Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza online obchodů se sportovní výživou

Analýza online obchodů se sportovní výživou

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jiří Krejčí
Šetření:29. 02. 2012 - 10. 03. 2012
Počet respondentů:176
Počet otázek (max/průměr):17 / 13.89
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:32
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,
jsem studentem Vysoké školy podnikání Ostrava - Studijního programu Ekonomika a management a obracím se na Vás s prosbou o vyplnění tohoto dotazníku, který je zaměřen na internetový prodej sportovní výživy. Získané informace jsou anonymní a poslouží k vypracování mé bakalářské práce a pro veřejnost.

Odpovědi respondentů

1. Koupil/a jste někdy sportovní výživu v online obchodě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14280,68 %80,68 %  
Ne3419,32 %19,32 %  

Graf

2. Jak často na internetu nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1krát za 2-3 měsíce5438,03 %30,68 %  
minimálně 1krát za měsíc3423,94 %19,32 %  
1krát za půl rok3222,54 %18,18 %  
pouze vyjímečně2215,49 %12,5 %  

Graf

3. Jaký druh zboží nejčastějí nakupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Proteiny12185,21 %68,75 %  
Kreatin3423,94 %19,32 %  
Gainery3121,83 %17,61 %  
Vitamíny3121,83 %17,61 %  
Aminokyseliny3021,13 %17,05 %  
Sacharidy2719,01 %15,34 %  
Jiné1711,97 %9,66 %  
Spalovače tuku139,15 %7,39 %  
Energizéry117,75 %6,25 %  
Anabolizátory107,04 %5,68 %  
Iontové nápoje96,34 %5,11 %  

Graf

4. Proč využíváte on-line obchody?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cena8157,04 %46,02 %  
Dodání zboží domů1812,68 %10,23 %  
Rychlos nákupu1611,27 %9,09 %  
Větší sortiment149,86 %7,95 %  
Slevové akce139,15 %7,39 %  

Graf

5. Kolik on-line obchodů při nákupu využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-37955,63 %44,89 %  
pouze 15840,85 %32,95 %  
více než 453,52 %2,84 %  

Graf

6. Důvod k využití nového e-shopu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Slevové akce7854,93 %44,32 %  
Nespokojenost u stávajícího e-shopu2819,72 %15,91 %  
Jiný1913,38 %10,8 %  
Větší sortiment149,86 %7,95 %  
Rychlost dodání32,11 %1,7 %  

Graf

7. Ohodnoťte jako ve škole spokojenost s e-shopem kde nyní nakupujete.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.6760.444
Dodání zboží1.4370.429
Reklamace1.50.546
Slevy1.690.538
Sortiment1.5420.502

Graf

8. Co Vás přiměje k častějšímu nákupu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Akce, Slevy8660,56 %48,86 %  
Nižší cena4330,28 %24,43 %  
Nové zboží117,75 %6,25 %  
Reklama21,41 %1,14 %  

Graf

9. Jaké zboží byste na e-shopu nekoupil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

---

..

...

...

.....

/

Aminokyseliny

anabolické steroidy

Anabolizátory

Anabolizátory

anabolizer

asi nič

Auto

auto ;)

automobil, kytaru jimiho hendrixe, zubní protézu a thaiskou manželku

b

bagr

Bez podrobného popisu co všechno produkt obsahuje.

boty

Boty

boty

boty

boty

co je potreba pred nakupem videt

co nepotrebuju

Co se tyka teto oblasti sortimentu, da se v eshopu koupit bez rizika snad vse.

Čerstvé potraviny

činky

čokoládu a slazené nápoje

Doplňky od nevěrohodných značek.

drahé, nefunkční doplňky výživy - spalovače atd.

gainer

hadry

Hormony

Chléb nebo křehké zboží.

Ilegální látky, Spalovače tuků

Iontové nápoje

jeany

jídlo

Klasické potraviny

léky

léky

leky

lo

maso

na e-shopu bych koupil prakticky všechno

nelegální látky

nemám problém s čímkoliv

nenapadá mě

nenapadá mě nic

není

Není nic co bych nekoupil, vyjma nelegálních přípravků.

Neozkoušené, nedoporučené, od pochybné značky

nevím

nevim

nevím

nevim

nevim

nevím

nevím

nevim

nevim

nevím

Nevím

Nevím

nevim

nevím

nevím o ničem, ale např. rotoped apod. bych si nejdříve někde vyzkoušel...

Nevím, ale k otýzce 10 - jak nutná registrace, tak i drahá doprava

nevím.....

nic

nic

nic bez referenci

Nic mě nenapadá

Nic mě nenapadá

nic takového není

NO, CEE

nvm

nwm, nemam čas teďka přemýšlet

o ničem nevím

obleceni

obleceni

obleceni

Oblečení

oblečení

Oblečení

oblečení

Oblečení

Oblečení

oblečení

Oblečení

Oblečení

Oblečení

Oblečení

oblečení

oblečení

Oblečení

Oblečení

oblečení

Oblečení (vždy si musím zkusit osobně)

Oblečení.

oblečení(je třeba zkusit velikost)

Obuv

Obuv

Osy, závaží, lavice, apod.

pečivo

Posilovací náčiní-činky atp.

Posilovací stroje

potraviny

potraviny

potraviny

potraviny

pouzity kondom

Použitý kondom.

Předražené

publikace

Rukavice, Háky, trhačky ..

Rukavice, oblečení

S nízkou trvanlivostí

spalovac tuku

spalovač tuku

Spalovač tuku

spalovače

spalovače

Spalovače

spalovače tuku

spalovače tuků

Spalovače tuku

Spalovače tuku (nevěřím jim)

šmejd

takovy co nepotrebuju (ps.s tohle je jediny misto kam se da psat. U otazky 7 neni jasny ktery cislo je jako nejlepsi a ktery jako nejhorsi. ve spousta dalsich otazek bych potrebovala vice moznosti a da se zatrhnout jen jedna. Rekla bych ze takhle to ma skoro nulovou vypovidajici hodnotu)

TRX

V dobrém e-shopu bych koupil asi jakýkoli druh zboží...

vitamíny

Vodu

vše u čeho není ověřená účinnost

žádné

žádné

ženu

živý zvířata

10. Co Vás od nákupu na e-shopu odradí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepřehledný web6042,25 %34,09 %  
Vysoké ceny dopravy3826,76 %21,59 %  
Nutná registrace1913,38 %10,8 %  
Špatná komunikace139,15 %7,39 %  
Zdlouhavé objednání128,45 %6,82 %  

Graf

11. Máte nějaké negativní zkušenosti s nákupem na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné6142,96 %34,66 %  
Pozdní dodání3726,06 %21,02 %  
Dodání špatného zboží2316,2 %13,07 %  
Dodání poškozeného zboží128,45 %6,82 %  
Problémová reklamace96,34 %5,11 %  

Graf

12. Optimální doba dodání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2 dny8257,75 %46,59 %  
do 4 dnů5740,14 %32,39 %  
maximálně 7 dnů32,11 %1,7 %  

Graf

13. Jak často sportujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [1-2krát týdněotázka č. 15, 3-4krát týdněotázka č. 15, 5-7krát týdněotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3-4krát týdně9164,08 %51,7 %  
5-7krát týdně4934,51 %27,84 %  
1-2krát týdně21,41 %1,14 %  

Graf

14. Z jakého důvodu nevyužíváte e-shopy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nenakupuji toto zboží1951,35 %10,8 %  
Nakupuji v kamenném obchodě1437,84 %7,95 %  
Mám strach ze zneužití osobních údajů25,41 %1,14 %  
Nemám internet25,41 %1,14 %  

Graf

15. Pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž16090,91 %90,91 %  
Žena169,09 %9,09 %  

Graf

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
22-29 let6536,93 %36,93 %  
16-21 let6235,23 %35,23 %  
30-39 let2313,07 %13,07 %  
40 a více105,68 %5,68 %  
0-15 let84,55 %4,55 %  
15-21 let84,55 %4,55 %  

Graf

17. Nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou8648,86 %48,86 %  
Vysokoškolské5531,25 %31,25 %  
Základní2514,2 %14,2 %  
Střední bez maturity63,41 %3,41 %  
Vyšší odborné42,27 %2,27 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Koupil/a jste někdy sportovní výživu v online obchodě?

  • odpověď Ne:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nenakupuji toto zboží na otázku 14. Z jakého důvodu nevyužíváte e-shopy?
    • 4.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nakupuji v kamenném obchodě na otázku 14. Z jakého důvodu nevyužíváte e-shopy?

5. Kolik on-line obchodů při nákupu využíváte?

  • odpověď 2-3:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší sortiment na otázku 6. Důvod k využití nového e-shopu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Koupil/a jste někdy sportovní výživu v online obchodě?

2. Jak často na internetu nakupujete?

3. Jaký druh zboží nejčastějí nakupujete?

4. Proč využíváte on-line obchody?

5. Kolik on-line obchodů při nákupu využíváte?

6. Důvod k využití nového e-shopu?

7. Ohodnoťte jako ve škole spokojenost s e-shopem kde nyní nakupujete.

8. Co Vás přiměje k častějšímu nákupu?

9. Jaké zboží byste na e-shopu nekoupil/a?

10. Co Vás od nákupu na e-shopu odradí?

11. Máte nějaké negativní zkušenosti s nákupem na internetu?

12. Optimální doba dodání?

13. Jak často sportujete?

14. Z jakého důvodu nevyužíváte e-shopy?

15. Pohlaví?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

17. Nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Koupil/a jste někdy sportovní výživu v online obchodě?

2. Jak často na internetu nakupujete?

3. Jaký druh zboží nejčastějí nakupujete?

4. Proč využíváte on-line obchody?

5. Kolik on-line obchodů při nákupu využíváte?

6. Důvod k využití nového e-shopu?

7. Ohodnoťte jako ve škole spokojenost s e-shopem kde nyní nakupujete.

8. Co Vás přiměje k častějšímu nákupu?

9. Jaké zboží byste na e-shopu nekoupil/a?

10. Co Vás od nákupu na e-shopu odradí?

11. Máte nějaké negativní zkušenosti s nákupem na internetu?

12. Optimální doba dodání?

13. Jak často sportujete?

14. Z jakého důvodu nevyužíváte e-shopy?

15. Pohlaví?

16. Do jaké věkové kategorie patříte?

17. Nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Krejčí, J.Analýza online obchodů se sportovní výživou (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-online-obchodu-se-sp.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.