Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingového mixu Ahold Czech Republic a.s.
Analýza marketingového mixu Ahold Czech Republic a.s.
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Dřímalová |
---|---|
Šetření: | 31. 03. 2010 - 07. 04. 2010 |
Počet respondentů: | 154 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 21.1 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 83,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:21 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, ráda bych Vás požádala o vyplňení dotazníku, který bude použit na mou bakalářskou práci. Cíl dotazníku je analyzovat správnost nastavení mareketingového mixu společnosti Ahold Czech Republic a.s. Předem všem moc děkuji za vypnění.
Odpovědi respondentů
1. Ve kterých hypermarketech nebo supermarketech nejčastěji nakupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Albert | 48 | 30,97 % | 31,17 % |
Kaufland | 41 | 26,45 % | 26,62 % |
Tesco | 24 | 15,48 % | 15,58 % |
Billa | 17 | 10,97 % | 11,04 % |
Jiné | 12 | 7,74 % | 7,79 % |
Lidl | 9 | 5,81 % | 5,84 % |
Penny | 4 | 2,58 % | 2,6 % |
2. Co je pro Vás při nákupu v supermarketu nebo v hypermarketu nejdůležitější
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
cena | 62 | 40 % | 40,26 % |
šířka sortimentu | 32 | 20,65 % | 20,78 % |
malá vzdálenost od bydliště či práce | 29 | 18,71 % | 18,83 % |
kvalita | 24 | 15,48 % | 15,58 % |
zákaznícké služby | 3 | 1,94 % | 1,95 % |
dispoziční řešení a vzhled prodejny | 3 | 1,94 % | 1,95 % |
personál | 2 | 1,29 % | 1,3 % |
3. Nakupujete v hypermarketech Albert?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 139 | 89,68 % | 90,26 % |
ne | 16 | 10,32 % | 10,39 % |
4. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
malá vzdálenost od bydliště či práce | 54 | 38,03 % | 35,06 % |
šířka sortimentu | 31 | 21,83 % | 20,13 % |
cena | 30 | 21,13 % | 19,48 % |
kvalita | 14 | 9,86 % | 9,09 % |
zákaznické služby | 7 | 4,93 % | 4,55 % |
dispoziční řešení a vzhled prodejny | 5 | 3,52 % | 3,25 % |
personál | 1 | 0,7 % | 0,65 % |
5. Jak byste ohotnotili Albert, co se týče ceny?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
průměrný | 108 | 69,68 % | 70,13 % |
levný | 29 | 18,71 % | 18,83 % |
drahý | 18 | 11,61 % | 11,69 % |
6. Jste spokojen s kvalitou zboží v Albertu? oznámkujte
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 61 | 42,07 % | 39,61 % |
dobrý | 47 | 32,41 % | 30,52 % |
výborný | 19 | 13,1 % | 12,34 % |
dostatečný | 16 | 11,03 % | 10,39 % |
nedostatečný | 2 | 1,38 % | 1,3 % |
7. Jste spokojen s šířkou sortimentu? oznámkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 67 | 43,23 % | 43,51 % |
dobrý | 59 | 38,06 % | 38,31 % |
výborný | 15 | 9,68 % | 9,74 % |
dostatečný | 12 | 7,74 % | 7,79 % |
nedostatečný | 2 | 1,29 % | 1,3 % |
8. Jste spokojen s poměrem kvality a ceny zboží v Albertu? oznámkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 64 | 41,29 % | 41,56 % |
dobrý | 61 | 39,35 % | 39,61 % |
dostatečný | 18 | 11,61 % | 11,69 % |
výborný | 9 | 5,81 % | 5,84 % |
nedostatečný | 3 | 1,94 % | 1,95 % |
9. Jste spokojen s výhodností akčních nabídek a slev v Albertu? oznamkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 57 | 36,77 % | 37,01 % |
dobrý | 55 | 35,48 % | 35,71 % |
výborný | 24 | 15,48 % | 15,58 % |
dostatečný | 18 | 11,61 % | 11,69 % |
nedostatečný | 1 | 0,65 % | 0,65 % |
10. Jste spokojen s počtem akčních nabídek a slev? oznamkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 63 | 40,65 % | 40,91 % |
chvalitebný | 54 | 34,84 % | 35,06 % |
dostatečný | 22 | 14,19 % | 14,29 % |
výborný | 14 | 9,03 % | 9,09 % |
nedostatečný | 2 | 1,29 % | 1,3 % |
11. Jste spokojen se vzhledem prodejen Albert? oznamkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 72 | 46,45 % | 46,75 % |
dobrý | 53 | 34,19 % | 34,42 % |
výborný | 20 | 12,9 % | 12,99 % |
dostatečný | 7 | 4,52 % | 4,55 % |
nedostatečný | 3 | 1,94 % | 1,95 % |
12. Jste spokojen s přehledností a orientací v Albertu? oznamkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 57 | 36,77 % | 37,01 % |
chvalitebný | 47 | 30,32 % | 30,52 % |
výborný | 31 | 20 % | 20,13 % |
dostatečný | 16 | 10,32 % | 10,39 % |
nedostatečný | 4 | 2,58 % | 2,6 % |
13. Jste spokojen s čistotou a atmosférou prodejen Albert? oznámkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 69 | 44,52 % | 44,81 % |
dobrý | 46 | 29,68 % | 29,87 % |
výborný | 29 | 18,71 % | 18,83 % |
dostatečný | 9 | 5,81 % | 5,84 % |
nedostatečný | 2 | 1,29 % | 1,3 % |
14. Jste spokojen s ochotou personálu v Albertu? oznámkujte
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 56 | 36,13 % | 36,36 % |
chvalitebný | 52 | 33,55 % | 33,77 % |
výborný | 26 | 16,77 % | 16,88 % |
dostatečný | 19 | 12,26 % | 12,34 % |
nedostatečný | 2 | 1,29 % | 1,3 % |
15. Jste spokojen se zákaznickými slžbami v Albertu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dobrý | 62 | 40,52 % | 40,26 % |
chvalitebný | 56 | 36,6 % | 36,36 % |
výborný | 18 | 11,76 % | 11,69 % |
dostatečný | 14 | 9,15 % | 9,09 % |
nedostatečný | 3 | 1,96 % | 1,95 % |
16. Jak často je zboží, ketré chcete koupit vyprodané
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
málokdy | 99 | 63,87 % | 64,29 % |
poměrně často | 31 | 20 % | 20,13 % |
vůbec | 25 | 16,13 % | 16,23 % |
17. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 90 | 58,06 % | 58,44 % |
muž | 65 | 41,94 % | 42,21 % |
18. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 25 let | 68 | 43,87 % | 44,16 % |
36 - 50 let | 36 | 23,23 % | 23,38 % |
nad 50 let | 30 | 19,35 % | 19,48 % |
26 - 35 let | 21 | 13,55 % | 13,64 % |
19. Jaká je Vaše ekonomická aktivita
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 64 | 41,29 % | 41,56 % |
zaměstnaný | 56 | 36,13 % | 36,36 % |
nezaměstnaný | 18 | 11,61 % | 11,69 % |
důchodce | 17 | 10,97 % | 11,04 % |
20. V jakém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Moravskoslezský | 42 | 27,1 % | 27,27 % |
Zlínský | 17 | 10,97 % | 11,04 % |
Praha | 15 | 9,68 % | 9,74 % |
Jihomoravský | 12 | 7,74 % | 7,79 % |
Olomoucký | 10 | 6,45 % | 6,49 % |
Středočeský | 9 | 5,81 % | 5,84 % |
Pardubický | 8 | 5,16 % | 5,19 % |
Ústecký | 8 | 5,16 % | 5,19 % |
Královehradecký | 8 | 5,16 % | 5,19 % |
Karlovarský | 7 | 4,52 % | 4,55 % |
Plzeňský | 6 | 3,87 % | 3,9 % |
Jihočeský | 6 | 3,87 % | 3,9 % |
Vysočina | 4 | 2,58 % | 2,6 % |
Liberecký | 3 | 1,94 % | 1,95 % |
21. Jaká je velikost obce, ked bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
malé město do 20 000 obyvatel | 49 | 31,61 % | 31,82 % |
větší město do 40 000 obyvatel | 43 | 27,74 % | 27,92 % |
na 40 000 obyvatel | 34 | 21,94 % | 22,08 % |
vesnice | 29 | 18,71 % | 18,83 % |
22. Uveďte případné další návrhy na zlepšení maloobchodních služeb poskytovaných prodejnami Albert.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
ahoj :)
častěji doplňovat zboží
hygienické podmínky na toaletách by se mohly zlepšit
Kvalita zboží je naprosto příšerná. Nevyberu si zeleninu (běžně je i shnilá), maso ani "čerstvé" uzeniny a sýry. Albert mám nejblíže svému bydlišti, ale raději si nákup donesu ze vzdálenějšího obchodu.
lepší pečivo
lepší pečivo
lepší pečivo a zeleninu
lepší personál
lepší uspořádání zboží
měla by být rozšířen sortiment se zahraničním zbožím i v menších městech
Nedosazovat za pokladny nepříjemné ženské a nejsem spokojena s velikostí front ve více obchodech Albert.
nižší ceny
no halvně aby se tak často nepřemisťovalo umístění zboží v regálech.
Obecně zlepšit cenovou politiku.
Označovat zboží správnými cenami, kvalitnější zboží, více ochutnávek zboží, kvalitnější zelenina, větší výběr elektroniky, více otevřených pokladen, aby se netvořily fronty, ve večerních hodinách není pečivo, více celozrnného pečiva, větší výběr ryb v plechovkách, některé salámy nakrájené delší dobu už nemají moc dobrou barvu, větší výběr minerálek. Větší kontrolu - někteří lidé si koupí salám, sýr a jiné a odloží někde do regálu. a tam se to kazí a nedělá dobrý dojem.Bohužel ale to je neomalenost kupujících, oni to ještě nezaplatili tak je jim to jedno.Lacinější zeleninu a kvalitní hlavně..
Těžko říct, takhle z hlavy..:-)
více elektroniky
Znovu zavedení prodeje Kosteleckých párků s fazolemi a prodej sýrových omáček Apetitto;-)
Zvýšit sortiment čerstvého sladkého pečiva. Častější doplnění vyprodaného / chybějícího sortimentu.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.