %  

Graf

2. Jakým způsobem vnímáte marketingovou komunikaci (reklamu) společnostiStarbucks?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

Asi nejaká reklama v novinách, dobre, bola pekná.

Asi nějaká reklama v televizi? Nevím, nevybavuji si to.

Asi nijak.

Jde mimo mě.

kladně

málo viditelnou

moc o nich neslyším (možná proto, že kávu nepiji)

Možná jsem narazil na reklamu v časopise, nebo nějaký článek na internetu.

Na žádnou jsem asi nenarazila.

nevím

nevím

Nevím, nenarazila jsem na ni.

Nevnímám

nevnímám

Nevnímám ji.

nijak

Nijak ji nevnímám.

Nijak mě neoslovuje.

Nijak nemam pocit, ze nekde inzeruji! Jedine co jsem videl byl nejaky inzerat v Prague Post, ale jen jsem si toho vsimnul a nijak ho extremne nevnimal.

popravdě jí moc nevnímám, nepozoruji

pozitivně

Při vstupu společnosti na český trh jako poměrně masivní, měla jsem pocit, že o nich slyším pořád. Ale už jsem o společnosti věděla ze svých cest do zahraničí, tak možná proto jsem to vnímala intenzivněji. Nyní už o Starbucks moc neslyším, a protože nemají prodejnu v místech kam chodím, tak sice vím, že existují, ale to je vše.

Snaha vytvořit představu že "držet v ruce kelímek starbucks je cool".

Starbucks má velice nenápadnou reklamu.

V podstate nevnímám, reklamy snad jedině v časopise a i to minimálně.

vubec ji nevnimam

vůbec, nevím o ni

Vývěsní štíty, něco proběhlo tiskem, internet.

zavedená značka, ale možná spíš pro lidi, kteří s ním mají zkušenost ze zahraničí, kde cena za jedno kafe není (podle parity?) tak vysoká... když si tam něco koupím, tak je to spíš jako odměna než běžná denní ranní káva.

3. Kde se setkáváte s marketignovou komunikací (reklamou) společnosti Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
upoutávky - směrovky s logem společnosti1963,33 %55,88 %  
jiné1343,33 %38,24 %  
workshopy26,67 %5,88 %  
soutěže13,33 %2,94 %  

Graf

4. Navštěvujete kavárny Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1963,33 %55,88 %  
ano1136,67 %32,35 %  

Graf

5. Jak často navštěvujete kavárny Starbucks?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
několikrát za rok872,73 %23,53 %  
několikrát za měsíc327,27 %8,82 %  

Graf

6. Z jakého důvodu kavárny Starbucks navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrá káva872,73 %23,53 %  
příjemné prostředí763,64 %20,59 %  
sympatický personál545,45 %14,71 %  
setkání s přáteli436,36 %11,76 %  
internet327,27 %8,82 %  
jiné218,18 %5,88 %  

Graf

7. Které další kavárny navštěvujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jinou kavárnu724,14 %20,59 %  
Costa Coffee620,69 %17,65 %  
Coffee Heaven517,24 %14,71 %  
Kávovarna (Lucerna)517,24 %14,71 %  
tu, která je poblíž, když mám chuť si dát kávu.13,45 %2,94 %  
zadnou13,45 %2,94 %  
Nenavštěvuji kavárny13,45 %2,94 %  
TCHIBO13,45 %2,94 %  
Žádnou.13,45 %2,94 %  
Kavárny nenavštěvuji.13,45 %2,94 %  
Do kaváren nechodím.13,45 %2,94 %  

Graf

8. Poměr cena/kvalita v kavárně Starbucks:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím.1448,28 %41,18 %  
Cena neodpovídá kvalitě - je vyšší.931,03 %26,47 %  
Cena odpovídá kvalitě.620,69 %17,65 %  

Graf

9. Cena produktů Starbucks:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je vyšší než u konkurence.1551,72 %44,12 %  
Nevím. 1344,83 %38,24 %  
Je nižší než u konkurence.13,45 %2,94 %  

Graf

10. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, kde sídlí nejbližší kavárna Starbucks.2793,1 %79,41 %  
Starbucks má příjemnější a ochotnější personál než jiné kavárny.620,69 %17,65 %  
Starbucks servíruje lepší kávu než jiné kavárny.413,79 %11,76 %  
U Starbucks se mi líbí více než v jiných kavárnách.413,79 %11,76 %  
Vždy se těším na další návštěvu Starbucks.413,79 %11,76 %  
U Starbucks se cítím jako doma.13,45 %2,94 %  

Graf

11. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2882,35 %82,35 %  
muž617,65 %17,65 %  

Graf

12. Věková kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let2367,65 %67,65 %  
26-45 let926,47 %26,47 %  
46-65 let25,88 %5,88 %  

Graf

13. Místo vašeho trvalého pobytu (myšleno kde pracujete/studujete):

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2573,53 %73,53 %  
město s méně než 100tis obyvateli411,76 %11,76 %  
město nad 100tis obyvatel38,82 %8,82 %  
vesnice25,88 %5,88 %  

Graf

14. Váš čistý měsíční příjem činí:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 150001544,12 %44,12 %  
15001-250001338,24 %38,24 %  
25001-50000617,65 %17,65 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Justová, E.Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://analyza-marketingove.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.