Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza trhu práce Jihočeského kraje (obyvatelé)

Analýza trhu práce Jihočeského kraje (obyvatelé)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jan Švadlena
Šetření:21. 11. 2014 - 25. 04. 2015
Počet respondentů:118
Počet otázek (max/průměr):31 / 24.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:47,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ráda bych Vás požádala o vyplnění krátkého dotazníku pro účely mé diplomové práce s názvem Význam lidských zdrojů v regionálním rozvoji Jihočeského kraje. Data získané tímto šetřením budou použita pro zpracování mé diplomové práce. Vyplnění dotazníku vám nezabere více jak 5 minut.

 

Odpovědi respondentů

1. Jaká je vaše aktuální ekonomická aktivita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Zaměstnanýotázka č. 2, Nezaměstnanýotázka č. 5, Studentotázka č. 2, Nepracující důchodceotázka č. 5, Mateřská / rodičovská dovolenáotázka č. 2, V domácnostiotázka č. 5, Vlastní zdroj obživy (OSVČ,...)otázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný6857,63 %57,63 %  
Student3227,12 %27,12 %  
Nezaměstnaný75,93 %5,93 %  
Vlastní zdroj obživy (OSVČ,...)75,93 %5,93 %  
Nepracující důchodce21,69 %1,69 %  
Mateřská / rodičovská dovolená21,69 %1,69 %  

Graf

2. Jaká je vaše aktuální pracovní pozice?

( např. administrativní pracovník, dělník,...)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Administrativní pracovník910,34 %7,63 %  
učitel55,75 %4,24 %  
učitelka 22,3 %1,69 %  
student22,3 %1,69 %  
pracovník 22,3 %1,69 %  
prodavačka22,3 %1,69 %  
Servírka22,3 %1,69 %  
programátor22,3 %1,69 %  
Produktový manažer11,15 %0,85 %  
account manager11,15 %0,85 %  
ostatní odpovědi Bezpečnostní manažer
koordinátor projektu
žádná
vedoucí zeměstnanec
vědecký pracovník
systémový inženýr
recepcni, hosteska
Student ekonomie
Učitelka ZŠ
státní zaměstnanec
Pedagog
sociální pracovník
IT pracovník
jednatel společnosti
vedouci vyvojoveho tymu
bankovní poradce
šéf kuchař
sluzby - servirka
student, masér, prodavač v obchodě
referent cestovního ruchu
obchodní manažer
učitel, asistent pedagoga
vedoucí provozu na výrobní hale
nemám pracovní pozici
pruduktový inženýr
brigáda v administrativě
pripravar staveb a rozpoctar
Vrchní, zemědělec, OSVČ
osobní trenér, instruktor
montér horolezec
Tutor
kuchař
právník
sales assistent
telefonista
administrativní
personalista
administrativa
marketingový specialista
obchodní ředitel
učitelka na gymnåziu
prodavacka
recepce
mzdový účetní
referent CK
junior trade developer
podnikatel
prodavač
teamovy vedouci
jednatel
vedoucí prac.
projektový koordinátor
obchodní činnost
obchodní zástupce
bankovní úředník
matka na plný úvazek
student gymnázia
pracovníik v sociálních službách
technik pro přípravu výroby
5967,82 %50 % 

Graf

3. Jak dlouho pracujete na aktuální pracovní pozici?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 - 2 roky2526,6 %21,19 %  
3-12 měsíců2021,28 %16,95 %  
do 3 měsíců1313,83 %11,02 %  
6 - 10 let1313,83 %11,02 %  
3 - 5 let1111,7 %9,32 %  
20 a více let66,38 %5,08 %  
10 - 19 let66,38 %5,08 %  

Graf

4. V jakém oboru pracujete v současnosti?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vzdělávání a školství1920,88 %16,1 %  
Pohostinství, gastronomie77,69 %5,93 %  
Služby, obchod, prodej77,69 %5,93 %  
Administrativa66,59 %5,08 %  
Zdravotnictví a sociální péče66,59 %5,08 %  
Cestovní ruch55,49 %4,24 %  
Stavebnictví, reality44,4 %3,39 %  
Výroba a průmysl, technika, energetika44,4 %3,39 %  
Informační technologie44,4 %3,39 %  
Státní správa, veřejná správa44,4 %3,39 %  
Potravinářství, chemie33,3 %2,54 %  
Bankovnictví, finance, pojišťovnictví33,3 %2,54 %  
Strojírenství, průmysl22,2 %1,69 %  
Zemědělství, lesnictví, zahradnictví, chovatelství a veterinární péče22,2 %1,69 %  
Personalistika, lidské zdroje22,2 %1,69 %  
Marketing22,2 %1,69 %  
Management22,2 %1,69 %  
výzkum trhu11,1 %0,85 %  
Bezpečnostní sektor11,1 %0,85 %  
studium11,1 %0,85 %  
Věda a výzkum11,1 %0,85 %  
polygrafický průmysl11,1 %0,85 %  
tělovýchova a sport11,1 %0,85 %  
právo11,1 %0,85 %  
Doprava, zásobování11,1 %0,85 %  
telekomunikace11,1 %0,85 %  

Graf

5. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Magisterské3935,78 %33,05 %  
Bakalářské2825,69 %23,73 %  
Střední odborné s maturitou1715,6 %14,41 %  
Střední všeobecné s maturitou1412,84 %11,86 %  
Vyšší odborné54,59 %4,24 %  
Střední bez maturity / vyučen32,75 %2,54 %  
Doktorské21,83 %1,69 %  
Základní10,92 %0,85 %  

Graf

6. Jaký obor jste vystudoval/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pedagogika43,92 %3,39 %  
Ekonomika podniku21,96 %1,69 %  
všeobecné gymnázium21,96 %1,69 %  
speciální pedagogika21,96 %1,69 %  
biomechanika21,96 %1,69 %  
gymnazium21,96 %1,69 %  
Rybářství21,96 %1,69 %  
mezinárodní vztahy21,96 %1,69 %  
hotelnictví21,96 %1,69 %  
Mezinarodni obchod21,96 %1,69 %  
ostatní odpovědi veřejná správa
zdravotnický asistent
Veřejná správa a regionílní rozvoj
spociologie
Bezpečnostně právní studia
Obchodně podnikatelská činnost
Regionální studia
ekonomie, pedagogika
podniková ekonomika
Ekonomika a management
Technologie konzervování restaurování
softwarové inženýrství, výpočetní technika
medialni studia
Veřejná správa, regionální rozvoj
Učitelství pro 1.stupeň ZŠ
Geografie
Učitelství pro 1. stupeň
český jazyk/historie
učitelství pro 2.st. ZŠ - výtvarná výchova a dějepis
Vychovatelství
Sluzby
sociální pedagogika, pastorační práce, sociální práce
ljf
Informační technologie
potravinářský
provoz diplomatických služeb
provoz a ekonomika
Řízení a ekonomika podniku
ekonomie
obecná antropologie
Sociální péče
chemicko-technologický se zaměřením na polygrafii
pravo
automechanik
Provoz a ekonomika dopravy
Tvůrčí psaní + český jazyk a výtvarnou výchovu se zaměřením na vzdělání
Bezdrátové komunikace
obchodní akademie
Literární akademie - obor Tvůrčí psaní
Učitelství pro 2. stupeň ZŠ
Geografie a kartografie
managemant staveb a projektove rizeni
tělesnou výchovu a sport
Germanistika/Anglistika
Politologie
obecný
právo, elektrotechniku
zemědělský, výživa zvířat
Cestovní ruch
učitelství
Podnikání
obráběc kovu, podnikání a služby.
biologie, tělesnå výchova na FTVS
hudební výchova, francouzština, ruština
zdaneni a danova politika
mezinárodní vztahy a evropská teritoriální studia
Geodezie
Aplikovaná informatika
Mezinárodní politika a diplomacie
Podnikání a administrativa
Veřejná správa a regionální rozvoj
SZdŠ
střední ekonomická škola - organizace administrativy
chemie
ekonomika financí
prodavač
NF VŠE
FIS VSE
obchodnik s maturitou
pozemní stavby
Hotelnictví a turismus
učitelství 1.st.
ekonomika podnikání
technické lyceum
ekonomické - národohospodářské plánování
jsem student
management
vychovatelství se zaměřením na výchovu ke zdraví
8078,43 %67,8 % 

Graf

7. Studoval/a jste v Jihočeském kraji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6151,69 %51,69 %  
Ano5748,31 %48,31 %  

Graf

8. Vyhovovala vám nabídka oborů a jejich uplatnitelnost?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3459,65 %28,81 %  
ne1729,82 %14,41 %  
nevím610,53 %5,08 %  

Graf

9. Proč jste nestudoval/a v Jihočeském kraji?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

?

1. Lepší studijní nabídka byla v Praze 2. Z rodinných důvodů

Absence státní vysoké školy, která by poskytovala mnou požadované vzdělání.

Absolvování pražských vysokých škol nabízí vyšší uplatnění po studiu a v Praze je také více pracovních příležitostí během studia.

bydlím na rozhraní více okresů (Jindřichův Hradec, Jihlava, Třebíč, Pelhřimov), zvolila jsem ekonomickou školu v Pelhřimově a ne v Jindřichově Hradci

Dle me zadne kvalitni vysoke skoly, maly vyber ekonomickych oboru

FTVS je jen v Praze

Chtěl jsem do Prahy.

Chtěl jsem do velkého města - Prahy, Brna či Ostravy z důvodu uplatitelnosti na trhu práce.

Chtěl jsem do většího města

jiné bydliště

Lbc kraj bydlím

Lepší školy v Praze

Nabídka studijních oborů.

Nebyl dostupný požadovaný obor. Navíc jsem chtěl jít pryč od rodičů.

nebyla nabídka

nedostala jsem se

Nedostala jsem se tam na školu.

Nedostatečná nabídka oboru na VŠ. Lepší a kvalitnější obor v Plzni a Brně.

Nedostatečně prestižní VŠ

Nenabízel se zde tento obor

Nenalezla jsem vyhovující školu

neni tam co studovat

Není zde obor který jsem chtěl

Neni zde pravnicka fakulta

nežiji tam

Nízká prestiž místních univerzit

obor nebyl k dispozici

Obor nebyl k mání v Jihočeském kraji

Obor v jihočeském kraji nebyl

Obor, který mě zajímal, se v Jihočeském kraji nevyučuje.

Praha je známá nejlepšími vysokými školami, v ČB se nachází jen jedna VŠ,která dle mého názoru není příliš dobrá a nemá jméno v Evropě,natož ve světě...pocházím z Jihočeského kraje,proto jsme zde navstevovala Biskupské gymnázium,jedno z nejlepších v ČR,ČB je vhodné mesto pro středoškolské odborné i gymnazialni vzdělání,nikoli vysokoskolske

prestizni obor nebyl k dispozici

Protoze jsem chtel studovat FIS VSE, ktera sidli v Praze.

protože jsem studoval jinde

Protože jsem studovala střední školu v Jihomoravském kraji a Jihočeský kraj pro mě nenabízel takové studium,jaké jsem chtěla.

Protože Praha má více nabídek vysokých škol

Protože tam je blbá vejška

Studoval jsem v Praze

Studuji dve vs najednou, kvuli sportu, jsem zde jiz od stredni skoly

Úroveň a prestiž škol není dostatecna

V dobe kdy sem studoval v Cb nebylo stavebni zameri

V Jihočeském kraji nebyl v nabídce takový obor, který by mě pro moje budoucí vyhlídky zaujal, Praha takový obor mně přesně šitý na míru nabízela, a také jsem chtěl vyzkoušet hned od doby studia možnosti hlavního města.

V JK neni VŠ s oborem hotelnictví

V Praze víc vyhovující školy

vyšší kvalita VŠ v Praze

zde jsem nenašel vhodný obor

zvplený obor se zde nevyučuje

Žiju v Praze

10. Pracoval/a jste někdy v oboru, který jste vystudoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, a stále pracujiotázka č. 12, Ano, ale již nepracujiotázka č. 12, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, a stále pracuji5244,07 %44,07 %  
Ne4840,68 %40,68 %  
Ano, ale již nepracuji1815,25 %15,25 %  

Graf

11. Z jakého důvodu nepracujete v oboru, který jste vystudoval/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

absolvnt - nevzali

Dál studuji.

Dosud jsme nedostudovala

chybějící praxe v oboru

je těžké sehnat práci ( brigádu) v oboru cestovní ruch

Ještě stále studuji.

Jsem na tuto práci moc kreativní.

Lukrativní nabídka v jiném oboru

Málo peněz

Mám všeobecné gymnázium a tudíž možností pracovat oborově se mnoho nenabízí.

Na vysoké škole jsem studoval uplně jiný obor a ke středoškolskému už jsem se v praxi nevrátil

Nedostatek míst

nejsou pracovní nabídky

Neláká mě tolik jako HR

není místo

Není uplatnění

není uplatnění

Nesehnala jsem práci

Nutnost praxe pro práci v oboru, kterou nemám.

osobní důvody

pozic pro něj je málo

požadované vyšší vzdělání

protože jsem student

příliš všeobecné vzdělání

ptz je moc absolventu a tak neni dost prace

Specializace v jiném oboru

Stále studuji

Stale studuji a mam jeste jine zajmy, proto praci ci staz v oboru zatim nehledam za kazdou cenu

Špatná volba studia a ztráta zájmu o tento obor

v okolí není žádné volné místo v tomto oboru

všeobecné vzdělání není žádný obor.

Z toho důvodu, že ještě nemám živnostenský list ani nejsem oficiálně zaměstnán, a proto dělám většinu věcí zadarmo.

Zatím jsem nesehnala práci v oboru a ve škole mě stejně nic pořádného nenaučili

Zatim stale studuji, neni cas se venovat praci spjate s danemi

12. Je pro vaši současnou pracovní pozici důležité průběžné vzdělávání / školení?

(pokud pracujete)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6864,76 %57,63 %  
ne2624,76 %22,03 %  
nevím1110,48 %9,32 %  

Graf

13. Navštěvujete vzdělávací kurzy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, častootázka č. 14, Ano, ale málootázka č. 14, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6151,69 %51,69 %  
Ano, ale málo3630,51 %30,51 %  
Ano, často2117,8 %17,8 %  

Graf

14. Jaké vzdělávací kurzy navštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

AJ, Bankovní kurzy

angličtina

Barmanský kurz a baristický kurz

další univerzitní studium

další vzdělávání pedagogických pracovníků

efektivní prodej

energetické, obchodní

firemní, vysokoškolské

Interní firemní především v souvislosti se zaváděním nových technologií

jazykove a odborne

Jazykové, manažerské a soft skill dovednosti, specializované odborné...

Jazyky a rozpoctovaci programy

jsem student

Kurzy marketingu

Kurzy pořádané školou.

kurzy zaměřené na funkční tréninky s využitím posilovacích pomůcek- flowin, TRX, bosu ...

Kurzy, které pomáhají při práci s dětmi.

např.: kurzy zaměřené na vedení týmu, na práci s uživateli v soc. službách, na legislativu v oblasti soc. službách apod.

Odborné semináře a workshopy

Osobní koučování, sebevzdělávání, jazykové kurzy.

Osobní rozvoj

PC

pedagogické

potravinářské charakteru(legislatviva), ekonomický směr

Pouze ty, které se vztahují k mé profesi.

Pracovní právo, školení zaměřená na daně, mzdové předpisy atp.

profesní, osobnostní

Přednášky

Řízení lidských zdrojů, management

Stále studuji, takže se vzdělávám průběžně při práci.

stavební právo stavební materiály a postupy

školení

Školení, která se zabývají problematikou mého pracovního postavení

Týkající se mého zaměstnání (odborné - IT) a jazykové kurzy.

Ve skole

Venujici se bezpecnostni problematice

veřejná správa

většinou se týkají práce v oboru výškových prací a manipulace s nářadím.

volnočasové pedagogické

zaměřené na plánování, zpětnou vazbu, práci v týmu....většinou od neziskových organizací a z vlastní iniciativy

ze soc. a psychiatrické oblasti

15. Absolvoval/a jste, nebo uvažoval/a jste někdy o rekvalifikaci?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8373,45 %70,34 %  
Ano, uvažoval/a jsem2219,47 %18,64 %  
Ano, rekvalifikoval/a jsem se87,08 %6,78 %  

Graf

16. Byl/a jste někdy nezaměstnaný/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, méně než 6 měsícůotázka č. 17, Ano, více než 6 měsícůotázka č. 17, Neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7261,02 %61,02 %  
Ano, méně než 6 měsíců3428,81 %28,81 %  
Ano, více než 6 měsíců1210,17 %10,17 %  

Graf

17. Z jakého důvodu jste byl/a nezaměstnaný/á?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

absolvent

absolvent

Bez praxe a známých mě nikam nepřijali. Do podřadnější práce (fabrika apod) jsem nemohla nastoupit ze zdravotních důvodů

čerstvý absolvent hledající zaměstnání

dokončení školy a následné hledání práce

Evidence na ÚP po absolvování VŠ

Hledání práce v oboru

Hledání zaměstnání po skončení studia.

Jako absolvent VOŠ jsem byl 3 měsíce vedený (nebylo prac. uplatnění ve vystudovaném oboru na českokrumlovsku) na ÚP, pak jsem půl roku byl zaměstnán v oboru a pak jsem šel dále studovat VŠ.

Ještě jsem po škole nenastoupil do práce.

Má smlouva na dobu určitou vypršela, pak jsem hledal nějakou dobu jiné zaměstnání.

nebyla práce - zabrali ji agenturní pracovníci a cizáci

nebylo místo

Nedostatečná kvalifikace, měl jsem pouze všeobecné Gymnázium.

nedostatek pracovních míst v oboru který jsem vystudoval a nezájem pracovat jako podomní prodejce za provize

Neměl jsem práci.

nemohla jsem najít práci

nesehnala jsem práci hned po skončení studia

odchod zaměstnání z důvodu dodělání školy a hledání nového zaměstnání

po ukončení studia, než jsem našla zaměstnání

propuštění pro nadbytečnost

Přechod mezi školami

přechod z jednoho zaměstnání do druhého.

přerušení studia, brigády

příliš všeobecné vzdělání

Sama jsem podala výpověď. Situace u předchozího zaměstnavatele byla neúnosná.

Skončení pracovního poměru na dobu určitou a následné těhotenství

stěhování z jiného města

Studoval jsem

vysoký příjem z pracovního úřadu

Z důvodu studia

zdraví, úraz

změna zaměstnání, měsíc jsem proto byla na úřadu práce

Zrušení pracovního místa

ztráta zaměstnání

18. Pokud byste v současné době přišel/přišla o práci, bylo by pro vás obtížné najít ve vašem regionu novou práci?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4239,62 %35,59 %  
Nevím2624,53 %22,03 %  
Ne, i ve stejném oboru2321,7 %19,49 %  
Ne, ale v jiném oboru1514,15 %12,71 %  

Graf

19. Kolik cizích jazyků ovládáte?

(pokud neovládáte žádny, otázku nevyplňujte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
24842,86 %40,68 %  
14035,71 %33,9 %  
32118,75 %17,8 %  
432,68 %2,54 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:1.84
Minimum:1
Maximum:3
Variační rozpětí:2
Rozptyl:0.51
Směrodatná odchylka:0.71
Medián:2
Modus:2

Graf

20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?

(ohodnoťte jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Angličtina2.5551.538
Němčina3.2231.377
Španělština4.3291.273
Francouzština4.2841.744
Italština4.5361.205
Ruština3.6841.811

Graf

21. Absolvoval/a jste některou ze zkoušek jazykový znalostí? (FCE, ECL apod.)

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9280,7 %77,97 %  
ano2219,3 %18,64 %  

Graf

22. Potřebujete k vaší práci znalost cizího jazyka?

(pokud pracujete)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, neustále3532,71 %29,66 %  
Ne3028,04 %25,42 %  
Ano, občas2523,36 %21,19 %  
Ano, výjimečně1715,89 %14,41 %  

Graf

23. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše klíčové kompetence?

(ohodnoťte jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Komunikační dovednosti1.8860.616
Zvládání stresových, krizových situací a řešení konfliktů2.1730.835
Asertivita2.2690.947
Orientace na výsledek, efektivita1.9710.904
Odpovědnost a sebereflexe1.9330.9
Schopnost řešení problémů1.990.867
Organizace času a práce2.2791.182
Odpovědnost1.6990.851
Samostatnost1.7690.985
Výkonnost2.1060.922
Schopnost učit se1.991.048
Tvořivost a aktivita2.2861.099
Ochota spolupracovat1.9231.052
Loajalita1.950.958
Přizpůsobivost1.990.894
Vedení týmu2.241.163

Graf

24. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše odborné dovednosti?

(ohodnoťte jako ve škole)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ekonomické povědomí2.5340.967
Právní povědomí2.7771.028
Jazyková způsobilost v češtině1.7961.094
Jazyková způsobilost v angličtině2.8431.642
Jazyková způsobilost v dalším cizím jazyce3.1471.537
Počítačová způsobilost2.2330.878
Způsobilost k řízení osobního automobilu1.971.811
Numerická způsobilost2.1941.341

Graf

25. Setkal/a jste se někdy s nějakou formou sociálního vyloučení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 26, Nevímotázka č. 27, Neotázka č. 27].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne7361,86 %61,86 %  
Nevím2722,88 %22,88 %  
Ano1815,25 %15,25 %  

Graf

26. Jaká forma sociálního vyloučení to byla?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Cizinec z chudé časti Evropy v té bohatší části světa.

gádžové mě nechtějí

genderová nerovnost

chudoba, národnostní menšina, nízká gramotnost

nezaměstnanost

Odmítnutí z pronájmu, protože jsem byl student a studenti dělají nepořádek

Sikana

stačí aby dítě nemělo nejnovější mobilní telefon a už nezapadá

Vyloučení ze skupiny na základě osobních zájmů.

27. Dojíždíte za prací?

(pokud pracujete)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6257,41 %52,54 %  
Ano - méně než 20 km2825,93 %23,73 %  
Ano - více než 20 km1816,67 %15,25 %  

Graf

28. Byl/a byste se ochotný/á za prací přestěhovat?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím5751,82 %48,31 %  
ano3330 %27,97 %  
ne2018,18 %16,95 %  

Graf

29. Pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena6557,52 %55,08 %  
Muž4842,48 %40,68 %  

Graf

30. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 254842,48 %40,68 %  
26 - 302623,01 %22,03 %  
31 - 402017,7 %16,95 %  
41 - 5087,08 %6,78 %  
51 - 6054,42 %4,24 %  
15 - 2043,54 %3,39 %  
65 +21,77 %1,69 %  

Graf

31. Ve kterém okrese v současné době bydlíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Český Krumlov3331,43 %27,97 %  
České Budějovice1817,14 %15,25 %  
Jindřichův Hradec1312,38 %11,02 %  
Tábor1211,43 %10,17 %  
Prachatice98,57 %7,63 %  
Strakonice87,62 %6,78 %  
Praha54,76 %4,24 %  
Písek54,76 %4,24 %  
Lbc kraj10,95 %0,85 %  
Trhové Sviny10,95 %0,85 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

7. Studoval/a jste v Jihočeském kraji?

  • odpověď Ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Vyhovovala vám nabídka oborů a jejich uplatnitelnost?

16. Byl/a jste někdy nezaměstnaný/á?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, občas na otázku 22. Potřebujete k vaší práci znalost cizího jazyka?

20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?

  • odpověď Francouzština=0:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Španělština=0 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Italština=0 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ruština=0 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
  • odpověď Francouzština=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Němčina=4 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
  • odpověď Italština=0:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Francouzština=0 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ruština=0 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Španělština=0 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
  • odpověď Italština=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tvořivost a aktivita=3 na otázku 23. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše klíčové kompetence?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ruština=5 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Francouzština=5 na otázku 20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?
  • odpověď Španělština=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jazyková způsobilost v dalším cizím jazyce=5 na otázku 24. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše odborné dovednosti?

23. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše klíčové kompetence?

  • odpověď Samostatnost=1:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výkonnost=1 na otázku 23. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše klíčové kompetence?

24. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše odborné dovednosti?

  • odpověď Způsobilost k řízení osobního automobilu=1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano - více než 20 km na otázku 27. Dojíždíte za prací?

29. Pohlaví

  • odpověď Žena:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi České Budějovice na otázku 31. Ve kterém okrese v současné době bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaká je vaše aktuální ekonomická aktivita?

3. Jak dlouho pracujete na aktuální pracovní pozici?

4. V jakém oboru pracujete v současnosti?

5. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

7. Studoval/a jste v Jihočeském kraji?

8. Vyhovovala vám nabídka oborů a jejich uplatnitelnost?

10. Pracoval/a jste někdy v oboru, který jste vystudoval/a?

12. Je pro vaši současnou pracovní pozici důležité průběžné vzdělávání / školení?

13. Navštěvujete vzdělávací kurzy?

15. Absolvoval/a jste, nebo uvažoval/a jste někdy o rekvalifikaci?

16. Byl/a jste někdy nezaměstnaný/á?

18. Pokud byste v současné době přišel/přišla o práci, bylo by pro vás obtížné najít ve vašem regionu novou práci?

19. Kolik cizích jazyků ovládáte?

20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?

21. Absolvoval/a jste některou ze zkoušek jazykový znalostí? (FCE, ECL apod.)

22. Potřebujete k vaší práci znalost cizího jazyka?

23. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše klíčové kompetence?

24. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše odborné dovednosti?

25. Setkal/a jste se někdy s nějakou formou sociálního vyloučení?

27. Dojíždíte za prací?

28. Byl/a byste se ochotný/á za prací přestěhovat?

29. Pohlaví

30. Věk

31. Ve kterém okrese v současné době bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaká je vaše aktuální ekonomická aktivita?

3. Jak dlouho pracujete na aktuální pracovní pozici?

4. V jakém oboru pracujete v současnosti?

5. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

7. Studoval/a jste v Jihočeském kraji?

8. Vyhovovala vám nabídka oborů a jejich uplatnitelnost?

10. Pracoval/a jste někdy v oboru, který jste vystudoval/a?

12. Je pro vaši současnou pracovní pozici důležité průběžné vzdělávání / školení?

13. Navštěvujete vzdělávací kurzy?

15. Absolvoval/a jste, nebo uvažoval/a jste někdy o rekvalifikaci?

16. Byl/a jste někdy nezaměstnaný/á?

18. Pokud byste v současné době přišel/přišla o práci, bylo by pro vás obtížné najít ve vašem regionu novou práci?

19. Kolik cizích jazyků ovládáte?

20. Jaká je úroveň vašich jazykových znalostí?

21. Absolvoval/a jste některou ze zkoušek jazykový znalostí? (FCE, ECL apod.)

22. Potřebujete k vaší práci znalost cizího jazyka?

23. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše klíčové kompetence?

24. Na jaké úrovni jsou podle vás vaše odborné dovednosti?

25. Setkal/a jste se někdy s nějakou formou sociálního vyloučení?

27. Dojíždíte za prací?

28. Byl/a byste se ochotný/á za prací přestěhovat?

29. Pohlaví

30. Věk

31. Ve kterém okrese v současné době bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Švadlena, J.Analýza trhu práce Jihočeského kraje (obyvatelé) (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://analyza-trhu-prace-jihoceske.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.