Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza nákupu spodního prádla, TEZENIS, s. r. o.

Analýza nákupu spodního prádla, TEZENIS, s. r. o.

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Ondrušíková
Šetření:22. 11. 2011 - 29. 11. 2011
Počet respondentů:23
Počet otázek (max/průměr):20 / 19.22
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:35
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete naši prodejnu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výhradně při slevových akcích 1043,48 %43,48 %  
jednou měsíčně1043,48 %43,48 %  
nikdy jsem v této prodejně nebyl/nebyla 28,7 %8,7 %  
jednou týdně14,35 %4,35 %  

Graf

2. Co v naší prodejně nejčastěji nakupujete? Zde prosím využijte stupnici od 1 do 5 (1=nejčastěji, 5=téměř vůbec)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
pánské prádlo4.1741.274
dámské prádlo2.0871.905
dětské prádlo4.6090.673
spíše oblečení3.7831.388
plavky a sezónní oblečení3.6521.879

Graf

3. Jak dlouho již nakupujete v naší prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 roky1252,17 %52,17 %  
3 roky626,09 %26,09 %  
1 rok313,04 %13,04 %  
po dobu kratší než 1 rok28,7 %8,7 %  

Graf

4. Ceny ve společnosti TEZENIS, s.r.o. jsou pro me:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
průměrné1565,22 %65,22 %  
spíše drahé417,39 %17,39 %  
levné417,39 %17,39 %  

Graf

5. Myslíte si, že námi nabízené výrobky jsou:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita odpovídá ceně 1147,83 %47,83 %  
spíše kvalitní626,09 %26,09 %  
spíše nekvalitní417,39 %17,39 %  
kvalita neodpovídá ceně 28,7 %8,7 %  

Graf

6. Při nákupu prádla a spodního oblečení :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
upřednostňuji jiné prodejny a až posléze TEZENIS, s.r.o.1147,83 %47,83 %  
vždy upřednostňuji prodejnu TEZENIS, s.r.o. 626,09 %26,09 %  
nakupuji v e-shopech na internetu 28,7 %8,7 %  
neupřednostňuji nikoho14,35 %4,35 %  
Upřednostňuji jiné prodejny. 14,35 %4,35 %  
beru to postupně cestou14,35 %4,35 %  
jak kdy14,35 %4,35 %  

Graf

7. Při nákupu prádla upřednostňuji materiál : (prosím, využijte stupnici od 1 do 5; 1=nejlepší, 5=nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
bavlna2.2172.083
mikrovlákno2.6521.183
krajka2.3481.792

Graf

8. Při výběru kalhotek upřednostňuji : (prosím, využijte stupnici od 1 do 5; 1=nejlepší, 5=nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
klasické kalhotky2.5651.811
nohavičkové kalhotky3.131.766
brazilské kalhotky3.0432.216
tanga3.1742.752

Graf

9. Za spodní prádlo jsem měsíčně ochoten/ochotna zaplatit :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500,-1043,48 %43,48 %  
do 1000,-626,09 %26,09 %  
do 300,-521,74 %21,74 %  
10014,35 %4,35 %  
20014,35 %4,35 %  

Graf

10. Doporučujete prodejnu svým přátelům a známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doporučuji1773,91 %73,91 %  
nedporučuji626,09 %26,09 %  

Graf

11. Využíváte slevové akce v naší prodejně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
využívám zřídka 1147,83 %47,83 %  
využívám vždy 626,09 %26,09 %  
nezáleží mi na tom313,04 %13,04 %  
nevyužívám313,04 %13,04 %  

Graf

12. Jak se Vám líbí vzhled naší prodejny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
líbí1356,52 %56,52 %  
nelíbí730,43 %30,43 %  
nic14,35 %4,35 %  
Lhostejný14,35 %4,35 %  
nechutně hlasitá hudba14,35 %4,35 %  

Graf

13. Jak jste spokojen/spokojena s obsluhou a radami našich asistentek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jejich rad nevyužívám a nejraději si vybírám sám / sama1252,17 %52,17 %  
spokojen / spokojena maximálně, vždy mi dobře poradí 1043,48 %43,48 %  
nespokojen / nespokojena 14,35 %4,35 %  

Graf

14. Otevírací doba této prodejny je pro mě :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyhovující1878,26 %78,26 %  
nevyhovující, dle mého názoru by měla být tato doba prodloužena521,74 %21,74 %  

Graf

15. Nakupujete spíše :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ve všední den odpoledne 1043,48 %43,48 %  
o víkendu odpoledne730,43 %30,43 %  
ve všední den dopoledne 521,74 %21,74 %  
o víkendu dopoledne 14,35 %4,35 %  

Graf

16. Je pro Vás výběr zboží v naší prodejně :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dostačující1773,91 %73,91 %  
nedostačující ( v tomto případě prosím napište, co Vám v naší prodejně chybí)417,39 %17,39 %  
chybí mi větší velikosti14,35 %4,35 %  
jak kdy14,35 %4,35 %  

Graf

17. Zařazení do věkové kategorie. Je Vám :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-24 let 1356,52 %56,52 %  
30-34 let 417,39 %17,39 %  
25-29 let 313,04 %13,04 %  
40-44 let 14,35 %4,35 %  
50-54 let 14,35 %4,35 %  
35-39 let 14,35 %4,35 %  

Graf

18. Pohlaví :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2295,65 %95,65 %  
muž14,35 %4,35 %  

Graf

19. Váš měsíční příjem je :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10.000 – 14.999 Kč 1252,17 %52,17 %  
15.000 – 19.999 Kč 313,04 %13,04 %  
20.000 – 24.999 Kč 28,7 %8,7 %  
25.000 – 30.000 Kč 14,35 %4,35 %  
500014,35 %4,35 %  
nižší než 10 000 Kč14,35 %4,35 %  
student - 0 Kč14,35 %4,35 %  
nic14,35 %4,35 %  
není14,35 %4,35 %  

Graf

20. Nyní můžete vyjádřit, jaké zboží Vám v naší prodejně chybí a co byste změnili :

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ad 1. otázka - nenakupuji, takže ostatní odpovědi nesmysl!

lepší vyrovnnost kolekcí

Malý výběr velikostí. Když sedí velikost košíčků nesedí obvod. Nejsou dostupné velikosti např. 65C, 65D, 70C....

Obecne mi chybi kalhotky ze 100% bavlny. Proto kdekoli je objevim, nakoupim i do zasoby a do obchodu se pak pravidelne vracim.

Vadí mi hluk, hudba hraje příšerně nahlas. Brání m to v nákupu. Chybí mi bavlněné podprsenky bez kostic a vycpávek. Případně jakékoli podprsenky bez vycpávek a tvarovaných košíčků.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Ondrušíková, A.Analýza nákupu spodního prádla, TEZENIS, s. r. o. (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-nakupu-spodniho-prad.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.