Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza povědomosti o soutěži EDEN a její atraktivita pro turisty

Analýza povědomosti o soutěži EDEN a její atraktivita pro turisty

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Dominika Hořejší
Šetření:09. 02. 2012 - 24. 02. 2012
Počet respondentů:63
Počet otázek (max/průměr):27 / 26.24
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
ráda bych Vás poprosila o cca 10 minuty Vašeho času k tomu, abyste vyplnili krátký dotazník, který bude sloužit jako podklad pro bakalářskou práci o soutěži EDEN v rámci Evropské unie. Dotazník Vám zabere jen chvíli a jeho vyplnění je zcela anonymní.

Děkuji za vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Víte, co znamená zkratkový pojem EDEN nebo-li „Znamenité evropské destinace“?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3149,21 %49,21 %  
nevím1930,16 %30,16 %  
ano1320,63 %20,63 %  

Graf

2. Víte, kolik proběhlo doposud ročníků této soutěže?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tři3047,62 %47,62 %  
jeden1422,22 %22,22 %  
žádný1219,05 %19,05 %  
pět711,11 %11,11 %  

Graf

3. Znáte nějakého vítěze či účastníka nějakého ročníku? (Pokud ano, napište jej)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6196,83 %96,83 %  
ano 23,17 %3,17 %  

Graf

4. Pokud ANO, koho?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznám1642,11 %25,4 %  
ne410,53 %6,35 %  
nikoho37,89 %4,76 %  
nevim25,26 %3,17 %  
bystřicko12,63 %1,59 %  
neznám, otázka zakliknuta na NE, ale nechce mě to pustit dál... sorry 12,63 %1,59 %  
Karolína Majerova12,63 %1,59 %  
zaškrtl jsem NE...12,63 %1,59 %  
Zaklikla jsem ne ...12,63 %1,59 %  
teď si nevzpomínám12,63 %1,59 %  
ostatní odpovědi ..
bohužel neznám
České Švýcarsko 2009
E.T.
odpověď zněla ne!
nevím a neznám
nevím.
718,42 %11,11 % 

Graf

5. Slyšeli jste nebo četli někdy o soutěži EDEN?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5182,26 %80,95 %  
ano1117,74 %17,46 %  

Graf

6. Pokud ano, kde nebo jakou formou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

:) ... dal jsme ne ale nepustí mě to jinak dále ale EDEN neznám.

..

52

internet, konference

Na internetu

na stránkách eden, sháněla jsem info kvůli bakalářské práci

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne, neslyšela... zase mě otázka nechce pustit dál, ačkoliv bylo zakliknuto NE

nečetl

nečetl

nečetla

nečetla jsem

neslysela

neslysela

neslysela, ale nechce me to pustit pres tuto otazku :)

neslyšel

neslyšela

neslyšela

neslyšela

neslyšela

neslyšela

Neslyšela

neslyšela

neslyšela

neslyšela

neslyšela jsem

neslyšela jsem o tom nikde

neslyšeli

nevim

nevim

nevím a neznám

neznám

neznám

nie

nikde

nikdy jsem o soutěži EDEN neslyšela

noviny

překlep

slyšela ve škole

Tisk

v rámci studia na VŠ

ve škole

ve škole

ve škole, studuji CR

web stránky

z internetu

zadnou

zadnou

zaškrtl jsem NE...

zatím jsem o tom neslyšela

žádnou

žádnou

7. Měl/a byste zájem účastnit se projekce o této soutěži a jejich účastnících?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím3048,39 %47,62 %  
ne2133,87 %33,33 %  
ano1117,74 %17,46 %  

Graf

8. Jakou hlavní náplň má tato soutěž podle Vás?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [propagace destinaceotázka č. 9, přínos peněz z fondů EUotázka č. 9, zvýšený příjezd turistů do oblastiotázka č. 9, spolupráce v regionuotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
propagace destinace3658,06 %57,14 %  
zvýšený příjezd turistů do oblasti1829,03 %28,57 %  
přínos peněz z fondů EU58,06 %7,94 %  
spolupráce v regionu34,84 %4,76 %  

Graf

9. Víte, kdo zaštituje tuto soutěž v rámci ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ministerstvo pro místní rozvojotázka č. 10, Czech tourismotázka č. 10, příslušný krajský úřadotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Czech tourism4267,74 %66,67 %  
Ministerstvo pro místní rozvoj1930,65 %30,16 %  
příslušný krajský úřad11,61 %1,59 %  

Graf

10. Z uvedených vítězů, který je pro Vás nejzajímavější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Slováckootázka č. 11, Bystřickootázka č. 11, České Švýcarskootázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České Švýcarsko5283,87 %82,54 %  
Slovácko812,9 %12,7 %  
Bystřicko23,23 %3,17 %  

Graf

11. Pokud byste zamýšlel/a navštívit z některých destinací, co by Vás zajímalo nejvíce? (zaškrtněte 2 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
památky a atraktivity v okolí4979,03 %77,78 %  
ubytování2032,26 %31,75 %  
zábava v okolí1625,81 %25,4 %  
finanční stránka1625,81 %25,4 %  
stravování1016,13 %15,87 %  

Graf

12. Myslíte si, že by bylo vhodné vytvořit brožuru, ve které by byli shrnuti všichni účastníci a vítězové této soutěže?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3658,06 %57,14 %  
ne2641,94 %41,27 %  

Graf

13. Pokud ano, proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

/

a proč ne?

aby se dostala do povědomí

aspon by ta soutěž měla nějaký vypovídající charakter

Brožury jsou stále v kurzu zejména pro starší občany a obyvatelstvo stárne.

bylo by to dobré pro to, aby bylo vidět, že dané regiony se aktivně snaží vyzdvihnout své přednosti, snaží se být aktivní v cestovním ruchu

bylo by to zajímavé pro další možné účastníky

člověk by měl shrnuté podstatné informace a přehled o přihlášených destinacích

Další propagace oblastí i soutěže, návštěvníci i média by měli k dispozici souhrnný materiál

dostupnost, přehled

dozvedeli by se to i ostatní

Historie

informace, tedy vetsi atraktivita

Informovanost

inspirace

inspirace pro poznání nových zajímavých míst

Je dobré mít přehled

Když tuto soutěž vyhrály, tak si myslím, že by to mělo být nějak více zpropagováno. Čímž se podle mě, zvýší i povědomost o této soutěži.

kvůli propagaci kvalitních služeb

lepsi informovanosti o programu, vetsi atraktivita

lepší dostupnost informaci o destinacích i po zkončení soutěže

Naučte se pokládat otázky, když je v 12. Ne, tak co bych tady měl psát?

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne kurva

ne, stačí internet

ne74

nebylo

nemyslím si

nevím

nevim

neznám

odpověď byla ne

opet jsme dala |Ne ale nechce me to pustit dal

poučení

prehled a info

pro dobrou přehlednost a propgaci destinací, lepší iformovanost obyvatel

pro lepší informovanost

pro lepší informovanost veřejnosti

Pro oživení

pro přehled

Propagace a dobrý přehled

propagace oblastí

přehled

přehlednost

přehlednost, informace pro další zájemce o soutěž, informace pro turisty

při takto špatně provedeném dotazníku naprosto ztrácím chuť ho vůbec odeslat, odpověď byla opět ne!

taky jsem zaklikla ne ... lidi si často berou brožurky je kvůli tomu že jsou zadarmo...

upřímně nevím, o jakou soutěž se jedná ... ale je to určitě dobrá forma propagace ... zvýší se povědomí o dané lokalitě, přiláká se více turistů a více finančních prostředků do daného regionu, možnost využití finančních prostředků na vylepšení regionu, rekonstrukce, zvýšení atraktivity místa pro turisty a propagace místa .. apod.

určitě by to dalo další podněty do budoucna pro účastníky a mohla by zde vzniknout i spolupráce

vacsia propagacia destinacii

vyšší povědomí lidí, vyšší atraktivita soutěže

Z informační stránky.

Zajímalo by mě to.

Zakliknuto NE otázka mě nechce pustit dál

14. Navštívili jste v minulosti nebo nedávno z níže uvedených památek nějakou? (můžete uvést více památek)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední Čechy – Polabí4470,97 %69,84 %  
Turistický region Český ráj3658,06 %57,14 %  
Kokořínsko – Máchův kraj3454,84 %53,97 %  
Posázaví2540,32 %39,68 %  
Maloskalsko1422,58 %22,22 %  
Turistická oblast Kralický sněžník914,52 %14,29 %  
Znojemsko914,52 %14,29 %  
Železnohorský region711,29 %11,11 %  
Česká Kamenice a okolí711,29 %11,11 %  
Český les69,68 %9,52 %  
Valašsko Horní Vsacko46,45 %6,35 %  
Slezská harta34,84 %4,76 %  
Slovácko23,23 %3,17 %  

Graf

15. Pokud ano, všiml/a jste si nějakého typu propagace, které oznamovali, že se daná oblast zúčastnila soutěže EDEN? Jakou formou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [informační ceduleotázka č. 16, letákyotázka č. 16, žádnéotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné5791,94 %90,48 %  
informační cedule46,45 %6,35 %  
letáky11,61 %1,59 %  

Graf

16. Jaké zdroje využíváte při hledání informací pro výběr vhodné destinace pro dovolenou či výlet? (více možností můžete zaškrtnout)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet5385,48 %84,13 %  
doporučení od přátel, známých či rodiny4166,13 %65,08 %  
noviny nebo časopisy o cestování1829,03 %28,57 %  
odborní průvodci1320,97 %20,63 %  
televize812,9 %12,7 %  
žádné zdroje34,84 %4,76 %  

Graf

17. Zdají se Vám výše uvedené zdroje kvalitní a důvěryhodné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5791,94 %90,48 %  
ne58,06 %7,94 %  

Graf

18. V jakém ročním období nejvíce podnikáte výlety či dovolené? (zaškrtněte jednu možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [jarootázka č. 19, létootázka č. 19, podzimotázka č. 19, zimaotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
léto5080,65 %79,37 %  
jaro812,9 %12,7 %  
podzim34,84 %4,76 %  
zima11,61 %1,59 %  

Graf

19. Proč právě toto období?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

je hezky

delší den

dlouhé dny, spousta času k vejletění....

Dovolená

hezké počasí, volný čas

idealni pocasi, cas na dovolenou.

je hezky

je mi teplo...

je nejvíc slunečných dní, ne :-D

je teplo

je teplo

je teplo

je teplo

je teplo

je teplo

je teplo, hezčí příroda

Je teplo, hezké počasí, dá se dělat spousta různých aktivit

je turistická sezona a památky nabízí mnohdy i doprovodné programy, navíc je teploučko

jediny volny cas

klasické období dovolených hezké počasí (nemusí být však samozřejmostí) panuje méně depresivní nálada, nežli na podzim či v zimě :)

Krásné Babí léto ;)

krasne pocasi, mnoho moznosti, jeste i na hory, i na prirodu.

kuli počasí

letní prázdniny

letní prázdniny

letní prázdniny...ale víceméně nejsem omezená obdobím

líbí se mi

lyžování

Mám ráda teplo!!

mimo sezonu

n

Nejlepší podmínky - počasí

Nejméně práce a teplo.

nejvíce času, dobré počasí

nejvíce možností dělat více sportů najednou

Nejvíce volného času.

není tolik práce

nevím

pěkné počasí

pocasi

pocasie

počasí

počasí

Počasí

počasí

protoze je nejvetsi pravdepodobnost ze bud ehezky

Protože chcete vybrat jen jednu možnost, kdežto já mám tři a všechny stejné, žádné rozdíly.

protože je hezky :-)

ptž začíná čas burčáků a dobrých vín, stále ještě není taková zima, ale zároveň jsou destinace poloprázdné.

rádi jezdíme na kole

Slunečno a teplo, stmívá se v pozdních hodinách.

Školní prázdniny.

teplé počasí

teplo

teplo

teplo, dlouhé dny, volno

v kazdem rcnim bdobi

většinou příjemné počasí

vhodné počasí, dlouho světlo, kulturní akce, památky jsou otevřené

vhodnější podnebí pro cestování, mám ráda teplo

volno student

všichni s kteřími cestuji mají v tomto obdoví dovolenou

20. Z jakého důvodu a jakou dopravu využíváte po dobu dovolené či při výletu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Automobil (pro její rychlost a variabilitu)otázka č. 21, Vlak (pro její rozsáhlou síť po celé ČR)otázka č. 21, Autobus (pro cenu)otázka č. 21, Kolo a jiné drobné přepravovadla (pro kombinaci sportu a zdraví)otázka č. 21, Motocykly (pro variabilitu)otázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Automobil (pro její rychlost a variabilitu)4674,19 %73,02 %  
Vlak (pro její rozsáhlou síť po celé ČR)69,68 %9,52 %  
Kolo a jiné drobné přepravovadla (pro kombinaci sportu a zdraví) 58,06 %7,94 %  
Autobus (pro cenu)58,06 %7,94 %  

Graf

21. Má podle Vás cestovní ruch i negativní dopady na vyhledávané destinace?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5385,48 %84,13 %  
ne914,52 %14,29 %  

Graf

22. Pokud ano, na co nejvíce podle Vašeho názoru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Devastace přírody a krajinyotázka č. 23, Zničení infrastrukturyotázka č. 23, Přeměna půdy na stavební parcely z důvodů zvýšené atraktivity dané lokalityotázka č. 23, Znečištění ovzdušíotázka č. 23, Ztráta původních tradic a přeměna na tradice lákající turistyotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Devastace přírody a krajiny3454,84 %53,97 %  
Ztráta původních tradic a přeměna na tradice lákající turisty 1422,58 %22,22 %  
Přeměna půdy na stavební parcely z důvodů zvýšené atraktivity dané lokality711,29 %11,11 %  
Znečištění ovzduší46,45 %6,35 %  
Zničení infrastruktury34,84 %4,76 %  

Graf

23. Čistě teoreticky si představte, že byste se vydali s rodinou (tří člennou) do destinace, která se zúčastnila soutěže EDEN. Zde byste zůstali celý víkend, použili byste vlastní dopravu a ubytování by bylo ve střední kvalitě. Kolik byste přibližně měli v plánu utratit v Kč?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [100 - 2000otázka č. 24, 2001 - 4000otázka č. 24, 4001 - 6000otázka č. 24, 6001 - 10000otázka č. 24, 10001 a víceotázka č. 24].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2001 - 40002438,71 %38,1 %  
4001 - 60002235,48 %34,92 %  
6001 - 100001016,13 %15,87 %  
100 - 200058,06 %7,94 %  
10001 a více11,61 %1,59 %  

Graf

24. A za co byste utratili největší část těchto financí? (památky, zábava, gastronomie, sport atd.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

gastronomie

gastronomie

gastronomie

gastronomie

Gastronomie, památky

gastronomie, památky,

gastronomie, památky, zábava

gastronomie, sport a zabava.

gastronomie, ubytování

gastronomie, zábava

Gastronomie, zábava, sport

jídlo,památky,zábava,výlety

kultura a jídlo

návštěva památek, gastronomie

pamatky

památky

pamatky gastro

památky gastronomie

pamatky, gastronomie

památky, gastronomie

památky, gastronomie

památky, gastronomie, benzín

památky, jídlo, sport

památky, sport

památky, stravování, cestování po okolí

památky, vstupy, gastronomie

památky, výlety, gastronomie

památky, zábava

památky, zábava

památky, zábava

památky, zábava, kulturní vyžití, gastronomie

sport

sport a gastronomie

sport, zábava, gastronomie, ubytování

sport,památky dobré jídlo

sport,zábava

stravování a uybtovaání, dále možná zábava

ubytovací a stravovací zařízení, samozřejmě památky, ale ty nestojí tolik

ubytování

ubytování

ubytování

ubytování

ubytování

ubytování

ubytování a jídlo

ubytování a strava

ubytování a stravování

ubytování, doprava

ubytování, památky, strava

ubytování, stravování

ubytování, stravování, zábava a památky

vše vyjmenované

výlety, gastronomie

zabava

zábava

zábava

zabava - a to tedy i gastronomie a pamatky

zábava a sport

zabava pamatky strava

zábava, sport, památky, jídlo

zábava, stravování

zabava,gastronomie

25. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 26, ženaotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5283,87 %82,54 %  
muž1016,13 %15,87 %  

Graf

26. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 264369,35 %68,25 %  
27 - 401727,42 %26,98 %  
41 - 6523,23 %3,17 %  

Graf

27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní → konec dotazníku, střední bez maturity → konec dotazníku, střední s maturitou → konec dotazníku, vyšší odborné → konec dotazníku, vysokoškolské → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou3048,39 %47,62 %  
vysokoškolské2133,87 %33,33 %  
vyšší odborné58,06 %7,94 %  
střední bez maturity46,45 %6,35 %  
základní23,23 %3,17 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Navštívili jste v minulosti nebo nedávno z níže uvedených památek nějakou? (můžete uvést více památek)

  • odpověď Turistický region Český ráj:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maloskalsko na otázku 14. Navštívili jste v minulosti nebo nedávno z níže uvedených památek nějakou? (můžete uvést více památek)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Víte, co znamená zkratkový pojem EDEN nebo-li „Znamenité evropské destinace“?

2. Víte, kolik proběhlo doposud ročníků této soutěže?

3. Znáte nějakého vítěze či účastníka nějakého ročníku? (Pokud ano, napište jej)

4. Pokud ANO, koho?

5. Slyšeli jste nebo četli někdy o soutěži EDEN?

6. Pokud ano, kde nebo jakou formou?

7. Měl/a byste zájem účastnit se projekce o této soutěži a jejich účastnících?

8. Jakou hlavní náplň má tato soutěž podle Vás?

9. Víte, kdo zaštituje tuto soutěž v rámci ČR?

10. Z uvedených vítězů, který je pro Vás nejzajímavější?

11. Pokud byste zamýšlel/a navštívit z některých destinací, co by Vás zajímalo nejvíce? (zaškrtněte 2 možnosti)

12. Myslíte si, že by bylo vhodné vytvořit brožuru, ve které by byli shrnuti všichni účastníci a vítězové této soutěže?

14. Navštívili jste v minulosti nebo nedávno z níže uvedených památek nějakou? (můžete uvést více památek)

15. Pokud ano, všiml/a jste si nějakého typu propagace, které oznamovali, že se daná oblast zúčastnila soutěže EDEN? Jakou formou?

16. Jaké zdroje využíváte při hledání informací pro výběr vhodné destinace pro dovolenou či výlet? (více možností můžete zaškrtnout)

17. Zdají se Vám výše uvedené zdroje kvalitní a důvěryhodné?

18. V jakém ročním období nejvíce podnikáte výlety či dovolené? (zaškrtněte jednu možnost)

20. Z jakého důvodu a jakou dopravu využíváte po dobu dovolené či při výletu?

21. Má podle Vás cestovní ruch i negativní dopady na vyhledávané destinace?

22. Pokud ano, na co nejvíce podle Vašeho názoru?

23. Čistě teoreticky si představte, že byste se vydali s rodinou (tří člennou) do destinace, která se zúčastnila soutěže EDEN. Zde byste zůstali celý víkend, použili byste vlastní dopravu a ubytování by bylo ve střední kvalitě. Kolik byste přibližně měli v plánu utratit v Kč?

25. Pohlaví:

26. Věk:

27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Víte, co znamená zkratkový pojem EDEN nebo-li „Znamenité evropské destinace“?

2. Víte, kolik proběhlo doposud ročníků této soutěže?

3. Znáte nějakého vítěze či účastníka nějakého ročníku? (Pokud ano, napište jej)

4. Pokud ANO, koho?

5. Slyšeli jste nebo četli někdy o soutěži EDEN?

6. Pokud ano, kde nebo jakou formou?

7. Měl/a byste zájem účastnit se projekce o této soutěži a jejich účastnících?

8. Jakou hlavní náplň má tato soutěž podle Vás?

9. Víte, kdo zaštituje tuto soutěž v rámci ČR?

10. Z uvedených vítězů, který je pro Vás nejzajímavější?

11. Pokud byste zamýšlel/a navštívit z některých destinací, co by Vás zajímalo nejvíce? (zaškrtněte 2 možnosti)

12. Myslíte si, že by bylo vhodné vytvořit brožuru, ve které by byli shrnuti všichni účastníci a vítězové této soutěže?

14. Navštívili jste v minulosti nebo nedávno z níže uvedených památek nějakou? (můžete uvést více památek)

15. Pokud ano, všiml/a jste si nějakého typu propagace, které oznamovali, že se daná oblast zúčastnila soutěže EDEN? Jakou formou?

16. Jaké zdroje využíváte při hledání informací pro výběr vhodné destinace pro dovolenou či výlet? (více možností můžete zaškrtnout)

17. Zdají se Vám výše uvedené zdroje kvalitní a důvěryhodné?

18. V jakém ročním období nejvíce podnikáte výlety či dovolené? (zaškrtněte jednu možnost)

20. Z jakého důvodu a jakou dopravu využíváte po dobu dovolené či při výletu?

21. Má podle Vás cestovní ruch i negativní dopady na vyhledávané destinace?

22. Pokud ano, na co nejvíce podle Vašeho názoru?

23. Čistě teoreticky si představte, že byste se vydali s rodinou (tří člennou) do destinace, která se zúčastnila soutěže EDEN. Zde byste zůstali celý víkend, použili byste vlastní dopravu a ubytování by bylo ve střední kvalitě. Kolik byste přibližně měli v plánu utratit v Kč?

25. Pohlaví:

26. Věk:

27. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hořejší, D.Analýza povědomosti o soutěži EDEN a její atraktivita pro turisty (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-povedomosti-o-soutez.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.