Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks
Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eva Justová |
---|---|
Šetření: | 14. 12. 2010 - 15. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 34 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 11.71 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:47 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který použiji při vypracování mé bakalářské práce na téma "Analýza marketingové strategie společnosti Starbucks".
Dotazníkem se snažím zjistit, jak úspěšná je strategie společnosti Starbucks na českém trhu.
Děkuji,
Eva Justová
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost Starbucks?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 30 | 88,24 % | 88,24 % |
ne | 4 | 11,76 % | 11,76 % |
2. Jakým způsobem vnímáte marketingovou komunikaci (reklamu) společnostiStarbucks?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
Asi nejaká reklama v novinách, dobre, bola pekná.
Asi nějaká reklama v televizi? Nevím, nevybavuji si to.
Asi nijak.
Jde mimo mě.
kladně
málo viditelnou
moc o nich neslyším (možná proto, že kávu nepiji)
Možná jsem narazil na reklamu v časopise, nebo nějaký článek na internetu.
Na žádnou jsem asi nenarazila.
nevím
nevím
Nevím, nenarazila jsem na ni.
Nevnímám
nevnímám
Nevnímám ji.
nijak
Nijak ji nevnímám.
Nijak mě neoslovuje.
Nijak nemam pocit, ze nekde inzeruji! Jedine co jsem videl byl nejaky inzerat v Prague Post, ale jen jsem si toho vsimnul a nijak ho extremne nevnimal.
popravdě jí moc nevnímám, nepozoruji
pozitivně
Při vstupu společnosti na český trh jako poměrně masivní, měla jsem pocit, že o nich slyším pořád. Ale už jsem o společnosti věděla ze svých cest do zahraničí, tak možná proto jsem to vnímala intenzivněji. Nyní už o Starbucks moc neslyším, a protože nemají prodejnu v místech kam chodím, tak sice vím, že existují, ale to je vše.
Snaha vytvořit představu že "držet v ruce kelímek starbucks je cool".
Starbucks má velice nenápadnou reklamu.
V podstate nevnímám, reklamy snad jedině v časopise a i to minimálně.
vubec ji nevnimam
vůbec, nevím o ni
Vývěsní štíty, něco proběhlo tiskem, internet.
zavedená značka, ale možná spíš pro lidi, kteří s ním mají zkušenost ze zahraničí, kde cena za jedno kafe není (podle parity?) tak vysoká... když si tam něco koupím, tak je to spíš jako odměna než běžná denní ranní káva.
3. Kde se setkáváte s marketignovou komunikací (reklamou) společnosti Starbucks?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
upoutávky - směrovky s logem společnosti | 19 | 63,33 % | 55,88 % |
jiné | 13 | 43,33 % | 38,24 % |
workshopy | 2 | 6,67 % | 5,88 % |
soutěže | 1 | 3,33 % | 2,94 % |
4. Navštěvujete kavárny Starbucks?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 5, ne → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 19 | 63,33 % | 55,88 % |
ano | 11 | 36,67 % | 32,35 % |
5. Jak často navštěvujete kavárny Starbucks?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
několikrát za rok | 8 | 72,73 % | 23,53 % |
několikrát za měsíc | 3 | 27,27 % | 8,82 % |
6. Z jakého důvodu kavárny Starbucks navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrá káva | 8 | 72,73 % | 23,53 % |
příjemné prostředí | 7 | 63,64 % | 20,59 % |
sympatický personál | 5 | 45,45 % | 14,71 % |
setkání s přáteli | 4 | 36,36 % | 11,76 % |
internet | 3 | 27,27 % | 8,82 % |
jiné | 2 | 18,18 % | 5,88 % |
7. Které další kavárny navštěvujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jinou kavárnu | 7 | 24,14 % | 20,59 % |
Costa Coffee | 6 | 20,69 % | 17,65 % |
Coffee Heaven | 5 | 17,24 % | 14,71 % |
Kávovarna (Lucerna) | 5 | 17,24 % | 14,71 % |
tu, která je poblíž, když mám chuť si dát kávu. | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
zadnou | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
Nenavštěvuji kavárny | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
TCHIBO | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
Žádnou. | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
Kavárny nenavštěvuji. | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
Do kaváren nechodím. | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
8. Poměr cena/kvalita v kavárně Starbucks:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím. | 14 | 48,28 % | 41,18 % |
Cena neodpovídá kvalitě - je vyšší. | 9 | 31,03 % | 26,47 % |
Cena odpovídá kvalitě. | 6 | 20,69 % | 17,65 % |
9. Cena produktů Starbucks:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je vyšší než u konkurence. | 15 | 51,72 % | 44,12 % |
Nevím. | 13 | 44,83 % | 38,24 % |
Je nižší než u konkurence. | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
10. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vím, kde sídlí nejbližší kavárna Starbucks. | 27 | 93,1 % | 79,41 % |
Starbucks má příjemnější a ochotnější personál než jiné kavárny. | 6 | 20,69 % | 17,65 % |
Starbucks servíruje lepší kávu než jiné kavárny. | 4 | 13,79 % | 11,76 % |
U Starbucks se mi líbí více než v jiných kavárnách. | 4 | 13,79 % | 11,76 % |
Vždy se těším na další návštěvu Starbucks. | 4 | 13,79 % | 11,76 % |
U Starbucks se cítím jako doma. | 1 | 3,45 % | 2,94 % |
11. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 28 | 82,35 % | 82,35 % |
muž | 6 | 17,65 % | 17,65 % |
12. Věková kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 23 | 67,65 % | 67,65 % |
26-45 let | 9 | 26,47 % | 26,47 % |
46-65 let | 2 | 5,88 % | 5,88 % |
13. Místo vašeho trvalého pobytu (myšleno kde pracujete/studujete):
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Hlavní město Praha | 25 | 73,53 % | 73,53 % |
město s méně než 100tis obyvateli | 4 | 11,76 % | 11,76 % |
město nad 100tis obyvatel | 3 | 8,82 % | 8,82 % |
vesnice | 2 | 5,88 % | 5,88 % |
14. Váš čistý měsíční příjem činí:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 15000 | 15 | 44,12 % | 44,12 % |
15001-25000 | 13 | 38,24 % | 38,24 % |
25001-50000 | 6 | 17,65 % | 17,65 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.