Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním kontextu
Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním kontextu
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karolína Stejskalová |
---|---|
Šetření: | 23. 03. 2010 - 25. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 2 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci. Dotazník je zaměřen na analýzu vnímání značek Red Bull, Big Shock!, Semtex a Burn. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění Vám nezabere více jak 5 minut. Předem děkuji za Vaši ochotu a čas při vyplňování dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Pijete energetické nápoje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
2. Znáte značku Red Bull?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
3. Do jaké míry si myslíte, že je značka Red Bull... (číslo jedna je v hodnotové škále nejméně, pět je nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 3.5 | 0.25 |
svěží | 2.5 | 0.25 |
pro speciální příležitosti | 4.5 | 0.25 |
sportovní | 3.5 | 0.25 |
tradiční | 3.5 | 0.25 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 3.5 | 0.25 |
mladistvá | 2.5 | 0.25 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 2.5 | 2.25 |
důvěryhodná | 2.5 | 0.25 |
pomáhá mi zůstat v kondici | 2 | 1 |
4. Znáte značku Semtex?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
5. Do jaké míry si myslíte, že je značka Semtex...
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 3.5 | 0.25 |
svěží | 3.5 | 0.25 |
pro speciální příležitosti | 3.5 | 0.25 |
sportovní | 3 | 0 |
tradiční | 3 | 0 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 3 | 0 |
mladistvá | 2.5 | 0.25 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 1.5 | 0.25 |
důvěryhodná | 2.5 | 0.25 |
pomádá mi zůstat v kondici | 1.5 | 0.25 |
6. Znáte značku Big Shock!
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
7. Do jaké míry si myslíte, že je značka Big Shock!...
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 2 | 1 |
svěží | 2 | 1 |
pro speciální příležitosti | 2 | 1 |
sportovní | 2 | 1 |
tradiční | 2 | 1 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 2 | 1 |
mladistvá | 2 | 1 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 2 | 1 |
důvěryhodná | 2 | 1 |
pomáhá mi zůstat v kondici | 2 | 1 |
8. Znáte značku Burn?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
9. Do jaké míry souhlasíte s tím, že je značka Burn...
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 2 | 1 |
osvěžující | 2 | 1 |
pro speciální příležitosti | 2 | 1 |
sportovní | 2 | 1 |
tradiční | 2 | 1 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 2 | 1 |
mladistvá | 2 | 1 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 2 | 1 |
důvěryhodná | 2 | 1 |
pomáhá mi zůstat v kondici | 2 | 1 |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (29,4 %)
- google.cz (20,6 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.