Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza náročnosti informačních systémů Fidelio, Hoteltime, Hores
Analýza náročnosti informačních systémů Fidelio, Hoteltime, Hores
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Miloš Trpišovský |
---|---|
Šetření: | 12. 04. 2012 - 01. 05. 2012 |
Počet respondentů: | 17 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 2.88 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 40 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.06:29 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník slouží pro diplomouvou práci, a jedná se o objektivní analýzu obecné funkcionality systému FIdelio, Hores, Hoteltime
Odpovědi respondentů
1. Který systém chcete hodnotit?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Fidelio → otázka č. 2, Hoteltime → otázka č. 4, Hores → otázka č. 3].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Fidelio | 7 | 41,18 % | 41,18 % |
Hoteltime | 5 | 29,41 % | 29,41 % |
Hores | 5 | 29,41 % | 29,41 % |
2. Jak byste hodnotili následující procesy Fidelia z pohledu uživatele a náročnosti ? (1-nejhorší 7 - nejlepší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Práce s hostem | 4.714 | 3.918 |
Pokladna | 4.857 | 2.98 |
Denní uzávěrka | 4.714 | 2.204 |
Doplňkový prodej | 4.286 | 1.918 |
Propojení s rezervačními systémy a správa nabídky | 4.286 | 3.061 |
Rezervace | 4.857 | 3.265 |
Správa pokojů | 4.857 | 4.408 |
Fakturace a účetní SW | 5.143 | 3.265 |
3. Jak byste hodnotili následující procesy Hores z pohledu uživatele a náročnosti ? (1-nejhorší 7 - nejlepší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Práce s hostem | 3.6 | 3.04 |
Pokladna | 3.6 | 1.84 |
Denní uzávěrka | 3.6 | 4.64 |
Doplňkový prodej | 3.8 | 2.96 |
Propojení s rezervačními systémy a správa nabídky | 3.4 | 0.24 |
Rezervace | 3.4 | 1.84 |
Správa pokojů | 3.6 | 2.64 |
Fakturace a účetní SW | 4 | 1.2 |
4. Jak byste hodnotili následující procesy Hoteltime z pohledu uživatele a náročnosti ? (1-nejhorší 7 - nejlepší)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Práce s hostem | 4.4 | 3.44 |
Pokladna | 5.4 | 1.84 |
Denní uzávěrka | 5.4 | 2.64 |
Doplňkový prodej | 5 | 0.8 |
Propojení s rezervačními systémy a správa nabídky | 3.8 | 1.36 |
Rezervace | 4.4 | 1.84 |
Správa pokojů | 5.2 | 1.36 |
Fakturace a účetní SW | 4 | 2.8 |
5. Jaký je Váš subjektivní pocit ohledně Hores ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
je nepropracovaný a největší nevýhoda je jazyk programu pouze CZ
Jednoduchý rychlý nástroj vhodný do menších hotelů, které nejsou tak procesně náročné
neobsahuje moderni prvky
Nevýhoda pouze v CZ
velice jednoduchý program, který ale nedisponuje všemi moderními vymoženostmi, avšak je velice přehledný, možná až příliš jednoduchý
6. Jaký je Váš subjektivní pocit ohledně Hoteltime ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
dobry
Hoteltime mi vyhovuje, je jednoduchý a přehledný. Oceňuji také možnost online připojení.
nid pořádně nefunguje.
V rámci provozu recepce je HotelTime velmi přehledný a jednoduchý. S jeho obsluhou nemám vážné problémy.
7. Jaký je Váš subjektivní pocit ohledně Fidelia ?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
bezproblémový hotelový systém
dobrý
jední se o velmi kvalitní produkt
lepsi nez fidlo 7 a ostatni napodobeniny fidla :D
náročný, nadpůrměrně propracovaný systém, chybí tam však možnost minimalizace oken na lištu a možnost otevření více oken najednou. Nelze např. vytvářet rezervace a do toho si otevřít jinou rezervaci. Co mi tam chybí dál je víc klávesových zkratek a možnost userlogu pro zadávání dopravy v guest transportation. (takto není vidět, jaký uživatel dopravu zadával, což je dost podtstatný fakt v oblasti odhalování chyb).
Vcelku jednoduchý, přehledný a výkonný systém.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.