Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza trhu sýrů v ČR

Analýza trhu sýrů v ČR

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vladimír Slavík
Šetření:22. 11. 2008 - 29. 11. 2008
Počet respondentů:91
Počet otázek (max/průměr):26 / 26
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:14,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:39
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

cílem tohoto dotazníku je vytvořit váhy, jež použiji do diplomové práce, která pomocí vícekriteriálních modelů rozhodování umožní vytvořit žebříček atraktivnosti obchodních řetězců (zde přímo konkrétních obchodů) s ohledem na segment produktů sýry. Postupně budou kladeny otázky vztahující se k samoobslužnému regálu (vitrina) a poté k obsluhovanému úseku (pult).

 

Hodnoťte číslem v rozmezí čísel 1-10.

1(nejméně důležité)-10(nejvíce důležité).      

Prosím Vás o vyplnění tohoto dotazníku.

Předem děkuji za odpovědi.

Odpovědi respondentů

1. OTÁZKY VZTAHUJÍCÍ SE K SAMOOBOSLUŽNÉMU REGÁLU(VITRINA)- SÝRY - OTÁZKY Č. 1-15................ 1(nejméně důležité)-10(nejvíce důležité)............... Počet nabízených produktů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82325,27 %25,27 %  
102021,98 %21,98 %  
72021,98 %21,98 %  
91112,09 %12,09 %  
588,79 %8,79 %  
644,4 %4,4 %  
133,3 %3,3 %  
422,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.84
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:2.4
Směrodatná odchylka:1.55
Medián:8
Modus:8

Graf

2. Počet nabízených privátních značek(výrobků) (např. AH Quality, Clever, Euroshopper,Lattatio, Pilos, S-Bud, Spar Tesco,TVN, Vian).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11920,88 %20,88 %  
51617,58 %17,58 %  
31112,09 %12,09 %  
41010,99 %10,99 %  
299,89 %9,89 %  
866,59 %6,59 %  
766,59 %6,59 %  
1055,49 %5,49 %  
655,49 %5,49 %  
944,4 %4,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.24
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.09
Směrodatná odchylka:2.47
Medián:4
Modus:1

Graf

3. Počet označení(cedulek) nejnižší cena .

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52123,08 %23,08 %  
21415,38 %15,38 %  
11112,09 %12,09 %  
81010,99 %10,99 %  
799,89 %9,89 %  
399,89 %9,89 %  
666,59 %6,59 %  
1055,49 %5,49 %  
455,49 %5,49 %  
911,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.64
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.38
Směrodatná odchylka:2.32
Medián:5
Modus:5

Graf

4. Počet akčních cen.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52021,98 %21,98 %  
21112,09 %12,09 %  
31112,09 %12,09 %  
699,89 %9,89 %  
188,79 %8,79 %  
977,69 %7,69 %  
777,69 %7,69 %  
877,69 %7,69 %  
1066,59 %6,59 %  
455,49 %5,49 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.07
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.78
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:5
Modus:5

Graf

5. Procentuální(poměrné) zastoupení privátních značek.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11718,68 %18,68 %  
31617,58 %17,58 %  
41617,58 %17,58 %  
51415,38 %15,38 %  
277,69 %7,69 %  
866,59 %6,59 %  
666,59 %6,59 %  
1044,4 %4,4 %  
733,3 %3,3 %  
922,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.54
Směrodatná odchylka:2.13
Medián:4
Modus:1

Graf

6. Procentuální(poměrné) zastoupení označení(cedulek) nejnižších cen.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11718,68 %18,68 %  
51617,58 %17,58 %  
31213,19 %13,19 %  
41213,19 %13,19 %  
21010,99 %10,99 %  
688,79 %8,79 %  
766,59 %6,59 %  
866,59 %6,59 %  
1022,2 %2,2 %  
922,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.04
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:4.47
Směrodatná odchylka:2.12
Medián:4
Modus:1

Graf

7. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51819,78 %19,78 %  
11718,68 %18,68 %  
71213,19 %13,19 %  
499,89 %9,89 %  
399,89 %9,89 %  
299,89 %9,89 %  
866,59 %6,59 %  
666,59 %6,59 %  
944,4 %4,4 %  
1011,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.35
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.16
Směrodatná odchylka:2.27
Medián:5
Modus:5

Graf

8. Průměrná cena za 1kg sýra.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
91718,68 %18,68 %  
101213,19 %13,19 %  
71213,19 %13,19 %  
61112,09 %12,09 %  
81112,09 %12,09 %  
51112,09 %12,09 %  
177,69 %7,69 %  
355,49 %5,49 %  
444,4 %4,4 %  
211,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.77
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.5
Směrodatná odchylka:2.34
Medián:7
Modus:9

Graf

9. Počet BIO výrobků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
61314,29 %14,29 %  
41213,19 %13,19 %  
51112,09 %12,09 %  
11010,99 %10,99 %  
21010,99 %10,99 %  
31010,99 %10,99 %  
1088,79 %8,79 %  
788,79 %8,79 %  
877,69 %7,69 %  
922,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.9
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.82
Směrodatná odchylka:2.41
Medián:5
Modus:6

Graf

10. Velikost plochy (výška krát šířka), kde jsou nabízeny výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81819,78 %19,78 %  
71718,68 %18,68 %  
51516,48 %16,48 %  
101010,99 %10,99 %  
688,79 %8,79 %  
388,79 %8,79 %  
477,69 %7,69 %  
233,3 %3,3 %  
933,3 %3,3 %  
122,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.35
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.06
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:7
Modus:8

Graf

11. Šířka plochy, kde jsou nabízeny výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81718,68 %18,68 %  
71516,48 %16,48 %  
41213,19 %13,19 %  
61213,19 %13,19 %  
51112,09 %12,09 %  
31010,99 %10,99 %  
1088,79 %8,79 %  
133,3 %3,3 %  
922,2 %2,2 %  
211,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.07
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.82
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:6
Modus:8

Graf

12. Hustota zaplnění výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
72224,18 %24,18 %  
81718,68 %18,68 %  
61617,58 %17,58 %  
51010,99 %10,99 %  
999,89 %9,89 %  
1055,49 %5,49 %  
355,49 %5,49 %  
133,3 %3,3 %  
222,2 %2,2 %  
422,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.65
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:2.82
Směrodatná odchylka:1.68
Medián:7
Modus:7

Graf

13. Náročnost hledání výrobků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102426,37 %26,37 %  
91617,58 %17,58 %  
81617,58 %17,58 %  
51213,19 %13,19 %  
799,89 %9,89 %  
455,49 %5,49 %  
655,49 %5,49 %  
322,2 %2,2 %  
211,1 %1,1 %  
111,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.77
Minimum:4
Maximum:10
Variační rozpětí:6
Rozptyl:3.76
Směrodatná odchylka:1.94
Medián:8
Modus:10

Graf

14. Počet zahraničních výrobků, při ceně více než 190Kč/kg.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51920,88 %20,88 %  
11516,48 %16,48 %  
31314,29 %14,29 %  
41112,09 %12,09 %  
699,89 %9,89 %  
277,69 %7,69 %  
866,59 %6,59 %  
744,4 %4,4 %  
1044,4 %4,4 %  
933,3 %3,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.34
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:4.79
Směrodatná odchylka:2.19
Medián:4
Modus:5

Graf

15. Procentuální(poměrné) zastoupení výrobků francouzské skupiny Bongrain: Povltavské mlékárny - Sedlčanský Hermelín, Lučina…Pribina – Král sýrů Hermelín…TPK - Apetito, Maratonec.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
81920,88 %20,88 %  
71718,68 %18,68 %  
51314,29 %14,29 %  
91213,19 %13,19 %  
61112,09 %12,09 %  
1088,79 %8,79 %  
455,49 %5,49 %  
133,3 %3,3 %  
222,2 %2,2 %  
311,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.93
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.07
Směrodatná odchylka:1.75
Medián:7
Modus:8

Graf

16. OTÁZKY VZTAHUJÍCÍ SE K OBSLUHOVANÉMU ÚSEKU(PULT) - SÝRY- OTÁZKY Č. 16-26 .................. 1(nejméně důležité)-10(nejvíce důležité).................. Počet nabízených produktů.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82729,67 %29,67 %  
72021,98 %21,98 %  
101920,88 %20,88 %  
566,59 %6,59 %  
955,49 %5,49 %  
655,49 %5,49 %  
444,4 %4,4 %  
133,3 %3,3 %  
211,1 %1,1 %  
311,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.59
Minimum:3
Maximum:10
Variační rozpětí:7
Rozptyl:2.85
Směrodatná odchylka:1.69
Medián:8
Modus:8

Graf

17. Počet akčních cen.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
51617,58 %17,58 %  
11516,48 %16,48 %  
81213,19 %13,19 %  
61213,19 %13,19 %  
799,89 %9,89 %  
488,79 %8,79 %  
377,69 %7,69 %  
277,69 %7,69 %  
933,3 %3,3 %  
1022,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.8
Minimum:1
Maximum:9
Variační rozpětí:8
Rozptyl:5.41
Směrodatná odchylka:2.33
Medián:5
Modus:5

Graf

18. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11718,68 %18,68 %  
51617,58 %17,58 %  
81112,09 %12,09 %  
61112,09 %12,09 %  
31010,99 %10,99 %  
799,89 %9,89 %  
488,79 %8,79 %  
266,59 %6,59 %  
922,2 %2,2 %  
1011,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.53
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:5.23
Směrodatná odchylka:2.29
Medián:5
Modus:1

Graf

19. Průměrná cena za 1kg sýra.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
91516,48 %16,48 %  
71415,38 %15,38 %  
101314,29 %14,29 %  
81314,29 %14,29 %  
61213,19 %13,19 %  
588,79 %8,79 %  
177,69 %7,69 %  
455,49 %5,49 %  
344,4 %4,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.92
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.05
Směrodatná odchylka:2.25
Medián:7
Modus:9

Graf

20. Počet BIO výrobků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11415,38 %15,38 %  
31314,29 %14,29 %  
71213,19 %13,19 %  
51112,09 %12,09 %  
699,89 %9,89 %  
499,89 %9,89 %  
277,69 %7,69 %  
866,59 %6,59 %  
955,49 %5,49 %  
1055,49 %5,49 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.76
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:6.04
Směrodatná odchylka:2.46
Medián:5
Modus:1

Graf

21. Velikost plochy (výška krát šířka), kde jsou nabízeny výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52123,08 %23,08 %  
81516,48 %16,48 %  
61314,29 %14,29 %  
788,79 %8,79 %  
477,69 %7,69 %  
177,69 %7,69 %  
377,69 %7,69 %  
1066,59 %6,59 %  
244,4 %4,4 %  
933,3 %3,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.61
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.46
Směrodatná odchylka:2.11
Medián:5
Modus:5

Graf

22. Šířka plochy, kde jsou nabízeny výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
52123,08 %23,08 %  
71415,38 %15,38 %  
81213,19 %13,19 %  
61010,99 %10,99 %  
31010,99 %10,99 %  
477,69 %7,69 %  
1066,59 %6,59 %  
166,59 %6,59 %  
933,3 %3,3 %  
222,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.66
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:4.06
Směrodatná odchylka:2.01
Medián:5
Modus:5

Graf

23. Hustota zaplnění výrobky.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
71920,88 %20,88 %  
81617,58 %17,58 %  
61516,48 %16,48 %  
399,89 %9,89 %  
988,79 %8,79 %  
588,79 %8,79 %  
1066,59 %6,59 %  
244,4 %4,4 %  
433,3 %3,3 %  
133,3 %3,3 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.36
Minimum:2
Maximum:10
Variační rozpětí:8
Rozptyl:3.97
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:7
Modus:7

Graf

24. Náročnost hledání výrobků.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
102021,98 %21,98 %  
81718,68 %18,68 %  
71314,29 %14,29 %  
999,89 %9,89 %  
677,69 %7,69 %  
377,69 %7,69 %  
566,59 %6,59 %  
455,49 %5,49 %  
155,49 %5,49 %  
222,2 %2,2 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.06
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.74
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:8
Modus:10

Graf

25. Počet výrobků s cenou vyšší než 230Kč/kg.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11819,78 %19,78 %  
31516,48 %16,48 %  
51213,19 %13,19 %  
71112,09 %12,09 %  
21010,99 %10,99 %  
499,89 %9,89 %  
666,59 %6,59 %  
866,59 %6,59 %  
1044,4 %4,4 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:4.05
Minimum:1
Maximum:8
Variační rozpětí:7
Rozptyl:5.02
Směrodatná odchylka:2.24
Medián:4
Modus:1

Graf

26. Počet druhů krájeného sýra(plátky).

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
82224,18 %24,18 %  
71819,78 %19,78 %  
101213,19 %13,19 %  
61112,09 %12,09 %  
91010,99 %10,99 %  
155,49 %5,49 %  
555,49 %5,49 %  
344,4 %4,4 %  
433,3 %3,3 %  
211,1 %1,1 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:7.11
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:3.85
Směrodatná odchylka:1.96
Medián:7
Modus:8

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Procentuální(poměrné) zastoupení označení(cedulek) nejnižších cen.

  • odpověď 1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 3. Počet označení(cedulek) nejnižší cena .

7. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

  • odpověď 1:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 3. Počet označení(cedulek) nejnižší cena .

17. Počet akčních cen.

  • odpověď 1:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 3. Počet označení(cedulek) nejnižší cena .

18. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

  • odpověď 1:
    • 5.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 17. Počet akčních cen.
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1 na otázku 3. Počet označení(cedulek) nejnižší cena .

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. OTÁZKY VZTAHUJÍCÍ SE K SAMOOBOSLUŽNÉMU REGÁLU(VITRINA)- SÝRY - OTÁZKY Č. 1-15................ 1(nejméně důležité)-10(nejvíce důležité)............... Počet nabízených produktů.

2. Počet nabízených privátních značek(výrobků) (např. AH Quality, Clever, Euroshopper,Lattatio, Pilos, S-Bud, Spar Tesco,TVN, Vian).

3. Počet označení(cedulek) nejnižší cena .

4. Počet akčních cen.

5. Procentuální(poměrné) zastoupení privátních značek.

6. Procentuální(poměrné) zastoupení označení(cedulek) nejnižších cen.

7. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

8. Průměrná cena za 1kg sýra.

9. Počet BIO výrobků.

10. Velikost plochy (výška krát šířka), kde jsou nabízeny výrobky.

11. Šířka plochy, kde jsou nabízeny výrobky.

12. Hustota zaplnění výrobky.

13. Náročnost hledání výrobků.

14. Počet zahraničních výrobků, při ceně více než 190Kč/kg.

15. Procentuální(poměrné) zastoupení výrobků francouzské skupiny Bongrain: Povltavské mlékárny - Sedlčanský Hermelín, Lučina…Pribina – Král sýrů Hermelín…TPK - Apetito, Maratonec.

16. OTÁZKY VZTAHUJÍCÍ SE K OBSLUHOVANÉMU ÚSEKU(PULT) - SÝRY- OTÁZKY Č. 16-26 .................. 1(nejméně důležité)-10(nejvíce důležité).................. Počet nabízených produktů.

17. Počet akčních cen.

18. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

19. Průměrná cena za 1kg sýra.

20. Počet BIO výrobků.

21. Velikost plochy (výška krát šířka), kde jsou nabízeny výrobky.

22. Šířka plochy, kde jsou nabízeny výrobky.

23. Hustota zaplnění výrobky.

24. Náročnost hledání výrobků.

25. Počet výrobků s cenou vyšší než 230Kč/kg.

26. Počet druhů krájeného sýra(plátky).

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. OTÁZKY VZTAHUJÍCÍ SE K SAMOOBOSLUŽNÉMU REGÁLU(VITRINA)- SÝRY - OTÁZKY Č. 1-15................ 1(nejméně důležité)-10(nejvíce důležité)............... Počet nabízených produktů.

2. Počet nabízených privátních značek(výrobků) (např. AH Quality, Clever, Euroshopper,Lattatio, Pilos, S-Bud, Spar Tesco,TVN, Vian).

3. Počet označení(cedulek) nejnižší cena .

4. Počet akčních cen.

5. Procentuální(poměrné) zastoupení privátních značek.

6. Procentuální(poměrné) zastoupení označení(cedulek) nejnižších cen.

7. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

8. Průměrná cena za 1kg sýra.

9. Počet BIO výrobků.

10. Velikost plochy (výška krát šířka), kde jsou nabízeny výrobky.

11. Šířka plochy, kde jsou nabízeny výrobky.

12. Hustota zaplnění výrobky.

13. Náročnost hledání výrobků.

14. Počet zahraničních výrobků, při ceně více než 190Kč/kg.

15. Procentuální(poměrné) zastoupení výrobků francouzské skupiny Bongrain: Povltavské mlékárny - Sedlčanský Hermelín, Lučina…Pribina – Král sýrů Hermelín…TPK - Apetito, Maratonec.

16. OTÁZKY VZTAHUJÍCÍ SE K OBSLUHOVANÉMU ÚSEKU(PULT) - SÝRY- OTÁZKY Č. 16-26 .................. 1(nejméně důležité)-10(nejvíce důležité).................. Počet nabízených produktů.

17. Počet akčních cen.

18. Procentuální(poměrné) zastoupení akčních cen.

19. Průměrná cena za 1kg sýra.

20. Počet BIO výrobků.

21. Velikost plochy (výška krát šířka), kde jsou nabízeny výrobky.

22. Šířka plochy, kde jsou nabízeny výrobky.

23. Hustota zaplnění výrobky.

24. Náročnost hledání výrobků.

25. Počet výrobků s cenou vyšší než 230Kč/kg.

26. Počet druhů krájeného sýra(plátky).

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Slavík, V.Analýza trhu sýrů v ČR (výsledky průzkumu), 2008. Dostupné online na https://analyza-trhu-syru-v-cr.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.