Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza marketingového mixu pivovaru Nymburk
Analýza marketingového mixu pivovaru Nymburk
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Petra Dragounová |
---|---|
Šetření: | 01. 12. 2009 - 03. 12. 2009 |
Počet respondentů: | 58 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 13.91 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 78,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:40 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Cílem našeho výzkumu je zjistit, zda jsou produkty Nymburského pivovaru známy. Zda je jejich způsob propagace dostačující a jaká je cílová skupina spotřebitelů. Průzkum dále zkoumá, jaké vlastnosti by tato značka měla mít. Děkujeme za váš čas strávený tímto dotazníkem.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 40 | 68,97 % | 68,97 % |
muž | 18 | 31,03 % | 31,03 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 | 57 | 98,28 % | 98,28 % |
26-40 | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
3. V jakém kraji ČR bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středočeský | 32 | 55,17 % | 55,17 % |
Praha | 8 | 13,79 % | 13,79 % |
Středočeský kraj | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
Středočeském | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
Jihočeský | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
Ústecký | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
ve Středočeském | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Západočeský | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Zlínský | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Praha - Východ | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
ostatní odpovědi | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
4. Pijete pivo?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 46 | 79,31 % | 79,31 % |
ne | 12 | 20,69 % | 20,69 % |
5. Znáte Postřižinské pivo? (pokud ne, pokračujte otázkou č.16)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 16].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 40 | 68,97 % | 68,97 % |
ano | 18 | 31,03 % | 31,03 % |
6. Jestliže ano, kde jste se o Postřižinském pivě dozvěděli?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
od známých | 7 | 38,89 % | 12,07 % |
v obchodě | 5 | 27,78 % | 8,62 % |
jinde | 5 | 27,78 % | 8,62 % |
reklama | 1 | 5,56 % | 1,72 % |
7. Máte možnost si tuto značku koupit ve vašem okolí?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 8 | 50 % | 13,79 % |
ne | 5 | 31,25 % | 8,62 % |
nevím | 3 | 18,75 % | 5,17 % |
8. Myslíte si, že je toto pivo známé nejen v okolí Nymburku?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 13 | 72,22 % | 22,41 % |
ne | 3 | 16,67 % | 5,17 % |
nevím | 2 | 11,11 % | 3,45 % |
9. Myslíte si, že propagace tohoto pivovaru je dostačující? (reklamy,billboardy,letáky,…)
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 13 | 76,47 % | 22,41 % |
nevím | 4 | 23,53 % | 6,9 % |
10. Víte, že se koná jednou za rok Den postřižinského piva
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neslyšel(a) jsem o dnu | 8 | 44,44 % | 13,79 % |
slyšel(a), ale nezúčastnil(a) | 7 | 38,89 % | 12,07 % |
slyšel(a) a zúčastnil(a) | 3 | 16,67 % | 5,17 % |
11. Ochutnali jste někdy toto pivo?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 11 | 68,75 % | 18,97 % |
ne | 5 | 31,25 % | 8,62 % |
12. Zaujalo vás toto pivo svou chutí?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 9 | 52,94 % | 15,52 % |
ne | 8 | 47,06 % | 13,79 % |
13. Jak často toto pivo kupujete?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nekupuji | 14 | 82,35 % | 24,14 % |
občas | 3 | 17,65 % | 5,17 % |
14. Který druh piva Nymburk preferujete
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiný | 6 | 40 % | 10,34 % |
Postřižinské výčepní | 5 | 33,33 % | 8,62 % |
Pepinova desítka | 2 | 13,33 % | 3,45 % |
Tmavý ležák | 1 | 6,67 % | 1,72 % |
Zlatovar | 1 | 6,67 % | 1,72 % |
15. Jsou pro vás produkty Nymburského pivovaru cenově dostupné?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 16 | 94,12 % | 27,59 % |
ne | 1 | 5,88 % | 1,72 % |
16. . Je pro vás cena důležitým kritériem při rozhodování o koupi piva?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 40 | 68,97 % | 68,97 % |
ano | 18 | 31,03 % | 31,03 % |
17. Jakou značku piva pijete nejvíce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Gambrinus | 24 | 41,38 % | 41,38 % |
Pilsner Urquell | 18 | 31,03 % | 31,03 % |
jiné | 10 | 17,24 % | 17,24 % |
Staropramen | 6 | 10,34 % | 10,34 % |
18. Při výběru piva dáváte přednost
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chuti | 39 | 67,24 % | 67,24 % |
značce | 11 | 18,97 % | 18,97 % |
jiné | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
dostupnosti | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
ceně | 2 | 3,45 % | 3,45 % |
19. Upřednostňujete pivo
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
točené | 46 | 79,31 % | 79,31 % |
lahvové | 9 | 15,52 % | 15,52 % |
v plechovce | 3 | 5,17 % | 5,17 % |
20. Zajímáte se o nabídku značek piva na trhu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 39 | 67,24 % | 67,24 % |
ano | 19 | 32,76 % | 32,76 % |
21. Navštívili jste někdy internetové stránky nějakého pivovaru?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 42 | 72,41 % | 72,41 % |
ne, nikdy | 15 | 25,86 % | 25,86 % |
ne, ale chystám se | 1 | 1,72 % | 1,72 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.