Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza povědomí o internetovém nákupním portálu

Analýza povědomí o internetovém nákupním portálu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Legart
Šetření:07. 11. 2012 - 12. 11. 2012
Počet respondentů:108
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.93
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:65,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:53
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

dovolujeme si Vás požádat, v rámci marketingového průzkumu, o vyplnění tohoto dotazníku, který poslouží
ke zjištění povědomí o nákupních portálech a o ochotě na nich nakupovat.

Cílem každého internetového portálu je mít dostatek spokojených zákazníků, a proto bychom rádi znali právě Váš názor, který nám může významně pomoci najít a odstranit případné nedostatky při tvorbě tohoto portálu.

Dotazník je zcela anonymní a Vaše názory budou použity pouze pro účely našeho výzkumu.

 

Děkujeme Vám za pomoc a čas strávený vyplněním tohoto dotazníku!

Studenti oboru Marketing a obchod
VŠB – TU Ostrava, Ekonomická fakulta

Odpovědi respondentů

1. Jste uživatelem internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10799,07 %99,07 %  
Ne10,93 %0,93 %  

Graf

2. Kolik hodin strávíte průměrně denně na Internetu (včetně práce, zábavy, čtení zpráv, chatování, hledání…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4-53532,71 %32,41 %  
2-33532,71 %32,41 %  
6 a více2119,63 %19,44 %  
0-11614,95 %14,81 %  

Graf

3. Kolikrát jste již nakoupili prostřednictvím internetového obchodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
6 a více7771,96 %71,3 %  
3 – 41211,21 %11,11 %  
5 – 6109,35 %9,26 %  
1 – 265,61 %5,56 %  
021,87 %1,85 %  

Graf

4. Vypište, prosím, maximálně 5 názvů nákupních internetových portálů, které vás nyní napadnou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
alza21,87 %1,85 %  
queens.cz; aukro.cz; ebay.com21,87 %1,85 %  
aukro, heureka, mall21,87 %1,85 %  
www.mall.cz, www.alza.cz, www.czc.cz10,93 %0,93 %  
mall.cz, blackcomb.cz, rock-point.cz, alza.cz10,93 %0,93 %  
nic me nenapada10,93 %0,93 %  
Aukro, seznam, e-bay10,93 %0,93 %  
alza.cz czc.cz alfa.cz alza.sk dx.com10,93 %0,93 %  
ebay, aukro, alfacomputer10,93 %0,93 %  
eBay, DealXtreme, Aukro, Amazon, Mall10,93 %0,93 %  
ostatní odpovědi e-bay, mall,
http://www.parfemy-vune24.cz,http://www.om-shakti.cz,http://www.zbozi.cz,http://,parfem group,sklad incognito,alfa computer
Bastard.cz
Astratex, Parfums, Slevomat, Vykupto
Readerś Digest Praha, Medus Ústí n.Labem, Bon Prix Ostrava
ebay,aukro,taobao
fler
kasa.cz, mall.cz, aukro.cz, 123shop.cz, slevomat.cz
aukro.cz, slevomat, vykupto.cz
mall.cz, alza.cz, hodinky.cz
aurkro, vykupto,alza
mall.cz, aukro.cz, heureka.cz
Aukro.cz, atomrat.cz, skateshop.cz
bendetto, karmelitánsky nakladatelství, amazon
korunka, aukro
Aukro, Ebay,
aukro, slevomat, alfa, alza, mall
aukro, cybex, kasa.cz,
alza.cz; alfacomp.cz; blackcomb.cz; mall.cz; sperky.cz; parfemy.cz
jpostrava.cz, equitum.cz
amazon, bookdepository, zalando,
mimibazar, lekarna.cz, ryor, aukro
parfums.cz, parfemy.cz, levne parfemy, bonatex.cz
ebuy, aukro
abcknihy.sk, datart.sk, sashe.sk, sportisimo.cz, mall.cz
aukro,votocvohoz,mall
aukro.cz, votocvohoz.cz, botovo.cz, subform.cz
aukro.cz, seznam.cz, fler.cz, prozeny.cz, cbdb.cz
Alza.cz, Datart, cz, Daemon.cz
mall.cz,alfa.cz,slevto.cz,alza.cz
aukro, slevomat, ebay
alza, alfa, czc, ts bohemia, slevomat
alza, mall, kasa
aukro, slevydnes, ebay, slevomat
www.aukro.cz
alza.cz, aukro.cz, slevomat.cz, kasa.cz, czc.cz
aukro, ebuy, bazos,
amazon, e-bay, aukro
aukro,ebay
tsbohemia.cz
aukro, slevomat
seznam, google, centrum, atlas,
alza.cz , mall.cz ,aukro.cz ,slevomat.cz ,obchodnidum.cz
alza, aukro,
mall.cz, cybex.cz, czc.cz, dx.com, akro.cz
Aukro, Amazon, slevomat, mall, alfacomp
aukro, Mall
alfacomp.cz
aukro.cz ,
google, atlas, seznam, centrum
alza. cz, skateshop.cz, mall. cz, kasa,cz, ebay.com
alza, aukro, mobilmania, kasa
alza, alfa, heureka - odkazy, aukro, e-bay
www.aukro.cz, www.vykupto.cz, www.bonprix.cz
www.alza.cz, www.buchtapocitace.cz,
alza.cz, muziker.cz, xzone.cz, metalshop.cz, redraven.cz
aukro, slevomaty,
Ebay, Aukro, Fler, Amazon
bezvasport.cz, alza.cz, blackcomb.cz, kytary.cz,
bonprix, vykupto, slevomat
Kasa, Softcom, Zoohit, Koralky, Mall
puncoska.cz, samshop.cz, bdsmshop.cz, lasturka.cz, astratex.cz
www.kasa.cz
aukro, avoncosmetics.cz, alza, alfa, bazoš
Czc, Alza, Mall
aukro
otto-shop.cz, bonprix, hudy sport
czc.cz, softcom.cz, alza.cz, mironet.cz
sportisimo.cz, alza.cz, czc.cz, alfa.cz, slevomat.cz
Aukro.cz
http://www.om-shakti.cz/,http://www.bonprix.cz,http://www.parfemy-vune24.cz,alfacomputer, alza.cz
www.eva.cz, www.mall.cz
alza cz, aukro, alfacomputer
aukro,alza, bazoš,alfacomputer
aukro, alfacomputer, alza, parfémy-vůně,
ebay, amazon, alza, nakupka
nextcomp.cz, aukro, ebay
aukro, alza, alfacomputer, AZ pneu
elekrotoworld, alza cz, aukro, kasa cz
bazoš, aukro, alza, kasa cz
amazon, aukro, ebay
aukro, alza, bazoš, nextcomputer,
mimibazar, aukro, alza, ebay, alfacomputer
alza,cz, aukro bazar, elektroworld, ebay
alza.cz, aukro, ebay, next computer
aukro, alza, ebay, bazoš, vůně.cz
ebay, alza, aukro
alza, slevomat, megaslevy
alfacomp, czc, ronnie
amplion.cz, alza.cz, aukro, bazoš, ebay,
nextcomputer, alfacomputer, alza, ebay,aukro
aukro, ebay, mimibazar
booking, mall, aukro,
mojelekarna.cz, mall.cz, oversito.cz, heureka.cz, aukro.cz
9487,85 %87,04 % 

Graf

5. Jak byste uvítali spolupráci, prodávajících, nakupujících, podnikatelů a dalších subjektů Moravskoslezského kraje prostřednictvím jednoho internetového portálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Uvítal7065,42 %64,81 %  
Spíše neuvítal1614,95 %14,81 %  
Velmi uvítal1312,15 %12,04 %  
Neuvítal87,48 %7,41 %  

Graf

6. Jak je pro Vás důležitá možnost zhlédnutí informací o člověku (recenze, jeho aktivity, jeho sociální profil, atp.), se kterým obchodujete po internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důležitá5147,66 %47,22 %  
Velmi důležitá3532,71 %32,41 %  
Spíše nedůležitá1816,82 %16,67 %  
Nedůležitá32,8 %2,78 %  

Graf

7. Zakroužkujte, prosím, u všech uvedených nákupních internetových portálů, které jste navštívili/navštěvujete jednu možnost ze tří nabízených:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

8. Jaký je Váš hlavní důvod k nákupu přes internetový portál?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cena2725,23 %25 %  
Možnost lepšího srovnání produktů2523,36 %23,15 %  
Nákup z pohodlí domova2321,5 %21,3 %  
Široký výběr1312,15 %12,04 %  
Klid a čas na výběr1110,28 %10,19 %  
Pohodlnost nákupu65,61 %5,56 %  
Jiný důvod21,87 %1,85 %  

Graf

9. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité následující prvky internetového portálu [1- nejméně důležité, 5 - nejdůležitější]:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

10. Slyšeli jste už o projektu internetového portálu S21 Energy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano5854,21 %53,7 %  
Ne4945,79 %45,37 %  

Graf

11. Odkud jste se dozvěděli o stránkách portálu S21 Energy? [můžete zakroužkovat více odpovědí]

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ze školy5289,66 %48,15 %  
Z internetu46,9 %3,7 %  
Z reklamy (billboardy, rádio, televize, atp.)11,72 %0,93 %  
Od známých11,72 %0,93 %  
Reference uživatelů S21 Energy11,72 %0,93 %  

Graf

12. Využili jste některé ze služeb portálu S21 Energy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5798,28 %52,78 %  
Ano11,72 %0,93 %  

Graf

13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 – 42644,83 %24,07 %  
5 a více2034,48 %18,52 %  
1 – 21017,24 %9,26 %  
023,45 %1,85 %  

Graf

14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

15. Označte, prosím, pouze jednu možnost, která vystihuje Váš hlavní motiv ke vstupu na portál S21 Energy:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozšíření přehledu o Moravskoslezském kraji2237,93 %20,37 %  
škola712,07 %6,48 %  
Koupě služby nebo produktu58,62 %4,63 %  
Výhody plynoucí z registrace na portálu35,17 %2,78 %  
školní projekt35,17 %2,78 %  
studijní důvody35,17 %2,78 %  
studium35,17 %2,78 %  
práce na seminární práci do Marketingového výzkumu11,72 %0,93 %  
školní povinnosti11,72 %0,93 %  
ve škole na cvičení,kvůli úkolu11,72 %0,93 %  
nenavstevuji11,72 %0,93 %  
akce konané v MSK11,72 %0,93 %  
informace k prředmětu MVA11,72 %0,93 %  
jsem to potřeboval do školy :D11,72 %0,93 %  
hledání informací11,72 %0,93 %  
projekt do školy11,72 %0,93 %  
Žádná11,72 %0,93 %  
mark. výzkum11,72 %0,93 %  
plnění zadaného úkolu ve škole11,72 %0,93 %  

Graf

16. Jsem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena7064,81 %64,81 %  
Muž3835,19 %35,19 %  

Graf

17. Do které věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 257569,44 %69,44 %  
26 – 32109,26 %9,26 %  
33 – 40109,26 %9,26 %  
49 - 5676,48 %6,48 %  
57 – 6432,78 %2,78 %  
41 – 4832,78 %2,78 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ – s maturitou8376,85 %76,85 %  
1715,74 %15,74 %  
32,78 %2,78 %  
SŠ – bez maturity21,85 %1,85 %  
Postgraduál (Ph.D., apod.)21,85 %1,85 %  
Vyšší odborná škola10,93 %0,93 %  

Graf

19. Ze kterého okresu v rámci Moravskoslezského kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Okres Ostrava-město4541,67 %41,67 %  
Jiné místo bydliště3734,26 %34,26 %  
Okres Karviná87,41 %7,41 %  
Okres Opava76,48 %6,48 %  
Okres Frýdek-Místek65,56 %5,56 %  
Okres Nový Jičín32,78 %2,78 %  
Okres Bruntál21,85 %1,85 %  

Graf

20. Máte svůj profil na sociální síti?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
mám a využívám9386,11 %86,11 %  
mám, ale moc nevyužívám109,26 %9,26 %  
nemám54,63 %4,63 %  

Graf

21. Chcete ještě něco sdělit ke zkoumané problematice?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne514,29 %4,63 %  
super dotazník12,86 %0,93 %  
u dotazu, copreferuji při nákupu přes internet bych ráda zaškrtla více možností, šlo označit jen jednu12,86 %0,93 %  
Možnost se poradit při vytváření a užívání web.i jiných stránek. Není tam kontakt ani tel., ani email. maximálně jen vyplnění dotazníku, jak jsme spokojeni. A stejně na poznámky nikdo neodpoví.12,86 %0,93 %  
Lucie Tomečková12,86 %0,93 %  
Pavel Jankulár12,86 %0,93 %  
Beáta Humplíková12,86 %0,93 %  
hodně štestí a v noci ruce na polštáři!12,86 %0,93 %  
Markéta Indyková12,86 %0,93 %  
Dušan Tkadlec12,86 %0,93 %  
ostatní odpovědi Koňakovská Eva
Petr Štěpán
Zapletalová markéta
Slávka Vilkovská
Hana Dorňáková
Michaela Brandysová
Jakub Jambor
Lucie Nedomová
kap0026
MUS0027
Ines Hellali(hel0023)
Martin Balhar
Martin Ševčík
Projekt ve škole mě od tohohle portálu úplně odradil
Katka Mašová
jméno: Michael Beneš
Veronika Kosňovská
Jana Mohylová
Kateřina Veselá EB3MAN03
Obor management: Kasper Vojtěch
studentka managementu - Ivona Čerevková
2160 %19,44 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

9. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité následující prvky internetového portálu [1- nejméně důležité, 5 - nejdůležitější]:

  • odpověď Přehlednost stránek=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kasa.cz=opakovaně na otázku 7. Zakroužkujte, prosím, u všech uvedených nákupních internetových portálů, které jste navštívili/navštěvujete jednu možnost ze tří nabízených:

10. Slyšeli jste už o projektu internetového portálu S21 Energy?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze školy na otázku 11. Odkud jste se dozvěděli o stránkách portálu S21 Energy? [můžete zakroužkovat více odpovědí]
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Využili jste některé ze služeb portálu S21 Energy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – 2 na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 – 4 na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=1 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náročnost registrace na portálu=Neumím posoudit na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace na stánkách=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace na stánkách=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace na stánkách=4 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=4 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozšíření přehledu o Moravskoslezském kraji na otázku 15. Označte, prosím, pouze jednu možnost, která vystihuje Váš hlavní motiv ke vstupu na portál S21 Energy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=4 na otázku 9. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité následující prvky internetového portálu [1- nejméně důležité, 5 - nejdůležitější]:
  • odpověď Ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

11. Odkud jste se dozvěděli o stránkách portálu S21 Energy? [můžete zakroužkovat více odpovědí]

  • odpověď Ze školy:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 – 4 na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace na stánkách=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náročnost registrace na portálu=Neumím posoudit na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=1 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:

12. Využili jste některé ze služeb portálu S21 Energy?

  • odpověď Ne:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – 2 na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 – 4 na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Náročnost registrace na portálu=Neumím posoudit na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace na stánkách=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace na stánkách=4 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=3 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=4 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Slyšeli jste už o projektu internetového portálu S21 Energy?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ze školy na otázku 11. Odkud jste se dozvěděli o stránkách portálu S21 Energy? [můžete zakroužkovat více odpovědí]
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozšíření přehledu o Moravskoslezském kraji na otázku 15. Označte, prosím, pouze jednu možnost, která vystihuje Váš hlavní motiv ke vstupu na portál S21 Energy:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 a více na otázku 13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné provedení portálu=1 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Orientace na stánkách=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přehlednost stránek=2 na otázku 14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste uživatelem internetu?

2. Kolik hodin strávíte průměrně denně na Internetu (včetně práce, zábavy, čtení zpráv, chatování, hledání…)?

3. Kolikrát jste již nakoupili prostřednictvím internetového obchodu?

5. Jak byste uvítali spolupráci, prodávajících, nakupujících, podnikatelů a dalších subjektů Moravskoslezského kraje prostřednictvím jednoho internetového portálu?

6. Jak je pro Vás důležitá možnost zhlédnutí informací o člověku (recenze, jeho aktivity, jeho sociální profil, atp.), se kterým obchodujete po internetu?

7. Zakroužkujte, prosím, u všech uvedených nákupních internetových portálů, které jste navštívili/navštěvujete jednu možnost ze tří nabízených:

8. Jaký je Váš hlavní důvod k nákupu přes internetový portál?

9. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité následující prvky internetového portálu [1- nejméně důležité, 5 - nejdůležitější]:

10. Slyšeli jste už o projektu internetového portálu S21 Energy?

11. Odkud jste se dozvěděli o stránkách portálu S21 Energy? [můžete zakroužkovat více odpovědí]

12. Využili jste některé ze služeb portálu S21 Energy?

13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?

14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:

15. Označte, prosím, pouze jednu možnost, která vystihuje Váš hlavní motiv ke vstupu na portál S21 Energy:

16. Jsem:

17. Do které věkové kategorie spadáte?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Ze kterého okresu v rámci Moravskoslezského kraje pocházíte?

20. Máte svůj profil na sociální síti?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste uživatelem internetu?

2. Kolik hodin strávíte průměrně denně na Internetu (včetně práce, zábavy, čtení zpráv, chatování, hledání…)?

3. Kolikrát jste již nakoupili prostřednictvím internetového obchodu?

5. Jak byste uvítali spolupráci, prodávajících, nakupujících, podnikatelů a dalších subjektů Moravskoslezského kraje prostřednictvím jednoho internetového portálu?

6. Jak je pro Vás důležitá možnost zhlédnutí informací o člověku (recenze, jeho aktivity, jeho sociální profil, atp.), se kterým obchodujete po internetu?

7. Zakroužkujte, prosím, u všech uvedených nákupních internetových portálů, které jste navštívili/navštěvujete jednu možnost ze tří nabízených:

8. Jaký je Váš hlavní důvod k nákupu přes internetový portál?

9. Ohodnoťte, jak jsou pro Vás důležité následující prvky internetového portálu [1- nejméně důležité, 5 - nejdůležitější]:

10. Slyšeli jste už o projektu internetového portálu S21 Energy?

11. Odkud jste se dozvěděli o stránkách portálu S21 Energy? [můžete zakroužkovat více odpovědí]

12. Využili jste některé ze služeb portálu S21 Energy?

13. Kolikrát jste navštívili portál S21 Energy?

14. Ohodnoťte, jak jste spokojeni s následujícími prvky internetového portálu S21 Energy [1 – nejméně spokojeni, 5 nejspokojenější]:

15. Označte, prosím, pouze jednu možnost, která vystihuje Váš hlavní motiv ke vstupu na portál S21 Energy:

16. Jsem:

17. Do které věkové kategorie spadáte?

18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

19. Ze kterého okresu v rámci Moravskoslezského kraje pocházíte?

20. Máte svůj profil na sociální síti?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Legart, M.Analýza povědomí o internetovém nákupním portálu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-povedomi-o-interneto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.