Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza spokojenosti s ABSOLUT vodkou

Analýza spokojenosti s ABSOLUT vodkou

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Prokopová
Šetření:18. 10. 2011 - 19. 10. 2011
Počet respondentů:52
Počet otázek (max/průměr):20 / 17.35
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:04
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsme studenti 3. ročníku oboru managemnet a rádi bychom Vás poprosil o vyplnění tohoto dotazníku, který nám pomůže při zpracovnání naši seminární práce na téma analýza spokojenosti s ABSOLUT vodkou. Na základě tohoto dotazníku bychom rádi zjistili Vaši spokojenost.

 

Odpovědi respondentů

1. V restauraci si nejčastěji objednávám k pití:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pivo1533,33 %28,85 %  
víno48,89 %7,69 %  
kofolu36,67 %5,77 %  
coca colu36,67 %5,77 %  
colu24,44 %3,85 %  
Hoegaarden12,22 %1,92 %  
bílé víno12,22 %1,92 %  
kofolu, pivo 12,22 %1,92 %  
víno, cuba libre12,22 %1,92 %  
pivo,neperlivou vodu,kofolu12,22 %1,92 %  
ostatní odpovědi vodu
kofola
kofola,pivo
minerální vodu
tonic
perlivou vodu
minerálku
Mirinda
Voda
Collu
neperlivou vodu
colu nebo vodku s džusem
vodu neperlivou
1328,89 %25 % 

Graf

2. Když se řekne alkohol, co si představíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodku818,6 %15,38 %  
vodka511,63 %9,62 %  
pivo49,3 %7,69 %  
zábavu24,65 %3,85 %  
kalbu12,33 %1,92 %  
dobrá nálada12,33 %1,92 %  
rozptýlení12,33 %1,92 %  
vodka, rum, pivo, víno,...12,33 %1,92 %  
kocovinu12,33 %1,92 %  
pivo,gin12,33 %1,92 %  
ostatní odpovědi alkohol
výpadek paměti.....
destilaty
lihoviny
diskotéku
víno, vodka...
jakékoliv piti co obsahuje alkoholické látky
Rum, vodka, pálenky
Bolest hlavy
vodka,party,holky
opilce
rum
pití
party
akce
morgan
opilost
slivovice
1841,86 %34,62 % 

Graf

3. Pijete alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 4, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO5198,08 %98,08 %  
NE11,92 %1,92 %  

Graf

4. Kde obvykle pijete alkohol?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V klubu3160,78 %59,62 %  
V restauraci2752,94 %51,92 %  
Na diskotéce2752,94 %51,92 %  
Doma2243,14 %42,31 %  
Venku1427,45 %26,92 %  
Na koncertech917,65 %17,31 %  
V hospodě23,92 %3,85 %  
všude11,96 %1,92 %  
co je to obvykle? PIju ho všude :D11,96 %1,92 %  
Po zápase :-)11,96 %1,92 %  

Graf

5. Jaký druh alkoholických nápojů preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pivo2956,86 %55,77 %  
Víno2854,9 %53,85 %  
Destiláty2549,02 %48,08 %  
Pálenky1121,57 %21,15 %  
Whisky815,69 %15,38 %  
Likéry815,69 %15,38 %  
Aperitivy713,73 %13,46 %  
míchané nápoje11,96 %1,92 %  

Graf

6. Jaké značky vodky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Finlandia5098,04 %96,15 %  
ABSOLUT4996,08 %94,23 %  
Pushkin4894,12 %92,31 %  
Amundsen4792,16 %90,38 %  
Jelzin4690,2 %88,46 %  
Pražská vodka4486,27 %84,62 %  
Božkov4180,39 %78,85 %  
Ruský standard11,96 %1,92 %  
4211,96 %1,92 %  
Koskenkorva, Ruský standart, 42, Skyy,...11,96 %1,92 %  
Smirnoff,11,96 %1,92 %  
Vodka 4211,96 %1,92 %  
Bols11,96 %1,92 %  
SKYY11,96 %1,92 %  
Russkij Standart11,96 %1,92 %  
Stalinovy slzy11,96 %1,92 %  
smirnofth11,96 %1,92 %  
standart,lunar11,96 %1,92 %  
Kristalku, Franz Josef, "Zelenaju vodku", Hánácká 11,96 %1,92 %  
Fernet, Squash, Tatranský čaj11,96 %1,92 %  
42 Blended11,96 %1,92 %  

Graf

7. Znáte alkoholický nápoj ABSOLUT vodka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 8, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO51100 %98,08 %  

Graf

8. Ochutnali jste někdy produkt ABSOLUT vodka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 9, NEotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO4180,39 %78,85 %  
NE1019,61 %19,23 %  

Graf

9. Jak jste spokojeni s kvalitou ABSOLUT vodky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojení2970,73 %55,77 %  
Velmi spokojení819,51 %15,38 %  
Spíše nespokojení37,32 %5,77 %  
Velmi nespokojení12,44 %1,92 %  

Graf

10. Máte zkušenost i s ochucenou variantou ABSOLUT vodky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 11, NEotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO2356,1 %44,23 %  
NE1843,9 %34,62 %  

Graf

11. Jaké ochucené varianty ABSOLUT vodky preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mango834,78 %15,38 %  
Hruška626,09 %11,54 %  
Černý rybíz626,09 %11,54 %  
Malina521,74 %9,62 %  
Vanilka521,74 %9,62 %  
Broskev313,04 %5,77 %  
Citrón28,7 %3,85 %  
Mandarinka a pomeranč28,7 %3,85 %  
Papričky Jalapeňo14,35 %1,92 %  

Graf

12. Co je pro Vás důležité u produktu ABSOLUT vodky? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť1.5850.779
Aroma2.1461.003
Láhev31.61
Cena2.3411.103
Dostupnost2.4631.175
Propagace3.2681.367

Graf

13. Jak vnímáte ABSOLUT vodku oproti konkurenčním produktům v jednotlivých parametrech? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Chuť2.0980.966
Aroma2.4880.884
Láhev2.3411.005
Cena3.2440.916
Dostupnost2.391.067
Propagace2.7070.939

Graf

14. Jak se obvykle dozvídáte o nových reklamních kampaních ABSOLUT vodky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letáky obchodních řetězců1741,46 %32,69 %  
Televize1639,02 %30,77 %  
Internet1126,83 %21,15 %  
Bilboardy1024,39 %19,23 %  
Gastronomická zařízení1024,39 %19,23 %  
Rádio12,44 %1,92 %  
Z doporučení12,44 %1,92 %  
co já vím... ale někde jsem nějakou reklamu viděl.12,44 %1,92 %  
nedozvídám se12,44 %1,92 %  

Graf

15. Jak jste spokojeni s ABSOLUT vodkou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojení2970,73 %55,77 %  
Velmi spokojení717,07 %13,46 %  
Spíše nespokojení37,32 %5,77 %  
Velmi nespokojení24,88 %3,85 %  

Graf

16. Jste spokojení s poměrem kvality a ceny ABSOLUT vodky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojení3073,17 %57,69 %  
Spíše nespokojení1024,39 %19,23 %  
Velmi spokojení12,44 %1,92 %  

Graf

17. Jak jste spokojeni s cenou ABSOLUT vodky? (Láhev o objemu 0,7 litru.)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše spokojení2663,41 %50 %  
Spíše nespokojení1126,83 %21,15 %  
Velmi spokojení24,88 %3,85 %  
Velmi nespokojení24,88 %3,85 %  

Graf

18. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž2955,77 %55,77 %  
Žena2344,23 %44,23 %  

Graf

19. Vaše věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-29 let52100 %100 %  

Graf

20. Vaše sociální postavení:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student4688,46 %88,46 %  
zaměstnanec47,69 %7,69 %  
podnikatel/živnostník11,92 %1,92 %  
nezaměstnaný11,92 %1,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jaký druh alkoholických nápojů preferujete?

  • odpověď Pivo:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivo na otázku 1. V restauraci si nejčastěji objednávám k pití:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=1 na otázku 12. Co je pro Vás důležité u produktu ABSOLUT vodky? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 13. Jak vnímáte ABSOLUT vodku oproti konkurenčním produktům v jednotlivých parametrech? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

9. Jak jste spokojeni s kvalitou ABSOLUT vodky?

  • odpověď Spíše spokojení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace=3 na otázku 12. Co je pro Vás důležité u produktu ABSOLUT vodky? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

13. Jak vnímáte ABSOLUT vodku oproti konkurenčním produktům v jednotlivých parametrech? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

  • odpověď Chuť=2:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše nespokojení na otázku 17. Jak jste spokojeni s cenou ABSOLUT vodky? (Láhev o objemu 0,7 litru.)

15. Jak jste spokojeni s ABSOLUT vodkou?

  • odpověď Spíše spokojení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dostupnost=3 na otázku 12. Co je pro Vás důležité u produktu ABSOLUT vodky? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aroma=2 na otázku 12. Co je pro Vás důležité u produktu ABSOLUT vodky? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

16. Jste spokojení s poměrem kvality a ceny ABSOLUT vodky?

  • odpověď Spíše spokojení:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=3 na otázku 13. Jak vnímáte ABSOLUT vodku oproti konkurenčním produktům v jednotlivých parametrech? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

17. Jak jste spokojeni s cenou ABSOLUT vodky? (Láhev o objemu 0,7 litru.)

  • odpověď Spíše spokojení:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cena=2 na otázku 13. Jak vnímáte ABSOLUT vodku oproti konkurenčním produktům v jednotlivých parametrech? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V restauraci si nejčastěji objednávám k pití:

3. Pijete alkohol?

4. Kde obvykle pijete alkohol?

5. Jaký druh alkoholických nápojů preferujete?

6. Jaké značky vodky znáte?

7. Znáte alkoholický nápoj ABSOLUT vodka?

8. Ochutnali jste někdy produkt ABSOLUT vodka?

9. Jak jste spokojeni s kvalitou ABSOLUT vodky?

10. Máte zkušenost i s ochucenou variantou ABSOLUT vodky?

12. Co je pro Vás důležité u produktu ABSOLUT vodky? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

13. Jak vnímáte ABSOLUT vodku oproti konkurenčním produktům v jednotlivých parametrech? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

14. Jak se obvykle dozvídáte o nových reklamních kampaních ABSOLUT vodky?

15. Jak jste spokojeni s ABSOLUT vodkou?

16. Jste spokojení s poměrem kvality a ceny ABSOLUT vodky?

17. Jak jste spokojeni s cenou ABSOLUT vodky? (Láhev o objemu 0,7 litru.)

18. Jste?

19. Vaše věková skupina:

20. Vaše sociální postavení:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V restauraci si nejčastěji objednávám k pití:

3. Pijete alkohol?

4. Kde obvykle pijete alkohol?

5. Jaký druh alkoholických nápojů preferujete?

6. Jaké značky vodky znáte?

7. Znáte alkoholický nápoj ABSOLUT vodka?

8. Ochutnali jste někdy produkt ABSOLUT vodka?

9. Jak jste spokojeni s kvalitou ABSOLUT vodky?

10. Máte zkušenost i s ochucenou variantou ABSOLUT vodky?

12. Co je pro Vás důležité u produktu ABSOLUT vodky? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

13. Jak vnímáte ABSOLUT vodku oproti konkurenčním produktům v jednotlivých parametrech? (Ohodnoťte známkou jako ve škole)

14. Jak se obvykle dozvídáte o nových reklamních kampaních ABSOLUT vodky?

15. Jak jste spokojeni s ABSOLUT vodkou?

16. Jste spokojení s poměrem kvality a ceny ABSOLUT vodky?

17. Jak jste spokojeni s cenou ABSOLUT vodky? (Láhev o objemu 0,7 litru.)

18. Jste?

19. Vaše věková skupina:

20. Vaše sociální postavení:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Prokopová, J.Analýza spokojenosti s ABSOLUT vodkou (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-spokojenosti-s-absol.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.