Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza spokojenosti se službami T-mobilu

Analýza spokojenosti se službami T-mobilu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Lazičová
Šetření:17. 10. 2011 - 24. 10. 2011
Počet respondentů:88
Počet otázek (max/průměr):18 / 13.07
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená studentko, vážený studente,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, který je součástí seminární práce, zabývající se zjištěním spokojenosti zákazníků se službami T-mobilu. Dotazník je anonymní.

Předem Vám děkujeme za spolupráci.
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké české mobilní operátory znáte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

O2 T-Mobile Vodafone

o2 t-mobile vodafone

O2 Tmobile vodafone

O2

O2, T - mobile, Vodafone

O2, T-mobile, Vodafone

o2, t-mobile, vodafone

O2, T-mobile, vodafone

O2, T-mobile, Vodafone

O2, T-mobile, Vodafone, U-fon

O2, T-mobile, vodafoun

O2, T-mobile, Wodafone

o2, vodafone a t-mobile

O2, Vodafone, T-Mobile

O2, Vodafone, T-Mobile

o2, vodafone, t-mobile

O2, Vodafone, T-mobile

o2, vodafone, t-mobile

O2, vodafone, t-mobile

O2, Vodafone, T-Mobile, Ufon

O2,T-mobile, Vodafone

O2,T-mobile, vodafone

O2,Vodafone, T-mobile

O2,Vodafone,T-mobile

O2,vodafone,t-mobile

O2,wind,Vodafone,T-Mobile,Orange

Oskar Pegas Eurotel T-mobile Vodafone oůtů Ufon

T-mobile O2 Vodafon

T-Mobile O2 Vodafone

t-mobile O2 Vodafone

t-mobile vodafone o2 Ufon

T-mobile Vodafone O2

T-mobile Vodafone O2

t-mobile telefonica O2 oscar

t-mobile vodafon o2

T-mobile, O2, Vodafone

T-mobile, O2, Vodafone

T-mobile, O2, Vodafone

T-mobile, O2, Vodafone

t-mobile, O2, Vodafone

T-mobile, O2, Vodafone, U-fon

T-mobile, O2, Vodafone, U-fon

T-Mobile, O2, Vodafone, Ufon

t-mobile, o2, vodaphone

T-mobile, Vodafone

t-mobile, vodafone, O2

t-mobile, vodafone, O2

T-Mobile, Vodafone, O2

T-Mobile, Vodafone, O2

T-Mobile, Vodafone, O2

T-Mobile, Vodafone, O2

T-mobile, Vodafone, O2

t-mobile, vodafone, o2

T-mobile, vodafone, O2

t-mobile, vodafone, O2, makro

t-mobile, vodafone, o2, ufon

T-Mobile, Vodafone, Telefónica O2

t-mobile,o2,vodafone

t-mobile,o2,vodafone,

t-mobile,vodafone,O2

T-mobile,Vodafone,O2,U:fon

T.mobile, Vodafone, O2, Ufon, Odorik

Telefonica, T-mobile, Vodafon

Tmobile, o2,vodaphone

ufon, O2, t-MOBILE, vodafone

Vodafon, U-fon, T-mobil, O2

Vodafone T-mobile O2 Ufon

Vodafone

Vodafone, 02, T-mobile a Ufon

Vodafone, 02, T-Mobile, Ufon

Vodafone, O2, T Mobile

vodafone, O2, t-mobile

vodafone, O2, T-mobile

Vodafone, O2, T-moble

vodafone, o2, tmobile

Vodafone, T- mobile, O2

vodafone, t-mobile, O2

vodafone, t-mobile, o2

Vodafone, T-mobile, O2

Vodafone, T-mobile, O2

Vodafone, T-mobile, O2

vodafone, t-mobile, o2

vodafone, t-mobile, o2

vodafone, t-mobile, O2

Vodafone, Telefonica O2, T-mobile a další zahraniční

vodafone, tmobile, o2, ufon

vodafone,t-mobile, O2

žádné, znám jen zahraniční (T-Mobile, Vodafone, O2) :-)

2. Využíváte mobilní služby T-mobilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6675 %75 %  
ne2225 %25 %  

Graf

3. Kterou z uvedených mobilních služeb využíváte

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [kreditotázka č. 7, paušálotázka č. 4, obojíotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
paušál4872,73 %54,55 %  
kredit1522,73 %17,05 %  
obojí34,55 %3,41 %  

Graf

4. Který z uvedených paušálních tarifů využíváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pro mladé/bav se3262,75 %36,36 %  
přátelé815,69 %9,09 %  
pro rodinu23,92 %2,27 %  
firemní23,92 %2,27 %  
HIT 250 a Internet Standart11,96 %1,14 %  
standard11,96 %1,14 %  
nevim11,96 %1,14 %  
Podnikatel11,96 %1,14 %  
firemní síť11,96 %1,14 %  
nic11,96 %1,14 %  
Firemní od Otce11,96 %1,14 %  

Graf

5. Jste spokojeni se svým stávajícím tarifem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a2956,86 %32,95 %  
rozhodně spokojen/a1121,57 %12,5 %  
spíše nespokojen/a815,69 %9,09 %  
rozhodně nespokojen/a35,88 %3,41 %  
nevím, nemohu posoudit11,96 %1,14 %  

Graf

6. Jak jste spokojeni s přehledností vyúčtování služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a2243,14 %25 %  
spíše nespokojen/a1529,41 %17,05 %  
rozhodně spokojen/a917,65 %10,23 %  
rozhodně nespokojen/a35,88 %3,41 %  
nevím, nemohu posoudit23,92 %2,27 %  

Graf

7. Jste spokojeni s pokrytím sítě? (signálem)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a3451,52 %38,64 %  
rozhodně spokojen/a2233,33 %25 %  
spíše nespokojen/a69,09 %6,82 %  
rozhodně nespokojen/a46,06 %4,55 %  

Graf

8. Co využíváte častěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SMS2842,42 %31,82 %  
volání2537,88 %28,41 %  
nemohu posoudit1319,7 %14,77 %  

Graf

9. Jak často využíváte služeb našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [několikrát do měsíceotázka č. 10, jednou za pár měsícůotázka č. 10, nevyužívámotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za pár měsíců3857,58 %43,18 %  
nevyužívám 2740,91 %30,68 %  
několikrát do měsíce11,52 %1,14 %  

Graf

10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
ochota1.9740.948
odbornost2.0770.738
rychlost2.5380.864
efektivita (do jaké míry byl problém vyřešen)2.4361.374

Graf

11. Jak často využíváte služeb našich operátorů (call centrum pomoci)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [několikrát do měsíceotázka č. 12, jednou za pár měsícůotázka č. 12, nevyužívámotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za pár měsíců4162,12 %46,59 %  
nevyužívám 2030,3 %22,73 %  
několikrát do měsíce57,58 %5,68 %  

Graf

12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
ochota2.130.983
odbornost2.6741.176
rychlost2.4131.025
efektivita (do jaké míry byl problém vyřešen)2.7391.41

Graf

13. Jak jste spokojeni s dostupností poboček T-mobilu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojen/a4060,61 %45,45 %  
rozhodně spokojen/a1319,7 %14,77 %  
spíše nespokojen/a710,61 %7,95 %  
nevím, nemohu posoudit69,09 %6,82 %  

Graf

14. Jak jste celkově spokojeni se službami T-mobilu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojena/a3451,52 %38,64 %  
spíše nespokojen/a1522,73 %17,05 %  
rozhodně spokojen/a1015,15 %11,36 %  
rozhodně nespokojen/a69,09 %6,82 %  
nevím, nemohu posoudit11,52 %1,14 %  

Graf

15. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje za telefonní služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 500 Kč3654,55 %40,91 %  
do 1000 Kč1319,7 %14,77 %  
do 200 Kč1015,15 %11,36 %  
nad 1000 Kč710,61 %7,95 %  

Graf

16. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5360,23 %60,23 %  
muž3539,77 %39,77 %  

Graf

17. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
16-267686,36 %86,36 %  
27-501011,36 %11,36 %  
0-1511,14 %1,14 %  
51 a více11,14 %1,14 %  

Graf

18. Máte nějaké návrhy a nápady pro zlepšen služeb T-mobilu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Aby nebyl takový zloděj a vyděrač a nelhal a oblboval své zákazníky. Hned jak mi skončí smlouva utíkám pryč !!!

Bohužel nepoužívám

co takhle ceny jako v zahraničí, čeští operátoři jsou nejdražší v EU a to až o 1800%, pokud chcete podrobnosti kontaktujte mě ve škole Zbyněk Čelinský

lepší ceny, jako v jiných státech Evropy

levnější internet a volání možnost sestavení tarifu na míru za rozumnou cenu a ne nějaké přemrštěné znevýhodňující ceny (např. u tarifu bav se...pro mě zbytečné položky volných MMS a motivů z t-zones, které nevyužiju...míšto nich bych si přidal např volné minuty...stejně tak bych si rád zredukoval počet volných sms a místo toho využil opět volné minuty...ale prostě to nejde, protože v T-Mobilu to nejsou schopni vyřešit...nechápu však proč, bud neadrtálnost nebo nebo neochota...obojí v dnešní době na pováženou.

Mohli by zase udělat rekalmy s Chuck Norrisem :)

mrdni to tam! :D

Nasrali mě, před měsícem jsem od nich odešla

ne

ne

Ne

ne

NE

ne

ne

Neee??...levnější sms a hovory...nějaký balíček pro studenty:)

Neklamat zákazníky, informovat je o veškerých podníkách zaváděného "zvýhodnění". Inspirovat se cenami operátů v zahraničí.

nemám

Nemám

Nemám. Neznám jejich produkty

Nezvyšovat paušál, když využívám v podstatě jen volné jednotky a stejně je měsíční paušál stále vyšší!

snížit ceny

Snížit ceny na evropskou úroveň!!!!

více služeb pro stávající zákazníky (firemní i soukromé)

Více zvýhodnění, levnější a spolehlivější služby

Všechno by chtělo zlepšit...

výhodnější tarify

výhody pro dlouhodobé zákazníky, v případě měsíčního účtu nad 1500 kč volání na 3 čísla zdarma

zlevnění volání bez závazků k dalším službám

Zlevněte.

zlevnit tarify aspon dle okolnich zemí

změnit si logo ta růžová mě sere


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kterou z uvedených mobilních služeb využíváte

  • odpověď paušál:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rozhodně spokojen/a na otázku 5. Jste spokojeni se svým stávajícím tarifem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi efektivita (do jaké míry byl problém vyřešen)=3 na otázku 12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost=3 na otázku 12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen/a na otázku 6. Jak jste spokojeni s přehledností vyúčtování služeb?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi pro mladé/bav se na otázku 4. Který z uvedených paušálních tarifů využíváte?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojen/a na otázku 5. Jste spokojeni se svým stávajícím tarifem?

9. Jak často využíváte služeb našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách?

  • odpověď jednou za pár měsíců:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi efektivita (do jaké míry byl problém vyřešen)=2 na otázku 10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost=2 na otázku 10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota=1 na otázku 10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota=2 na otázku 10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost=2 na otázku 10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlost=3 na otázku 10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.

11. Jak často využíváte služeb našich operátorů (call centrum pomoci)

  • odpověď jednou za pár měsíců:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi odbornost=2 na otázku 12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi efektivita (do jaké míry byl problém vyřešen)=2 na otázku 12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota=1 na otázku 12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ochota=2 na otázku 12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)

13. Jak jste spokojeni s dostupností poboček T-mobilu

  • odpověď spíše spokojen/a:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi efektivita (do jaké míry byl problém vyřešen)=3 na otázku 12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

2. Využíváte mobilní služby T-mobilu?

3. Kterou z uvedených mobilních služeb využíváte

4. Který z uvedených paušálních tarifů využíváte?

5. Jste spokojeni se svým stávajícím tarifem?

6. Jak jste spokojeni s přehledností vyúčtování služeb?

7. Jste spokojeni s pokrytím sítě? (signálem)

8. Co využíváte častěji?

9. Jak často využíváte služeb našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách?

10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.

11. Jak často využíváte služeb našich operátorů (call centrum pomoci)

12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)

13. Jak jste spokojeni s dostupností poboček T-mobilu

14. Jak jste celkově spokojeni se službami T-mobilu

15. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje za telefonní služby?

16. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

17. Jaký je Váš věk?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

2. Využíváte mobilní služby T-mobilu?

3. Kterou z uvedených mobilních služeb využíváte

4. Který z uvedených paušálních tarifů využíváte?

5. Jste spokojeni se svým stávajícím tarifem?

6. Jak jste spokojeni s přehledností vyúčtování služeb?

7. Jste spokojeni s pokrytím sítě? (signálem)

8. Co využíváte častěji?

9. Jak často využíváte služeb našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách?

10. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria práci našich zaměstnanců ve specializovaných prodejnách.

11. Jak často využíváte služeb našich operátorů (call centrum pomoci)

12. Ohodnoťte známkou jako ve škole následující kritéria přáci našich operátorů (call centrum pomoci)

13. Jak jste spokojeni s dostupností poboček T-mobilu

14. Jak jste celkově spokojeni se službami T-mobilu

15. Jaké jsou Vaše měsíční výdaje za telefonní služby?

16. Uveďte prosím Vaše pohlaví.

17. Jaký je Váš věk?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Lazičová, L.Analýza spokojenosti se službami T-mobilu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-spokojenosti-se-sluz.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.