Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza nákupních zvyklostí u zubních past

Analýza nákupních zvyklostí u zubních past

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Ratajová
Šetření:17. 10. 2011 - 18. 10. 2011
Počet respondentů:26
Počet otázek (max/průměr):20 / 17.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Žádám Vás o pár minut vašeho času k vyplnění dotazníku, který slouží pro účely vypracování semestrálního projektu do předmětu Marketingový výzkum. Předem děkuji!

Odpovědi respondentů

1. Co očekáváte od své zubní pasty? Použijte známkování od 1 do 5, tak jako ve škole, kde 1 znamená největší očekávání.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Svěží dech1.6150.929
Bělící účinek2.1540.976
Zničení bakterií1.3460.842
Příchuť2.8851.564
Ochrana zubní skloviny1.6921.136
Ochrana dásní1.8081.232
Ochrana proti zubnímu kazu1.4230.859

Graf

2. Kterou značku zubních past nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Colgate1453,85 %53,85 %  
Elmex1142,31 %42,31 %  
Odol1038,46 %38,46 %  
Signal934,62 %34,62 %  
Aquafresch623,08 %23,08 %  
Sensodyne519,23 %19,23 %  
Jinou519,23 %19,23 %  
Vademecum311,54 %11,54 %  
Fluora13,85 %3,85 %  

Graf

3. Jak jsou pro Vás následující kritéria důležitá při koupi zubní pasty? Použijte známkování od 1 do 5, tak jako ve škole, kde 1 znamená nejdůležitější.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena2.5771.552
Kvalita1.2690.658
Doporučení zubního lékaře2.2311.408
Značka2.6921.598
Reference známých2.7691.408

Graf

4. Kterou zubní pastu si kupujete na základě jejího typu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bílé1142,31 %42,31 %  
Gelové1038,46 %38,46 %  
Barevné519,23 %19,23 %  
Pěnivé519,23 %19,23 %  
Nepěnivé13,85 %3,85 %  

Graf

5. Ovlivňují Vás reklamy při koupi zubní pasty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ne1350 %50 %  
Někdy623,08 %23,08 %  
Spíše ano519,23 %19,23 %  
Ne27,69 %7,69 %  

Graf

6. Kterou reklamu na zubní pastu si vybavíte jako první?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Paradontax212,5 %7,69 %  
Odol212,5 %7,69 %  
signal16,25 %3,85 %  
Protoze nikdo nema rad cekani,,,Signal16,25 %3,85 %  
Sensodyne16,25 %3,85 %  
lacalut16,25 %3,85 %  
elmex16,25 %3,85 %  
na odol16,25 %3,85 %  
colgate - herbal16,25 %3,85 %  
Gum16,25 %3,85 %  
ostatní odpovědi paradontax,krvácení dásní
Nechutnou reklamu na parodontax
reklamu na Vademecum
colgate
425 %15,38 % 

Graf

7. Trpíte nějakým zubním onemocněním?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1765,38 %65,38 %  
Ano934,62 %34,62 %  

Graf

8. Kterou značku zubních past Vám doporučuje Váš zubní lékař?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elmex450 %15,38 %  
Žádnou225 %7,69 %  
Jinou112,5 %3,85 %  
Sensodyne112,5 %3,85 %  

Graf

9. Jste ochotni vyzkoušet nové typy zubních past, které nabízí nové léčivé účinky?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano444,44 %15,38 %  
Ano333,33 %11,54 %  
Spíše ne222,22 %7,69 %  

Graf

10. Do jaké cenové kategorie se řadíte při koupi zubní pasty při jejím objemu 75 ml?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
41 - 60 Kč1246,15 %46,15 %  
20 - 40 Kč623,08 %23,08 %  
61 - 80 Kč519,23 %19,23 %  
80 Kč a více311,54 %11,54 %  

Graf

11. Jak často kupujete zubní pastu objemu 75 ml?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Měsíčně1765,38 %65,38 %  
Čtvrtletně830,77 %30,77 %  
Půlročně13,85 %3,85 %  

Graf

12. Kde nejčastěji nakupujete zubní pasty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Drogerie1557,69 %57,69 %  
Supermarkety, hypermarkety934,62 %34,62 %  
Lékárny13,85 %3,85 %  
Maloobchodní prodejny13,85 %3,85 %  

Graf

13. Všímáte si zubní pasty podle toho, jak na Vás zapůsobí design jejího obalu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy1142,31 %42,31 %  
Málokdy623,08 %23,08 %  
Většinou519,23 %19,23 %  
Nikdy415,38 %15,38 %  

Graf

14. Koupíte si pastu, jen proto, že je bez papírového obalu ekologičtější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nejspíš ne1765,38 %65,38 %  
Možná623,08 %23,08 %  
Nejspíš ano311,54 %11,54 %  

Graf

15. Které další dentální pomůcky (kromě zubní pasty a zubního kartáčku) využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ústní vodu1973,08 %73,08 %  
zubní niť1038,46 %38,46 %  
mezizubní kartáčky726,92 %26,92 %  
jiné519,23 %19,23 %  

Graf

16. Jste rodič dítěte do 10-ti let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2492,31 %92,31 %  
Ano27,69 %7,69 %  

Graf

17. Jakou zubní pastu kupujete svému dítěti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odol Perlička150 %3,85 %  
Žádnou150 %3,85 %  

Graf

18. Jste žena nebo muž?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2076,92 %76,92 %  
muž623,08 %23,08 %  

Graf

19. Do které věkové skupiny se řadíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 252180,77 %80,77 %  
26 - 35415,38 %15,38 %  
36 - 4513,85 %3,85 %  

Graf

20. Kolik osob, a z toho dětí, je ve vaší domácnosti? (Napište dvě čísla)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
227,69 %7,69 %  
3 027,69 %7,69 %  
4, 213,85 %3,85 %  
4,013,85 %3,85 %  
2 013,85 %3,85 %  
4, 013,85 %3,85 %  
1,013,85 %3,85 %  
1,113,85 %3,85 %  
dospělí 4 děti 013,85 %3,85 %  
3, 013,85 %3,85 %  
ostatní odpovědi 5,1
30
4 0
1
3, 1
dvě osoby
4+0
5,0
4 1
5,3
5
2, 0
20
1 0
1453,85 %53,85 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ratajová, M.Analýza nákupních zvyklostí u zubních past (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-nakupnich-zvyklosti.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.