Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním prostředí

Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním prostředí

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolína Stejskalová
Šetření:25. 03. 2010 - 29. 03. 2010
Počet respondentů:62
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.81
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:73,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

chtěla bych Vás poprosit o vyplnění dotazníku týkající ho se analýzy značky Red Bull v konkurenčním prostředí. Dotazník Vám nezabere více jak pět minut. Předem děkuji za ochotu a čas při vyplňování.

Odpovědi respondentů

1. Pijete energetické nápoje?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4673,02 %74,19 %  
ne1726,98 %27,42 %  

Graf

2. Znáte značku Red Bull?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano63100 %101,61 %  

Graf

3. Jak vnímáte značku Red Bull?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Běžná vs. Originální1-2-3-4-53.461.487
Levná vs. Drahá1-2-3-4-53.810.726
Jednotvárná vs. Pestrá1-2-3-4-53.270.8
Národní vs. Globální1-2-3-4-54.3650.867
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-52.4441.295
Pro všední příležitosti vs. Pro speciální příležitosti1-2-3-4-53.4131.163
Významná vs. Nevýznamná1-2-3-4-52.541.169
Zavedená vs. Pokusná1-2-3-4-51.3170.248
Cenově výhodná vs. Cenově nevýhodná1-2-3-4-53.5240.726
Vyzkoušená vs. Nevyzkoušená1-2-3-4-51.6830.852
Moderní vs. Nemoderní1-2-3-4-51.8410.61
Oblíbená vs. Neoblíbená1-2-3-4-51.730.451
Cenově dostupná vs. Cenově neodstupná1-2-3-4-53.0160.714
Spolehlivá vs. Nespolehlivá1-2-3-4-52.2860.807

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

4. Znáte značku Semtex?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 6196,83 %98,39 %  
Ne23,17 %3,23 %  

Graf

5. Jak vnímáte značku Semtex?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Běžná vs. Originální1-2-3-4-52.6230.759
Levná vs. Drahá1-2-3-4-52.770.537
Jednotvárná vs. Pestrá1-2-3-4-52.7380.718
Národní vs. Globální1-2-3-4-52.7541.562
Kvalitní vs. Neklvalitní1-2-3-4-52.6230.661
Pro všední příležitosti vs. Pro speciální příležitosti1-2-3-4-52.9021.105
Významná vs. Nevýznamná1-2-3-4-52.9510.801
Zavedená vs. Pokusná1-2-3-4-52.0820.469
Cenově výhodná vs. Cenově nevýhodná1-2-3-4-52.6890.411
Vyzkoušená vs. Nevyzkoušená1-2-3-4-52.2950.798
Moderní vs. Nemoderní1-2-3-4-52.4920.709
Oblíbená vs. Neoblíbená1-2-3-4-52.3770.858
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná1-2-3-4-52.5570.443
Spolehlivá vs. Nespolehlivá1-2-3-4-52.6230.53

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Znáte značku Big Shock!

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4469,84 %70,97 %  
Ne1930,16 %30,65 %  

Graf

7. Jak vnímáte značku Big Shock!?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
Běžná vs. Originální1-2-3-4-52.3410.634
Levná vs. Drahá1-2-3-4-51.8860.783
Jednotvárná vs. Pestrá1-2-3-4-52.4770.84
Národní vs. Globální1-2-3-4-52.6820.899
Kvalitní vs. Nekvalitní1-2-3-4-53.3180.717
Pro všední příležitosti vs. Pro speciální příležitosti1-2-3-4-52.5451.293
Významná vs. Nevýznamná1-2-3-4-53.4090.696
Zavedená vs. Pokusná1-2-3-4-52.750.642
Cenově výhodná vs. Cenově nevýhodná1-2-3-4-52.0230.749
Vyzkoušená vs. Nevyzkoušená1-2-3-4-52.250.915
Moderní vs. Nemoderní1-2-3-4-52.9090.674
Oblíbená vs. Neoblíbená1-2-3-4-52.8641.027
Cenově dostupná vs. Cenově nedostupná1-2-3-4-51.750.642
Spolehlivá vs. Nespolehlivá1-2-3-4-53.0450.725

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

8. Jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena4063,49 %64,52 %  
Muž2336,51 %37,1 %  

Graf

9. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-295485,71 %87,1 %  
30-35711,11 %11,29 %  
36-4011,59 %1,61 %  
51-6011,59 %1,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Jak vnímáte značku Red Bull?

  • odpověď Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 5:
    • 4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5] Cenově nevýhodná: 5 na otázku 3. Jak vnímáte značku Red Bull?
  • odpověď Národní [1-2-3-4-5] Globální: 5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušená [1-2-3-4-5] Nevyzkoušená: 1 na otázku 5. Jak vnímáte značku Semtex?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?
  • odpověď Vyzkoušená [1-2-3-4-5] Nevyzkoušená: 1:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušená [1-2-3-4-5] Nevyzkoušená: 1 na otázku 5. Jak vnímáte značku Semtex?

5. Jak vnímáte značku Semtex?

  • odpověď Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 3:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 3 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5] Cenově nevýhodná: 3 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?

7. Jak vnímáte značku Big Shock!?

  • odpověď Běžná [1-2-3-4-5] Originální: 3:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5] Cenově nevýhodná: 3 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?
  • odpověď Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 1:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Levná [1-2-3-4-5] Drahá: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově výhodná [1-2-3-4-5] Cenově nevýhodná: 1 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?
  • odpověď Spolehlivá [1-2-3-4-5] Nespolehlivá: 3:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenově dostupná [1-2-3-4-5] Cenově nedostupná: 2 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?
  • odpověď Významná [1-2-3-4-5] Nevýznamná: 3:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vyzkoušená [1-2-3-4-5] Nevyzkoušená: 3 na otázku 7. Jak vnímáte značku Big Shock!?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete energetické nápoje?

2. Znáte značku Red Bull?

3. Jak vnímáte značku Red Bull?

4. Znáte značku Semtex?

5. Jak vnímáte značku Semtex?

6. Znáte značku Big Shock!

7. Jak vnímáte značku Big Shock!?

8. Jste?

9. Kolik je Vám let?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete energetické nápoje?

2. Znáte značku Red Bull?

3. Jak vnímáte značku Red Bull?

4. Znáte značku Semtex?

5. Jak vnímáte značku Semtex?

6. Znáte značku Big Shock!

7. Jak vnímáte značku Big Shock!?

8. Jste?

9. Kolik je Vám let?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Stejskalová, K.Analýza vnímání značky Red Bull v konkurenčním prostředí (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://analyza-vnimani-znacky-red-bull-v-konkurencnim-prostredi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.