Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním kontextu
Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním kontextu
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karolína Stejskalová |
---|---|
Šetření: | 23. 03. 2010 - 25. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 2 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 9 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | nelze zjistit |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěla bych Vás požádat o vyplnění dotazníku k mé diplomové práci. Dotazník je zaměřen na analýzu vnímání značek Red Bull, Big Shock!, Semtex a Burn. Dotazník je anonymní a jeho vyplnění Vám nezabere více jak 5 minut. Předem děkuji za Vaši ochotu a čas při vyplňování dotazníku.
Odpovědi respondentů
1. Pijete energetické nápoje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
2. Znáte značku Red Bull?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
3. Do jaké míry si myslíte, že je značka Red Bull... (číslo jedna je v hodnotové škále nejméně, pět je nejvíce)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 3.5 | 0.25 |
svěží | 2.5 | 0.25 |
pro speciální příležitosti | 4.5 | 0.25 |
sportovní | 3.5 | 0.25 |
tradiční | 3.5 | 0.25 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 3.5 | 0.25 |
mladistvá | 2.5 | 0.25 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 2.5 | 2.25 |
důvěryhodná | 2.5 | 0.25 |
pomáhá mi zůstat v kondici | 2 | 1 |
4. Znáte značku Semtex?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 2 | 100 % | 100 % |
5. Do jaké míry si myslíte, že je značka Semtex...
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 3.5 | 0.25 |
svěží | 3.5 | 0.25 |
pro speciální příležitosti | 3.5 | 0.25 |
sportovní | 3 | 0 |
tradiční | 3 | 0 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 3 | 0 |
mladistvá | 2.5 | 0.25 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 1.5 | 0.25 |
důvěryhodná | 2.5 | 0.25 |
pomádá mi zůstat v kondici | 1.5 | 0.25 |
6. Znáte značku Big Shock!
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
7. Do jaké míry si myslíte, že je značka Big Shock!...
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 2 | 1 |
svěží | 2 | 1 |
pro speciální příležitosti | 2 | 1 |
sportovní | 2 | 1 |
tradiční | 2 | 1 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 2 | 1 |
mladistvá | 2 | 1 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 2 | 1 |
důvěryhodná | 2 | 1 |
pomáhá mi zůstat v kondici | 2 | 1 |
8. Znáte značku Burn?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 1 | 50 % | 50 % |
ne | 1 | 50 % | 50 % |
9. Do jaké míry souhlasíte s tím, že je značka Burn...
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
vysoce kvalitní | 2 | 1 |
osvěžující | 2 | 1 |
pro speciální příležitosti | 2 | 1 |
sportovní | 2 | 1 |
tradiční | 2 | 1 |
drahá | 4 | 1 |
moderní | 2 | 1 |
mladistvá | 2 | 1 |
levná | 2 | 1 |
elegantní | 2 | 1 |
hodnota odpovídá ceně | 2 | 1 |
důvěryhodná | 2 | 1 |
pomáhá mi zůstat v kondici | 2 | 1 |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.