Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky

Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Miroslava Jakešová
Šetření:28. 03. 2011 - 04. 04. 2011
Počet respondentů:54
Počet otázek (max/průměr):21 / 18.2
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:37
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsem studentka Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava a dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku na téma Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky.Velice si cením Vaši ochoty a moc děkuji za Váš čas.

Přeji hezký den

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokud není uvedeno jinak, vyberte pouze jednu odpověď.

Odpovědi respondentů

1. Jaký druh média upřednostňujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet4481,48 %81,48 %  
televize712,96 %12,96 %  
tisk23,7 %3,7 %  
rozhlas11,85 %1,85 %  

Graf

2. V kterých médiích nejvíce vnímáte reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize4379,63 %79,63 %  
tisk59,26 %9,26 %  
internet47,41 %7,41 %  
rozhlas23,7 %3,7 %  

Graf

3. Co pro Vás reklama znamená?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zajímavá upoutávka na výrobky nebo služby2444,44 %44,44 %  
něco co mě obtěžuje1935,19 %35,19 %  
dobrý zdroj informací611,11 %11,11 %  
naprosto zbytečná59,26 %9,26 %  

Graf

4. Jaké máte nejraději představitele v reklamách(můžete zvolit více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvířata2546,3 %46,3 %  
děti2138,89 %38,89 %  
obyčejné lidi1425,93 %25,93 %  
jiné1222,22 %22,22 %  
známé osobnosti814,81 %14,81 %  

Graf

5. Jaká je Vaše oblíbená reklama?(můžete uvést důvody proč)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Axe - vtipná

axe s anděli

coca cola, Vodafone, Český lev (Na sex nebo na ex)

Heineken - vtipna;)

jakákoli opravdu vtipná, takže je zapamatovatelná i léta. Série Oskarových (dnes už vodafone) reklam byla kupříkladu ohromná :)))

každá dobře udělaná, každá reklama která prodává. ale když nad tím tak přemýšlím, tak mám rád i ty opravdu hodně špatné...

Když už jsme u toho, tak právě Česká spořitelna coby generální sponzor Českého atletického svazu - atletiku miluju, takže mě každá její podpora těší. :-)

kofola

kofola

Kofola

kofola vždycky vtipné spoty s nápadem

Kofola - zlaté prasátko

Kofola - Zlaté prasátko

Kofola "Ne ne, já nemusím, já už ho vidím" - Česká, vtipná, veselá. Škoda auto - "pečení auta" - Neotřelý nápad, zajímavé a poutavé provedení. Vodafone - Vánoční Smrček a Smrček - Zajímavá pojetím jako seriál, zábavné a opět české pojetí vánoce (bez Santy) :-)

kofola s holčičkou

kofola s prasátkem

Kofola tradiční a vtipná, Axe - důmyslná, Era účet - takřka groteskní

kofola, typicky česká, milá

metaxa - léto, slunce, přátelé a dobrá hudba

Na auto Renault,ale tato reklama je pouze v USA, ne u nás. Je nápaditá..

Na bonbony Skittles - je zajímavě provedena a dobrý nápad

na Hami

na plenkové kalhotky Pampers, je roztomilá, vtipná CocaCola

na psí granule pedigree, líbí se mi zpracování

nějaká funny - kofola, reklama která má příběh

nemam

nevím

Nike

očkování pro děti s miminkem v rukavicích

Orbit - design

pedigree

radegast

rajec - dobrý nápad se zvířaty a přírodou, česká spořitelna - reklama na pokračování

Reklama na kofolu

reklama na kofolu - srandovní

Reklama na Kofolu, ta holčička přostě nemá chybu. A reklama na Českého Lva, vtipná;)

Reklama na Magnésii: "Český lev" Odpovídání Budaře a Macháčka na různé otázky. Líbí se mi, protože je zábavná.

reklama na mattoni s macháčkem a budařem

reklama na novy passat, malé dítě v podobě Darthvadera

Reklama na Old Spice, kde chlápek, džunglí nese Old Spice, je vtipná.

reklama na poděbradku...důvod: vtipné, prostředí

reklamy na pivo - ty jsou nejnápaditější a vtipné

Reklamy společnosti Vodafone (vždy vtipné a vkusné).

reklamy VODAFONE - vtipné, originální

stará reklama na snickers, kde sní tyčinku rukou. vánoční cocacola vánoční kofola \heartsuit bon voyage - možná ti ulehčí cestu srite - frajer, který si napění pití a pak se jím pokecá všechny jsou vtipné, nápadité a překvapivě si je stále pamatuji

v tomto období mě žádná reklama nezaujala, ale dříve se mi líbala reklama na peugeot 207

vánoční kofola

Vánoční Kofola (zahnutý zuby :D), není vtíravá, nepříjemná, agresivní

Vtipná

Whiskas, Pedigree - roztomilá zvířata

žádná

žádná

žádná

žadnou nemám

6. Jaká je Vaše neoblíbená reklama?(můžete uvést důvody proč)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

all ways

Allways

aviváže

aviváže v divadle

banky, hygienické potřeby, slevy v hypermarketech

čaj teekane

chuck norris tmobile

Jakékoliv reklamy na dezinfekční prostředky proti bakteriím, neboť přílišná čistota způsobuje alergie. Dále pak reklamy na alkohol a tabákové výrobky, což jsou podle mého společensky škodlivé a návykové látky.

JAR - tatínkové zůstali sami doma, trapná

jar s n ovákovi

knorr - hroznej song

kosticí - nějaký jogurt. Jsou hnusní, odporní a nevím, proč bych chtěla mít společného cokoli s něčím jako jsou tyhle obludy. všichni ti brumíci, tofínci, merci a vůbec "slaďáci" Hej: k otázce č. 18: Su z Prahe.

Na automobil Kia, kdy cena automobilu se nelíbí dámě, která má i kabelku dražší... v dnešní době ekonomické krize to není na místě.

na doplněk stravy s Vašutem, připadá mi nevkusná

na nějakou pastu proti paradentóze

Na nějakou zubní pastu kde plive krev...

Na pivo Kozel....na pastu proti citlivosti zubů a na paní která říká, že by si klidně přidala (zmrzlinu nebo co to jí)

na prací prášky

na prací prášky, prostředky na nádobí

na prací prostředky

Na prací prostředky, stupidní reklamy! Nudné a všechny stejné..

na vložky, příjdou mi totálně na p*ču,rovnou bych je zrušil

nabízení "výhodných" půjček

Neinteligentní

nemam

Nemam

nemám rádáreklamu na mountfield kolo štěstí

nemám, reklamy mě nezajmají

Neoblíbenou nemám, jelikož drtivou většinu reklam nevnímám.

nesleduji,tedy žádná

nevím

Nyní se už nevysílá. Relama na obchodní řetězec XXX Lutz (nebo tak nějak), jak tam různí lidé zpívají jednu píseň. Hrozná, nesmyslná, šílený zpěv.

paradontax - nechutná

Paradontax - nepříjemné - krev, cinknutí zubu o umyvadlo

paradontax a podobné zubní přípravky

Praci prasky - stupidni

Prací prášek - muž se sprchuje studenou vodou aby ušetřil za elektřinu - neuvěřitelně otravná reklama

prací prášek, mýdla, zubní pasta, krém na ruce, aviváž, máslo - nudné, trapné

prací prášky

prací prášky

prací prášky

průměrná

reklama na poděbradku...důvod: vtipné, prostředí

Reklama na prací prášky

reklama polivku ze sačku,ze zahradky..

reklamy na instantní polévky

tampony

vsechny vysilane v televizy

vše, co se týče financí - kecy, kecy, kecy...

Všechny na banky a prací prášky!!!

Všechny reklamy na "doplňky stravy" GS to a GS ono. Reklamy na čistící prostředky - paničky na podpatkách leštící mísu.

všechny reklamy na půjčky a banky všeobecně...jsou jedným slovem strašné.

XXXLutz - vtíravá, nepříjemná, agresivní :)) (ale asi funguje)

žádná

7. Jaké reklamy Vás zajímají?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné2037,04 %37,04 %  
jídlo,pití1120,37 %20,37 %  
kosmetika814,81 %14,81 %  
jiné59,26 %9,26 %  
banky, půjčky47,41 %7,41 %  
prostředky do domácnosti35,56 %5,56 %  
vybavení domácnosti35,56 %5,56 %  

Graf

8. Od jakých bank si vybavíte reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ČSOB,KB,Unicredit bank,GE Money bank(na otázku č.15)2953,7 %53,7 %  
Česká spořitelna(na otázku č.9)2648,15 %48,15 %  
nic si nevybavuji(na otázku č.15)1324,07 %24,07 %  
Hypoteční banka11,85 %1,85 %  
raifaisen11,85 %1,85 %  

Graf

9. Ohodnoťte jako ve škole určité znaky reklamy České spořitelny.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Důvěryhodnost3.0651.286
Nápaditost3.4841.217
Vtipnost3.5811.082
Obsah informací3.0321.063
Celkový dojem3.4840.959

Graf

10. Když se řekne televizní reklama od České spořitelny, co si vybavíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dva zaměstnance na pobočce1756,67 %31,48 %  
banku723,33 %12,96 %  
spoření620 %11,11 %  
výhodné nabídky516,67 %9,26 %  
peníze516,67 %9,26 %  
nabídky účtů413,33 %7,41 %  
jiné310 %5,56 %  
reklamu nesleduji26,67 %3,7 %  

Graf

11. Reklamu České spoř v televizi:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevnímám1443,75 %25,93 %  
přepínám program(odcházím)825 %14,81 %  
sleduji721,88 %12,96 %  
jiné39,38 %5,56 %  

Graf

12. Propagační letáky

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letmo proletím2266,67 %40,74 %  
hned vyhazuji1030,3 %18,52 %  
pečlivě pročítám13,03 %1,85 %  

Graf

13. Všímáte si reklam České spořitelny na internetu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3592,11 %64,81 %  
ano37,89 %5,56 %  

Graf

14. Všiml/a jste si někdy, zda má ČS bilboardy?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3376,74 %61,11 %  
ano1023,26 %18,52 %  

Graf

15. Máte u České spořitelny otevřený účet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano(na otázku 13)otázka č. 16, mám to v plánu(na otázku 13)otázka č. 16, ne(na otázku 14)otázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne(na otázku 14)3361,11 %61,11 %  
ano(na otázku 13)1935,19 %35,19 %  
mám to v plánu(na otázku 13)23,7 %3,7 %  

Graf

16. Co Vás k založení účtu přimělo?(možno více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné945 %16,67 %  
známost ČS735 %12,96 %  
blízkost pobočky630 %11,11 %  
názory známých420 %7,41 %  
renomé420 %7,41 %  
reklama v jakékoli formě420 %7,41 %  

Graf

17. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3870,37 %70,37 %  
muž1629,63 %29,63 %  

Graf

18. V jakém okrese bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jiné2750 %50 %  
Nový Jičín916,67 %16,67 %  
Frýdek-Místek712,96 %12,96 %  
Ostrava59,26 %9,26 %  
Karviná47,41 %7,41 %  
Opava11,85 %1,85 %  
Bruntál11,85 %1,85 %  

Graf

19. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-253666,67 %66,67 %  
26-35916,67 %16,67 %  
36-4559,26 %9,26 %  
56-6523,7 %3,7 %  
46-5523,7 %3,7 %  

Graf

20. Jaký je Váš status?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student3768,52 %68,52 %  
pracující1324,07 %24,07 %  
důchodce23,7 %3,7 %  
nezaměstnaný11,85 %1,85 %  
v domácnosti, mateřská11,85 %1,85 %  

Graf

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední s maturitou3157,41 %57,41 %  
Vysoká škola1629,63 %29,63 %  
Střední s vyučním listem47,41 %7,41 %  
Vyšší odborná škola23,7 %3,7 %  
Základní škola11,85 %1,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Jaké máte nejraději představitele v reklamách(můžete zvolit více odpovědí)

  • odpověď zvířata:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jídlo,pití na otázku 7. Jaké reklamy Vás zajímají?

8. Od jakých bank si vybavíte reklamu?

  • odpověď Česká spořitelna(na otázku č.9):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dva zaměstnance na pobočce na otázku 10. Když se řekne televizní reklama od České spořitelny, co si vybavíte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi letmo proletím na otázku 12. Propagační letáky

14. Všiml/a jste si někdy, zda má ČS bilboardy?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi hned vyhazuji na otázku 12. Propagační letáky

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký druh média upřednostňujete?

2. V kterých médiích nejvíce vnímáte reklamu?

3. Co pro Vás reklama znamená?

4. Jaké máte nejraději představitele v reklamách(můžete zvolit více odpovědí)

7. Jaké reklamy Vás zajímají?

8. Od jakých bank si vybavíte reklamu?

9. Ohodnoťte jako ve škole určité znaky reklamy České spořitelny.

10. Když se řekne televizní reklama od České spořitelny, co si vybavíte?

11. Reklamu České spoř v televizi:

12. Propagační letáky

13. Všímáte si reklam České spořitelny na internetu?

14. Všiml/a jste si někdy, zda má ČS bilboardy?

15. Máte u České spořitelny otevřený účet?

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. V jakém okrese bydlíte?

19. Jaký je Váš věk?

20. Jaký je Váš status?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký druh média upřednostňujete?

2. V kterých médiích nejvíce vnímáte reklamu?

3. Co pro Vás reklama znamená?

4. Jaké máte nejraději představitele v reklamách(můžete zvolit více odpovědí)

7. Jaké reklamy Vás zajímají?

8. Od jakých bank si vybavíte reklamu?

9. Ohodnoťte jako ve škole určité znaky reklamy České spořitelny.

10. Když se řekne televizní reklama od České spořitelny, co si vybavíte?

11. Reklamu České spoř v televizi:

12. Propagační letáky

13. Všímáte si reklam České spořitelny na internetu?

14. Všiml/a jste si někdy, zda má ČS bilboardy?

15. Máte u České spořitelny otevřený účet?

17. Jaké je Vaše pohlaví?

18. V jakém okrese bydlíte?

19. Jaký je Váš věk?

20. Jaký je Váš status?

21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jakešová, M.Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-postoju-verejnosti-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.