Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza propagace podniku

Analýza propagace podniku

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Sedláčková
Šetření:22. 02. 2012 - 06. 03. 2012
Počet respondentů:137
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:73,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jsem studentkou vysoké školy a tento dotazník bude sloužit jako podklad pro moji bakalářskou práci s názvem analýza propagace podniku. Dotazník je anonymní. Prosím Vás o jeho vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jsem:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena7556,39 %54,74 %  
muž5843,61 %42,34 %  

Graf

2. Ve věku:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-30 let6345,99 %45,99 %  
30-45 let4734,31 %34,31 %  
45-50 let1813,14 %13,14 %  
50 a více let96,57 %6,57 %  

Graf

3. Bydlím v kraji:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Olomouckém6245,26 %45,26 %  
Jihomoravském1410,22 %10,22 %  
Zlínském139,49 %9,49 %  
Moravskoslezském75,11 %5,11 %  
Plzeňském75,11 %5,11 %  
Jihočeském64,38 %4,38 %  
Praha53,65 %3,65 %  
Středočeském53,65 %3,65 %  
Pardubickém42,92 %2,92 %  
Ústeckém42,92 %2,92 %  
Karlovarském32,19 %2,19 %  
Kralovehradeckém32,19 %2,19 %  
Libereckém32,19 %2,19 %  
Vysočina10,73 %0,73 %  

Graf

4. Odkud znáte značku DeLonghi:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákupní centrum3827,74 %27,74 %  
elektroprodejna2618,98 %18,98 %  
televize2618,98 %18,98 %  
internet2417,52 %17,52 %  
časopisy1813,14 %13,14 %  
veletrhy32,19 %2,19 %  
billboardy21,46 %1,46 %  

Graf

5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
espresso kávovary1.3871.244
vysavače2.8321.278
fritézy3.3071.103
mikrovlnné3.5840.914
žehlící systémy3.8911.601

Graf

6. Měli jste někdy příležitost vidět prezentaci společnosti DeLonghi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7957,66 %57,66 %  
ne5842,34 %42,34 %  

Graf

7. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, byly pro Vás informace srozumitelné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9267,15 %67,15 %  
ne4532,85 %32,85 %  

Graf

8. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, přesvědčila Vás prezentace ke koupi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7655,47 %55,47 %  
ano6144,53 %44,53 %  

Graf

9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4029,41 %29,2 %  
nevlastním2518,38 %18,25 %  
kávovar1813,24 %13,14 %  
pressovač53,68 %3,65 %  
espresso kávovar42,94 %2,92 %  
vysavač32,21 %2,19 %  
žádný32,21 %2,19 %  
fritézu32,21 %2,19 %  
ano, espresso kávovar 21,47 %1,46 %  
žehlící systém21,47 %1,46 %  
ostatní odpovědi ano kávovar
presovač
pákový kávovar
presso
Nevlastním.
A trénink je věc má. Celou zemi prohledám, Půjdu dál a dál. Chci Pokémonům rozumět. A jejich sílu znát. Pokémon! (všechny chytit máš) To jsem já i ty...
espresso kávovar, fritézu
Automatický kávovar
nyní žádný, měl jsem fritézu
Essoress
ano, pressovač
presovač, vysavač
automatický espresso kávovar
espresso kávovar a fritézu
mikrovlnnouu troubu, espresso kávovar
grill
mikrovlnnou troubu
žehličku
ano, vysavač
automatický pressovač
mikrovlnka
kávovar, vysavač, fritézu
vlastním
kávovar, žehličku
preso
mám
kávovar na preso
3122,79 %22,63 % 

Graf

10. Výrobek jste zakoupili:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nezakoupili7051,09 %51,09 %  
v kamenném obchodě po prezentaci4129,93 %29,93 %  
v kamenném obchodě bez prezentace128,76 %8,76 %  
po prezentaci v kamenném obchodě výrobek zakoupen v internetovém obchodě96,57 %6,57 %  
v internetový obchod53,65 %3,65 %  

Graf

11. Kde výrobek používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevlastním výrobek6950,36 %50,36 %  
v domácnosti5338,69 %38,69 %  
v kanceláři107,3 %7,3 %  
v pohostinství42,92 %2,92 %  
jinde10,73 %0,73 %  

Graf

12. Pokud nevlastníte výrobek DeLonghi, jaký byste v případě koupě volili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kávovar4633,58 %33,58 %  
vlastním 3928,47 %28,47 %  
espresso kávovar64,38 %4,38 %  
mám42,92 %2,92 %  
pressovač32,19 %2,19 %  
nevím32,19 %2,19 %  
presovač32,19 %2,19 %  
vlastníme21,46 %1,46 %  
kávovar - presso10,73 %0,73 %  
kávovar, fritéza10,73 %0,73 %  
ostatní odpovědi expresso
robot
auto
expressovac
Každé výzvě se postavím Už není proč se bát O své místo pod sluncem Se musí bojovat Pojď se mnou, teď šanci máš Sen máme před sebou Prolomíme každou hráz Tak buď mou posilou Pokémon!
Dolce Gusto
ano vlastním
vlastním, ale do budoucna bych volila pressovač
nvm
žehlící systém
Fritézu
vysavač
Mikrovlnu
ne
vysavač?
--
Vlastním kávovar
žádný
vlastním výrobky
vlastním, ale ještě bych si koupila espresso kávovar
nevím, neznám tuhle značku, nevím co vyrábí, tudíž opravdu nevím, co bych si koupil(a)!
vlastním, ale do budoucna uvažuji o koupi espresso kávovaru
vlastním, ale zvažuji koupi presovače
espreso
espresovač
Netuším
máme
mám, ale chci ještě koupit espresso kávovar
vlastním žehličku a chci pressovač
2921,17 %21,17 % 

Graf

13. Co se Vám líbí na značce DeLonghi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
design5842,34 %42,34 %  
spolehlivost, tradice3424,82 %24,82 %  
poměr cena/kvalita3021,9 %21,9 %  
jiné1510,95 %10,95 %  

Graf

14. Je pro vás značka DeLonghi srovnatelná s jinou značkou na trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7957,66 %57,66 %  
ano5842,34 %42,34 %  

Graf

15. V případě, že ano, uveďte značku:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne711,48 %5,11 %  
Jura69,84 %4,38 %  
Krups58,2 %3,65 %  
Dolce gusto46,56 %2,92 %  
není46,56 %2,92 %  
crups23,28 %1,46 %  
nevím23,28 %1,46 %  
eta23,28 %1,46 %  
Saeco23,28 %1,46 %  
bosch23,28 %1,46 %  
ostatní odpovědi všechny ostatní značky
siemens
Tchibo
kenwood
...
Philips
nespresso
To jsem já i ty Můj osud nic nezmění Pokémon! Á můj příteli nej Svět se zdá být někdy zlej Pokémon! (všechny chytit máš) Ruku v ruce jít Tvé srdce i kuráž mít S odvahou se půjdem prát Pokémon Všechny chytit máš
Miele
bosh
nvm
krupps
segafredo
Nescafé Dolce Gusto
bosch?
miele, saeco
n
neznám !!!!!
Bosch, Krups
boss
Jura, Saeco
Catler
Krups, Jura
Vorwerk
Nespreso
2540,98 %18,25 % 

Graf

16. Vídáte pravidelně prezentace konkurenčních značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zřídka7252,55 %52,55 %  
vůbec5439,42 %39,42 %  
často118,03 %8,03 %  

Graf

17. Doporučujete značku DeLonghi svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9065,69 %65,69 %  
ne4734,31 %34,31 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Ve věku:

  • odpověď 18-30 let:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi espresso kávovary=5 na otázku 5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?

6. Měli jste někdy příležitost vidět prezentaci společnosti DeLonghi?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kamenném obchodě po prezentaci na otázku 10. Výrobek jste zakoupili:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kanceláři na otázku 11. Kde výrobek používáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, přesvědčila Vás prezentace ke koupi?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlínském na otázku 3. Bydlím v kraji:
  • odpověď ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, byly pro Vás informace srozumitelné?

8. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, přesvědčila Vás prezentace ke koupi?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kanceláři na otázku 11. Kde výrobek používáte?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kamenném obchodě po prezentaci na otázku 10. Výrobek jste zakoupili:
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi espresso kávovary=5 na otázku 5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 7. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, byly pro Vás informace srozumitelné?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 6. Měli jste někdy příležitost vidět prezentaci společnosti DeLonghi?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevlastním na otázku 9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi mikrovlnné=2 na otázku 5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi jiné na otázku 13. Co se Vám líbí na značce DeLonghi?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevlastním výrobek na otázku 11. Kde výrobek používáte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 4. Odkud znáte značku DeLonghi:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Doporučujete značku DeLonghi svým známým?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezakoupili na otázku 10. Výrobek jste zakoupili:

10. Výrobek jste zakoupili:

  • odpověď nezakoupili:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevlastním na otázku 9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevlastním výrobek na otázku 11. Kde výrobek používáte?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi espresso kávovary=5 na otázku 5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?

11. Kde výrobek používáte?

  • odpověď nevlastním výrobek:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi espresso kávovary=5 na otázku 5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevlastním na otázku 9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezakoupili na otázku 10. Výrobek jste zakoupili:
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Doporučujete značku DeLonghi svým známým?

14. Je pro vás značka DeLonghi srovnatelná s jinou značkou na trhu?

  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zlínském na otázku 3. Bydlím v kraji:

17. Doporučujete značku DeLonghi svým známým?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kamenném obchodě po prezentaci na otázku 10. Výrobek jste zakoupili:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi v kanceláři na otázku 11. Kde výrobek používáte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem:

2. Ve věku:

3. Bydlím v kraji:

4. Odkud znáte značku DeLonghi:

5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?

6. Měli jste někdy příležitost vidět prezentaci společnosti DeLonghi?

7. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, byly pro Vás informace srozumitelné?

8. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, přesvědčila Vás prezentace ke koupi?

9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?

10. Výrobek jste zakoupili:

11. Kde výrobek používáte?

12. Pokud nevlastníte výrobek DeLonghi, jaký byste v případě koupě volili?

13. Co se Vám líbí na značce DeLonghi?

14. Je pro vás značka DeLonghi srovnatelná s jinou značkou na trhu?

16. Vídáte pravidelně prezentace konkurenčních značek?

17. Doporučujete značku DeLonghi svým známým?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem:

2. Ve věku:

3. Bydlím v kraji:

4. Odkud znáte značku DeLonghi:

5. S jakým výrobkem máte spojenou značku DeLonghi?

6. Měli jste někdy příležitost vidět prezentaci společnosti DeLonghi?

7. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, byly pro Vás informace srozumitelné?

8. V případě kladné odpovědi u otázky č. 6, přesvědčila Vás prezentace ke koupi?

9. Vlastníte výrobek DeLonghi? Pokud ano, jaký?

10. Výrobek jste zakoupili:

11. Kde výrobek používáte?

12. Pokud nevlastníte výrobek DeLonghi, jaký byste v případě koupě volili?

13. Co se Vám líbí na značce DeLonghi?

14. Je pro vás značka DeLonghi srovnatelná s jinou značkou na trhu?

16. Vídáte pravidelně prezentace konkurenčních značek?

17. Doporučujete značku DeLonghi svým známým?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Sedláčková, T.Analýza propagace podniku (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-propagace-podniku.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.