Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním kontextu

Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním kontextu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Stejskalová
Šetření:23. 03. 2010 - 25. 03. 2010
Počet respondentů:2
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:nelze zjistit
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci. Dotazník je zaměřen na analýzu vnímání značek Red Bull, Big Shock!, Semtex a Burn. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění Vám nezabere více jak 5 minut. Předem děkuji za Vaši ochotu a čas při vyplňování dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. Pijete energetické nápoje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano150 %50 %  
ne150 %50 %  

Graf

2. Znáte značku Red Bull?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2100 %100 %  

Graf

3. Do jaké míry si myslíte, že je značka Red Bull... (číslo jedna je v hodnotové škále nejméně, pět je nejvíce)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vysoce kvalitní3.50.25
svěží2.50.25
pro speciální příležitosti4.50.25
sportovní3.50.25
tradiční3.50.25
drahá41
moderní3.50.25
mladistvá2.50.25
levná21
elegantní21
hodnota odpovídá ceně2.52.25
důvěryhodná2.50.25
pomáhá mi zůstat v kondici21

Graf

4. Znáte značku Semtex?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2100 %100 %  

Graf

5. Do jaké míry si myslíte, že je značka Semtex...

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vysoce kvalitní3.50.25
svěží3.50.25
pro speciální příležitosti3.50.25
sportovní30
tradiční30
drahá41
moderní30
mladistvá2.50.25
levná21
elegantní21
hodnota odpovídá ceně1.50.25
důvěryhodná2.50.25
pomádá mi zůstat v kondici1.50.25

Graf

6. Znáte značku Big Shock!

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano150 %50 %  
ne150 %50 %  

Graf

7. Do jaké míry si myslíte, že je značka Big Shock!...

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vysoce kvalitní21
svěží21
pro speciální příležitosti21
sportovní21
tradiční21
drahá41
moderní21
mladistvá21
levná21
elegantní21
hodnota odpovídá ceně21
důvěryhodná21
pomáhá mi zůstat v kondici21

Graf

8. Znáte značku Burn?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano150 %50 %  
ne150 %50 %  

Graf

9. Do jaké míry souhlasíte s tím, že je značka Burn...

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
vysoce kvalitní21
osvěžující21
pro speciální příležitosti21
sportovní21
tradiční21
drahá41
moderní21
mladistvá21
levná21
elegantní21
hodnota odpovídá ceně21
důvěryhodná21
pomáhá mi zůstat v kondici21

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Stejskalová, K.Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním kontextu (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://analyza-vnimani-znacky-red-bull-v-konkurencnim-kontextu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.