Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza náročnosti informačních systémů Fidelio, Hoteltime, Hores

Analýza náročnosti informačních systémů Fidelio, Hoteltime, Hores

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miloš Trpišovský
Šetření:12. 04. 2012 - 01. 05. 2012
Počet respondentů:17
Počet otázek (max/průměr):7 / 2.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:40 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:29
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník slouží pro diplomouvou práci, a jedná se o objektivní analýzu obecné funkcionality systému FIdelio, Hores, Hoteltime

Odpovědi respondentů

1. Který systém chcete hodnotit?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Fideliootázka č. 2, Hoteltimeotázka č. 4, Horesotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fidelio 741,18 %41,18 %  
Hoteltime 529,41 %29,41 %  
Hores 529,41 %29,41 %  

Graf

2. Jak byste hodnotili následující procesy Fidelia z pohledu uživatele a náročnosti ? (1-nejhorší 7 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Práce s hostem4.7143.918
Pokladna4.8572.98
Denní uzávěrka4.7142.204
Doplňkový prodej4.2861.918
Propojení s rezervačními systémy a správa nabídky4.2863.061
Rezervace4.8573.265
Správa pokojů4.8574.408
Fakturace a účetní SW5.1433.265

Graf

3. Jak byste hodnotili následující procesy Hores z pohledu uživatele a náročnosti ? (1-nejhorší 7 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Práce s hostem3.63.04
Pokladna3.61.84
Denní uzávěrka3.64.64
Doplňkový prodej3.82.96
Propojení s rezervačními systémy a správa nabídky3.40.24
Rezervace3.41.84
Správa pokojů3.62.64
Fakturace a účetní SW41.2

Graf

4. Jak byste hodnotili následující procesy Hoteltime z pohledu uživatele a náročnosti ? (1-nejhorší 7 - nejlepší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Práce s hostem4.43.44
Pokladna5.41.84
Denní uzávěrka5.42.64
Doplňkový prodej50.8
Propojení s rezervačními systémy a správa nabídky3.81.36
Rezervace4.41.84
Správa pokojů5.21.36
Fakturace a účetní SW42.8

Graf

5. Jaký je Váš subjektivní pocit ohledně Hores ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

je nepropracovaný a největší nevýhoda je jazyk programu pouze CZ

Jednoduchý rychlý nástroj vhodný do menších hotelů, které nejsou tak procesně náročné

neobsahuje moderni prvky

Nevýhoda pouze v CZ

velice jednoduchý program, který ale nedisponuje všemi moderními vymoženostmi, avšak je velice přehledný, možná až příliš jednoduchý

6. Jaký je Váš subjektivní pocit ohledně Hoteltime ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

dobry

Hoteltime mi vyhovuje, je jednoduchý a přehledný. Oceňuji také možnost online připojení.

nid pořádně nefunguje.

V rámci provozu recepce je HotelTime velmi přehledný a jednoduchý. S jeho obsluhou nemám vážné problémy.

7. Jaký je Váš subjektivní pocit ohledně Fidelia ?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bezproblémový hotelový systém

dobrý

jední se o velmi kvalitní produkt

lepsi nez fidlo 7 a ostatni napodobeniny fidla :D

náročný, nadpůrměrně propracovaný systém, chybí tam však možnost minimalizace oken na lištu a možnost otevření více oken najednou. Nelze např. vytvářet rezervace a do toho si otevřít jinou rezervaci. Co mi tam chybí dál je víc klávesových zkratek a možnost userlogu pro zadávání dopravy v guest transportation. (takto není vidět, jaký uživatel dopravu zadával, což je dost podtstatný fakt v oblasti odhalování chyb).

Vcelku jednoduchý, přehledný a výkonný systém.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Trpišovský, M.Analýza náročnosti informačních systémů Fidelio, Hoteltime, Hores (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-narocnosti-informacn.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.