Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza reklamního banneru "nefouká mi do ní"
Analýza reklamního banneru "nefouká mi do ní"
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ladislav Horký |
---|---|
Šetření: | 13. 11. 2013 - 14. 11. 2013 |
Počet respondentů: | 42 |
Počet otázek (max/průměr): | 7 / 7 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,2 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:16 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Prosíme Vás o vyplnění krátkého dotazníku, týkajícího se reklamního banneru. Dotazník nám poslouží v rámci předmětu Marketingové řízení na PEF.
Předpokládaná délka asi 1 minuta.
Odpovědi respondentů
1. 1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 23 | 54,76 % | 54,76 % |
muž | 19 | 45,24 % | 45,24 % |
2. Viděl/a jste někdy tuto reklamu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 35 | 83,33 % | 83,33 % |
ano | 7 | 16,67 % | 16,67 % |
3. Poznáte, na co daná reklama je?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 12 | 28,57 % | 28,57 % |
motorky | 3 | 7,14 % | 7,14 % |
ano | 2 | 4,76 % | 4,76 % |
helma | 2 | 4,76 % | 4,76 % |
helmy | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
asi helma | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
na první pohled bych řekl, že na chránítko proti foukání do vagíny. Bližší pohled říká, že to bude asi na helmu:) | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
helma na motorku | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
helma? | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
asi na helmy, ale působí trochu jinak :D | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
ostatní odpovědi | 17 | 40,48 % | 40,48 % |
4. Reklama je na firmu zabývající se výrobou vybavení a výstroje na motocykly. Posuďte následující tvrzení: reklamní sdělení propaguje daný produkt dostatečně.
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše nesouhlasím | 18 | 42,86 % | 42,86 % |
nesouhlasím | 16 | 38,1 % | 38,1 % |
ano, souhlasím | 5 | 11,9 % | 11,9 % |
spíše souhlasím | 3 | 7,14 % | 7,14 % |
5. Jak na Vás reklama působí:
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
zajímavá vs. nezajímavá | 1-2-3-4-5 | 3.214 | 1.883 |
originální vs. neoriginální | 1-2-3-4-5 | 2.976 | 2.118 |
seriózní vs. urážlivá | 1-2-3-4-5 | 3.81 | 0.916 |
líbí vs. nelíbí | 1-2-3-4-5 | 3.929 | 1.304 |
nepohoršuje vs. pohoršuje | 1-2-3-4-5 | 3.286 | 1.633 |
přehledná vs. nepřehledná | 1-2-3-4-5 | 3.905 | 1.181 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Jezdíte na motocyklu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 32 | 76,19 % | 76,19 % |
ano | 10 | 23,81 % | 23,81 % |
7. Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
16 - 25 | 24 | 57,14 % | 57,14 % |
26 - 35 | 16 | 38,1 % | 38,1 % |
36 - 45 | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
46 a víc | 1 | 2,38 % | 2,38 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.