Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky
Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Miroslava Jakešová |
---|---|
Šetření: | 28. 03. 2011 - 04. 04. 2011 |
Počet respondentů: | 54 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 18.2 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 76,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:37 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
jsem studentka Ekonomické fakulty VŠB-TU Ostrava a dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku na téma Analýza postojů veřejnosti k reklamě banky.Velice si cením Vaši ochoty a moc děkuji za Váš čas.
Přeji hezký den
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Pokud není uvedeno jinak, vyberte pouze jednu odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Jaký druh média upřednostňujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 44 | 81,48 % | 81,48 % |
televize | 7 | 12,96 % | 12,96 % |
tisk | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
rozhlas | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
2. V kterých médiích nejvíce vnímáte reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 43 | 79,63 % | 79,63 % |
tisk | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
internet | 4 | 7,41 % | 7,41 % |
rozhlas | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
3. Co pro Vás reklama znamená?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zajímavá upoutávka na výrobky nebo služby | 24 | 44,44 % | 44,44 % |
něco co mě obtěžuje | 19 | 35,19 % | 35,19 % |
dobrý zdroj informací | 6 | 11,11 % | 11,11 % |
naprosto zbytečná | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
4. Jaké máte nejraději představitele v reklamách(můžete zvolit více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zvířata | 25 | 46,3 % | 46,3 % |
děti | 21 | 38,89 % | 38,89 % |
obyčejné lidi | 14 | 25,93 % | 25,93 % |
jiné | 12 | 22,22 % | 22,22 % |
známé osobnosti | 8 | 14,81 % | 14,81 % |
5. Jaká je Vaše oblíbená reklama?(můžete uvést důvody proč)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Axe - vtipná
axe s anděli
coca cola, Vodafone, Český lev (Na sex nebo na ex)
Heineken - vtipna;)
jakákoli opravdu vtipná, takže je zapamatovatelná i léta. Série Oskarových (dnes už vodafone) reklam byla kupříkladu ohromná :)))
každá dobře udělaná, každá reklama která prodává. ale když nad tím tak přemýšlím, tak mám rád i ty opravdu hodně špatné...
Když už jsme u toho, tak právě Česká spořitelna coby generální sponzor Českého atletického svazu - atletiku miluju, takže mě každá její podpora těší. :-)
kofola
kofola
Kofola
kofola vždycky vtipné spoty s nápadem
Kofola - zlaté prasátko
Kofola - Zlaté prasátko
Kofola "Ne ne, já nemusím, já už ho vidím" - Česká, vtipná, veselá. Škoda auto - "pečení auta" - Neotřelý nápad, zajímavé a poutavé provedení. Vodafone - Vánoční Smrček a Smrček - Zajímavá pojetím jako seriál, zábavné a opět české pojetí vánoce (bez Santy) :-)
kofola s holčičkou
kofola s prasátkem
Kofola tradiční a vtipná, Axe - důmyslná, Era účet - takřka groteskní
kofola, typicky česká, milá
metaxa - léto, slunce, přátelé a dobrá hudba
Na auto Renault,ale tato reklama je pouze v USA, ne u nás. Je nápaditá..
Na bonbony Skittles - je zajímavě provedena a dobrý nápad
na Hami
na plenkové kalhotky Pampers, je roztomilá, vtipná CocaCola
na psí granule pedigree, líbí se mi zpracování
nějaká funny - kofola, reklama která má příběh
nemam
nevím
Nike
očkování pro děti s miminkem v rukavicích
Orbit - design
pedigree
radegast
rajec - dobrý nápad se zvířaty a přírodou, česká spořitelna - reklama na pokračování
Reklama na kofolu
reklama na kofolu - srandovní
Reklama na Kofolu, ta holčička přostě nemá chybu. A reklama na Českého Lva, vtipná;)
Reklama na Magnésii: "Český lev" Odpovídání Budaře a Macháčka na různé otázky. Líbí se mi, protože je zábavná.
reklama na mattoni s macháčkem a budařem
reklama na novy passat, malé dítě v podobě Darthvadera
Reklama na Old Spice, kde chlápek, džunglí nese Old Spice, je vtipná.
reklama na poděbradku...důvod: vtipné, prostředí
reklamy na pivo - ty jsou nejnápaditější a vtipné
Reklamy společnosti Vodafone (vždy vtipné a vkusné).
reklamy VODAFONE - vtipné, originální
stará reklama na snickers, kde sní tyčinku rukou. vánoční cocacola vánoční kofola \heartsuit bon voyage - možná ti ulehčí cestu srite - frajer, který si napění pití a pak se jím pokecá všechny jsou vtipné, nápadité a překvapivě si je stále pamatuji
v tomto období mě žádná reklama nezaujala, ale dříve se mi líbala reklama na peugeot 207
vánoční kofola
Vánoční Kofola (zahnutý zuby :D), není vtíravá, nepříjemná, agresivní
Vtipná
Whiskas, Pedigree - roztomilá zvířata
žádná
žádná
žádná
žadnou nemám
6. Jaká je Vaše neoblíbená reklama?(můžete uvést důvody proč)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
all ways
Allways
aviváže
aviváže v divadle
banky, hygienické potřeby, slevy v hypermarketech
čaj teekane
chuck norris tmobile
Jakékoliv reklamy na dezinfekční prostředky proti bakteriím, neboť přílišná čistota způsobuje alergie. Dále pak reklamy na alkohol a tabákové výrobky, což jsou podle mého společensky škodlivé a návykové látky.
JAR - tatínkové zůstali sami doma, trapná
jar s n ovákovi
knorr - hroznej song
kosticí - nějaký jogurt. Jsou hnusní, odporní a nevím, proč bych chtěla mít společného cokoli s něčím jako jsou tyhle obludy. všichni ti brumíci, tofínci, merci a vůbec "slaďáci" Hej: k otázce č. 18: Su z Prahe.
Na automobil Kia, kdy cena automobilu se nelíbí dámě, která má i kabelku dražší... v dnešní době ekonomické krize to není na místě.
na doplněk stravy s Vašutem, připadá mi nevkusná
na nějakou pastu proti paradentóze
Na nějakou zubní pastu kde plive krev...
Na pivo Kozel....na pastu proti citlivosti zubů a na paní která říká, že by si klidně přidala (zmrzlinu nebo co to jí)
na prací prášky
na prací prášky, prostředky na nádobí
na prací prostředky
Na prací prostředky, stupidní reklamy! Nudné a všechny stejné..
na vložky, příjdou mi totálně na p*ču,rovnou bych je zrušil
nabízení "výhodných" půjček
Neinteligentní
nemam
Nemam
nemám rádáreklamu na mountfield kolo štěstí
nemám, reklamy mě nezajmají
Neoblíbenou nemám, jelikož drtivou většinu reklam nevnímám.
nesleduji,tedy žádná
nevím
Nyní se už nevysílá. Relama na obchodní řetězec XXX Lutz (nebo tak nějak), jak tam různí lidé zpívají jednu píseň. Hrozná, nesmyslná, šílený zpěv.
paradontax - nechutná
Paradontax - nepříjemné - krev, cinknutí zubu o umyvadlo
paradontax a podobné zubní přípravky
Praci prasky - stupidni
Prací prášek - muž se sprchuje studenou vodou aby ušetřil za elektřinu - neuvěřitelně otravná reklama
prací prášek, mýdla, zubní pasta, krém na ruce, aviváž, máslo - nudné, trapné
prací prášky
prací prášky
prací prášky
průměrná
reklama na poděbradku...důvod: vtipné, prostředí
Reklama na prací prášky
reklama polivku ze sačku,ze zahradky..
reklamy na instantní polévky
tampony
vsechny vysilane v televizy
vše, co se týče financí - kecy, kecy, kecy...
Všechny na banky a prací prášky!!!
Všechny reklamy na "doplňky stravy" GS to a GS ono. Reklamy na čistící prostředky - paničky na podpatkách leštící mísu.
všechny reklamy na půjčky a banky všeobecně...jsou jedným slovem strašné.
XXXLutz - vtíravá, nepříjemná, agresivní :)) (ale asi funguje)
žádná
7. Jaké reklamy Vás zajímají?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádné | 20 | 37,04 % | 37,04 % |
jídlo,pití | 11 | 20,37 % | 20,37 % |
kosmetika | 8 | 14,81 % | 14,81 % |
jiné | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
banky, půjčky | 4 | 7,41 % | 7,41 % |
prostředky do domácnosti | 3 | 5,56 % | 5,56 % |
vybavení domácnosti | 3 | 5,56 % | 5,56 % |
8. Od jakých bank si vybavíte reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ČSOB,KB,Unicredit bank,GE Money bank(na otázku č.15) | 29 | 53,7 % | 53,7 % |
Česká spořitelna(na otázku č.9) | 26 | 48,15 % | 48,15 % |
nic si nevybavuji(na otázku č.15) | 13 | 24,07 % | 24,07 % |
Hypoteční banka | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
raifaisen | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
9. Ohodnoťte jako ve škole určité znaky reklamy České spořitelny.
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Důvěryhodnost | 3.065 | 1.286 |
Nápaditost | 3.484 | 1.217 |
Vtipnost | 3.581 | 1.082 |
Obsah informací | 3.032 | 1.063 |
Celkový dojem | 3.484 | 0.959 |
10. Když se řekne televizní reklama od České spořitelny, co si vybavíte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
dva zaměstnance na pobočce | 17 | 56,67 % | 31,48 % |
banku | 7 | 23,33 % | 12,96 % |
spoření | 6 | 20 % | 11,11 % |
výhodné nabídky | 5 | 16,67 % | 9,26 % |
peníze | 5 | 16,67 % | 9,26 % |
nabídky účtů | 4 | 13,33 % | 7,41 % |
jiné | 3 | 10 % | 5,56 % |
reklamu nesleduji | 2 | 6,67 % | 3,7 % |
11. Reklamu České spoř v televizi:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevnímám | 14 | 43,75 % | 25,93 % |
přepínám program(odcházím) | 8 | 25 % | 14,81 % |
sleduji | 7 | 21,88 % | 12,96 % |
jiné | 3 | 9,38 % | 5,56 % |
12. Propagační letáky
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
letmo proletím | 22 | 66,67 % | 40,74 % |
hned vyhazuji | 10 | 30,3 % | 18,52 % |
pečlivě pročítám | 1 | 3,03 % | 1,85 % |
13. Všímáte si reklam České spořitelny na internetu?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 35 | 92,11 % | 64,81 % |
ano | 3 | 7,89 % | 5,56 % |
14. Všiml/a jste si někdy, zda má ČS bilboardy?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 33 | 76,74 % | 61,11 % |
ano | 10 | 23,26 % | 18,52 % |
15. Máte u České spořitelny otevřený účet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano(na otázku 13) → otázka č. 16, mám to v plánu(na otázku 13) → otázka č. 16, ne(na otázku 14) → otázka č. 17].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne(na otázku 14) | 33 | 61,11 % | 61,11 % |
ano(na otázku 13) | 19 | 35,19 % | 35,19 % |
mám to v plánu(na otázku 13) | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
16. Co Vás k založení účtu přimělo?(možno více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
jiné | 9 | 45 % | 16,67 % |
známost ČS | 7 | 35 % | 12,96 % |
blízkost pobočky | 6 | 30 % | 11,11 % |
názory známých | 4 | 20 % | 7,41 % |
renomé | 4 | 20 % | 7,41 % |
reklama v jakékoli formě | 4 | 20 % | 7,41 % |
17. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 38 | 70,37 % | 70,37 % |
muž | 16 | 29,63 % | 29,63 % |
18. V jakém okrese bydlíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jiné | 27 | 50 % | 50 % |
Nový Jičín | 9 | 16,67 % | 16,67 % |
Frýdek-Místek | 7 | 12,96 % | 12,96 % |
Ostrava | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
Karviná | 4 | 7,41 % | 7,41 % |
Opava | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
Bruntál | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
19. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 36 | 66,67 % | 66,67 % |
26-35 | 9 | 16,67 % | 16,67 % |
36-45 | 5 | 9,26 % | 9,26 % |
56-65 | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
46-55 | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
20. Jaký je Váš status?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
student | 37 | 68,52 % | 68,52 % |
pracující | 13 | 24,07 % | 24,07 % |
důchodce | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
nezaměstnaný | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
v domácnosti, mateřská | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
21. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Střední s maturitou | 31 | 57,41 % | 57,41 % |
Vysoká škola | 16 | 29,63 % | 29,63 % |
Střední s vyučním listem | 4 | 7,41 % | 7,41 % |
Vyšší odborná škola | 2 | 3,7 % | 3,7 % |
Základní škola | 1 | 1,85 % | 1,85 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.