Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza postoje zákazníků ke značce STUDENT AGENCY

Analýza postoje zákazníků ke značce STUDENT AGENCY

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Hájková
Šetření:29. 11. 2010 - 06. 12. 2010
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):19 / 17.91
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

děkuji předem za vyplnění mého dotazníku. Analýza zákaznického chování a povědomí značky Student Agency slouží pro mou seminární práci na téma Marketingový výzkum. Zajímá mě, jak cestující či potenciální klienti vnímají značku Student Agency, jak moc služby využívají a co by chtěli zlepšit. Touto problematikou se zabývám již léta a proto by mě zajímalo, jak se chování kupujících mění v čase.

Děkuji Vám za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO64100 %100 %  

Graf

2. Využili jste někdy jejich služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale jen někdy4468,75 %68,75 %  
Ano, často tyto služby využívám1320,31 %20,31 %  
Ne, nikdy jsem je nevyužil69,38 %9,38 %  
Nejsem si jistý11,56 %1,56 %  

Graf

3. Na jaké lince cestujete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brno-Praha a zpět2137,5 %32,81 %  
LIberec -Praha a zpět1323,21 %20,31 %  
Karlovy Vary - Praha a zpět814,29 %12,5 %  
zahraniční linky814,29 %12,5 %  
Plzeň - Praha a zpět58,93 %7,81 %  
České Budějovice - Písek - Praha a zpět47,14 %6,25 %  
Ostrava - Praha a zpět47,14 %6,25 %  
jiná vnitrostátní linka35,36 %4,69 %  
Ostrava - Brno a zpět35,36 %4,69 %  
nic11,79 %1,56 %  

Graf

4. Je pro Vás image firma rozhodující pro nákup služby, např. cestování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3148,44 %48,44 %  
ne2539,06 %39,06 %  
nevím812,5 %12,5 %  

Graf

5. Jaké jiné autobusové dopravce v České republice znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čsad69,38 %9,38 %  
csad34,69 %4,69 %  
eurolines23,13 %3,13 %  
žádné23,13 %3,13 %  
ST Trans11,56 %1,56 %  
ČAD, Orlobus11,56 %1,56 %  
letuška11,56 %1,56 %  
martin uher, csad11,56 %1,56 %  
idos11,56 %1,56 %  
semily, vega tour, csad, orlobus,kad11,56 %1,56 %  
ostatní odpovědi ČSAD, ROPID
čsad, connex
neznam
eurolines, čsad - bývalé
Letuška, ČSAD
různí pohrobci lokálních ČSAD
nevím
čsad, connex, veolia
ramvej, čsad
ČSAD Semily, Nord Bus
CSAD Jihotrans, CSAD Kladno, Tourbus, Čebus,
Transcentrum
stenbus
HS Bussi, vega tour
ČSAD, ICOM, Conex
csad (jeste se tak jmenuji?), neco express
BusLine, a.s.
ČSAD, Tourbus
ČsadKladno
ICOM, Tredos, ČSAD
Krodos, Tourbus, Vydos,
euroline, čsad
OSNADO, KAD
Zlatovánek
Gts čsad
idos, csad semily
autobusy Kavka
čsad, eurolines
Osnado,Trutnovská autobusová doprava
Eurolines ČSAD
Anexia,
Transcentrum, ICOM
regionální přepravce z bývalých ČSAD
idos, eurolines, čsad
Jihotrans
Tourbus
čsad, veolia
eurolines, veolia transport
ČSAD Jihotrans, TourBus
Eurolines, ČSAD Karlovy Vary, ČSAD jiné město
ČSAD, BODOS, aj. lokální dopravce
šálek
ČSAD, ProboTrans, Záruba, Bosák, Cup Tour...
ČSAD,Záruba,Veolia
ČSAD, Comett
4570,31 %70,31 % 

Graf

6. Jsou pro vás služby v autobuse důležité v rozhoddování, zda se společností cestovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale jel bych s nimi, i kdyby služby neměli3250 %50 %  
ano, velmi1726,56 %26,56 %  
ne1421,88 %21,88 %  
nevím11,56 %1,56 %  

Graf

7. Považujete služby (teplé nápoje, časopisy, sluchátka zdarma) za konkurenční výhodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, zajisté3351,56 %51,56 %  
myslím, že ano1929,69 %29,69 %  
myslím, že ne812,5 %12,5 %  
je mi to jedno46,25 %6,25 %  

Graf

8. Využíváte i jiné služby Student Agency než je cestování autobusem? Napříkla au-pair pobyty, letenky atp.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE4570,31 %70,31 %  
ANO1523,44 %23,44 %  
Neznám jiné služby46,25 %6,25 %  

Graf

9. Pokud se někam potřebujete dostat, vyberete Student Agency jako první variantu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4062,5 %62,5 %  
NE2437,5 %37,5 %  

Graf

10. Myslíte si, že Student Agency je prospěšná firma lidem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5180,95 %79,69 %  
je mi to jedno711,11 %10,94 %  
NE57,94 %7,81 %  

Graf

11. Je pro vás značka Studetn Agency kvalitní značkou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5687,5 %87,5 %  
Opravdu nevím57,81 %7,81 %  
NE34,69 %4,69 %  

Graf

12. Doporučili byste využít Student Agency dalším lidem? Například rodině, kamarádům

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5687,5 %87,5 %  
NE812,5 %12,5 %  

Graf

13. Jsou pro vás důležité ceny? Využíváte slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, velmi důležitá je pro mě cena3554,69 %54,69 %  
Ano, ale když bych potřebovala se někam dostat, tak na cenu nehledím2742,19 %42,19 %  
Ne, důležité to pro mě není23,13 %3,13 %  

Graf

14. Které další služby v autobusech byste rádi doporučili?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

funkcni internetove pripojeni, voda zdarma

místo časopisů křížovky nebo sudoku, tabulky s časy odjezdů a příjezdů autobusů

nevím

nic mě nenapadá

polštářek za krček,aby se dobře spalo...

prostornější sedadla

při delších trasák možnost využít WIFI připojení

Služby mi stačí v tom rozsahu v jakém jsou teď, ale vadí mi omezená síť linek. Cestovala bych se Student Agency častěji kdyby například jezdili linku Brno - Šumperk

teplé občerstvení

vyhřívané sedačky? :) ..ale je to jen návrh, nic po čem bych toužila ;)

wc

zásuvky 220V

žádné, autobus je tu od toho, aby mě dopravil z místa A na místo B v čase T

15. Která služba v autobusech má pro Vás největší význam?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlné cestování5484,38 %84,38 %  
káva, čaj, capuccino, čokoláda zdarma2132,81 %32,81 %  
denní tisk zdarma2031,25 %31,25 %  
časopisy zdarma1523,44 %23,44 %  
zapůjčení sluchátek zdarma710,94 %10,94 %  
jiná služba46,25 %6,25 %  

Graf

16. Jaký je váš vztah ke značce Student Agency?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je to značka jako každá jiná2742,86 %42,19 %  
je to moje oblíbená značka2641,27 %40,63 %  
nemám jednoznačnou odpověď711,11 %10,94 %  
tuto značku nemám ráda34,76 %4,69 %  

Graf

17. Jaký je nejpodstatnější faktor při využití služeb touto firmou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalitní cestování3767,27 %57,81 %  
cena1832,73 %28,13 %  
je mi to jedno, hlavně, že se dostanu tam, kam potřebuji712,73 %10,94 %  
značka, image11,82 %1,56 %  
nic11,82 %1,56 %  

Graf

18. Jaká jste věková skupina?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student do 26 let4773,44 %73,44 %  
dospělý 27- 401523,44 %23,44 %  
dospělý 41-6023,13 %3,13 %  

Graf

19. V kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha1929,69 %29,69 %  
jiný kraj1218,75 %18,75 %  
Středočeský kraj1015,63 %15,63 %  
Liberecký kraj69,38 %9,38 %  
Brno - město a okolí69,38 %9,38 %  
Jihočeský kraj57,81 %7,81 %  
Moravský kraj46,25 %6,25 %  
Plzeňský kraj23,13 %3,13 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Student Agency?

2. Využili jste někdy jejich služeb?

3. Na jaké lince cestujete nejčastěji?

4. Je pro Vás image firma rozhodující pro nákup služby, např. cestování?

6. Jsou pro vás služby v autobuse důležité v rozhoddování, zda se společností cestovat?

7. Považujete služby (teplé nápoje, časopisy, sluchátka zdarma) za konkurenční výhodu?

8. Využíváte i jiné služby Student Agency než je cestování autobusem? Napříkla au-pair pobyty, letenky atp.

9. Pokud se někam potřebujete dostat, vyberete Student Agency jako první variantu?

10. Myslíte si, že Student Agency je prospěšná firma lidem?

11. Je pro vás značka Studetn Agency kvalitní značkou?

12. Doporučili byste využít Student Agency dalším lidem? Například rodině, kamarádům

13. Jsou pro vás důležité ceny? Využíváte slevy?

15. Která služba v autobusech má pro Vás největší význam?

16. Jaký je váš vztah ke značce Student Agency?

17. Jaký je nejpodstatnější faktor při využití služeb touto firmou?

18. Jaká jste věková skupina?

19. V kterém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Student Agency?

2. Využili jste někdy jejich služeb?

3. Na jaké lince cestujete nejčastěji?

4. Je pro Vás image firma rozhodující pro nákup služby, např. cestování?

6. Jsou pro vás služby v autobuse důležité v rozhoddování, zda se společností cestovat?

7. Považujete služby (teplé nápoje, časopisy, sluchátka zdarma) za konkurenční výhodu?

8. Využíváte i jiné služby Student Agency než je cestování autobusem? Napříkla au-pair pobyty, letenky atp.

9. Pokud se někam potřebujete dostat, vyberete Student Agency jako první variantu?

10. Myslíte si, že Student Agency je prospěšná firma lidem?

11. Je pro vás značka Studetn Agency kvalitní značkou?

12. Doporučili byste využít Student Agency dalším lidem? Například rodině, kamarádům

13. Jsou pro vás důležité ceny? Využíváte slevy?

15. Která služba v autobusech má pro Vás největší význam?

16. Jaký je váš vztah ke značce Student Agency?

17. Jaký je nejpodstatnější faktor při využití služeb touto firmou?

18. Jaká jste věková skupina?

19. V kterém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Hájková, L.Analýza postoje zákazníků ke značce STUDENT AGENCY (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://analyza-postoje-zaka.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.