Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jsem student 3. ročníku oboru managemnet a rád bych Vás poprosil o vyplnění tohoto dotazníku, který nám pomůže při zpracovnání naši seminární práce. Dotazník se týká analýzy postavení výrobku COCA - COLA mezi kolovoými nápoji. Na základě tohoto dotazníku bycho rádi zjistili Vaše názory a preference.
Odpovědi respondentů
1. Pijete kolové nápoje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
49
87,5 %
87,5 %
ne
7
12,5 %
12,5 %
2. Přiřaďte parametrům hodnotu podle kterých se při koupi rozhodujete (1 - nejdůležitější, 5 - nejméně důležité, 0 - nemohu posoudit)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
2.306
1.314
chuť
1.571
1.469
značka
2.51
1.229
složení
2.592
2.16
3. Jaký nápoj kolového typu pijete nejčastěji? (označte prosím jednu možnou odpověď)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Kofola
32
65,31 %
57,14 %
Coca - Cola
13
26,53 %
23,21 %
RC Cola
2
4,08 %
3,57 %
Pepsi Cola
1
2,04 %
1,79 %
Coca Cola a Pepsi tak na pul
1
2,04 %
1,79 %
4. Kde nejčastěji pijete nápoje kolového typu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
v restauracích, barech
34
69,39 %
60,71 %
doma
11
22,45 %
19,64 %
ve škole, v práci
3
6,12 %
5,36 %
nevim, nevedu si statistiky
1
2,04 %
1,79 %
5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.
Odpověď
Průměrné pořadí
Rozptyl
Coca - Cola
1.857
0.612
Pepsi Cola
2.939
0.466
Limonády s kolovou příchutí např. značky Tesco, Albert ....
4.959
0.08
RC Cola
3.673
0.424
Kofola
1.571
0.776
6. Vyzkoušeli jste již Coca - Colu nebo jiný kolový nápoj v kombinaci s alkoholovým nápojem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, chutnalo mi to
45
91,84 %
80,36 %
ano, nechutnalo mi to
3
6,12 %
5,36 %
ne, ještě jsem to nezkusil/a
1
2,04 %
1,79 %
7. Konzumujete nápoje značky Coca - Cola?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 8, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
44
89,8 %
78,57 %
ne
5
10,2 %
8,93 %
8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
cena
2.909
1.128
chuť
1.5
0.477
snadná dostupnost
1.273
0.471
tvar láhve
1.818
1.012
výběr druhů
1.886
0.919
9. Jak často si průměrně kupujete nápoj Coca - Cola? (nezáleží na objemu, ani na místě koupě)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 1x týdně
35
79,55 %
62,5 %
1x týdně
6
13,64 %
10,71 %
minimálně 2x týdně nebo častěji
3
6,82 %
5,36 %
10. Jaká je Vaše průměrná týdenní spotřeba Coca - Coly?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než 1 litr
39
88,64 %
69,64 %
1 - 4 litry
4
9,09 %
7,14 %
více než 4 litry
1
2,27 %
1,79 %
11. Jak byste ohodnotili láhve Coca - Coly podle tvaru, polepky..
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
líbí se mi
37
84,09 %
66,07 %
nelíbí se mi
4
9,09 %
7,14 %
nevím, nemohu posoudit
3
6,82 %
5,36 %
12. Jak byste ohodnotil vliv tvaru láhve a obalu při nákupu Coca - Coly
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
neovlivňuje mě
31
70,45 %
55,36 %
má na mě vliv
12
27,27 %
21,43 %
nevím, nemohu posoudit
1
2,27 %
1,79 %
13. Znáte alespoň 1 reklamní spot Coca - Coly z médií?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 14, ne → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
40
90,91 %
71,43 %
ne
4
9,09 %
7,14 %
14. Ohodnoťte prosím jednotlivé vlastnosti reklamních spotů Coca - Coly (používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
informativní charakter
2.35
1.428
zábavnost
1.55
0.598
zapamatovatelnost
1.475
0.449
motivace ke koupi
2.325
1.469
15. Ohodnoťte prosím na škále, jak na Vás působí reklamní spoty Coca - Coly?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
výborný
18
45 %
32,14 %
chvalitebný
15
37,5 %
26,79 %
dobrý
6
15 %
10,71 %
dostatečný
1
2,5 %
1,79 %
16. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
38
67,86 %
67,86 %
můž
18
32,14 %
32,14 %
17. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15-26
44
78,57 %
78,57 %
27-45
12
21,43 %
21,43 %
18. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Jaký nápoj kolového typu pijete nejčastěji? (označte prosím jednu možnou odpověď)
odpověď Kofola:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=2 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola=1 na otázku 5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca - Cola=2 na otázku 5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
4. Kde nejčastěji pijete nápoje kolového typu?
odpověď v restauracích, barech:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena=1 na otázku 2. Přiřaďte parametrům hodnotu podle kterých se při koupi rozhodujete (1 - nejdůležitější, 5 - nejméně důležité, 0 - nemohu posoudit)
5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
odpověď Coca - Cola=1:
3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca - Cola na otázku 3. Jaký nápoj kolového typu pijete nejčastěji? (označte prosím jednu možnou odpověď)
odpověď Coca - Cola=2:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=2 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
odpověď Kofola=1:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=2 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kofola na otázku 3. Jaký nápoj kolového typu pijete nejčastěji? (označte prosím jednu možnou odpověď)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca - Cola=2 na otázku 5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
odpověď RC Cola=4:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pepsi Cola=3 na otázku 5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
odpověď chuť=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca - Cola=1 na otázku 5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Coca - Cola na otázku 3. Jaký nápoj kolového typu pijete nejčastěji? (označte prosím jednu možnou odpověď)
odpověď snadná dostupnost=1:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=2 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tvar láhve=1 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi výběr druhů=1 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
9. Jak často si průměrně kupujete nápoj Coca - Cola? (nezáleží na objemu, ani na místě koupě)
odpověď méně než 1x týdně:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi chuť=2 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka=3 na otázku 2. Přiřaďte parametrům hodnotu podle kterých se při koupi rozhodujete (1 - nejdůležitější, 5 - nejméně důležité, 0 - nemohu posoudit)
11. Jak byste ohodnotili láhve Coca - Coly podle tvaru, polepky..
odpověď líbí se mi:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi informativní charakter=3 na otázku 14. Ohodnoťte prosím jednotlivé vlastnosti reklamních spotů Coca - Coly (používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
12. Jak byste ohodnotil vliv tvaru láhve a obalu při nákupu Coca - Coly
odpověď neovlivňuje mě:
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tvar láhve=2 na otázku 8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
14. Ohodnoťte prosím jednotlivé vlastnosti reklamních spotů Coca - Coly (používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
odpověď zábavnost=1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi výborný na otázku 15. Ohodnoťte prosím na škále, jak na Vás působí reklamní spoty Coca - Coly?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pijete kolové nápoje?
2. Přiřaďte parametrům hodnotu podle kterých se při koupi rozhodujete (1 - nejdůležitější, 5 - nejméně důležité, 0 - nemohu posoudit)
3. Jaký nápoj kolového typu pijete nejčastěji? (označte prosím jednu možnou odpověď)
4. Kde nejčastěji pijete nápoje kolového typu?
5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
6. Vyzkoušeli jste již Coca - Colu nebo jiný kolový nápoj v kombinaci s alkoholovým nápojem?
7. Konzumujete nápoje značky Coca - Cola?
8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
9. Jak často si průměrně kupujete nápoj Coca - Cola? (nezáleží na objemu, ani na místě koupě)
10. Jaká je Vaše průměrná týdenní spotřeba Coca - Coly?
11. Jak byste ohodnotili láhve Coca - Coly podle tvaru, polepky..
12. Jak byste ohodnotil vliv tvaru láhve a obalu při nákupu Coca - Coly
13. Znáte alespoň 1 reklamní spot Coca - Coly z médií?
14. Ohodnoťte prosím jednotlivé vlastnosti reklamních spotů Coca - Coly (používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
15. Ohodnoťte prosím na škále, jak na Vás působí reklamní spoty Coca - Coly?
16. Vaše pohlaví?
17. Váš věk?
18. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pijete kolové nápoje?
2. Přiřaďte parametrům hodnotu podle kterých se při koupi rozhodujete (1 - nejdůležitější, 5 - nejméně důležité, 0 - nemohu posoudit)
3. Jaký nápoj kolového typu pijete nejčastěji? (označte prosím jednu možnou odpověď)
4. Kde nejčastěji pijete nápoje kolového typu?
5. Seřaďte prosím tyto kolové nápoje od nejoblíbenějšího po nejméně oblíbené (1 - nejvíce, 5 - nejméně)
6. Vyzkoušeli jste již Coca - Colu nebo jiný kolový nápoj v kombinaci s alkoholovým nápojem?
7. Konzumujete nápoje značky Coca - Cola?
8. Ohodnoťte prosím následující parametry podle spokojenosti s nápojem Coca - Cola v porovnání s ostatními kolovými nápoji. ( používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
9. Jak často si průměrně kupujete nápoj Coca - Cola? (nezáleží na objemu, ani na místě koupě)
10. Jaká je Vaše průměrná týdenní spotřeba Coca - Coly?
11. Jak byste ohodnotili láhve Coca - Coly podle tvaru, polepky..
12. Jak byste ohodnotil vliv tvaru láhve a obalu při nákupu Coca - Coly
13. Znáte alespoň 1 reklamní spot Coca - Coly z médií?
14. Ohodnoťte prosím jednotlivé vlastnosti reklamních spotů Coca - Coly (používejte známky jako ve škole, 1 - nejlepší, 5 - nejhorší, 0 - nemohu posoudit)
15. Ohodnoťte prosím na škále, jak na Vás působí reklamní spoty Coca - Coly?
16. Vaše pohlaví?
17. Váš věk?
18. Jaký je váš čistý měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.