Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingového mixu pivovaru Nymburk

Analýza marketingového mixu pivovaru Nymburk

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Dragounová
Šetření:01. 12. 2009 - 03. 12. 2009
Počet respondentů:58
Počet otázek (max/průměr):21 / 13.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:40
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem našeho výzkumu je zjistit, zda jsou produkty Nymburského pivovaru známy. Zda je jejich způsob propagace dostačující a jaká je cílová skupina spotřebitelů. Průzkum dále zkoumá, jaké vlastnosti by tato značka měla mít. Děkujeme za váš čas strávený tímto dotazníkem.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4068,97 %68,97 %  
muž1831,03 %31,03 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-255798,28 %98,28 %  
26-4011,72 %1,72 %  

Graf

3. V jakém kraji ČR bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středočeský3255,17 %55,17 %  
Praha813,79 %13,79 %  
Středočeský kraj35,17 %5,17 %  
Středočeském23,45 %3,45 %  
Jihočeský23,45 %3,45 %  
Ústecký11,72 %1,72 %  
ve Středočeském11,72 %1,72 %  
Západočeský11,72 %1,72 %  
Zlínský11,72 %1,72 %  
Praha - Východ11,72 %1,72 %  
ostatní odpovědi stredocesky
Plzeňský
jihočeském
Pardubickém
Hl.m.Praha
nymburský
610,34 %10,34 % 

Graf

4. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4679,31 %79,31 %  
ne1220,69 %20,69 %  

Graf

5. Znáte Postřižinské pivo? (pokud ne, pokračujte otázkou č.16)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4068,97 %68,97 %  
ano1831,03 %31,03 %  

Graf

6. Jestliže ano, kde jste se o Postřižinském pivě dozvěděli?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých738,89 %12,07 %  
v obchodě527,78 %8,62 %  
jinde527,78 %8,62 %  
reklama15,56 %1,72 %  

Graf

7. Máte možnost si tuto značku koupit ve vašem okolí?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano850 %13,79 %  
ne531,25 %8,62 %  
nevím318,75 %5,17 %  

Graf

8. Myslíte si, že je toto pivo známé nejen v okolí Nymburku?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1372,22 %22,41 %  
ne316,67 %5,17 %  
nevím211,11 %3,45 %  

Graf

9. Myslíte si, že propagace tohoto pivovaru je dostačující? (reklamy,billboardy,letáky,…)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1376,47 %22,41 %  
nevím423,53 %6,9 %  

Graf

10. Víte, že se koná jednou za rok Den postřižinského piva

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neslyšel(a) jsem o dnu844,44 %13,79 %  
slyšel(a), ale nezúčastnil(a)738,89 %12,07 %  
slyšel(a) a zúčastnil(a)316,67 %5,17 %  

Graf

11. Ochutnali jste někdy toto pivo?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1168,75 %18,97 %  
ne531,25 %8,62 %  

Graf

12. Zaujalo vás toto pivo svou chutí?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano952,94 %15,52 %  
ne847,06 %13,79 %  

Graf

13. Jak často toto pivo kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nekupuji1482,35 %24,14 %  
občas317,65 %5,17 %  

Graf

14. Který druh piva Nymburk preferujete

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiný640 %10,34 %  
Postřižinské výčepní533,33 %8,62 %  
Pepinova desítka213,33 %3,45 %  
Tmavý ležák16,67 %1,72 %  
Zlatovar16,67 %1,72 %  

Graf

15. Jsou pro vás produkty Nymburského pivovaru cenově dostupné?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1694,12 %27,59 %  
ne15,88 %1,72 %  

Graf

16. . Je pro vás cena důležitým kritériem při rozhodování o koupi piva?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4068,97 %68,97 %  
ano1831,03 %31,03 %  

Graf

17. Jakou značku piva pijete nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Gambrinus2441,38 %41,38 %  
Pilsner Urquell1831,03 %31,03 %  
jiné1017,24 %17,24 %  
Staropramen610,34 %10,34 %  

Graf

18. Při výběru piva dáváte přednost

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chuti3967,24 %67,24 %  
značce1118,97 %18,97 %  
jiné35,17 %5,17 %  
dostupnosti35,17 %5,17 %  
ceně23,45 %3,45 %  

Graf

19. Upřednostňujete pivo

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
točené4679,31 %79,31 %  
lahvové915,52 %15,52 %  
v plechovce35,17 %5,17 %  

Graf

20. Zajímáte se o nabídku značek piva na trhu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3967,24 %67,24 %  
ano1932,76 %32,76 %  

Graf

21. Navštívili jste někdy internetové stránky nějakého pivovaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4272,41 %72,41 %  
ne, nikdy1525,86 %25,86 %  
ne, ale chystám se11,72 %1,72 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Dragounová, P.Analýza marketingového mixu pivovaru Nymburk (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://analyza-marketingoveho-mixu-pivovaru-nymburk.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.