Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza podpory prodeje vybraného produktu

Analýza podpory prodeje vybraného produktu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Dóková
Šetření:18. 08. 2013 - 22. 08. 2013
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):12 / 12
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jmenuji se Zuzana Dóková a studuji 2. ročník navazujícího magisterského studia na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích, obor Řízení a ekonomika podniku. Chtěla bych Vás touto formou požádat o vyplnění následujícího dotazníku, který poslouží jako primární zdroj dat pro zpracování analýzy podpory prodeje v podniku Motor Jikov a.s. Výsledky dotazníkového šetření budou použity pro zpracování mé diplomové práce na téma: „Účinnost podpory prodeje vybraného produktu“.

Děkuji Vám za váš čas.

Bc. Zuzana Dóková
 

Odpovědi respondentů

1. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 30 let1872 %72 %  
31 – 45 let520 %20 %  
56 let a více14 %4 %  
46-55 let14 %4 %  

Graf

2. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1976 %76 %  
Muž624 %24 %  

Graf

3. Jaké je Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student1144 %44 %  
Zaměstnaný1040 %40 %  
Mateřská dovolená28 %8 %  
Nezaměstnaný28 %8 %  

Graf

4. Jaké formy podpory prodeje považujete za nejúčinnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
snižování cen1872 %72 %  
zvýhodněná cenová balení1456 %56 %  
vzorky zdarma1144 %44 %  
letáky, katalogy, prospekty728 %28 %  
bonusy k nákupu728 %28 %  
předváděcí akce (ochutnávky, vyzkoušení zboží)416 %16 %  
dárkové předměty312 %12 %  
programy odměn312 %12 %  
loterie, soutěže, sázky14 %4 %  

Graf

5. Na co nejvíce při rozhodování o koupi výrobků kladete důraz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita2288 %88 %  
cena1976 %76 %  
značka312 %12 %  
design výrobku28 %8 %  

Graf

6. Kde získáváte informace před koupí výrobku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet2080 %80 %  
prodejna936 %36 %  
doporučení z okolí728 %28 %  
katalog produktů520 %20 %  

Graf

7. Znáte podnik Motor Jikov Group a.s.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2080 %80 %  
ano520 %20 %  

Graf

8. Víte, že Motor Jikov Group a.s. dodává zahradní techniku do prodejen Mountfield?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2288 %88 %  
ano312 %12 %  

Graf

9. Znáte výstavu Země živitelka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2080 %80 %  
ne520 %20 %  

Graf

10. Víte, že Motor Jikov Group a.s. vystavuje pravidelně své výrobky z oblasti zahradní techniky na výstavě Země živitelka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2392 %92 %  
ano28 %8 %  

Graf

11. Bylo by pro Vás podnětem ke koupi zahradní techniky možnost vyzkoušet si zboží přímo na výstavě a obdržet zvýhodněnou cenu (sleva několik desítek %) ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1352 %52 %  
nevím832 %32 %  
ne416 %16 %  

Graf

12. Jaká z níže uvedených forem podpory prodeje jsou pro Vás atraktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
bezplatný servis1456 %56 %  
dárek k nákupu520 %20 %  
Den otevřených dveří s doprovodným programem312 %12 %  
jiné28 %8 %  
předváděcí akce14 %4 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Dóková, Z.Analýza podpory prodeje vybraného produktu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://analyza-podpory-prodeje-vybr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.