Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vnímání dané značky na českém trhu

Analýza vnímání dané značky na českém trhu

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Eva Justová
Šetření:09. 12. 2010 - 13. 12. 2010
Počet respondentů:103
Počet otázek (max/průměr):22 / 14.7
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:72,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění mého dotazníku.

Výsledek dotazníku slouží k mé bakalářské práci.

Nezabere Vám víc jak 3 minutky.

 

Děkuji moc

Eva

 

 

 

Odpovědi respondentů

1. Znáte společnost Starbucks? (pokud ne - jdi na otázku č. 8)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7875,73 %75,73 %  
ne2524,27 %24,27 %  

Graf

2. Navštěvujete kavárny Starbucks?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7084,34 %67,96 %  
ano1315,66 %12,62 %  

Graf

3. Pokud ano - Jak často?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nikdy213,33 %1,94 %  
1xza měsíc16,67 %0,97 %  
2x do roka16,67 %0,97 %  
nenavštěvuji16,67 %0,97 %  
1x do měsíce16,67 %0,97 %  
jednou za půl roku16,67 %0,97 %  
1x měsíčně16,67 %0,97 %  
když jsem v praze, jinak ne, cca 2x do roka16,67 %0,97 %  
raz za pul roku16,67 %0,97 %  
2xměsíc16,67 %0,97 %  
ostatní odpovědi Zatím nikdy
v cr jednou za pul roku (drahe)
málokdy
Jednou měsíčně
426,67 %3,88 % 

Graf

4. Které jiné kavárny navštěvujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jiné5789,06 %55,34 %  
Coffee Heaven1218,75 %11,65 %  
Kávovárna - Lucerna 46,25 %3,88 %  
nic34,69 %2,91 %  
Costa Coffee34,69 %2,91 %  
Café Revive (MARKS 23,13 %1,94 %  

Graf

5. Poměr cena/kvalita v kavárně Starbucks

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím4462,86 %42,72 %  
Kvalita neodpovídá ceně – kvalita je nižší1622,86 %15,53 %  
Cena je úměrná kvalitě1014,29 %9,71 %  

Graf

6. Cena produktů Starbucks

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím3549,3 %33,98 %  
Je vyšší než u konkurence2433,8 %23,3 %  
Je srovnatelné s konkurencí1216,9 %11,65 %  

Graf

7. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, kde sídlí můj nejbližší Starbucks2165,63 %20,39 %  
Starbucks servíruje lepší kávu než jiné kavárny928,13 %8,74 %  
U Starbucks se mi líbí více než v jiných kavárnách721,88 %6,8 %  
Starbucks má příjemnější a ochotnější personál než jiné kavárny515,63 %4,85 %  
Vždy se těším na další návštěvu Starbucks412,5 %3,88 %  
U Starbucks se cítím jako doma39,38 %2,91 %  

Graf

8. Znáte společnost Ed Hardy? (Pokud ne - jdi na otázku 12)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5250,49 %50,49 %  
ano5149,51 %49,51 %  

Graf

9. Ceny za výrobky Ed Hardy v poměru cena/kvalita:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvalita neodpovídá ceně - kvalita je nižší3058,82 %29,13 %  
Nevím1325,49 %12,62 %  
Kvalita je úměrná ceně815,69 %7,77 %  

Graf

10. Cena výrobků Ed Hardy je?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vyšší než u konkurence dané kategorie2344,23 %22,33 %  
Srovnatelná s konkurencí dané kategorie1630,77 %15,53 %  
Nevím1325 %12,62 %  

Graf

11. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, kde mohu koupit značku Ed Hardy2051,28 %19,42 %  
Oblečení/doplňky Ed Hardy je trendy1128,21 %10,68 %  
Oblečení/doplňky Ed Hardy pro mě představuje luxusní zboží923,08 %8,74 %  
Oblečení/doplňky Ed Hardy mám rád/a717,95 %6,8 %  
Oblečení/doplňky Ed Hardy se hodí k mému životnímu stylu25,13 %1,94 %  
Oblečení/doplňky Ed Hardy je vkusné25,13 %1,94 %  

Graf

12. Znáte společnost Apple? (Pokud ne - jdi na otázku 16)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8582,52 %82,52 %  
ne1817,48 %17,48 %  

Graf

13. Poměr cena/kvalita výrobků značky Apple :

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cena je úměrná kvalitě4251,22 %40,78 %  
Nevím2328,05 %22,33 %  
Kvalita neodpovídá ceně - kvalita je nižší1720,73 %16,5 %  

Graf

14. Cena produktů Apple

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je vyšší než u konkurence4453,01 %42,72 %  
Je srovnatelná s konkurencí2226,51 %21,36 %  
Nevím1720,48 %16,5 %  

Graf

15. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, kde se dají výrobky Apple zakoupit4762,67 %45,63 %  
Výrobky Apple jsou elegantní3952 %37,86 %  
Vlastním alespoň jeden produkt značky Apple1824 %17,48 %  
Produkty od Apple jsou výkonné1722,67 %16,5 %  
Značka Apple zaručuje kvalitu1520 %14,56 %  
Apple se hodí k mému životnímu stylu45,33 %3,88 %  
Bez Apple bych se tolik nebavil/a22,67 %1,94 %  
Každou novinku od Apple sleduji s napětím a očekáváním11,33 %0,97 %  
Ihned po uvedení novinky na trh jsem ji musel/a mít11,33 %0,97 %  

Graf

16. Znáte společnost Ben & Jerry's? (Pokud ne - jdi na otázku 20)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9188,35 %88,35 %  
ano1211,65 %11,65 %  

Graf

17. Poměr cena/kvalita výrobků značky Ben & Jerry's

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím3984,78 %37,86 %  
Kvalita neodpovídá ceně - kvalita je nižší48,7 %3,88 %  
Cena je úměrná kvalitě36,52 %2,91 %  

Graf

18. Cena produktů Ben & Jerry's

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím844,44 %7,77 %  
Je vyšší než u konkurence738,89 %6,8 %  
Je srovnatelná s konkurencí316,67 %2,91 %  

Graf

19. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vím, kde mohu koupit Ben 866,67 %7,77 %  
Ben 325 %2,91 %  
Při koupi zmzrliny Ben 216,67 %1,94 %  
Design Ben 216,67 %1,94 %  

Graf

20. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
26 - 45 let5755,34 %55,34 %  
do 25 let3130,1 %30,1 %  
46 - 65 let 1413,59 %13,59 %  
66 a více let 10,97 %0,97 %  

Graf

21. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena8077,67 %77,67 %  
muž2322,33 %22,33 %  

Graf

22. Váš čistý měsíční příjem? (anonymní)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do 20 0007572,82 %72,82 %  
20 001 - 50 0002625,24 %25,24 %  
více10,97 %0,97 %  
50 001 - 100 00010,97 %0,97 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Které jiné kavárny navštěvujete?

  • odpověď jiné:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Znáte společnost Ben & Jerry's? (Pokud ne - jdi na otázku 20)

5. Poměr cena/kvalita v kavárně Starbucks

  • odpověď Nevím:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 6. Cena produktů Starbucks

8. Znáte společnost Ed Hardy? (Pokud ne - jdi na otázku 12)

  • odpověď ano:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita neodpovídá ceně - kvalita je nižší na otázku 9. Ceny za výrobky Ed Hardy v poměru cena/kvalita:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Srovnatelná s konkurencí dané kategorie na otázku 10. Cena výrobků Ed Hardy je?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší než u konkurence dané kategorie na otázku 10. Cena výrobků Ed Hardy je?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení/doplňky Ed Hardy je trendy na otázku 11. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vím, kde mohu koupit značku Ed Hardy na otázku 11. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Znáte společnost Ben & Jerry's? (Pokud ne - jdi na otázku 20)

9. Ceny za výrobky Ed Hardy v poměru cena/kvalita:

  • odpověď Kvalita neodpovídá ceně - kvalita je nižší:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyšší než u konkurence dané kategorie na otázku 10. Cena výrobků Ed Hardy je?
  • odpověď Nevím:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 10. Cena výrobků Ed Hardy je?

10. Cena výrobků Ed Hardy je?

  • odpověď Nevím:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 9. Ceny za výrobky Ed Hardy v poměru cena/kvalita:

14. Cena produktů Apple

  • odpověď Je vyšší než u konkurence:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Kvalita neodpovídá ceně - kvalita je nižší na otázku 13. Poměr cena/kvalita výrobků značky Apple :

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte společnost Starbucks? (pokud ne - jdi na otázku č. 8)

2. Navštěvujete kavárny Starbucks?

4. Které jiné kavárny navštěvujete?

5. Poměr cena/kvalita v kavárně Starbucks

6. Cena produktů Starbucks

7. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

8. Znáte společnost Ed Hardy? (Pokud ne - jdi na otázku 12)

9. Ceny za výrobky Ed Hardy v poměru cena/kvalita:

10. Cena výrobků Ed Hardy je?

11. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

12. Znáte společnost Apple? (Pokud ne - jdi na otázku 16)

13. Poměr cena/kvalita výrobků značky Apple :

14. Cena produktů Apple

15. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

16. Znáte společnost Ben & Jerry's? (Pokud ne - jdi na otázku 20)

17. Poměr cena/kvalita výrobků značky Ben & Jerry's

20. Váš věk

21. Pohlaví

22. Váš čistý měsíční příjem? (anonymní)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte společnost Starbucks? (pokud ne - jdi na otázku č. 8)

2. Navštěvujete kavárny Starbucks?

4. Které jiné kavárny navštěvujete?

5. Poměr cena/kvalita v kavárně Starbucks

6. Cena produktů Starbucks

7. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

8. Znáte společnost Ed Hardy? (Pokud ne - jdi na otázku 12)

9. Ceny za výrobky Ed Hardy v poměru cena/kvalita:

10. Cena výrobků Ed Hardy je?

11. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

12. Znáte společnost Apple? (Pokud ne - jdi na otázku 16)

13. Poměr cena/kvalita výrobků značky Apple :

14. Cena produktů Apple

15. Se kterými níže uvedenými výroky se ztotožňujete:

16. Znáte společnost Ben & Jerry's? (Pokud ne - jdi na otázku 20)

17. Poměr cena/kvalita výrobků značky Ben & Jerry's

20. Váš věk

21. Pohlaví

22. Váš čistý měsíční příjem? (anonymní)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Justová, E.Analýza vnímání dané značky na českém trhu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://analyza-vnimani-dane.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.