Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza potenciálu webových stránek www.marketingostrava.cz

Analýza potenciálu webových stránek www.marketingostrava.cz

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vendula Rechová
Šetření:20. 02. 2011 - 21. 02. 2011
Počet respondentů:30
Počet otázek (max/průměr):11 / 9.17
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jsme studentky 3. ročníku oboru Marketing a Obchod na Ekf VŠB-TU Ostrava. Prosíme o chvilku vašeho času a vyplnění tohoto dotazníku. Děkujeme! 

Před vyplněním dotazníku navštivte http://www.marketingostrava.cz/ pokud jste tak ještě neučinili.  

Odpovědi respondentů

1. Co se vám vybaví, když se řekne "Marketing Ostrava"

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vše o marketingu v Ostravě1033,33 %33,33 %  
Portál studentů Marketing1033,33 %33,33 %  
Marketing města Ostravy826,67 %26,67 %  
Marketingové firmy v Ostravě26,67 %6,67 %  

Graf

2. Jak na vás působí designová stránka tohoto portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Barevně sladěný vs. Barevně nesladěný2-1-0-1-2-0.8331.206
Přehledný vs. Nepřehledný2-1-0-1-2-0.5331.382
Logická struktura vs. Nelogická strukrura2-1-0-1-2-0.4330.979
Jednoduchá navigace vs. Složitá navigace2-1-0-1-2-0.6671.289
Intuitivní vs. Racionální2-1-0-1-2-0.2670.996

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Jak na vás působí obsahová stránka portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Čtivá vs. Nudná2-1-0-1-2-0.4331.246
Užitečná vs. Neužitečná2-1-0-1-2-0.6330.699
Poutavá vs. Nezajímavá2-1-0-1-2-0.3671.099
Srozumitelná vs. Nesrozumitelná2-1-0-1-2-10.667
Hodně informativní vs. Málo informativní2-1-0-1-2-0.3671.366

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Jak na vás působí banner na Domovské stránce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zajímavý nápad, líbí se miotázka č. 6, Zbytečně velkýotázka č. 6, Nic neříkajícíotázka č. 6, Špatně využitýotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímavý nápad, líbí se mi1136,67 %36,67 %  
Zbytečně velký1033,33 %33,33 %  
Nic neříkající516,67 %16,67 %  
Špatně využitý413,33 %13,33 %  

Graf

5. K čemu byste banner využil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

K propagaci nějaké marketingové akce.

K zobrazování aktualit.

odkaz na hlavní stránku

vůbec bych ho tam nedával... nemám rád bannery

6. Stránka obsahuje 2 MENU, využijete obě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nevšiml/a jsem si horního MENU1033,33 %33,33 %  
Ne, dvě MENU jsou zbytečná930 %30 %  
Ano826,67 %26,67 %  
Ne, nevšimla jsem si MENU vlevo310 %10 %  

Graf

7. Využijete informace získané na tomto portálu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1653,33 %53,33 %  
ne930 %30 %  
ano516,67 %16,67 %  

Graf

8. Zaujal vás portál tak, že se určitě vrátíte zpět?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1550 %50 %  
ne1033,33 %33,33 %  
ano516,67 %16,67 %  

Graf

9. Podělte se o návrhy a doporučení k portálu.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Jedno menu stačí a zpřehlednit. Moc zbytečných aplikací (anketa).

10. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena1756,67 %56,67 %  
Muž1343,33 %43,33 %  

Graf

11. Jaké je vaše zaměstnání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student2480 %80 %  
Zaměstnaný620 %20 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Rechová, V.Analýza potenciálu webových stránek www.marketingostrava.cz (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-potencialu-webovych.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.