Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza reklamního banneru "nefouká mi do ní"

Analýza reklamního banneru "nefouká mi do ní"

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ladislav Horký
Šetření:13. 11. 2013 - 14. 11. 2013
Počet respondentů:42
Počet otázek (max/průměr):7 / 7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Prosíme Vás o vyplnění krátkého dotazníku, týkajícího se reklamního banneru. Dotazník nám poslouží v rámci předmětu Marketingové řízení na PEF.

Předpokládaná délka asi 1 minuta.

Odpovědi respondentů

1. 1. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena2354,76 %54,76 %  
muž1945,24 %45,24 %  

Graf

2. Viděl/a jste někdy tuto reklamu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3583,33 %83,33 %  
ano716,67 %16,67 %  

Graf

3. Poznáte, na co daná reklama je?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1228,57 %28,57 %  
motorky37,14 %7,14 %  
ano24,76 %4,76 %  
helma24,76 %4,76 %  
helmy12,38 %2,38 %  
asi helma12,38 %2,38 %  
na první pohled bych řekl, že na chránítko proti foukání do vagíny. Bližší pohled říká, že to bude asi na helmu:)12,38 %2,38 %  
helma na motorku12,38 %2,38 %  
helma?12,38 %2,38 %  
asi na helmy, ale působí trochu jinak :D12,38 %2,38 %  
ostatní odpovědi vůbec ne
motorka
Až na druhý pohled :)
předpokládám že na přilbu na motorku
vybavení pro motorkáře
přilba
Pravděpodobně servis na Motorky, ale na první pohled se zdá, že je to buď nějaká prasečinka nebo reklama na řešení ženských problémů
oblečenie na motorku
asi něco na motocykly
na helmy ?
motorkářské vybavení
motorkářská helma?
zjevně bude na helmu...
Motocyklové helmy
něco k motorce?
obchod s potřebami a příslušenstvím pro motorkáře
Kryt na piču
1740,48 %40,48 % 

Graf

4. Reklama je na firmu zabývající se výrobou vybavení a výstroje na motocykly. Posuďte následující tvrzení: reklamní sdělení propaguje daný produkt dostatečně.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše nesouhlasím1842,86 %42,86 %  
nesouhlasím1638,1 %38,1 %  
ano, souhlasím511,9 %11,9 %  
spíše souhlasím37,14 %7,14 %  

Graf

5. Jak na Vás reklama působí:

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
zajímavá vs. nezajímavá1-2-3-4-53.2141.883
originální vs. neoriginální1-2-3-4-52.9762.118
seriózní vs. urážlivá1-2-3-4-53.810.916
líbí vs. nelíbí1-2-3-4-53.9291.304
nepohoršuje vs. pohoršuje1-2-3-4-53.2861.633
přehledná vs. nepřehledná1-2-3-4-53.9051.181

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Jezdíte na motocyklu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3276,19 %76,19 %  
ano1023,81 %23,81 %  

Graf

7. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16 - 252457,14 %57,14 %  
26 - 351638,1 %38,1 %  
36 - 4512,38 %2,38 %  
46 a víc12,38 %2,38 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak na Vás reklama působí:

  • odpověď líbí [1-2-3-4-5] nelíbí: 5:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi zajímavá [1-2-3-4-5] nezajímavá: 5 na otázku 5. Jak na Vás reklama působí:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální [1-2-3-4-5] neoriginální: 5 na otázku 5. Jak na Vás reklama působí:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. 1. Pohlaví:

2. Viděl/a jste někdy tuto reklamu?

3. Poznáte, na co daná reklama je?

4. Reklama je na firmu zabývající se výrobou vybavení a výstroje na motocykly. Posuďte následující tvrzení: reklamní sdělení propaguje daný produkt dostatečně.

5. Jak na Vás reklama působí:

6. Jezdíte na motocyklu?

7. Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. 1. Pohlaví:

2. Viděl/a jste někdy tuto reklamu?

3. Poznáte, na co daná reklama je?

4. Reklama je na firmu zabývající se výrobou vybavení a výstroje na motocykly. Posuďte následující tvrzení: reklamní sdělení propaguje daný produkt dostatečně.

5. Jak na Vás reklama působí:

6. Jezdíte na motocyklu?

7. Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Horký, L.Analýza reklamního banneru "nefouká mi do ní" (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://analyza-reklamniho-banneru-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.