Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele

Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Ulitzka
Šetření:09. 12. 2023 - 01. 03. 2024
Počet respondentů:214
Počet otázek (max/průměr):24 / 16.67
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:77,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:20
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti

jmenuji se Bc. Adam Ulitzka a momentálně pracuji na své diplomové práci s názvem "Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele". Vaše účast a odpovědi na následující otázky jsou pro mou práci klíčové a velmi ceněné.

Vaše názory a zkušenosti budou zpracovány v rámci mé analýzy. Je důležité zdůraznit, že všechny poskytnuté informace budou zpracovány anonymně a dotazník by Vám neměl zabrat více než 10 minut na vyplnění.

Děkuji Vám za Váš čas a ochotu podílet se na této studii. Vaše odpovědi přispějí k hlubšímu porozumění vlivu reklamy na spotřebitele a mohou být klíčovým zdrojem pro budoucí diskuse v oblasti marketingu a spotřebitelského chování.

Předem děkuji.
Bc. Adam Ulitzka

Odpovědi respondentů

1. Jste zaregistrováni v sázkové kanceláři?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15271,03 %71,03 %  
Ne6228,97 %28,97 %  

Graf

2. Z jakého důvodu nejste zaregistrovaní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nedůvěra v sázkové kanceláře4469,84 %20,56 %  
Indiferentní postoj2031,75 %9,35 %  
Nízké povědomí711,11 %3,27 %  
Finanční omezení34,76 %1,4 %  
Vyléčený/á ze sázení23,17 %0,93 %  

Graf

3. Jste v rámci sázkové kanceláři aktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano14594,16 %67,76 %  
Ne95,84 %4,21 %  

Graf

4. Z jakého důvodu už nejste aktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Změna životních priorit650 %2,8 %  
Negativní zkušenosti325 %1,4 %  
Osobní rozhodnutí kvůli zdraví216,67 %0,93 %  
Následky patologického sázení18,33 %0,47 %  

Graf

5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet9263,89 %42,99 %  
Televize8256,94 %38,32 %  
Sociální sítě6645,83 %30,84 %  
Rádio5236,11 %24,3 %  
Tištěná reklama4531,25 %21,03 %  
Doporučení od známých4229,17 %19,63 %  
Reklamní banner3121,53 %14,49 %  
Jiné117,64 %5,14 %  

Graf

6. Jste zaregistrováni u více sázkových kanceláři?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10270,83 %47,66 %  
Ne4229,17 %19,63 %  

Graf

7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
14531,25 %21,03 %  
23222,22 %14,95 %  
33020,83 %14,02 %  
42114,58 %9,81 %  
více1611,11 %7,48 %  

Graf

8. Jaký byl důvod vaší registrace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zájem o kurzové sázení10069,44 %46,73 %  
Možnost získání registračních bonusů7753,47 %35,98 %  
Zájem o výherní automaty7250 %33,64 %  
Zábava6847,22 %31,78 %  
Loterie3725,69 %17,29 %  
Výherní losy117,64 %5,14 %  

Graf

9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tipsport9364,58 %43,46 %  
Fortuna7854,17 %36,45 %  
Chance7652,78 %35,51 %  
Sazka5940,97 %27,57 %  
Betano4531,25 %21,03 %  
Jiné1913,19 %8,88 %  

Graf

10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1000-2999 korun4229,17 %19,63 %  
0-499 korun3826,39 %17,76 %  
500-999 korun2819,44 %13,08 %  
5000 a více korun1812,5 %8,41 %  
3000-4999 korun1812,5 %8,41 %  

Graf

11. Jak často navštěvujete sázkovou kancelář?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
3x-4x týdně4027,78 %18,69 %  
5x-6x týdně3625 %16,82 %  
1x a méně měsíčně2416,67 %11,21 %  
každý den2215,28 %10,28 %  
1x-3x měsíčně2215,28 %10,28 %  

Graf

12. Proč jste si k registraci vybrali danou sázkovou kancelář?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velký výběr kurzových příležitostí8659,72 %40,19 %  
Vysoké vstupní bonusy8156,25 %37,85 %  
Velký výběr výherních automatů5638,89 %26,17 %  
Časté bonusy4833,33 %22,43 %  
Zaujala mě reklama3423,61 %15,89 %  
Jiné2215,28 %10,28 %  

Graf

13. Využíváte v rámci sázkové kanceláře nabízené reklamní bonusy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11479,17 %53,27 %  
Ne3020,83 %14,02 %  

Graf

14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet8357,64 %38,79 %  
Sociální sítě6645,83 %30,84 %  
Reklamní oznámení v aplikaci5840,28 %27,1 %  
Od známých5538,19 %25,7 %  
Televize5135,42 %23,83 %  
Jiné128,33 %5,61 %  

Graf

15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Peníze2.0281.346
Celebrity2.9511.768
Erotika3.3681.788
Hudba3.2921.707
Zpěv3.661.794
Předešlí výherci2.7081.72

Graf

16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Digitální reklama2.1941.518
Rozhlasová reklama3.0421.887
Televizní reklama2.7361.569
Reklama v tisku3.5561.789
Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)3.4381.871

Graf

17. Vliv reklamy sázkových kanceláří. Odpovězte na následují otázky (Ano / Ne)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

18. Jak často využíváte dané služby sázkové kanceláře? (1 = vůbec, 2 = příležitostně, 3 = pravidelně)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

19. Používání sázkové kanceláře vidím jako: (výběr z více možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábavu12385,42 %57,48 %  
Zvýšení atraktivity sportovních přenosů9666,67 %44,86 %  
Zdroj snadných financí5336,81 %24,77 %  

Graf

20. Dostalo Vás někdy používání sázkové kanceláře do finanční tísně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11579,86 %53,74 %  
Ano2920,14 %13,55 %  

Graf

21. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž14570,39 %67,76 %  
Žena6129,61 %28,5 %  

Graf

22. Kolik Vám je let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26–357335,61 %34,11 %  
18–255225,37 %24,3 %  
36–453718,05 %17,29 %  
55 a více2311,22 %10,75 %  
46–55209,76 %9,35 %  

Graf

23. Jaký je Váš sociální status? (výběr 1 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zaměstnaný/á11053,66 %51,4 %  
Student/ka4019,51 %18,69 %  
OSVČ2411,71 %11,21 %  
Důchodce2110,24 %9,81 %  
Nezaměstnaný/á104,88 %4,67 %  

Graf

24. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem? (výběr 1 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
40 000 Kč a více5325,85 %24,77 %  
Méně než 10 000 Kč2612,68 %12,15 %  
25 000 – 29 999 Kč2612,68 %12,15 %  
30 000 – 34 999 Kč2612,68 %12,15 %  
20 000 – 24 999 Kč199,27 %8,88 %  
10 000 – 14 999 Kč199,27 %8,88 %  
15 000 – 19 999 Kč188,78 %8,41 %  
35 000 – 39 999 Kč188,78 %8,41 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste zaregistrováni v sázkové kanceláři?

  • odpověď Ne:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Indiferentní postoj na otázku 2. Z jakého důvodu nejste zaregistrovaní?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nedůvěra v sázkové kanceláře na otázku 2. Z jakého důvodu nejste zaregistrovaní?

6. Jste zaregistrováni u více sázkových kanceláři?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3000-4999 korun na otázku 10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Betano na otázku 9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi více na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?

7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?

  • odpověď 1:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Jste zaregistrováni u více sázkových kanceláři?

9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?

  • odpověď Fortuna:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi více na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
  • odpověď Tipsport:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi více na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?

13. Využíváte v rámci sázkové kanceláře nabízené reklamní bonusy?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Od známých na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3000-4999 korun na otázku 10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5000 a více korun na otázku 10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi více na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní banner na otázku 5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Betano na otázku 9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výherní automaty=2 na otázku 18. Jak často využíváte dané služby sázkové kanceláře? (1 = vůbec, 2 = příležitostně, 3 = pravidelně)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000-2999 korun na otázku 10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=3 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zájem o výherní automaty na otázku 8. Jaký byl důvod vaší registrace?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velký výběr výherních automatů na otázku 12. Proč jste si k registraci vybrali danou sázkovou kancelář?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sociální sítě na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Máte nějakou oblíbenou reklamu sázkové kanceláře (např. ve videu, online nebo v tisku)?=Ano na otázku 17. Vliv reklamy sázkových kanceláří. Odpovězte na následují otázky (Ano / Ne)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vysoké vstupní bonusy na otázku 12. Proč jste si k registraci vybrali danou sázkovou kancelář?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?

17. Vliv reklamy sázkových kanceláří. Odpovězte na následují otázky (Ano / Ne)

  • odpověď Cítíte se být ovlivněn/a reklamou sázkových kanceláří přes různé typy médií?=Ne:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
  • odpověď Máte nějakou oblíbenou reklamu sázkové kanceláře (např. ve videu, online nebo v tisku)?=Ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklama=5 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
  • odpověď Věříte reklamám sázkových kanceláří a jejich sdělením v různých typech médií?=Ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
  • odpověď Vyhledal/a jste někdy sázkovou kancelář nebo sázkové služby kvůli reklamě?=Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlasová reklama=3 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)

19. Používání sázkové kanceláře vidím jako: (výběr z více možností)

  • odpověď Zábavu:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výherní losy na otázku 8. Jaký byl důvod vaší registrace?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x a méně měsíčně na otázku 11. Jak často navštěvujete sázkovou kancelář?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Digitální reklama=5 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 12. Proč jste si k registraci vybrali danou sázkovou kancelář?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předešlí výherci=5 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zpěv=5 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televizní reklama=5 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Digitální reklama=2 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku=2 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od známých na otázku 5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=5 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předešlí výherci=4 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)=1 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotika=5 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)=2 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Loterie na otázku 8. Jaký byl důvod vaší registrace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)=5 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Peníze=2 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní oznámení v aplikaci na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kurzové sázení=2 na otázku 18. Jak často využíváte dané služby sázkové kanceláře? (1 = vůbec, 2 = příležitostně, 3 = pravidelně)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=2 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Předešlí výherci=2 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku=4 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhlasová reklama=5 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3x-4x týdně na otázku 11. Jak často navštěvujete sázkovou kancelář?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výherní losy=2 na otázku 18. Jak často využíváte dané služby sázkové kanceláře? (1 = vůbec, 2 = příležitostně, 3 = pravidelně)
  • odpověď Zvýšení atraktivity sportovních přenosů:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1000-2999 korun na otázku 10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5x-6x týdně na otázku 11. Jak často navštěvujete sázkovou kancelář?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotika=4 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)

20. Dostalo Vás někdy používání sázkové kanceláře do finanční tísně?

  • odpověď Ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Venkovní reklama (billboardy, plakáty apod.)=5 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-499 korun na otázku 10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Hudba=5 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrity=5 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamní oznámení v aplikaci na otázku 14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiné na otázku 5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2 na otázku 7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklama v tisku=4 na otázku 16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Erotika=4 na otázku 15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)

22. Kolik Vám je let?

  • odpověď 18–25:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Student/ka na otázku 23. Jaký je Váš sociální status? (výběr 1 možnosti)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste zaregistrováni v sázkové kanceláři?

2. Z jakého důvodu nejste zaregistrovaní?

3. Jste v rámci sázkové kanceláři aktivní?

5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?

6. Jste zaregistrováni u více sázkových kanceláři?

7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?

8. Jaký byl důvod vaší registrace?

9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?

10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?

11. Jak často navštěvujete sázkovou kancelář?

12. Proč jste si k registraci vybrali danou sázkovou kancelář?

13. Využíváte v rámci sázkové kanceláře nabízené reklamní bonusy?

14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?

15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)

16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)

17. Vliv reklamy sázkových kanceláří. Odpovězte na následují otázky (Ano / Ne)

18. Jak často využíváte dané služby sázkové kanceláře? (1 = vůbec, 2 = příležitostně, 3 = pravidelně)

19. Používání sázkové kanceláře vidím jako: (výběr z více možností)

20. Dostalo Vás někdy používání sázkové kanceláře do finanční tísně?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Kolik Vám je let?

23. Jaký je Váš sociální status? (výběr 1 možnosti)

24. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem? (výběr 1 možnosti)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste zaregistrováni v sázkové kanceláři?

2. Z jakého důvodu nejste zaregistrovaní?

3. Jste v rámci sázkové kanceláři aktivní?

5. Jak jste se o sázkové kanceláři dozvěděli?

6. Jste zaregistrováni u více sázkových kanceláři?

7. U kolika sázkových kanceláří jste registrovaný/á?

8. Jaký byl důvod vaší registrace?

9. U jakých sázkových kanceláří jste registrován/á?

10. Kolik měsíčně vložíte na svůj sázkový učet?

11. Jak často navštěvujete sázkovou kancelář?

12. Proč jste si k registraci vybrali danou sázkovou kancelář?

13. Využíváte v rámci sázkové kanceláře nabízené reklamní bonusy?

14. Kde se dozvídáte o novinkách a bonusech sázkových kanceláří?

15. Určete, do jaké míry Vás zaujme reklama sázkových kanceláří, pokud obsahuje následující prvky? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximálně, 5 = vůbec)

16. Jak moc velký vliv na Vás mají následující typy reklam sázkových kanceláří? Ohodnoťte na škále 1–5 (1 = maximální, 5 = minimální)

17. Vliv reklamy sázkových kanceláří. Odpovězte na následují otázky (Ano / Ne)

18. Jak často využíváte dané služby sázkové kanceláře? (1 = vůbec, 2 = příležitostně, 3 = pravidelně)

19. Používání sázkové kanceláře vidím jako: (výběr z více možností)

20. Dostalo Vás někdy používání sázkové kanceláře do finanční tísně?

21. Jaké je vaše pohlaví?

22. Kolik Vám je let?

23. Jaký je Váš sociální status? (výběr 1 možnosti)

24. Jaký je Váš průměrný čistý měsíční příjem? (výběr 1 možnosti)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Ulitzka, A.Analýza vlivu reklamy sázkových kanceláří na spotřebitele (výsledky průzkumu), 2024. Dostupné online na https://analyza-vlivu-reklamy-sazkov.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.