Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza rozhodovacího procesu zákazníka při koupi truhl. sortimentu

Analýza rozhodovacího procesu zákazníka při koupi truhl. sortimentu

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Kökényová
Šetření:24. 03. 2012 - 05. 04. 2012
Počet respondentů:142
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,
jsem studentkou Vysoké školy Polytechnické v Jihlavě a obracím se na Vás s prosbou o vyplnění dotazníku, prováděný pro firmu
R. K. Truhlářství, který je součástí mé bakalářské práce „Analýza rozhodovacího procesu zákazníka při koupi truhlářského sortimentu“.

Velice Vám děkuji za čas a vstřícnost při vyplnění tohoto dotazníku.

Lucie Kökényová

Odpovědi respondentů

1. Při výběru truhlářského sortimentu upřednostňujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výrobu na míru u truhláře8962,68 %62,68 %  
Sériovou výrobu5337,32 %37,32 %  

Graf

2. Jak velký význam pro Vás mají následující faktory při nákupu truhlářského sortimentu? 1 – velmi významný; 2 – významný; 3 – méně významný; 4 – bezvýznamný

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3” a „4”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Cena1.6130.477
Doporučení20.606
Kvalita1.4080.354
Slevy2.0210.64
Odborný přístup1.7460.57
Osobní kontakt1.9010.793
Profesionalita při jednání1.620.489
Rychlost dodání2.0350.668
Vzdálenost firmy od domova2.6410.864
Zhlédnutí provozovny3.0630.623
Zkušenost firmy1.9720.492

Graf

3. Z jakých informačních zdrojů vyhledáváte nabídky truhlářských produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet11278,87 %78,87 %  
Letáky; plakáty8157,04 %57,04 %  
Kamenné obchody6847,89 %47,89 %  
Veletrhy1913,38 %13,38 %  
Reklamní billboardy a cedule1913,38 %13,38 %  
Doporučení117,75 %7,75 %  
Media - TV, rádio85,63 %5,63 %  
Osobní kontakt s firmou, doporučení od známých10,7 %0,7 %  
Přátelé10,7 %0,7 %  
Doporučení známých10,7 %0,7 %  
osobní zkušenosti, doporučení10,7 %0,7 %  
doporučení10,7 %0,7 %  
truhláři v okolí10,7 %0,7 %  
osobní reference10,7 %0,7 %  
doporučení známých, kolegů10,7 %0,7 %  
Přes známé10,7 %0,7 %  

Graf

4. Rozhodujete se do budoucna pořídit nějaký truhlářský výrobek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8962,68 %62,68 %  
Ne5337,32 %37,32 %  

Graf

5. O jaký truhlářský výrobek by se jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nábytek6471,91 %45,07 %  
Kuchyň3033,71 %21,13 %  
Dveře2831,46 %19,72 %  
Schody, schodiště1213,48 %8,45 %  
Zábradlí88,99 %5,63 %  
postel22,25 %1,41 %  
police11,12 %0,7 %  
posuvné dveře11,12 %0,7 %  
koupelna11,12 %0,7 %  

Graf

6. Který z níže uvedených faktorů by Vás dostatečně motivoval či motivuje k vyhledání truhlářské firmy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Modernizace bytu/domu10976,76 %76,76 %  
Opotřebení výrobku6042,25 %42,25 %  
Stěhování5135,92 %35,92 %  
Přizpůsobení dětem1711,97 %11,97 %  
Hezká sekretářka10,7 %0,7 %  
Stavba domu10,7 %0,7 %  
Nový dům10,7 %0,7 %  

Graf

7. Uveďte, prosím, své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena8157,04 %57,04 %  
Muž6142,96 %42,96 %  

Graf

8. Mohl/a byste uvést svůj věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 307854,93 %54,93 %  
31 - 402215,49 %15,49 %  
41 - 501711,97 %11,97 %  
Do 20107,04 %7,04 %  
51 - 6096,34 %6,34 %  
Více než 6064,23 %4,23 %  

Graf

9. Můžete mi, prosím, sdělit, v jaké městské části Třebíče bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nové Dvory4028,17 %28,17 %  
Týn2014,08 %14,08 %  
Horka - Domky2014,08 %14,08 %  
Borovina1913,38 %13,38 %  
Podklášteří107,04 %7,04 %  
Strařečka74,93 %4,93 %  
Nehradov42,82 %2,82 %  
Jejkov32,11 %2,11 %  
nebydlím v Třebíči21,41 %1,41 %  
Vnitřní Město21,41 %1,41 %  
Vladislav21,41 %1,41 %  
Kozlany21,41 %1,41 %  
Horní Cerekev10,7 %0,7 %  
Brno10,7 %0,7 %  
Sokolí10,7 %0,7 %  
Kněžice10,7 %0,7 %  
Pocoucov10,7 %0,7 %  
okolí Třebíče10,7 %0,7 %  
obec v okrese Třebíč10,7 %0,7 %  
Havlíčkův Brod10,7 %0,7 %  
jinde10,7 %0,7 %  
velke meziřičí10,7 %0,7 %  
mimo Třebíč10,7 %0,7 %  

Graf

10. V jakém domě bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rodinný7552,82 %52,82 %  
Panelový4833,8 %33,8 %  
Činžovní107,04 %7,04 %  
Novostavba85,63 %5,63 %  
Škola :)10,7 %0,7 %  

Graf

11. Na závěr bych se Vás ráda zeptala, jaký je přibližný příjem celé Vaší domácnosti za měsíc?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nechci odpovídat3323,24 %23,24 %  
30 001 - 40 000 Kč3121,83 %21,83 %  
20 001 - 30 000 Kč3121,83 %21,83 %  
Více než 40 000 Kč2114,79 %14,79 %  
10 001 - 20 000 Kč2114,79 %14,79 %  
Do 10 000 Kč53,52 %3,52 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Rozhodujete se do budoucna pořídit nějaký truhlářský výrobek?

  • odpověď Ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dveře na otázku 5. O jaký truhlářský výrobek by se jednalo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schody, schodiště na otázku 5. O jaký truhlářský výrobek by se jednalo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nábytek na otázku 5. O jaký truhlářský výrobek by se jednalo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kuchyň na otázku 5. O jaký truhlářský výrobek by se jednalo?

10. V jakém domě bydlíte?

  • odpověď Rodinný:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podklášteří na otázku 9. Můžete mi, prosím, sdělit, v jaké městské části Třebíče bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Při výběru truhlářského sortimentu upřednostňujete:

2. Jak velký význam pro Vás mají následující faktory při nákupu truhlářského sortimentu? 1 – velmi významný; 2 – významný; 3 – méně významný; 4 – bezvýznamný

3. Z jakých informačních zdrojů vyhledáváte nabídky truhlářských produktů?

4. Rozhodujete se do budoucna pořídit nějaký truhlářský výrobek?

5. O jaký truhlářský výrobek by se jednalo?

6. Který z níže uvedených faktorů by Vás dostatečně motivoval či motivuje k vyhledání truhlářské firmy?

7. Uveďte, prosím, své pohlaví:

8. Mohl/a byste uvést svůj věk?

9. Můžete mi, prosím, sdělit, v jaké městské části Třebíče bydlíte?

10. V jakém domě bydlíte?

11. Na závěr bych se Vás ráda zeptala, jaký je přibližný příjem celé Vaší domácnosti za měsíc?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Při výběru truhlářského sortimentu upřednostňujete:

2. Jak velký význam pro Vás mají následující faktory při nákupu truhlářského sortimentu? 1 – velmi významný; 2 – významný; 3 – méně významný; 4 – bezvýznamný

3. Z jakých informačních zdrojů vyhledáváte nabídky truhlářských produktů?

4. Rozhodujete se do budoucna pořídit nějaký truhlářský výrobek?

5. O jaký truhlářský výrobek by se jednalo?

6. Který z níže uvedených faktorů by Vás dostatečně motivoval či motivuje k vyhledání truhlářské firmy?

7. Uveďte, prosím, své pohlaví:

8. Mohl/a byste uvést svůj věk?

9. Můžete mi, prosím, sdělit, v jaké městské části Třebíče bydlíte?

10. V jakém domě bydlíte?

11. Na závěr bych se Vás ráda zeptala, jaký je přibližný příjem celé Vaší domácnosti za měsíc?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kökényová, L.Analýza rozhodovacího procesu zákazníka při koupi truhl. sortimentu (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://analyza-rozhodovaciho-proces.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.