Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza postojů veřejnosti ke cateringovým službám
Analýza postojů veřejnosti ke cateringovým službám
→ Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali? ←
(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 14. prosince ve 12:00)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Eva Zedníková |
---|---|
Šetření: | 25. 03. 2010 - 29. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 37 |
Počet otázek (max/průměr): | 10 / 9 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 83,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:00 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážení respondenti,
ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku, jehož cílem je zjistit, jak vysoká je poptávka po cateringových službách v Moravskoslezském kraji a jaké jsou potřeby potenciálních zákazníků.
Průzkum bude podkladem pro moji bakalářskou práci na téma Podnikatelský záměr na založení cateringové společnosti.
Dotazník je zcela anonymní.
Za Vaše odpovědi a věnovaný čas Vam předem děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Víte co je to catering?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 34 | 89,47 % | 91,89 % |
Ne | 4 | 10,53 % | 10,81 % |
2. Využili jste někdy služeb, které poskytují cateringové společnosti ve Vašem kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 23 | 67,65 % | 62,16 % |
Ano | 11 | 32,35 % | 29,73 % |
3. Byli jste spokojeni se službami, které daná společnost nabízí?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 9 | 81,82 % | 24,32 % |
Ne | 2 | 18,18 % | 5,41 % |
4. Jak vysoké je podle Vás zastoupení cateringových firem v Moravskoslezském kraji?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 14 | 41,18 % | 37,84 % |
Nízké | 11 | 32,35 % | 29,73 % |
Dostačující | 9 | 26,47 % | 24,32 % |
5. Uvítali byste větší nabídku cateringových služeb a vybudování moderní cateringové společnosti ve Vašem regionu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 18 | 52,94 % | 48,65 % |
Nevím | 10 | 29,41 % | 27,03 % |
Ne | 6 | 17,65 % | 16,22 % |
6. Kdybyste pořádali večírek, využili byste služeb cateringové společnosti.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Možná | 16 | 47,06 % | 43,24 % |
Ano | 10 | 29,41 % | 27,03 % |
Ne | 8 | 23,53 % | 21,62 % |
7. Jaké služby a vybavení očekáváte od cateringové společnosti?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
- v poslední době se všechno modernizuje a i catringové společnosti nezůstávají pozadu takže ani přesně nevím co bych ještě tak měl od těchto společností očekávat
.
bohatá a pestrá občerstvení - neco originálního
dobrá chuť jídel
dodání kvalitního jídla a obsluhu
doprava jídla, zařízení obsluhy, nábytek (pokud je vyžádán od kupujícího, příprava jídelníčku na žádost
Gasroservis, chladící zařízení, široký sortiment nápojů, obsluhu a kvalitu výše zmíněného
inventar.. stoly
jidlo, hudbu, prostory
jidlo, piti
kompletní zajištění a servis
Kvalitní pokrmy, seriózní ceny, splněné standarty hygieny.
kvalitní servis, nabídka neobvyklých pokrmů, front cooking
kvalitní servis, rozsáhlá nabídka vína
Neočekávám žádné, protože nevyhledávám jejich služby.
nevim
nevim
Občerstvení, popř možnost zábavy (hudba apod.)
občerstvení, úklid
očekávám veškeré služby, které se týkají oboru pohostinství, jak služby spojené s produkcí jídel a nápojů, tak i služby, které souvisí s kvalitním servisem. Dále očekávám kvalifikované jednání s mou osobou, jakožto s potencionálním zákazníkem. Nabízené služby cateringovou firmou by měly být kvalitní a měly by být poskytovány na vysoké úrovni. Cateringové společnosti by měly mít k dispozici veškeré vybavení týkajících se speciálních akcí pořádaných na různých místech, počínaje schaffingy, stolním inventářem a další výrobní a odbytovou materiálně-technickou základnou.
Plně pokryté požadavky zákazníka
Pořádání večírků a oslav, které jsou pro pořadatele bez starostí - tedy vše zajistí cateringová společnost. Milý přístup, ochota, kvalita jídla a připravovaných pokrmů.
profesionální personál, dobré jídlo a kvalitní nábobí se skleničkami
Rychlé a bezproblémové pořádání společenských akcí včetně dodávek občerstvení.
služby by měly kvalitou odpovídat ceně, měly by být kompletní, aniž by se hostitel musel o něco starat, cateringová společnost by celkově měla působit velmi příjemně, spolehlivě, schopně a komunikativně.
služby na vysoké úrovní s profesionálním personálem
spokojnost
spolehlivost dochvilnost poradenstvo
široký sortiment nabízených pokrmů
široký sortiment pokrmů
zajištění celého rauty, večírku či oslavy
zajištění jídla
zajištění jídla, hudby a vlastně skoro všeho, snad možná seznam hostů bych si napsala sama.
zajištění veškerého občerstvení podle přání zákazníka nebo konané akce i s dovozem a veškrým příslušenstvím+ případné zajištění obsluhy
8. Jak často navštěvujete večírky, oslavy, rauty apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výjimečně | 27 | 71,05 % | 72,97 % |
Pravidelně | 9 | 23,68 % | 24,32 % |
Nenavštěvuji | 2 | 5,26 % | 5,41 % |
9. Jak často pořádáte večírky, oslavy, rauty apod.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Výjimečně | 23 | 60,53 % | 62,16 % |
Nikdy | 9 | 23,68 % | 24,32 % |
Pravidelně | 6 | 15,79 % | 16,22 % |
10. Věková struktura
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 25 let | 32 | 84,21 % | 86,49 % |
26 - 45 let | 4 | 10,53 % | 10,81 % |
nad 65 let | 1 | 2,63 % | 2,7 % |
46 - 65 let | 1 | 2,63 % | 2,7 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.