Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza postoje zákazníků ke značce STUDENT AGENCY
Analýza postoje zákazníků ke značce STUDENT AGENCY
→ Jak často a kde nakupujete nábytek? Co je pro Vás při nákupu důležité? A koupili jste si někdy retro nábytek? ←
(veřejné výsledky během března)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lucie Hájková |
---|---|
Šetření: | 29. 11. 2010 - 06. 12. 2010 |
Počet respondentů: | 64 |
Počet otázek (max/průměr): | 19 / 17.91 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:03 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
děkuji předem za vyplnění mého dotazníku. Analýza zákaznického chování a povědomí značky Student Agency slouží pro mou seminární práci na téma Marketingový výzkum. Zajímá mě, jak cestující či potenciální klienti vnímají značku Student Agency, jak moc služby využívají a co by chtěli zlepšit. Touto problematikou se zabývám již léta a proto by mě zajímalo, jak se chování kupujících mění v čase.
Děkuji Vám za vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Znáte společnost Student Agency?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 64 | 100 % | 100 % |
2. Využili jste někdy jejich služeb?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, ale jen někdy | 44 | 68,75 % | 68,75 % |
Ano, často tyto služby využívám | 13 | 20,31 % | 20,31 % |
Ne, nikdy jsem je nevyužil | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
Nejsem si jistý | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
3. Na jaké lince cestujete nejčastěji?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Brno-Praha a zpět | 21 | 37,5 % | 32,81 % |
LIberec -Praha a zpět | 13 | 23,21 % | 20,31 % |
Karlovy Vary - Praha a zpět | 8 | 14,29 % | 12,5 % |
zahraniční linky | 8 | 14,29 % | 12,5 % |
Plzeň - Praha a zpět | 5 | 8,93 % | 7,81 % |
České Budějovice - Písek - Praha a zpět | 4 | 7,14 % | 6,25 % |
Ostrava - Praha a zpět | 4 | 7,14 % | 6,25 % |
jiná vnitrostátní linka | 3 | 5,36 % | 4,69 % |
Ostrava - Brno a zpět | 3 | 5,36 % | 4,69 % |
nic | 1 | 1,79 % | 1,56 % |
4. Je pro Vás image firma rozhodující pro nákup služby, např. cestování?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 31 | 48,44 % | 48,44 % |
ne | 25 | 39,06 % | 39,06 % |
nevím | 8 | 12,5 % | 12,5 % |
5. Jaké jiné autobusové dopravce v České republice znáte?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
čsad | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
csad | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
eurolines | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
žádné | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
ST Trans | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
ČAD, Orlobus | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
letuška | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
martin uher, csad | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
idos | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
semily, vega tour, csad, orlobus,kad | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
ostatní odpovědi | 45 | 70,31 % | 70,31 % |
6. Jsou pro vás služby v autobuse důležité v rozhoddování, zda se společností cestovat?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, ale jel bych s nimi, i kdyby služby neměli | 32 | 50 % | 50 % |
ano, velmi | 17 | 26,56 % | 26,56 % |
ne | 14 | 21,88 % | 21,88 % |
nevím | 1 | 1,56 % | 1,56 % |
7. Považujete služby (teplé nápoje, časopisy, sluchátka zdarma) za konkurenční výhodu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano, zajisté | 33 | 51,56 % | 51,56 % |
myslím, že ano | 19 | 29,69 % | 29,69 % |
myslím, že ne | 8 | 12,5 % | 12,5 % |
je mi to jedno | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
8. Využíváte i jiné služby Student Agency než je cestování autobusem? Napříkla au-pair pobyty, letenky atp.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 45 | 70,31 % | 70,31 % |
ANO | 15 | 23,44 % | 23,44 % |
Neznám jiné služby | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
9. Pokud se někam potřebujete dostat, vyberete Student Agency jako první variantu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 40 | 62,5 % | 62,5 % |
NE | 24 | 37,5 % | 37,5 % |
10. Myslíte si, že Student Agency je prospěšná firma lidem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 51 | 80,95 % | 79,69 % |
je mi to jedno | 7 | 11,11 % | 10,94 % |
NE | 5 | 7,94 % | 7,81 % |
11. Je pro vás značka Studetn Agency kvalitní značkou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 56 | 87,5 % | 87,5 % |
Opravdu nevím | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
NE | 3 | 4,69 % | 4,69 % |
12. Doporučili byste využít Student Agency dalším lidem? Například rodině, kamarádům
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 56 | 87,5 % | 87,5 % |
NE | 8 | 12,5 % | 12,5 % |
13. Jsou pro vás důležité ceny? Využíváte slevy?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, velmi důležitá je pro mě cena | 35 | 54,69 % | 54,69 % |
Ano, ale když bych potřebovala se někam dostat, tak na cenu nehledím | 27 | 42,19 % | 42,19 % |
Ne, důležité to pro mě není | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
14. Které další služby v autobusech byste rádi doporučili?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
funkcni internetove pripojeni, voda zdarma
místo časopisů křížovky nebo sudoku, tabulky s časy odjezdů a příjezdů autobusů
nevím
nic mě nenapadá
polštářek za krček,aby se dobře spalo...
prostornější sedadla
při delších trasák možnost využít WIFI připojení
Služby mi stačí v tom rozsahu v jakém jsou teď, ale vadí mi omezená síť linek. Cestovala bych se Student Agency častěji kdyby například jezdili linku Brno - Šumperk
teplé občerstvení
vyhřívané sedačky? :) ..ale je to jen návrh, nic po čem bych toužila ;)
wc
zásuvky 220V
žádné, autobus je tu od toho, aby mě dopravil z místa A na místo B v čase T
15. Která služba v autobusech má pro Vás největší význam?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pohodlné cestování | 54 | 84,38 % | 84,38 % |
káva, čaj, capuccino, čokoláda zdarma | 21 | 32,81 % | 32,81 % |
denní tisk zdarma | 20 | 31,25 % | 31,25 % |
časopisy zdarma | 15 | 23,44 % | 23,44 % |
zapůjčení sluchátek zdarma | 7 | 10,94 % | 10,94 % |
jiná služba | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
16. Jaký je váš vztah ke značce Student Agency?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
je to značka jako každá jiná | 27 | 42,86 % | 42,19 % |
je to moje oblíbená značka | 26 | 41,27 % | 40,63 % |
nemám jednoznačnou odpověď | 7 | 11,11 % | 10,94 % |
tuto značku nemám ráda | 3 | 4,76 % | 4,69 % |
17. Jaký je nejpodstatnější faktor při využití služeb touto firmou?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalitní cestování | 37 | 67,27 % | 57,81 % |
cena | 18 | 32,73 % | 28,13 % |
je mi to jedno, hlavně, že se dostanu tam, kam potřebuji | 7 | 12,73 % | 10,94 % |
značka, image | 1 | 1,82 % | 1,56 % |
nic | 1 | 1,82 % | 1,56 % |
18. Jaká jste věková skupina?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student do 26 let | 47 | 73,44 % | 73,44 % |
dospělý 27- 40 | 15 | 23,44 % | 23,44 % |
dospělý 41-60 | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
19. V kterém kraji bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 19 | 29,69 % | 29,69 % |
jiný kraj | 12 | 18,75 % | 18,75 % |
Středočeský kraj | 10 | 15,63 % | 15,63 % |
Liberecký kraj | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
Brno - město a okolí | 6 | 9,38 % | 9,38 % |
Jihočeský kraj | 5 | 7,81 % | 7,81 % |
Moravský kraj | 4 | 6,25 % | 6,25 % |
Plzeňský kraj | 2 | 3,13 % | 3,13 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (53,3 %)
- facebook.com (30,3 %)
- vyplnto.cz (5,7 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.