Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingového mixu Ahold Czech Republic a.s.

Analýza marketingového mixu Ahold Czech Republic a.s.

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Dřímalová
Šetření:31. 03. 2010 - 07. 04. 2010
Počet respondentů:154
Počet otázek (max/průměr):22 / 21.1
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, ráda bych Vás požádala o vyplňení dotazníku, který bude použit na mou bakalářskou práci. Cíl dotazníku je analyzovat správnost nastavení mareketingového mixu společnosti Ahold Czech Republic a.s. Předem všem moc děkuji za vypnění.

Odpovědi respondentů

1. Ve kterých hypermarketech nebo supermarketech nejčastěji nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Albert4830,97 %31,17 %  
Kaufland4126,45 %26,62 %  
Tesco2415,48 %15,58 %  
Billa1710,97 %11,04 %  
Jiné127,74 %7,79 %  
Lidl95,81 %5,84 %  
Penny42,58 %2,6 %  

Graf

2. Co je pro Vás při nákupu v supermarketu nebo v hypermarketu nejdůležitější

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena6240 %40,26 %  
šířka sortimentu3220,65 %20,78 %  
malá vzdálenost od bydliště či práce2918,71 %18,83 %  
kvalita2415,48 %15,58 %  
zákaznícké služby31,94 %1,95 %  
dispoziční řešení a vzhled prodejny31,94 %1,95 %  
personál21,29 %1,3 %  

Graf

3. Nakupujete v hypermarketech Albert?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13989,68 %90,26 %  
ne1610,32 %10,39 %  

Graf

4. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malá vzdálenost od bydliště či práce5438,03 %35,06 %  
šířka sortimentu3121,83 %20,13 %  
cena3021,13 %19,48 %  
kvalita149,86 %9,09 %  
zákaznické služby74,93 %4,55 %  
dispoziční řešení a vzhled prodejny53,52 %3,25 %  
personál10,7 %0,65 %  

Graf

5. Jak byste ohotnotili Albert, co se týče ceny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrný10869,68 %70,13 %  
levný2918,71 %18,83 %  
drahý1811,61 %11,69 %  

Graf

6. Jste spokojen s kvalitou zboží v Albertu? oznámkujte

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný6142,07 %39,61 %  
dobrý4732,41 %30,52 %  
výborný1913,1 %12,34 %  
dostatečný1611,03 %10,39 %  
nedostatečný21,38 %1,3 %  

Graf

7. Jste spokojen s šířkou sortimentu? oznámkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný6743,23 %43,51 %  
dobrý5938,06 %38,31 %  
výborný159,68 %9,74 %  
dostatečný127,74 %7,79 %  
nedostatečný21,29 %1,3 %  

Graf

8. Jste spokojen s poměrem kvality a ceny zboží v Albertu? oznámkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný6441,29 %41,56 %  
dobrý6139,35 %39,61 %  
dostatečný1811,61 %11,69 %  
výborný95,81 %5,84 %  
nedostatečný31,94 %1,95 %  

Graf

9. Jste spokojen s výhodností akčních nabídek a slev v Albertu? oznamkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný5736,77 %37,01 %  
dobrý5535,48 %35,71 %  
výborný2415,48 %15,58 %  
dostatečný1811,61 %11,69 %  
nedostatečný10,65 %0,65 %  

Graf

10. Jste spokojen s počtem akčních nabídek a slev? oznamkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý6340,65 %40,91 %  
chvalitebný5434,84 %35,06 %  
dostatečný2214,19 %14,29 %  
výborný149,03 %9,09 %  
nedostatečný21,29 %1,3 %  

Graf

11. Jste spokojen se vzhledem prodejen Albert? oznamkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný7246,45 %46,75 %  
dobrý5334,19 %34,42 %  
výborný2012,9 %12,99 %  
dostatečný74,52 %4,55 %  
nedostatečný31,94 %1,95 %  

Graf

12. Jste spokojen s přehledností a orientací v Albertu? oznamkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5736,77 %37,01 %  
chvalitebný4730,32 %30,52 %  
výborný3120 %20,13 %  
dostatečný1610,32 %10,39 %  
nedostatečný42,58 %2,6 %  

Graf

13. Jste spokojen s čistotou a atmosférou prodejen Albert? oznámkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný6944,52 %44,81 %  
dobrý4629,68 %29,87 %  
výborný2918,71 %18,83 %  
dostatečný95,81 %5,84 %  
nedostatečný21,29 %1,3 %  

Graf

14. Jste spokojen s ochotou personálu v Albertu? oznámkujte

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý5636,13 %36,36 %  
chvalitebný5233,55 %33,77 %  
výborný2616,77 %16,88 %  
dostatečný1912,26 %12,34 %  
nedostatečný21,29 %1,3 %  

Graf

15. Jste spokojen se zákaznickými slžbami v Albertu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobrý6240,52 %40,26 %  
chvalitebný5636,6 %36,36 %  
výborný1811,76 %11,69 %  
dostatečný149,15 %9,09 %  
nedostatečný31,96 %1,95 %  

Graf

16. Jak často je zboží, ketré chcete koupit vyprodané

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
málokdy9963,87 %64,29 %  
poměrně často3120 %20,13 %  
vůbec2516,13 %16,23 %  

Graf

17. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9058,06 %58,44 %  
muž6541,94 %42,21 %  

Graf

18. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let6843,87 %44,16 %  
36 - 50 let3623,23 %23,38 %  
nad 50 let3019,35 %19,48 %  
26 - 35 let2113,55 %13,64 %  

Graf

19. Jaká je Vaše ekonomická aktivita

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student6441,29 %41,56 %  
zaměstnaný5636,13 %36,36 %  
nezaměstnaný1811,61 %11,69 %  
důchodce1710,97 %11,04 %  

Graf

20. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Moravskoslezský4227,1 %27,27 %  
Zlínský1710,97 %11,04 %  
Praha159,68 %9,74 %  
Jihomoravský127,74 %7,79 %  
Olomoucký106,45 %6,49 %  
Středočeský95,81 %5,84 %  
Pardubický85,16 %5,19 %  
Ústecký85,16 %5,19 %  
Královehradecký85,16 %5,19 %  
Karlovarský74,52 %4,55 %  
Plzeňský63,87 %3,9 %  
Jihočeský63,87 %3,9 %  
Vysočina42,58 %2,6 %  
Liberecký31,94 %1,95 %  

Graf

21. Jaká je velikost obce, ked bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
malé město do 20 000 obyvatel4931,61 %31,82 %  
větší město do 40 000 obyvatel4327,74 %27,92 %  
na 40 000 obyvatel3421,94 %22,08 %  
vesnice2918,71 %18,83 %  

Graf

22. Uveďte případné další návrhy na zlepšení maloobchodních služeb poskytovaných prodejnami Albert.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ahoj :)

častěji doplňovat zboží

hygienické podmínky na toaletách by se mohly zlepšit

Kvalita zboží je naprosto příšerná. Nevyberu si zeleninu (běžně je i shnilá), maso ani "čerstvé" uzeniny a sýry. Albert mám nejblíže svému bydlišti, ale raději si nákup donesu ze vzdálenějšího obchodu.

lepší pečivo

lepší pečivo

lepší pečivo a zeleninu

lepší personál

lepší uspořádání zboží

měla by být rozšířen sortiment se zahraničním zbožím i v menších městech

Nedosazovat za pokladny nepříjemné ženské a nejsem spokojena s velikostí front ve více obchodech Albert.

nižší ceny

no halvně aby se tak často nepřemisťovalo umístění zboží v regálech.

Obecně zlepšit cenovou politiku.

Označovat zboží správnými cenami, kvalitnější zboží, více ochutnávek zboží, kvalitnější zelenina, větší výběr elektroniky, více otevřených pokladen, aby se netvořily fronty, ve večerních hodinách není pečivo, více celozrnného pečiva, větší výběr ryb v plechovkách, některé salámy nakrájené delší dobu už nemají moc dobrou barvu, větší výběr minerálek. Větší kontrolu - někteří lidé si koupí salám, sýr a jiné a odloží někde do regálu. a tam se to kazí a nedělá dobrý dojem.Bohužel ale to je neomalenost kupujících, oni to ještě nezaplatili tak je jim to jedno.Lacinější zeleninu a kvalitní hlavně..

Těžko říct, takhle z hlavy..:-)

více elektroniky

Znovu zavedení prodeje Kosteleckých párků s fazolemi a prodej sýrových omáček Apetitto;-)

Zvýšit sortiment čerstvého sladkého pečiva. Častější doplnění vyprodaného / chybějícího sortimentu.

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

18. Věk:

  • odpověď do 25 let:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 19. Jaká je Vaše ekonomická aktivita
  • odpověď nad 50 let:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi důchodce na otázku 19. Jaká je Vaše ekonomická aktivita

19. Jaká je Vaše ekonomická aktivita

  • odpověď student:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 25 let na otázku 18. Věk:

21. Jaká je velikost obce, ked bydlíte?

  • odpověď na 40 000 obyvatel:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 20. V jakém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Ve kterých hypermarketech nebo supermarketech nejčastěji nakupujete?

2. Co je pro Vás při nákupu v supermarketu nebo v hypermarketu nejdůležitější

3. Nakupujete v hypermarketech Albert?

4. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu

5. Jak byste ohotnotili Albert, co se týče ceny?

6. Jste spokojen s kvalitou zboží v Albertu? oznámkujte

7. Jste spokojen s šířkou sortimentu? oznámkujte

8. Jste spokojen s poměrem kvality a ceny zboží v Albertu? oznámkujte

9. Jste spokojen s výhodností akčních nabídek a slev v Albertu? oznamkujte

10. Jste spokojen s počtem akčních nabídek a slev? oznamkujte

11. Jste spokojen se vzhledem prodejen Albert? oznamkujte

12. Jste spokojen s přehledností a orientací v Albertu? oznamkujte

13. Jste spokojen s čistotou a atmosférou prodejen Albert? oznámkujte

14. Jste spokojen s ochotou personálu v Albertu? oznámkujte

15. Jste spokojen se zákaznickými slžbami v Albertu?

16. Jak často je zboží, ketré chcete koupit vyprodané

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Jaká je Vaše ekonomická aktivita

20. V jakém kraji bydlíte?

21. Jaká je velikost obce, ked bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Ve kterých hypermarketech nebo supermarketech nejčastěji nakupujete?

2. Co je pro Vás při nákupu v supermarketu nebo v hypermarketu nejdůležitější

3. Nakupujete v hypermarketech Albert?

4. Jaký je hlavní důvod vašich nákupů v Albertu

5. Jak byste ohotnotili Albert, co se týče ceny?

6. Jste spokojen s kvalitou zboží v Albertu? oznámkujte

7. Jste spokojen s šířkou sortimentu? oznámkujte

8. Jste spokojen s poměrem kvality a ceny zboží v Albertu? oznámkujte

9. Jste spokojen s výhodností akčních nabídek a slev v Albertu? oznamkujte

10. Jste spokojen s počtem akčních nabídek a slev? oznamkujte

11. Jste spokojen se vzhledem prodejen Albert? oznamkujte

12. Jste spokojen s přehledností a orientací v Albertu? oznamkujte

13. Jste spokojen s čistotou a atmosférou prodejen Albert? oznámkujte

14. Jste spokojen s ochotou personálu v Albertu? oznámkujte

15. Jste spokojen se zákaznickými slžbami v Albertu?

16. Jak často je zboží, ketré chcete koupit vyprodané

17. Pohlaví:

18. Věk:

19. Jaká je Vaše ekonomická aktivita

20. V jakém kraji bydlíte?

21. Jaká je velikost obce, ked bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dřímalová, L.Analýza marketingového mixu Ahold Czech Republic a.s. (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://analyza-marketingoveho-mixu-ahold-czech-republic-a-s.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.