Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza spokojenosti produktu FRISCO

Analýza spokojenosti produktu FRISCO

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michal Mrůzek
Šetření:18. 10. 2011 - 24. 10. 2011
Počet respondentů:262
Počet otázek (max/průměr):19 / 18.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

 

jsme studenty Ekonomické fakulty VŠB-TUO a v semestrálním projektu se zabýváme Analýzou spokojenosti s produktem FRISCO. Dotazník je zcela anonymní a získaná data budou použita pouze pro tento projekt.

Předem děkujeme za Vaši spolupráci a že uvedete pravdivé informace.

Odpovědi respondentů

1. Pijete nápoj FRISCO?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24894,66 %94,66 %  
Ne145,34 %5,34 %  

Graf

2. Máte 18 let a více?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano24498,39 %93,13 %  
Ne41,61 %1,53 %  

Graf

3. Kde FRISCO kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kombinace obou 14157,79 %53,82 %  
V maloobchodě 7530,74 %28,63 %  
V restauračních zařízeních, barech 239,43 %8,78 %  
Nekupuji52,05 %1,91 %  

Graf

4. Víte, kde se FRISCO vyrábí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím12049,18 %45,8 %  
v České Republice11848,36 %45,04 %  
v Rakousku41,64 %1,53 %  
v Chorvatsku20,82 %0,76 %  

Graf

5. Kterou příchuť FRISCA máte nejraději?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Brusinka13354,51 %50,76 %  
Jablko a citron8836,07 %33,59 %  
Dry229,02 %8,4 %  
žádnou10,41 %0,38 %  

Graf

6. Jste spokojeni s rozsahem příchutí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano12651,64 %48,09 %  
Určitě ano5622,95 %21,37 %  
Spíše ne5020,49 %19,08 %  
Určitě ne72,87 %2,67 %  
Nevím52,05 %1,91 %  

Graf

7. Jaká příchuť Vám v nabídce chybí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jahoda11647,54 %44,27 %  
Hruška6827,87 %25,95 %  
Mojito4317,62 %16,41 %  
Ananas a kokos4116,8 %15,65 %  
Malina72,87 %2,67 %  
višeň52,05 %1,91 %  
žádná31,23 %1,15 %  
třešeň20,82 %0,76 %  
meloun20,82 %0,76 %  
broskev20,82 %0,76 %  
boruvka20,82 %0,76 %  
kiwi10,41 %0,38 %  
lesní plody10,41 %0,38 %  
Mango10,41 %0,38 %  
Meloun :-P nebo Rybíz :-P10,41 %0,38 %  
limetka, malina10,41 %0,38 %  
nedovedu si představit chuť uvedených příchutí10,41 %0,38 %  
zázvor,ananas10,41 %0,38 %  
asi žádná, ale kdyby byla ochutnala bych ji10,41 %0,38 %  
ostružina, malina10,41 %0,38 %  
jiná10,41 %0,38 %  
-10,41 %0,38 %  
jiná než uvedené, možná broskev10,41 %0,38 %  
jsem spokojená10,41 %0,38 %  
zázvor10,41 %0,38 %  
Jahoda; malina; broskev; granátové jablko10,41 %0,38 %  
vanilka, pistacie, cokolada....10,41 %0,38 %  
malina,meloun,mango10,41 %0,38 %  
merunka10,41 %0,38 %  
nechybí10,41 %0,38 %  
nic10,41 %0,38 %  

Graf

8. Prosím, ohodnoťte, jak jsou pro Vás následující faktory důležité. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Barva2.5941.339
Chuť1.340.962
Vůně1.9630.888
Obal2.5611.328
Cena2.2871.18

Graf

9. Jste spokojeni s tvarem a vzhledem lahve FRISCA?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano14860,66 %56,49 %  
Spíše ano9237,7 %35,11 %  
Spíše ne20,82 %0,76 %  
Nevím20,82 %0,76 %  

Graf

10. Jak se Vám pracuje s Twist-off uzávěrem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dobré otevírání17471,31 %66,41 %  
mám s otevíráním problémy4016,39 %15,27 %  
používám otvírák197,79 %7,25 %  
upřednostnil bych klasický uzávěr114,51 %4,2 %  

Graf

11. Je množství bublinek příznivé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, vyhovuje mi to20784,84 %79,01 %  
Množství bublinek mi vadí3112,7 %11,83 %  
Nejlépe bez bublinek62,46 %2,29 %  

Graf

12. Jaká je podle Vás přiměřená cena odpovídající kvalitě a množství nápoje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-20 Kč13153,69 %50 %  
21-25 Kč7932,38 %30,15 %  
26-30 Kč187,38 %6,87 %  
15 Kč a nížší 156,15 %5,73 %  
30 Kč a vyšší10,41 %0,38 %  

Graf

13. Jaké vylepšení byste nejvíce ocenili? (1 nejvíce, 5 nejméně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Barva3.6721.352
Chuť3.2131.946
Vůně3.2541.493
Obal3.5531.296
Cena1.8691.196

Graf

14. Ocenili byste nealkoholické Frisco?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10743,85 %40,84 %  
ne9438,52 %35,88 %  
nevím4317,62 %16,41 %  

Graf

15. Jaké zlepšení byste u Frisca upřednostnili?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snížení ceny16567,62 %62,98 %  
Větší rozsah příchutí11346,31 %43,13 %  
Větší balení6727,46 %25,57 %  
Lepší dostupnost5924,18 %22,52 %  
Žádné31,23 %1,15 %  

Graf

16. Který z následujících důvodů, kvůli kterým lidé FRISCO nekupují, je podle vás zásadní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Upřednostní jiný alkoholický nápoj11142,37 %42,37 %  
Vysoká cena10740,84 %40,84 %  
Špatná dostupnost v maloobchodech2810,69 %10,69 %  
Nízký obsah alkoholu166,11 %6,11 %  

Graf

17. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena21481,68 %81,68 %  
Muž4818,32 %18,32 %  

Graf

18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18470,23 %70,23 %  
6022,9 %22,9 %  
186,87 %6,87 %  

Graf

19. Počet obyvatel Vašeho bydliště?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
70 000 obyvatel a více9435,88 %35,88 %  
Do 5 000 obyvatel6424,43 %24,43 %  
5 000-15 0000 obyvatel5119,47 %19,47 %  
15 000-35 000 obyvatel3212,21 %12,21 %  
35 000-70 000 obyvatel218,02 %8,02 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

15. Jaké zlepšení byste u Frisca upřednostnili?

  • odpověď Snížení ceny:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 Kč a nížší na otázku 12. Jaká je podle Vás přiměřená cena odpovídající kvalitě a množství nápoje?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete nápoj FRISCO?

2. Máte 18 let a více?

3. Kde FRISCO kupujete?

4. Víte, kde se FRISCO vyrábí?

5. Kterou příchuť FRISCA máte nejraději?

6. Jste spokojeni s rozsahem příchutí?

7. Jaká příchuť Vám v nabídce chybí?

8. Prosím, ohodnoťte, jak jsou pro Vás následující faktory důležité. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

9. Jste spokojeni s tvarem a vzhledem lahve FRISCA?

10. Jak se Vám pracuje s Twist-off uzávěrem?

11. Je množství bublinek příznivé?

12. Jaká je podle Vás přiměřená cena odpovídající kvalitě a množství nápoje?

13. Jaké vylepšení byste nejvíce ocenili? (1 nejvíce, 5 nejméně)

14. Ocenili byste nealkoholické Frisco?

15. Jaké zlepšení byste u Frisca upřednostnili?

16. Který z následujících důvodů, kvůli kterým lidé FRISCO nekupují, je podle vás zásadní?

17. Jste muž nebo žena?

18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

19. Počet obyvatel Vašeho bydliště?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete nápoj FRISCO?

2. Máte 18 let a více?

3. Kde FRISCO kupujete?

4. Víte, kde se FRISCO vyrábí?

5. Kterou příchuť FRISCA máte nejraději?

6. Jste spokojeni s rozsahem příchutí?

7. Jaká příchuť Vám v nabídce chybí?

8. Prosím, ohodnoťte, jak jsou pro Vás následující faktory důležité. (1 nejlepší, 5 nejhorší)

9. Jste spokojeni s tvarem a vzhledem lahve FRISCA?

10. Jak se Vám pracuje s Twist-off uzávěrem?

11. Je množství bublinek příznivé?

12. Jaká je podle Vás přiměřená cena odpovídající kvalitě a množství nápoje?

13. Jaké vylepšení byste nejvíce ocenili? (1 nejvíce, 5 nejméně)

14. Ocenili byste nealkoholické Frisco?

15. Jaké zlepšení byste u Frisca upřednostnili?

16. Který z následujících důvodů, kvůli kterým lidé FRISCO nekupují, je podle vás zásadní?

17. Jste muž nebo žena?

18. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

19. Počet obyvatel Vašeho bydliště?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mrůzek, M.Analýza spokojenosti produktu FRISCO (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-spokojenosti-produkt.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.