Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > analyza televizní reklamni kampaně na cokoladu

analyza televizní reklamni kampaně na cokoladu

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Veronika Nechybová
Šetření:28. 03. 2011 - 03. 04. 2011
Počet respondentů:121
Počet otázek (max/průměr):23 / 20.75
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotaznik se zabyva analyzou televizni reklamni kampane na cokoladu, kterou potrebuji pro svou bakalarskou praci. Zjistuje je jak je dana cokolada oblibena v Ceske republice a co ovlivnuje lidi ke zvyšeni zajmu o tuto cokoladu.

Odpovědi respondentů

1. Máte rádi čokoládu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11595,04 %95,04 %  
ne64,96 %4,96 %  

Graf

2. Jakou značku čokolády preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka7259,5 %59,5 %  
Lindt3024,79 %24,79 %  
Orion1310,74 %10,74 %  
Figaro64,96 %4,96 %  

Graf

3. Co Vás ovlivňuje při výběru značky čokolády?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
příchuť5847,93 %47,93 %  
kvalita5041,32 %41,32 %  
cena97,44 %7,44 %  
obal32,48 %2,48 %  
pŠ™íchuŠ¥10,83 %0,83 %  

Graf

4. Znáte čokoládu Milku?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano121100 %100 %  

Graf

5. Upřednostňujete čokoládu Milku před ostaními konkurenčními produkty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, Milku si kupuji nejčastěji5948,76 %48,76 %  
značku čokolády střídám4033,06 %33,06 %  
Ne, upřednostňuji jiné značky2117,36 %17,36 %  
značku čokolády stŠ™ídám10,83 %0,83 %  

Graf

6. Jaká televizní reklama na Milku se Vám vybaví jako první?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvířata, která pečují o krávy, kvůli kvalitě čokolády4133,88 %33,88 %  
Milka alpské celebrity3528,93 %28,93 %  
Žádná se mi nevybaví2722,31 %22,31 %  
Milka, jeden kousek a jste tam1714,05 %14,05 %  
Zv튙ata, která pečují o krávy, kvŠ¯li kvalitě čokolády10,83 %0,83 %  

Graf

7. Co se Vám vybaví jako první ,když se řekne Milka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fialová kráva11191,74 %91,74 %  
Nejjemnější čokoláda64,96 %4,96 %  
Rakouské Alpy32,48 %2,48 %  
Nic se mi nevybaví10,83 %0,83 %  

Graf

8. Jak na Vás televizní reklama na Milku působí?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Příjemně, příroda, zvířata, Alpy5242,98 %42,98 %  
Normální reklama3428,1 %28,1 %  
Nevím, nikdy jsem o tom nepřemýšlel/a1915,7 %15,7 %  
Harmonicky, spokojení lidé s čokoládou a v pozadí zvířata1512,4 %12,4 %  
PŠ™íjemně, pŠ™íroda, zv튙ata, Alpy10,83 %0,83 %  

Graf

9. Jaký slogan se Vám vybaví, když se řekne Milka?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Milka, svou jemností tě láká, je nejlepší, co můžeš mít.5142,15 %42,15 %  
Milka, nejjemnější pokušení.2722,31 %22,31 %  
Žádný se mi nevybaví.2621,49 %21,49 %  
Milka, jeden kousek a jste tam.1411,57 %11,57 %  
fialová kráva10,83 %0,83 %  
Modrá je Milka, ta naše kráva10,83 %0,83 %  
Milka, svou jemností tě láká, je nejlepŠ¡í, co mŠ¯Š¾eŠ¡ mít.10,83 %0,83 %  

Graf

10. Zaregistroval/a jste někdy soutěž s Milkou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7662,81 %62,81 %  
ano4537,19 %37,19 %  

Graf

11. Pokud ano, byla soutěž Vaší hlavní motivací si čokoládu Milku koupit?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7994,05 %65,29 %  
ano55,95 %4,13 %  

Graf

12. Zúčastnil/a jste se někdy soutěže s Milkou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10788,43 %88,43 %  
ano1411,57 %11,57 %  

Graf

13. Pokud ano, jaké soutěže jste se zúčastnil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O plechové hrnečky s kravičkou522,73 %4,13 %  
O auto značky Fiat v designu Milka418,18 %3,31 %  
nic418,18 %3,31 %  
O týdenní zákezd do rakouských Alp29,09 %1,65 %  
žádné jsem se nezúčastnila.14,55 %0,83 %  
žádné14,55 %0,83 %  
neúčastnila jsem se14,55 %0,83 %  
ručník14,55 %0,83 %  
o ruzne ceny s logem teto cokolady14,55 %0,83 %  
nezučastnila14,55 %0,83 %  
ne14,55 %0,83 %  

Graf

14. Pokud vidíte v televizi reklamu na čokoládu, vzdudí to ve Vás chuť?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6352,07 %52,07 %  
ano5847,93 %47,93 %  

Graf

15. V televizi běží reklama na akční nabídku (Velikonoce, Valentýn) produktů Milka, ovlivní Vás to ke koupi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10385,12 %85,12 %  
ano1814,88 %14,88 %  

Graf

16. Pokud ano, jaké produkty kupujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezáleží na tom, co je za svátek, kupuji ji vždy, pokud vím, že to udělá radost2767,5 %22,31 %  
Na Valentýna srdíčkové bonboniéry512,5 %4,13 %  
Na Velikonoce velikonoční zajíčky37,5 %2,48 %  
Na Valentyna i Velikonoce kupuji cokoladu12,5 %0,83 %  
nic12,5 %0,83 %  
na Valentýna nic extra nekupuji12,5 %0,83 %  
ne svátek, čokoládu si koupím jen když mám chuť12,5 %0,83 %  
Na co mám chuť12,5 %0,83 %  

Graf

17. Jak často Milku kupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen příležitostně8166,94 %66,94 %  
Jednou za dva týdny1915,7 %15,7 %  
Pokaždé když je za akční cenu129,92 %9,92 %  
Alespoň jednou týdně86,61 %6,61 %  
Jen pŠ™íleŠ¾itostně10,83 %0,83 %  

Graf

18. Jak byste Milku charakterizovali?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalitní levná čokoláda5041,32 %41,32 %  
Průměrná čokoláda za adekvátní cenu3528,93 %28,93 %  
Normální čokoláda2923,97 %23,97 %  
Moc mi nechutná64,96 %4,96 %  
PrŠ¯měrná čokoláda za adekvátní cenu10,83 %0,83 %  

Graf

19. Pokud vidíte reklamu na zvýhodněnou cenu Milky koupíte si ji?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne6755,37 %55,37 %  
ano5444,63 %44,63 %  

Graf

20. Pokud ano, koupíte si za akční cenu pouze jeden výrobek, nebo si jich koupíte více?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Koupím si jich více, když jsou za akční cenu3652,94 %29,75 %  
Pouze jeden3247,06 %26,45 %  

Graf

21. Uveďte prosím Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [mužotázka č. 22, ženaotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8368,6 %68,6 %  
muž3730,58 %30,58 %  
Š¾ena10,83 %0,83 %  

Graf

22. Uveďte prosím Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [15 - 25otázka č. 23, 26 - 35otázka č. 23, 36 - 50otázka č. 23, 51 a víceotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 - 2510184,17 %83,47 %  
26 - 351210 %9,92 %  
36 - 5075,83 %5,79 %  

Graf

23. V jak velkém městě žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [do 5000 obyvatel → konec dotazníku, 5000 - 100 000 obyvatel → konec dotazníku, nad 100 000 obyvatel → konec dotazníku, Praha → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha7562,5 %61,98 %  
5000 - 100 000 obyvatel1815 %14,88 %  
do 5000 obyvatel1714,17 %14,05 %  
nad 100 000 obyvatel97,5 %7,44 %  
5000 - 100 000              5000 - 100 000      end_of_the_skype_highlighting obyvatel10,83 %0,83 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jakou značku čokolády preferujete?

  • odpověď Milka:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, Milku si kupuji nejčastěji na otázku 5. Upřednostňujete čokoládu Milku před ostaními konkurenčními produkty?

10. Zaregistroval/a jste někdy soutěž s Milkou?

  • odpověď ano:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Zúčastnil/a jste se někdy soutěže s Milkou?

19. Pokud vidíte reklamu na zvýhodněnou cenu Milky koupíte si ji?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pokaždé když je za akční cenu na otázku 17. Jak často Milku kupujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Koupím si jich více, když jsou za akční cenu na otázku 20. Pokud ano, koupíte si za akční cenu pouze jeden výrobek, nebo si jich koupíte více?
  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, upřednostňuji jiné značky na otázku 5. Upřednostňujete čokoládu Milku před ostaními konkurenčními produkty?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Máte rádi čokoládu?

2. Jakou značku čokolády preferujete?

3. Co Vás ovlivňuje při výběru značky čokolády?

4. Znáte čokoládu Milku?

5. Upřednostňujete čokoládu Milku před ostaními konkurenčními produkty?

6. Jaká televizní reklama na Milku se Vám vybaví jako první?

7. Co se Vám vybaví jako první ,když se řekne Milka?

8. Jak na Vás televizní reklama na Milku působí?

9. Jaký slogan se Vám vybaví, když se řekne Milka?

10. Zaregistroval/a jste někdy soutěž s Milkou?

11. Pokud ano, byla soutěž Vaší hlavní motivací si čokoládu Milku koupit?

12. Zúčastnil/a jste se někdy soutěže s Milkou?

14. Pokud vidíte v televizi reklamu na čokoládu, vzdudí to ve Vás chuť?

15. V televizi běží reklama na akční nabídku (Velikonoce, Valentýn) produktů Milka, ovlivní Vás to ke koupi?

16. Pokud ano, jaké produkty kupujete?

17. Jak často Milku kupujete?

18. Jak byste Milku charakterizovali?

19. Pokud vidíte reklamu na zvýhodněnou cenu Milky koupíte si ji?

20. Pokud ano, koupíte si za akční cenu pouze jeden výrobek, nebo si jich koupíte více?

21. Uveďte prosím Vaše pohlaví

22. Uveďte prosím Váš věk

23. V jak velkém městě žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Máte rádi čokoládu?

2. Jakou značku čokolády preferujete?

3. Co Vás ovlivňuje při výběru značky čokolády?

4. Znáte čokoládu Milku?

5. Upřednostňujete čokoládu Milku před ostaními konkurenčními produkty?

6. Jaká televizní reklama na Milku se Vám vybaví jako první?

7. Co se Vám vybaví jako první ,když se řekne Milka?

8. Jak na Vás televizní reklama na Milku působí?

9. Jaký slogan se Vám vybaví, když se řekne Milka?

10. Zaregistroval/a jste někdy soutěž s Milkou?

11. Pokud ano, byla soutěž Vaší hlavní motivací si čokoládu Milku koupit?

12. Zúčastnil/a jste se někdy soutěže s Milkou?

14. Pokud vidíte v televizi reklamu na čokoládu, vzdudí to ve Vás chuť?

15. V televizi běží reklama na akční nabídku (Velikonoce, Valentýn) produktů Milka, ovlivní Vás to ke koupi?

16. Pokud ano, jaké produkty kupujete?

17. Jak často Milku kupujete?

18. Jak byste Milku charakterizovali?

19. Pokud vidíte reklamu na zvýhodněnou cenu Milky koupíte si ji?

20. Pokud ano, koupíte si za akční cenu pouze jeden výrobek, nebo si jich koupíte více?

21. Uveďte prosím Vaše pohlaví

22. Uveďte prosím Váš věk

23. V jak velkém městě žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Nechybová, V.analyza televizní reklamni kampaně na cokoladu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://analyza-televizni-reklamni-k.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.