Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním prostředí
Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním prostředí
→ Mouchy spolknuté při jízdě na kole a pavouci snězení ve spánku se nepočítají :-) ←
(cca 1 min, veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Karolína Stejskalová |
---|---|
Šetření: | 25. 03. 2010 - 29. 03. 2010 |
Počet respondentů: | 62 |
Počet otázek (max/průměr): | 9 / 8.81 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 73,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:14 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku týkající ho se analýzy značky Red Bull v konkurenčním prostředí. Dotazník Vám nezabere více jak pět minut. Předem děkuji za ochotu a čas při vyplňování.
Odpovědi respondentů
1. Pijete energetické nápoje?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 46 | 73,02 % | 74,19 % |
ne | 17 | 26,98 % | 27,42 % |
2. Znáte značku Red Bull?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 3, Ne → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 63 | 100 % | 101,61 % |
3. Jak vnímáte značku Red Bull?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Běžná vs. Originální | 1-2-3-4-5 | 3.46 | 1.487 |
Levná vs. Drahá | 1-2-3-4-5 | 3.81 | 0.726 |
Jednotvárná vs. Pestrá | 1-2-3-4-5 | 3.27 | 0.8 |
Národní vs. Globální | 1-2-3-4-5 | 4.365 | 0.867 |
Kvalitní vs. Nekvalitní | 1-2-3-4-5 | 2.444 | 1.295 |
Pro všední příležitosti vs. Pro speciální příležitosti | 1-2-3-4-5 | 3.413 | 1.163 |
Významná vs. Nevýznamná | 1-2-3-4-5 | 2.54 | 1.169 |
Zavedená vs. Pokusná | 1-2-3-4-5 | 1.317 | 0.248 |
Cenově výhodná vs. Cenově nevýhodná | 1-2-3-4-5 | 3.524 | 0.726 |
Vyzkoušená vs. Nevyzkoušená | 1-2-3-4-5 | 1.683 | 0.852 |
Moderní vs. Nemoderní | 1-2-3-4-5 | 1.841 | 0.61 |
Oblíbená vs. Neoblíbená | 1-2-3-4-5 | 1.73 | 0.451 |
Cenově dostupná vs. Cenově neodstupná | 1-2-3-4-5 | 3.016 | 0.714 |
Spolehlivá vs. Nespolehlivá | 1-2-3-4-5 | 2.286 | 0.807 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
4. Znáte značku Semtex?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 5, Ne → otázka č. 6].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 61 | 96,83 % | 98,39 % |
Ne | 2 | 3,17 % | 3,23 % |
5. Jak vnímáte značku Semtex?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Běžná vs. Originální | 1-2-3-4-5 | 2.623 | 0.759 |
Levná vs. Drahá | 1-2-3-4-5 | 2.77 | 0.537 |
Jednotvárná vs. Pestrá | 1-2-3-4-5 | 2.738 | 0.718 |
Národní vs. Globální | 1-2-3-4-5 | 2.754 | 1.562 |
Kvalitní vs. Neklvalitní | 1-2-3-4-5 | 2.623 | 0.661 |
Pro všední příležitosti vs. Pro speciální příležitosti | 1-2-3-4-5 | 2.902 | 1.105 |
Významná vs. Nevýznamná | 1-2-3-4-5 | 2.951 | 0.801 |
Zavedená vs. Pokusná | 1-2-3-4-5 | 2.082 | 0.469 |
Cenově výhodná vs. Cenově nevýhodná | 1-2-3-4-5 | 2.689 | 0.411 |
Vyzkoušená vs. Nevyzkoušená | 1-2-3-4-5 | 2.295 | 0.798 |
Moderní vs. Nemoderní | 1-2-3-4-5 | 2.492 | 0.709 |
Oblíbená vs. Neoblíbená | 1-2-3-4-5 | 2.377 | 0.858 |
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná | 1-2-3-4-5 | 2.557 | 0.443 |
Spolehlivá vs. Nespolehlivá | 1-2-3-4-5 | 2.623 | 0.53 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
6. Znáte značku Big Shock!
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 7, Ne → otázka č. 8].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 44 | 69,84 % | 70,97 % |
Ne | 19 | 30,16 % | 30,65 % |
7. Jak vnímáte značku Big Shock!?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium | Škála | Průměr* | Rozptyl |
---|---|---|---|
Běžná vs. Originální | 1-2-3-4-5 | 2.341 | 0.634 |
Levná vs. Drahá | 1-2-3-4-5 | 1.886 | 0.783 |
Jednotvárná vs. Pestrá | 1-2-3-4-5 | 2.477 | 0.84 |
Národní vs. Globální | 1-2-3-4-5 | 2.682 | 0.899 |
Kvalitní vs. Nekvalitní | 1-2-3-4-5 | 3.318 | 0.717 |
Pro všední příležitosti vs. Pro speciální příležitosti | 1-2-3-4-5 | 2.545 | 1.293 |
Významná vs. Nevýznamná | 1-2-3-4-5 | 3.409 | 0.696 |
Zavedená vs. Pokusná | 1-2-3-4-5 | 2.75 | 0.642 |
Cenově výhodná vs. Cenově nevýhodná | 1-2-3-4-5 | 2.023 | 0.749 |
Vyzkoušená vs. Nevyzkoušená | 1-2-3-4-5 | 2.25 | 0.915 |
Moderní vs. Nemoderní | 1-2-3-4-5 | 2.909 | 0.674 |
Oblíbená vs. Neoblíbená | 1-2-3-4-5 | 2.864 | 1.027 |
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná | 1-2-3-4-5 | 1.75 | 0.642 |
Spolehlivá vs. Nespolehlivá | 1-2-3-4-5 | 3.045 | 0.725 |
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
8. Jste?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 40 | 63,49 % | 64,52 % |
Muž | 23 | 36,51 % | 37,1 % |
9. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-29 | 54 | 85,71 % | 87,1 % |
30-35 | 7 | 11,11 % | 11,29 % |
36-40 | 1 | 1,59 % | 1,61 % |
51-60 | 1 | 1,59 % | 1,61 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (56,1 %)
- facebook.com (20,1 %)
- vyplnto.cz (10,8 %)
- google.cz (5,8 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.