Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza reklamního spotu společnosti Vodafone

Analýza reklamního spotu společnosti Vodafone

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eliška Kočová
Šetření:19. 12. 2011 - 18. 01. 2012
Počet respondentů:337
Počet otázek (max/průměr):24 / 20.17
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Vážení respondenti,

 

ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který se týká analýzy reklamního spotu společnosti Vodafone. Výsledky výzkumu budou použity nejen do mé bakalářské práce na téma "Analýza reklamy", ale i k nahlédnutí pro širokou veřejnost.

Cílem šetření je zhodnotit, jak konkrétní reklamní spot působí na běžnou populaci.

Vyplnění dotazníku Vám zabere jen pár minut.

Předem všem děkuji za ochotu a obětování volného času.

 

Eliška Kočová, studentka ČZU

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte reklamu společnosti Vodafone, kde spolu hovoří dvě animované postavičky v podobě bot, tzv. kecky? Pozn. reklama byla vysílána v létě 2011 (odkaz na reklamu:http://www.youtube.com/watch?v=3Fw33-hsvmA)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 2, NEotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO30991,69 %91,69 %  
NE288,31 %8,31 %  

Graf

2. Kolikrát jste tuto reklamu viděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11 x a více18961,17 %56,08 %  
6 - 10 x5919,09 %17,51 %  
2 - 5 x5417,48 %16,02 %  
1 x72,27 %2,08 %  

Graf

3. Jak se Vám reklama líbila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 – spíše se mi líbila12540,45 %37,09 %  
5 – líbila se mi velmi10935,28 %32,34 %  
3 – ani tak/ani tak3511,33 %10,39 %  
2 – spíše se mi nelíbila299,39 %8,61 %  
1 – vůbec se mi nelíbila113,56 %3,26 %  

Graf

4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 – spíše zajímavá12941,75 %38,28 %  
5 – velmi zajímavá6119,74 %18,1 %  
3 – ani zajímavá/ani nezajímavá6019,42 %17,8 %  
2 – spíše nezajímavá4715,21 %13,95 %  
1 – velmi nezajímavá123,88 %3,56 %  

Graf

5. Byla reklama originální? (ohodnoťte na bodové stupnici od 1 do 10, kde 1 je nejméně a 10 nejvíce bodů)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1010634,3 %31,45 %  
85417,48 %16,02 %  
74915,86 %14,54 %  
94614,89 %13,65 %  
5144,53 %4,15 %  
6144,53 %4,15 %  
492,91 %2,67 %  
272,27 %2,08 %  
161,94 %1,78 %  
341,29 %1,19 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:8.23
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.95
Směrodatná odchylka:1.72
Medián:8
Modus:10

Graf

6. Jak na Vás reklama působila v televizi? (zaškrtnout lze maximálně 1 možnost)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobavila mě22974,11 %67,95 %  
nic se mnou nedělala309,71 %8,9 %  
otravovala mě299,39 %8,61 %  
nudila mě175,5 %5,04 %  
rozčílila mě41,29 %1,19 %  

Graf

7. Čím Vás reklama nejvíce zaujala? (zaškrtnout lze více odpověďí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vtipem18860,84 %55,79 %  
stylem podání informací11838,19 %35,01 %  
animovanými postavičkami10834,95 %32,05 %  
hlasem postaviček10132,69 %29,97 %  
barvami4213,59 %12,46 %  
ničím41,29 %1,19 %  
kecat - kecky - boty10,32 %0,3 %  
těma botama10,32 %0,3 %  
Mazac, rozhodne dobry napat :)10,32 %0,3 %  
originálně vlezlá, ošklivá animace10,32 %0,3 %  
nápadem10,32 %0,3 %  
Právě že na vodafone to bylo docela nudné. 10,32 %0,3 %  
ničím, nemám rád reklamy10,32 %0,3 %  
zbytečnými řečmi.10,32 %0,3 %  
nicim10,32 %0,3 %  
nezaujala10,32 %0,3 %  
nevtipem10,32 %0,3 %  
dobrým nápadem10,32 %0,3 %  
animací i vtipem10,32 %0,3 %  
trapností10,32 %0,3 %  
nezaujala mě10,32 %0,3 %  
originalitou10,32 %0,3 %  

Graf

8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
pravdivá vs. lživá1-2-3-4-5-6-73.2461.37
vtipná vs. nudná1-2-3-4-5-6-72.2982.682
srozumitelná vs. chaotická1-2-3-4-5-6-72.7092.336
důvěryhodná vs. nedůvěryhodná1-2-3-4-5-6-73.3331.866
informativní vs. bezvýznamná1-2-3-4-5-6-73.2942.104
nevtíravá vs. vtíravá1-2-3-4-5-6-73.7443.763
snadno zapamatovatelná vs. těžce zapamatovatelná1-2-3-4-5-6-72.1392.418

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 10, NEotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE26886,73 %79,53 %  
ANO4113,27 %12,17 %  

Graf

10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Aňa Geislerová1229,27 %3,56 %  
geislerová819,51 %2,37 %  
Anna Geislerová49,76 %1,19 %  
Aňa Gaislerová24,88 %0,59 %  
anna gaislerová24,88 %0,59 %  
Macháček12,44 %0,3 %  
Kristýna Leichtová12,44 %0,3 %  
Aňa Geislerová12,44 %0,3 %  
Aňa Geislerová?12,44 %0,3 %  
AG12,44 %0,3 %  
ostatní odpovědi Geislerová A.
vilhelmová
Tatiana Vilhemová
Gaislerová Anna
Taťána Vilhelmová
Macháček, Geislerová
Eva Holubová
Gaislerová
819,51 %2,37 % 

Graf

11. Pokud by reklama byla namluvena známou osobností, zaujala by Vás více?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13744,34 %40,65 %  
nevím12640,78 %37,39 %  
ano4614,89 %13,65 %  

Graf

12. Byla reklama přiměřeně dlouhá?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3 – akorát26184,47 %77,45 %  
2 - spíše dlouhá3110,03 %9,2 %  
1 – příliš dlouhá113,56 %3,26 %  
4 - spíše krátká61,94 %1,78 %  

Graf

13. Víte, na co byla reklama Vodafone zaměřena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na víkendové volání a SMS zdarma17456,31 %51,63 %  
na levnější volání v letních měsících12339,81 %36,5 %  
na roaming volání do zahraničí72,27 %2,08 %  
na speciální internetové připojení 51,62 %1,48 %  

Graf

14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO15550,16 %45,99 %  
NE15449,84 %45,7 %  

Graf

15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet11171,61 %32,94 %  
televize7649,03 %22,55 %  
billboardy6642,58 %19,58 %  
tisk6340,65 %18,69 %  
prodejní místa Vodafone4025,81 %11,87 %  
rádio31,94 %0,89 %  
jen díky tomuto dotazníku.10,65 %0,3 %  
Rádio.10,65 %0,3 %  

Graf

16. Jak by Vás reklama zaujala na stránce časopisu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 - nevím6822,01 %20,18 %  
2 - spíše bych jí přehlédl/a6220,06 %18,4 %  
5 - možná bych si jí všiml/a5216,83 %15,43 %  
6 - spíše bych si jí všiml/a4614,89 %13,65 %  
3 - možná bych jí přehlédla4414,24 %13,06 %  
1 - určitě bych jí přehlédl/a3310,68 %9,79 %  
7 - určitě bych si jí všiml/a41,29 %1,19 %  

Graf

17. Používáte operátora Vodafone?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 19, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE18760,52 %55,49 %  
ANO12239,48 %36,2 %  

Graf

18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 – nikdy bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a9550,8 %28,19 %  
2 – spíše bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a7137,97 %21,07 %  
3 – možná bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a158,02 %4,45 %  
5 – určitě bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a42,14 %1,19 %  
4 – spíše bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a21,07 %0,59 %  

Graf

19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11896,72 %35,01 %  
ano43,28 %1,19 %  

Graf

20. Změnil se nějak Váš vztah ke společnosti Vodafone po zhlédnutí reklamního spotu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE - nezměnil27288,03 %80,71 %  
ANO - pozitivně299,39 %8,61 %  
ANO - negativně82,59 %2,37 %  

Graf

21. Myslíte si, že byla reklama účinná?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím17957,93 %53,12 %  
ano9029,13 %26,71 %  
ne4012,94 %11,87 %  

Graf

22. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena25575,67 %75,67 %  
Muž8224,33 %24,33 %  

Graf

23. Zařaďte se do správné kategorie:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student21664,09 %64,09 %  
Pracující10832,05 %32,05 %  
Nepracující133,86 %3,86 %  

Graf

24. Z jakého jste kraje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha16047,48 %47,48 %  
Středočeský4312,76 %12,76 %  
Jihomoravský267,72 %7,72 %  
Jihočeský257,42 %7,42 %  
Ústecký205,93 %5,93 %  
Moravskoslezský144,15 %4,15 %  
Olomoucký92,67 %2,67 %  
Královehradecký72,08 %2,08 %  
Zlínský72,08 %2,08 %  
Plzeňský61,78 %1,78 %  
Pardubický61,78 %1,78 %  
Vysočina51,48 %1,48 %  
Liberecký51,48 %1,48 %  
Karlovarský41,19 %1,19 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolikrát jste tuto reklamu viděl/a?

  • odpověď 11 x a více:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aňa Geislerová na otázku 10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:

3. Jak se Vám reklama líbila?

  • odpověď 5 – líbila se mi velmi:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – velmi zajímavá na otázku 4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?

8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)

  • odpověď snadno zapamatovatelná [1-2-3-4-5-6-7] těžce zapamatovatelná: 1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevtíravá [1-2-3-4-5-6-7] vtíravá: 1 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
  • odpověď vtipná [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – velmi zajímavá na otázku 4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevtíravá [1-2-3-4-5-6-7] vtíravá: 1 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informativní [1-2-3-4-5-6-7] bezvýznamná: 1 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)

9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?

  • odpověď ANO:
    • 8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aňa Geislerová na otázku 10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:

14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?

  • odpověď ANO:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejní místa Vodafone na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)

17. Používáte operátora Vodafone?

  • odpověď ANO:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?
  • odpověď NE:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – nikdy bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a na otázku 18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – spíše bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a na otázku 18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 – možná bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a na otázku 18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?

19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?

  • odpověď ne:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 17. Používáte operátora Vodafone?

23. Zařaďte se do správné kategorie:

  • odpověď Pracující:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 6 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte reklamu společnosti Vodafone, kde spolu hovoří dvě animované postavičky v podobě bot, tzv. kecky? Pozn. reklama byla vysílána v létě 2011 (odkaz na reklamu:http://www.youtube.com/watch?v=3Fw33-hsvmA)

2. Kolikrát jste tuto reklamu viděl/a?

3. Jak se Vám reklama líbila?

4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?

5. Byla reklama originální? (ohodnoťte na bodové stupnici od 1 do 10, kde 1 je nejméně a 10 nejvíce bodů)

6. Jak na Vás reklama působila v televizi? (zaškrtnout lze maximálně 1 možnost)

7. Čím Vás reklama nejvíce zaujala? (zaškrtnout lze více odpověďí)

8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)

9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?

10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:

11. Pokud by reklama byla namluvena známou osobností, zaujala by Vás více?

12. Byla reklama přiměřeně dlouhá?

13. Víte, na co byla reklama Vodafone zaměřena?

14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?

15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)

16. Jak by Vás reklama zaujala na stránce časopisu?

17. Používáte operátora Vodafone?

18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?

19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?

20. Změnil se nějak Váš vztah ke společnosti Vodafone po zhlédnutí reklamního spotu?

21. Myslíte si, že byla reklama účinná?

22. Pohlaví:

23. Zařaďte se do správné kategorie:

24. Z jakého jste kraje?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte reklamu společnosti Vodafone, kde spolu hovoří dvě animované postavičky v podobě bot, tzv. kecky? Pozn. reklama byla vysílána v létě 2011 (odkaz na reklamu:http://www.youtube.com/watch?v=3Fw33-hsvmA)

2. Kolikrát jste tuto reklamu viděl/a?

3. Jak se Vám reklama líbila?

4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?

5. Byla reklama originální? (ohodnoťte na bodové stupnici od 1 do 10, kde 1 je nejméně a 10 nejvíce bodů)

6. Jak na Vás reklama působila v televizi? (zaškrtnout lze maximálně 1 možnost)

7. Čím Vás reklama nejvíce zaujala? (zaškrtnout lze více odpověďí)

8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)

9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?

10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:

11. Pokud by reklama byla namluvena známou osobností, zaujala by Vás více?

12. Byla reklama přiměřeně dlouhá?

13. Víte, na co byla reklama Vodafone zaměřena?

14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?

15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)

16. Jak by Vás reklama zaujala na stránce časopisu?

17. Používáte operátora Vodafone?

18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?

19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?

20. Změnil se nějak Váš vztah ke společnosti Vodafone po zhlédnutí reklamního spotu?

21. Myslíte si, že byla reklama účinná?

22. Pohlaví:

23. Zařaďte se do správné kategorie:

24. Z jakého jste kraje?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kočová, E.Analýza reklamního spotu společnosti Vodafone (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-reklamniho-spotu-spo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.