Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku, který se týká analýzy reklamního spotu společnosti Vodafone. Výsledky výzkumu budou použity nejen do mé bakalářské práce na téma "Analýza reklamy", ale i k nahlédnutí pro širokou veřejnost.
Cílem šetření je zhodnotit, jak konkrétní reklamní spot působí na běžnou populaci.
Vyplnění dotazníku Vám zabere jen pár minut.
Předem všem děkuji za ochotu a obětování volného času.
Eliška Kočová, studentka ČZU
Odpovědi respondentů
1. Znáte reklamu společnosti Vodafone, kde spolu hovoří dvě animované postavičky v podobě bot, tzv. kecky? Pozn. reklama byla vysílána v létě 2011 (odkaz na reklamu:http://www.youtube.com/watch?v=3Fw33-hsvmA)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 2, NE → otázka č. 22].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
309
91,69 %
91,69 %
NE
28
8,31 %
8,31 %
2. Kolikrát jste tuto reklamu viděl/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
11 x a více
189
61,17 %
56,08 %
6 - 10 x
59
19,09 %
17,51 %
2 - 5 x
54
17,48 %
16,02 %
1 x
7
2,27 %
2,08 %
3. Jak se Vám reklama líbila?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 – spíše se mi líbila
125
40,45 %
37,09 %
5 – líbila se mi velmi
109
35,28 %
32,34 %
3 – ani tak/ani tak
35
11,33 %
10,39 %
2 – spíše se mi nelíbila
29
9,39 %
8,61 %
1 – vůbec se mi nelíbila
11
3,56 %
3,26 %
4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 – spíše zajímavá
129
41,75 %
38,28 %
5 – velmi zajímavá
61
19,74 %
18,1 %
3 – ani zajímavá/ani nezajímavá
60
19,42 %
17,8 %
2 – spíše nezajímavá
47
15,21 %
13,95 %
1 – velmi nezajímavá
12
3,88 %
3,56 %
5. Byla reklama originální? (ohodnoťte na bodové stupnici od 1 do 10, kde 1 je nejméně a 10 nejvíce bodů)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
10
106
34,3 %
31,45 %
8
54
17,48 %
16,02 %
7
49
15,86 %
14,54 %
9
46
14,89 %
13,65 %
5
14
4,53 %
4,15 %
6
14
4,53 %
4,15 %
4
9
2,91 %
2,67 %
2
7
2,27 %
2,08 %
1
6
1,94 %
1,78 %
3
4
1,29 %
1,19 %
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha
Hodnota
Průměr:
8.23
Minimum:
3
Maximum:
10
Variační rozpětí:
7
Rozptyl:
2.95
Směrodatná odchylka:
1.72
Medián:
8
Modus:
10
6. Jak na Vás reklama působila v televizi? (zaškrtnout lze maximálně 1 možnost)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
pobavila mě
229
74,11 %
67,95 %
nic se mnou nedělala
30
9,71 %
8,9 %
otravovala mě
29
9,39 %
8,61 %
nudila mě
17
5,5 %
5,04 %
rozčílila mě
4
1,29 %
1,19 %
7. Čím Vás reklama nejvíce zaujala? (zaškrtnout lze více odpověďí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
vtipem
188
60,84 %
55,79 %
stylem podání informací
118
38,19 %
35,01 %
animovanými postavičkami
108
34,95 %
32,05 %
hlasem postaviček
101
32,69 %
29,97 %
barvami
42
13,59 %
12,46 %
ničím
4
1,29 %
1,19 %
kecat - kecky - boty
1
0,32 %
0,3 %
těma botama
1
0,32 %
0,3 %
Mazac, rozhodne dobry napat :)
1
0,32 %
0,3 %
originálně vlezlá, ošklivá animace
1
0,32 %
0,3 %
nápadem
1
0,32 %
0,3 %
Právě že na vodafone to bylo docela nudné.
1
0,32 %
0,3 %
ničím, nemám rád reklamy
1
0,32 %
0,3 %
zbytečnými řečmi.
1
0,32 %
0,3 %
nicim
1
0,32 %
0,3 %
nezaujala
1
0,32 %
0,3 %
nevtipem
1
0,32 %
0,3 %
dobrým nápadem
1
0,32 %
0,3 %
animací i vtipem
1
0,32 %
0,3 %
trapností
1
0,32 %
0,3 %
nezaujala mě
1
0,32 %
0,3 %
originalitou
1
0,32 %
0,3 %
8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
pravdivá vs. lživá
1-2-3-4-5-6-7
3.246
1.37
vtipná vs. nudná
1-2-3-4-5-6-7
2.298
2.682
srozumitelná vs. chaotická
1-2-3-4-5-6-7
2.709
2.336
důvěryhodná vs. nedůvěryhodná
1-2-3-4-5-6-7
3.333
1.866
informativní vs. bezvýznamná
1-2-3-4-5-6-7
3.294
2.104
nevtíravá vs. vtíravá
1-2-3-4-5-6-7
3.744
3.763
snadno zapamatovatelná vs. těžce zapamatovatelná
1-2-3-4-5-6-7
2.139
2.418
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 10, NE → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
268
86,73 %
79,53 %
ANO
41
13,27 %
12,17 %
10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Aňa Geislerová
12
29,27 %
3,56 %
geislerová
8
19,51 %
2,37 %
Anna Geislerová
4
9,76 %
1,19 %
Aňa Gaislerová
2
4,88 %
0,59 %
anna gaislerová
2
4,88 %
0,59 %
Macháček
1
2,44 %
0,3 %
Kristýna Leichtová
1
2,44 %
0,3 %
Aňa Geislerová
1
2,44 %
0,3 %
Aňa Geislerová?
1
2,44 %
0,3 %
AG
1
2,44 %
0,3 %
ostatní odpovědi
Geislerová A. vilhelmová Tatiana Vilhemová Gaislerová Anna Taťána Vilhelmová Macháček, Geislerová Eva Holubová Gaislerová
8
19,51 %
2,37 %
11. Pokud by reklama byla namluvena známou osobností, zaujala by Vás více?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
137
44,34 %
40,65 %
nevím
126
40,78 %
37,39 %
ano
46
14,89 %
13,65 %
12. Byla reklama přiměřeně dlouhá?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
3 – akorát
261
84,47 %
77,45 %
2 - spíše dlouhá
31
10,03 %
9,2 %
1 – příliš dlouhá
11
3,56 %
3,26 %
4 - spíše krátká
6
1,94 %
1,78 %
13. Víte, na co byla reklama Vodafone zaměřena?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
na víkendové volání a SMS zdarma
174
56,31 %
51,63 %
na levnější volání v letních měsících
123
39,81 %
36,5 %
na roaming volání do zahraničí
7
2,27 %
2,08 %
na speciální internetové připojení
5
1,62 %
1,48 %
14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 15, NE → otázka č. 16].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ANO
155
50,16 %
45,99 %
NE
154
49,84 %
45,7 %
15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
internet
111
71,61 %
32,94 %
televize
76
49,03 %
22,55 %
billboardy
66
42,58 %
19,58 %
tisk
63
40,65 %
18,69 %
prodejní místa Vodafone
40
25,81 %
11,87 %
rádio
3
1,94 %
0,89 %
jen díky tomuto dotazníku.
1
0,65 %
0,3 %
Rádio.
1
0,65 %
0,3 %
16. Jak by Vás reklama zaujala na stránce časopisu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
4 - nevím
68
22,01 %
20,18 %
2 - spíše bych jí přehlédl/a
62
20,06 %
18,4 %
5 - možná bych si jí všiml/a
52
16,83 %
15,43 %
6 - spíše bych si jí všiml/a
46
14,89 %
13,65 %
3 - možná bych jí přehlédla
44
14,24 %
13,06 %
1 - určitě bych jí přehlédl/a
33
10,68 %
9,79 %
7 - určitě bych si jí všiml/a
4
1,29 %
1,19 %
17. Používáte operátora Vodafone?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANO → otázka č. 19, NE → otázka č. 18].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE
187
60,52 %
55,49 %
ANO
122
39,48 %
36,2 %
18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
1 – nikdy bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a
95
50,8 %
28,19 %
2 – spíše bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a
71
37,97 %
21,07 %
3 – možná bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a
15
8,02 %
4,45 %
5 – určitě bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a
4
2,14 %
1,19 %
4 – spíše bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a
2
1,07 %
0,59 %
19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
118
96,72 %
35,01 %
ano
4
3,28 %
1,19 %
20. Změnil se nějak Váš vztah ke společnosti Vodafone po zhlédnutí reklamního spotu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
NE - nezměnil
272
88,03 %
80,71 %
ANO - pozitivně
29
9,39 %
8,61 %
ANO - negativně
8
2,59 %
2,37 %
21. Myslíte si, že byla reklama účinná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nevím
179
57,93 %
53,12 %
ano
90
29,13 %
26,71 %
ne
40
12,94 %
11,87 %
22. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
255
75,67 %
75,67 %
Muž
82
24,33 %
24,33 %
23. Zařaďte se do správné kategorie:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Student
216
64,09 %
64,09 %
Pracující
108
32,05 %
32,05 %
Nepracující
13
3,86 %
3,86 %
24. Z jakého jste kraje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
160
47,48 %
47,48 %
Středočeský
43
12,76 %
12,76 %
Jihomoravský
26
7,72 %
7,72 %
Jihočeský
25
7,42 %
7,42 %
Ústecký
20
5,93 %
5,93 %
Moravskoslezský
14
4,15 %
4,15 %
Olomoucký
9
2,67 %
2,67 %
Královehradecký
7
2,08 %
2,08 %
Zlínský
7
2,08 %
2,08 %
Plzeňský
6
1,78 %
1,78 %
Pardubický
6
1,78 %
1,78 %
Vysočina
5
1,48 %
1,48 %
Liberecký
5
1,48 %
1,48 %
Karlovarský
4
1,19 %
1,19 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aňa Geislerová na otázku 10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:
3. Jak se Vám reklama líbila?
odpověď 5 – líbila se mi velmi:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – velmi zajímavá na otázku 4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?
8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
odpověď snadno zapamatovatelná [1-2-3-4-5-6-7] těžce zapamatovatelná: 1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevtíravá [1-2-3-4-5-6-7] vtíravá: 1 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
odpověď vtipná [1-2-3-4-5-6-7] nudná: 1:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5 – velmi zajímavá na otázku 4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevtíravá [1-2-3-4-5-6-7] vtíravá: 1 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi informativní [1-2-3-4-5-6-7] bezvýznamná: 1 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?
odpověď ANO:
8.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aňa Geislerová na otázku 10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:
14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?
odpověď ANO:
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi billboardy na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi prodejní místa Vodafone na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi televize na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi tisk na otázku 15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
17. Používáte operátora Vodafone?
odpověď ANO:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?
odpověď NE:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 – nikdy bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a na otázku 18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 – spíše bych k tomuto operátoru díky reklamě nepřešel/a na otázku 18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 – možná bych k tomuto operátoru díky reklamě přešel/a na otázku 18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?
odpověď ne:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 17. Používáte operátora Vodafone?
23. Zařaďte se do správné kategorie:
odpověď Pracující:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi důvěryhodná [1-2-3-4-5-6-7] nedůvěryhodná: 6 na otázku 8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Znáte reklamu společnosti Vodafone, kde spolu hovoří dvě animované postavičky v podobě bot, tzv. kecky? Pozn. reklama byla vysílána v létě 2011 (odkaz na reklamu:http://www.youtube.com/watch?v=3Fw33-hsvmA)
2. Kolikrát jste tuto reklamu viděl/a?
3. Jak se Vám reklama líbila?
4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?
5. Byla reklama originální? (ohodnoťte na bodové stupnici od 1 do 10, kde 1 je nejméně a 10 nejvíce bodů)
6. Jak na Vás reklama působila v televizi? (zaškrtnout lze maximálně 1 možnost)
7. Čím Vás reklama nejvíce zaujala? (zaškrtnout lze více odpověďí)
8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?
10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:
11. Pokud by reklama byla namluvena známou osobností, zaujala by Vás více?
12. Byla reklama přiměřeně dlouhá?
13. Víte, na co byla reklama Vodafone zaměřena?
14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?
15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
16. Jak by Vás reklama zaujala na stránce časopisu?
17. Používáte operátora Vodafone?
18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?
20. Změnil se nějak Váš vztah ke společnosti Vodafone po zhlédnutí reklamního spotu?
21. Myslíte si, že byla reklama účinná?
22. Pohlaví:
23. Zařaďte se do správné kategorie:
24. Z jakého jste kraje?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Znáte reklamu společnosti Vodafone, kde spolu hovoří dvě animované postavičky v podobě bot, tzv. kecky? Pozn. reklama byla vysílána v létě 2011 (odkaz na reklamu:http://www.youtube.com/watch?v=3Fw33-hsvmA)
2. Kolikrát jste tuto reklamu viděl/a?
3. Jak se Vám reklama líbila?
4. Jak moc byla pro Vás reklama zajímavá?
5. Byla reklama originální? (ohodnoťte na bodové stupnici od 1 do 10, kde 1 je nejméně a 10 nejvíce bodů)
6. Jak na Vás reklama působila v televizi? (zaškrtnout lze maximálně 1 možnost)
7. Čím Vás reklama nejvíce zaujala? (zaškrtnout lze více odpověďí)
8. Reklama byla: (ohodnoťte intenzitu tvrzení na bodové stupnici 1 – 7)
9. Víte, kdo propůjčil hlas animovaným postavičkám „kecek“?
10. Napište jméno osoby, která podle Vás animované postavičky dabovala:
11. Pokud by reklama byla namluvena známou osobností, zaujala by Vás více?
12. Byla reklama přiměřeně dlouhá?
13. Víte, na co byla reklama Vodafone zaměřena?
14. Setkal/a jste se s reklamou i v jiných médiích než v televizi?
15. V jakých médiích jste se s touto reklamou setkal/a? (zaškrtnout lze více odpovědí)
16. Jak by Vás reklama zaujala na stránce časopisu?
17. Používáte operátora Vodafone?
18. Zaujala Vás reklama "kecky" od Vodafone tak, že byste byl ochoten/tna k tomuto operátoru přejít?
19. Přimělo Vás zhlédnutí reklamního spotu k vyzkoušení nového produktu?
20. Změnil se nějak Váš vztah ke společnosti Vodafone po zhlédnutí reklamního spotu?
21. Myslíte si, že byla reklama účinná?
22. Pohlaví:
23. Zařaďte se do správné kategorie:
24. Z jakého jste kraje?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.